Ik denk nog steeds 35quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
24??? What the hellIk dacht echt minstens 30.
OK ik had het BIJNA goed dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat naar 't verkeerde nieuwsbericht te kijken.Nadeche Laumen won in 2005, Jill in 2006. Dus ze is 24.
Uhuquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken dit niet, maar ik doe een gok; kwAdele?
Mwoah, gezongen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Hebben ze al gezongen? Ik ga ook eens wat te vreten halen in de pauze.
Cee, wat vind je van die switch van Jim Bakkum met die GTST piepo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Hebben ze al gezongen? Ik ga ook eens wat te vreten halen in de pauze.
Was dit de finale niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
Dussss.... wanneer begint de finale van The Winner Is ?
Ik ben erg benieuwd, zou 'm graag in die rol willen zien! Natuurlijk zijn er tig pipo's die beter geschikt zijn voor de rol, qua zang en dans, maar het is niet zo'n grote rol en niet al te veeleisend. Vind het prima dus!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee, wat vind je van die switch van Jim Bakkum met die GTST piepo?
Dat zegt niet allesquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel niet. Ik heb nog geen goed liedje gehoord
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Het niveau is echt om te janken eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Whutvolgens mij moet ik naar mijn oren laten kijken.
Oh ik wist niet hoe groot de rol was...quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, zou 'm graag in die rol willen zien! Natuurlijk zijn er tig pipo's die beter geschikt zijn voor de rol, qua zang en dans, maar het is niet zo'n grote rol en niet al te veeleisend. Vind het prima dus!
Bij de jury kennelijk ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
Onbegrijpelijk, die oren zitten nog dicht van de vorige.
Het valt me ook op, dat een heleboel bij hun eerdere optredens beter waren... dan doen ze een nummer waar ze al 3 jaar op oefenen, nu moeten ze nieuwe nummers doen en valt het enorm tegen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Het niveau is echt om te janken eigenlijk.
Het is een mooie bijrol zonder veel zang, je moet wel kunnen dansen en je moet arrogant-slungelig-doch-sympathiek zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet hoe groot de rol was...
Iedereen die in de studio zitquote:
Ik vind die drie dikke negerinnen ook leuk, die gun ik het ook wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het valt me ook op, dat een heleboel bij hun eerdere optredens beter waren... dan doen ze een nummer waar ze al 3 jaar op oefenen, nu moeten ze nieuwe nummers doen en valt het enorm tegen.
Desray moet maar winnen
Ja, goed planquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind die drie dikke negerinnen ook leuk, die gun ik het ook wel.
Ah ja ik ook wel! Maar niet dat duo van die 2 donkere meisjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind die drie dikke negerinnen ook leuk, die gun ik het ook wel.
De reclame was een beetje kort inderdaad. Anders lopen we weg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef MissJ het volgende:
ok ,deze battle heb ik dus volledig gemist![]()
Ik dacht oow reclame, even paar dingen doen in huis.. kom ik terug waren ze beiden klaar met zingen
quote:
ja whehe, ben lange reclames gewend, dus dacht dat kon wel even, nou niet dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
De reclame was een beetje kort inderdaad. Anders lopen we weg.
Je weet gewoon bij die tattoo's dat ze die eind jaren '90 heeft laten zetten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Des'ray heeft wel een lelijke tattoo op haar arm.
Dacht ik ook ja. Die had ze al bij 2 Brothers of niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet gewoon bij die tattoo's dat ze die eind jaren '90 heeft laten zetten.
Ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef D. het volgende:
Maar ik gok dat het in de studio beter klinkt
En gelijk hebben zequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Laat me raden, de mensen van de geluidstechniek kijken nu ook naar voetbal?
Echt een lieverdquote:
+1quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, dan maar die 3 negerinnen. Jill is stom.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt een lieverdWat een heerlijk en leuk mens.
Ja, dat vinden wij, maar wanneer hebben wij ooit gelijk?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, bij het ESF zit ik er ook altijd naastquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat vinden wij, maar wanneer hebben wij ooit gelijk?
Ah ik vond het al een herkenbaar gezichtquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Oh da's die Carolina die heb ik vorig jaar nog in een Aida concertante gezien en ik moest huilen tijdens Gezegend Nubië. Op een goede manier.Wat een strot.
Het postuur hebben ze al.quote:
Dat doe ik ookquote:
Is dit men vs food dan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat we niet even via internet met dit kijk-groepje live mee kunnen karaokeennn
Een TAL karaoke avond lijkt me LEGENDARISCH.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat we niet even via internet met dit kijk-groepje live mee kunnen karaokeennn
Dat kanquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jill is super cute, jah?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij hem?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Een TAL karaoke avond lijkt me LEGENDARISCH.
En dan heel graag WHY TELL ME WHY van ANIETquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Een TAL karaoke avond lijkt me LEGENDARISCH.
Viel me ook al op, alsof d'r hak kapot was gegaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:33 schreef Maartel het volgende:
Wat struikelt die kleine onhandig over haar eigen voeten de hele tijd?
Mooi. Topicje openen en datumpje prikkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik weet wel een leuke karaoka tent op de Zeedijk
Dan wil ik zijn kooi niet zien.quote:
Wie begint een groepkanaal op Skype?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Deense Dog BENCHquote:
jaaaaa doen!!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi. Topicje openen en datumpje prikken
Effe wachten tot mijn stem terug isquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi. Topicje openen en datumpje prikken
1+1quote:
Al de ballet ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
Ook een one-trick pony
...en hij doet me nog steeds denken aan dat bol.com-mannetje
Nu je het zegt. Die zijn wel groter ja maar zitten nog niet onder zijn kin.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
Door d'r enkel. ja, met zulke tetten zou ik ook door mijn enkel heen gaan
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
Door d'r enkel. ja, met zulke tetten zou ik ook door mijn enkel heen gaan
Je zou maar de bus moeten halen en even moeten sprintenquote:
Ik ben bang dat ze straks poef gaan doen.quote:
serieus hoorquote:
En je weet wat er gebeurt als je geen BH aandoet, dan gaan ze NOG meer hangen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Bryan B heeft ook zulke tieten maar laat ze au naturel hangen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou maar de bus moeten halen en even moeten sprinten
Bryan B! More like Bryan triple E omg wtf LOL!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft tieten zo groot als Bryan B!!!
Voor Bryan is dat goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
En je weet wat er gebeurt als je geen BH aandoet, dan gaan ze NOG meer hangen.
Pics?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bij mij doet het al zeer als ik de trap op ren en ik denk dat die van mij 10x in die van haar kunnen
Zeer? Over welke cup praten we dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bij mij doet het al zeer als ik de trap op ren en ik denk dat die van mij 10x in die van haar kunnen
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik krijg hele enge dingen in gedachten als ik aan hem naakt denk
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Een 75Aquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeer? Over welke cup praten we dan?![]()
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Was mijn voorspelling ook. Helaasquote:
Cupje aardbei?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Een 75A![]()
Maar ik moet erbij zeggen dat dat alleen is als ik geen bh aan heb
Als je dat laatste meteen gezegd had, dan had ik niet naar de maat gevraagdquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Een 75A![]()
Maar ik moet erbij zeggen dat dat alleen is als ik geen bh aan heb
dit, ik gun het haar ook niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
W
[..]
Was mijn voorspelling ook. HelaasGun het haar niet..
Misschien kun je ruilen voor jouw broekquote:
Jabba.quote:
Dealquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je ruilen voor jouw broek
Nee, want die moeten al in bed liggen. Anders komt de arbeidsinspectie langs.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef iBenny het volgende:
Zal die finale van The Voice Kids wel live zijn?
Ik ben een blanke fatboy, nu nog wel, maar ken niet zingenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat er geen meerdere Bryan figuren zijn... Konden ze The Fat Boys coveren, geweldig die gasten
Ken je ze niet? Check youtube
Nee, die tetten moeten nog van het podium worden gerold, tijd zat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik durf nu niet te gaan plassen, voor je het weet is het begonnen
Grote mensen luier lenen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Je mist niet zoveel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Neequote:
quote:
Ja, ik dacht ik zeg het er toch maar ff bijquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dat laatste meteen gezegd had, dan had ik niet naar de maat gevraagd
ja he.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:52 schreef Cee het volgende:
Die laatste noot ook, alsof er iemand op de tiet van Bryan ging staan.
Zelfs Glennis zingt het met meer emotie en idd veel beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |