quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
En volgende week moet ik werken, dus geen finale
Tot volgende week/keer/morgenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd wie er met de miljoen vandoor gaat, tot volgende week
quote:SBS 6 bleef donderdag teleurstellend scoren met The Winner Is. Daar keken 449.000 mensen naar.
Begrijpelijk. Eenmaal afgehaakt gaan mensen het niet meer oppakken.quote:
voor sbs prima cijfers tegenwoordig denk ik. Alleen denk ik niet dat het genoeg opbrengt om winst te maken op het programma.quote:
Dat valt ook wel mee, qua marktaandeel is de donderdagavond de zwakste, helemaal gezien de dure programmering. De series op dinsdag scoren goed, en de zondagavond staat ook nog steeds behoorlijk. HvN kunnen ook nog steeds veel mensen elke dag vinden...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
voor sbs prima cijfers tegenwoordig denk ik. Alleen denk ik niet dat het genoeg opbrengt om winst te maken op het programma.
Wat een boeven, er werd gezegd dat het live was! Kun je ons wel mooi vertellen wie er gewonnen heeftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat het donderdag live zou zijn. Krijg ik vanmiddag een email om bij de finale aanwezig te zijn als publiek. Het wordt een paar uur van te voren al opgenomen(van 11:00uur tot 15:00 uur)
Ja dat misschien wel. Ik vind op zich trouwens donderdag niet zo een gekke avond, alleen de tijd van het jaar is verkeerd gekozen, ten eerste WIDM op het andere net PLUS ook nog een keer voetballen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
voor sbs prima cijfers tegenwoordig denk ik. Alleen denk ik niet dat het genoeg opbrengt om winst te maken op het programma.
Helemaal waar. Al denk ik dat er misschien wel wat mensen naar de finale gaan kijken, als er een miljoen te winnen valt is het toch opeens wat interessanter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Eenmaal afgehaakt gaan mensen het niet meer oppakken.
Nah, ik zit dan op schoolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een boeven, er werd gezegd dat het live was! Kun je ons wel mooi vertellen wie er gewonnen heeft
Je kunt je ervoor aanmelden via de mailquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, ik moet werken. Maar het kaartje zal sowieso niet overdraagbaar zijn zeker?
Ja maar dan moet je dus nog maar afwachten of je een uitnodiging krijgt toch? Jammer dat het door de week is, al was ik denk ik niet alleen gegaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt je ervoor aanmelden via de mail
Yup. En dat dacht ik ook iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus nog maar afwachten of je een uitnodiging krijgt toch? Jammer dat het door de week is, al was ik denk ik niet alleen gegaan.
Het zijn misschien niet de grootste sterren geworden, maar het grootste deel zit toch echt wel goed gebeiteld in de busineesquote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Bizar eigenlijk dat je zoveel meer kan winnen dan met die andere talentenjachten, van die lui hoor je meestal verder weinig en gaan met bijna niks naar huis behalve wat waardeloze contacten/contracten
Een miljoen is inderdaad een beetje overdreven, maar op zich vind ik een geldprijs niet zo gek: je zit niet aan een of ander contract vast, zoals Wammes ook al opmerkt, met geld kun je lekker doen wat je zelf wilt, desnoods een cd'tje opnemen in eigen beheer.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zijn misschien niet de grootste sterren geworden, maar het grootste deel zit toch echt wel goed gebeiteld in de businees.
Overigens vind ik het bedrag van 1 miljoen ook vrij belachelijk
Vast... En er zal vast ook iets van een deal aan vastzittenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:
1/3 gaat nog naar de belastingdienst neem ik aan.
Ja dat laatste doelde ik dus opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast... En er zal vast ook iets van een deal aan vastzitten
Hoe, als het niet live is?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Bij het allerlaatste duel tussen de 2 overgebleven categorieën biedt Beau beide acts 100.000 euro aan als ze de show onmiddellijk verlaten. Indien beiden niet dealen is de uitslag van de 101-koppige publieksjury opgeteld bij de stemmen van de mensen thuis (door bellen en smsen) bindend en gaat de winnaar er met 1 miljoen euro vandoor terwijl de ander niets krijgt.
Ik denk eht ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je in eht verkeerde topic zit
Ja toch? Anders zou het wel een naaistreek zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat net rond 20:00 altijd in defase, maar het is nog helemaal geen Donderdag
![]()
En over het geldbedrag, zouden ze het wel echt krijgen?
Ja ik moest ineens denken aan dat model dat haar winnaarsgeld niet kreeg, van laatst.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toch? Anders zou het wel een naaistreek zijn.
Nou lekker danquote:
Mooie meid ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:46 schreef Deceit het volgende:
Jill van Leeuwen
afgelopen weekend trad ze op, op een feestje waar ik was..
En wow wat een dijk van een stem! Ze opende met Listen en wow! Echt super super goed!
En een nieuw seizoen van Bloedverwanten. Ik denk niet dat ze richting de miljoen gaan vandaagquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:55 schreef Karina het volgende:
Wel veel concurrentie van andere zenders: voetbal en Echte Meisjes. Ik denk dat Beau opgelucht is als hij ervan is
Wat is er danquote:
Ja dat denk ik ook, zeker omdat hij met geen enkel programma slaagt qua kijkcijfers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:55 schreef Karina het volgende:
Wel veel concurrentie van andere zenders: voetbal en Echte Meisjes. Ik denk dat Beau opgelucht is als hij ervan is
Geroosterde pinguins op het menuquote:
Ah, lekkerquote:
Ja zeker! Heb je nog voorkeur voor een sausje?quote:
Ook nog... nee dat gaat hem niet worden vandaag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
En een nieuw seizoen van Bloedverwanten. Ik denk niet dat ze richting de miljoen gaan vandaag
gepureerde inktvisogenquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeker! Heb je nog voorkeur voor een sausje?
gepureerde inktvisogen-Saus it isquote:
Je zou haast denken dat hier toch veeeeel animo voor is, maar ja...zoveel soorten laptops...quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
Ik heb er OOIT een topic over geopend zelfs, maar nooit echt de gouden tip gekregen. Er is inderdaad op Ebay wel iets te vinden, maar niet precies wat ik zocht, wat paste.
Toch! Een paar jaar geleden was het echt nergens te vinden. In Amsterdam Noord zit ook een MM daar ben ik zondag in de buurt, misschien daar eens kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
Bij MediaMarkt Arena heb je als het goed is zo'n toetsenbordcondoom
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
Daar was ik vanmiddag, de promo_apple_girls waren prachtigquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
Af en toe verbaas ik me om je rekenmomentjes Bennyquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik achteraf ook wel. Binnenkort maar een telraam halen...
quote:
toetsenbordcondoomquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
Klopt inderdaad, Benny was er nog voor uitgenodigd. Bange poeperds in het publiek zekerquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:32 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Dat er nog niets is uitgelekt over de finale. Vandaag waren toch al de opnames? Of begreep ik dat nou verkeerd.
twitter:SBS_TheWinneris twitterde op donderdag 15-03-2012 om 15:55:15De repetities voor de #TWI finale zijn in volle gang! En laat 1 ding duidelijk zijn, de strijd is echt nog niet gestreden! reageer retweet
Jill, Bryan B of Desray. Ik kies er gewoon 3, want ik weet het nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die een wedje willen doen, wie er gaat winnen?
Alrighty!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jill, Bryan B of Desray. Ik kies er gewoon 3, want ik weet het niet
Ja ik ben nog aan het dubben, ik heb geeeeeen idee, ik moet nog ff kraken voor half 9quote:
jawel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die een wedje willen doen, wie er gaat winnen?
http://www.thewinneris.nl/kandidatenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
Uhh maar wie zijn de finalisten ook alweer per categorie?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.thewinneris.nl/kandidaten
Deze die!
Goeie. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is er iets bekend over hoe de stemmen gaan? Is het publiek de kiezer of ook de jury?
Als het publiek merendeel bepaalt dan zeg ik; Desray Jillquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.
Geplande seks?quote:
Heeeejjjjquote:
quote:
John de Mol kiest gewoon denk ik, maar dat hoor je nooit...quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is er iets bekend over hoe de stemmen gaan? Is het publiek de kiezer of ook de jury?
Kijken, of niet kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
Nu ben ik thuis en nu vraag ik me af wat ik moet doen.
Niet huilen iigquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
Nu ben ik thuis en nu vraag ik me af wat ik moet doen.
Hmmm, interessante mogelijkhedenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
ik denk dat Bryan B of CPG gaat winnen.
Volgens mij zijn er wel 30 andere dingen die je kunt kijken, en dan heb ik downloads en uitzending gemist niet meegeteldquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Het is wel echt kut geprogammeerd, er zijn wel 3 andere dingen die ik zou kunnen kijken.
Wat een initiatiefquote:
Ik heb wel 50 dingen die ik moet doen, maar ik ben trouwe kijker, en ik heb er plezier inquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel 30 andere dingen die je kunt kijken, en dan heb ik downloads en uitzending gemist niet meegeteld
Met tegenzin moet je niet kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb wel 50 dingen die ik moet doen, maar ik ben trouwe kijker, en ik heb er plezier in
Nou dat heb ik op de vrijdag wel eens gehad, vandaar dat ik 2x VOH kids van een afstandje keek ipv eerste rijquote:
Morgen komen 'mijn' meisjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat heb ik op de vrijdag wel eens gehad, vandaar dat ik 2x VOH kids van een afstandje keek ipv eerste rijMaar ook daar zit ik weer scherp
Heb je ook nog iets erboven? Compleet huispak?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Om daarna in mijn comfortabele 'huisbroek' te stappen. Maar dat sprak toch voor zich?
Benny, kun je nog een update geven wat er verder aan TAL programmering bezig is in April?quote:
Gewoon het shirt wat ik al aanhad, alleen mijn 'strakke' broek verruiltquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets erboven? Compleet huispak?
Picsquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon het shirt wat ik al aanhad, alleen mijn 'strakke' broek verruilt
Dat staat in de quotequote:
Holland's got talent(vrijdag, vanaf 30 maart), The Ultimate Dance Battle(zondag) en The Face(maandag)quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny, kun je nog een update geven wat er verder aan TAL programmering bezig is in April?
Thanks!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Holland's got talent(vrijdag, vanaf 30 maart), The Ultimate Dance Battle(zondag) en The Face(maandag)
Ik gok tot midden Mei ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks!Weet je ook toevallig tot wanneer HGT duurt?
Of The Face het gaat halen... ik betwijfel het.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Holland's got talent(vrijdag, vanaf 30 maart), The Ultimate Dance Battle(zondag) en The Face(maandag)
Ik heb geen idee. weet ook niet meer wie er allemaal meedoenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat staat in de quote
Even tussendoor; wie denk jij dat wint vanavond? Desray?
quote:
Kloptquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Voor juni zal alles wel zo een beetje afgelopen zijn denk ik. Geen hond die een talentenjacht gaat kijken als de EK bezig is. Plus dat dan ook zo een beetje de vakanties gaan beginnen.
Voor zover ik weet niet, maar ik heb ook nog niet gezochtquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Wie wint er? (In een spoiler graag). Of is dat niet bekend?
twitter:SBS_TheWinneris twitterde op donderdag 15-03-2012 om 20:30:37'It's all about the money, money, money!' 1 miljoen euro!! Are you ready?! De finale van #TWI gaat bijna beginnen!! reageer retweet
Ik gun het die Bryan nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun iedereen de winst, maar Jill en dat duo vind ik niet erg likeable
Voor de kijkers die denken dat wel zo is natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Ze doen in ieder geval WEL of het live is:twitter:SBS_TheWinneris twitterde op donderdag 15-03-2012 om 20:30:37'It's all about the money, money, money!' 1 miljoen euro!! Are you ready?! De finale van #TWI gaat bijna beginnen!! reageer retweet
Er staat ook geen logootje LIVE in beeld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voor de kijkers die denken dat wel zo is natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of ik die donkere oudere bollo nou wel of niet erg sympathiek vind
quote:
Om via een gang naar studio21 te gaan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
Waarom lopen ze studio 21 binnen als het in studio 24 is?
Nee klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Er staat ook geen logootje LIVE in beeld.
maar er is wel publiek een uur geleden binnen gekomen.. volgens twittert.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Er staat ook geen logootje LIVE in beeld.
Dit is leuker, dan is het echt hun eigen schuld als ze verliezen, hebben ze fout gegokt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef iBenny het volgende:
Kiezen? Waarom neit gewoon live(!) loten...?
Dat is waarquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is leuker, dan is het echt hun eigen schuld als ze verliezen, hebben ze fout gegokt.
+1quote:
Good on yaquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Echte meisjes op zoek naar is nu al geniaal :")
Helaas, ze heeft gelijk voor een makkelijke weg gekozen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
+1
Lukt natuurlijk nu nog niet, maar toch.
ik ga het van het weekend terug kijken, ben benieuwdquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Ik weiger dat soort pulp. Ik weet dat het raar klinkt gezien het feit dat ik nu naar SBS6 kijk, maar ik heb m'n grenzen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Ohw ja, dat is ook nuquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Volgende week of tussendoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Morgen dan maar kijken, ik wil nu weten wie er wint, al zapte ik wel evenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weiger dat soort pulp. Ik weet dat het raar klinkt gezien het feit dat ik nu naar SBS6 kijk, maar ik heb m'n grenzen.
Het klinkt nog steeds vreemd Cee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weiger dat soort pulp. Ik weet dat het raar klinkt gezien het feit dat ik nu naar SBS6 kijk, maar ik heb m'n grenzen.
dit.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Het klinkt allemaal best maar ze zingt alsof ze het over het boetseren van een vaasje van klei heeft.
Ik heb niet naar de tekst geluisterd, dus weet niet waar het over gingquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Het klinkt allemaal best maar ze zingt alsof ze het over het boetseren van een vaasje van klei heeft.
Dat er een Hero along komt met de strength om je on te carriën.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de tekst geluisterd, dus weet niet waar het over ging
Ik hoopte op de Bad Boyzquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Oh, jammer, ik dacht even dat 't Bad Boys van Gloria Estefan zou zijn.
Ah, nee, dat gaat niet over kleienquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat er een Hero along komt met de strength om je on te carriën.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat er een Hero along komt met de strength om je on te carriën.
Ze heeft niet voor niets de zwakste schakel gekozen.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
Even kijken of 't nog goed gaat met m'n kat. Oh, ik heb geen kat.
Jammer wel, je kunt ook op een gewone manier zeker van je zaak zijn. Ze is het echt het omgekeerde van Desray bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
Jill kijkt heel erg zelfingenomen nu, echt zo heel blij van whehehehe ik weet gewoon dat ik door ben, want die 2 blondjes waren tering vals.
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
hehe je zou bijna denken dat het doorgestoken kaart is.
Datquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
dus ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer wel, je kunt ook op een gewone manier zeker van je zaak zijn. Ze is het echt het omgekeerde van Desray bijvoorbeeld
Ik was al op zoek naar Wozzy in het publiekquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Die rechter blondine lijkt ook al op een Muppet, hoe ze grijnst en hinnikt
In elk programma zijn ze doof in de studioquote:
quote:
Ah dank julliequote:
Ik schat er 10 jaar ouderquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Een jaar of 25 schat ik Jill? Maar tegenwoordig weet je maar nooit.
De broek zit los, dat is te merkenquote:
Ik dacht 30, ben heel benieuwdquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Een jaar of 25 schat ik Jill? Maar tegenwoordig weet je maar nooit.
Nee hoor, ze pakt de poet, meer hoef je niet te wetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Ik snap er echt geen reet van, is dat erg?
Nee hoor, dat doet half Nederland nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Had je vaker moeten kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Beetje wel, jij bent vaak het brain hierquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De broek zit los, dat is te merken
Nee, ik doe vaak of ik het brain ben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje wel, jij bent vaak het brain hier
Niet erg, maar wat snap je niet dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
vd Boom krijgt gewoon geld om te zeggen wat hij op de autocue ziet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
Wel grappig als hij nou een foto van de auto opgestuurd krijgt.
Da's toch met alle presentatoren zo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
vd Boom krijgt gewoon geld om te zeggen wat hij op de autocue ziet.
73-28 dacht ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb gemiste met hoeveel ze gewonnen heeft.
73 geloof ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb gemiste met hoeveel ze gewonnen heeft.
Waarom mocht Jill kiezen?quote:
Omdat ze haar naam gegrabbeld haddenquote:
nietsquote:Hoeveel geld heeft die tweeling nu?
Tja...quote:Van wat voor intergalactische wanzangers heeft die tweeling gewonnen om zo ver te komen?
in een koffertje, backstagequote:Waar is het miljoen?
Voor het tijdverdrijfquote:Waarom kijk ik dit?
Ik zit driftig te zoeken, maar zie nog niks, help anyonequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Thijs is niet leuk.
Ik heb geen FB dus kan niet opzoeken hoe oud Jill is
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
weet iemand al wie er gewonnen heeft??????????
Ik zat daar ook al te kijken, was op zoek naar dr leeftijdquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
Oké ik ben fan van Jill want ze is op Facebook lid van de Jeff Timmons group.
25, damn oude kop, zeker van dichtbij...quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Amstel Ons Talent 2005, toen was ze 18, tel er 7 bij op, dus ze is 25. Slotje!
Verkeerde persoonquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
25, damn oude kop, zeker van dichtbij...
Ik zat naar 't verkeerde nieuwsbericht te kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand weet ik. Ik ben echter niet diegenequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
vertel... wie is er met het miljoen vandoor?
whehe ik was ook al aan het zoeken geslagen, maar kan niks vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit driftig te zoeken, maar zie nog niks, help anyone
ooh joh, had haar dus ouder geschat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |