Ik denk eht ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je in eht verkeerde topic zit
Ja toch? Anders zou het wel een naaistreek zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat net rond 20:00 altijd in defase, maar het is nog helemaal geen Donderdag
![]()
En over het geldbedrag, zouden ze het wel echt krijgen?
Ja ik moest ineens denken aan dat model dat haar winnaarsgeld niet kreeg, van laatst.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toch? Anders zou het wel een naaistreek zijn.
Nou lekker danquote:
Mooie meid ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:46 schreef Deceit het volgende:
Jill van Leeuwen
afgelopen weekend trad ze op, op een feestje waar ik was..
En wow wat een dijk van een stem! Ze opende met Listen en wow! Echt super super goed!
En een nieuw seizoen van Bloedverwanten. Ik denk niet dat ze richting de miljoen gaan vandaagquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:55 schreef Karina het volgende:
Wel veel concurrentie van andere zenders: voetbal en Echte Meisjes. Ik denk dat Beau opgelucht is als hij ervan is
Wat is er danquote:
Ja dat denk ik ook, zeker omdat hij met geen enkel programma slaagt qua kijkcijfers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:55 schreef Karina het volgende:
Wel veel concurrentie van andere zenders: voetbal en Echte Meisjes. Ik denk dat Beau opgelucht is als hij ervan is
Geroosterde pinguins op het menuquote:
Ah, lekkerquote:
Ja zeker! Heb je nog voorkeur voor een sausje?quote:
Ook nog... nee dat gaat hem niet worden vandaag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
En een nieuw seizoen van Bloedverwanten. Ik denk niet dat ze richting de miljoen gaan vandaag
gepureerde inktvisogenquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeker! Heb je nog voorkeur voor een sausje?
gepureerde inktvisogen-Saus it isquote:
Je zou haast denken dat hier toch veeeeel animo voor is, maar ja...zoveel soorten laptops...quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
Ik heb er OOIT een topic over geopend zelfs, maar nooit echt de gouden tip gekregen. Er is inderdaad op Ebay wel iets te vinden, maar niet precies wat ik zocht, wat paste.
Toch! Een paar jaar geleden was het echt nergens te vinden. In Amsterdam Noord zit ook een MM daar ben ik zondag in de buurt, misschien daar eens kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
Bij MediaMarkt Arena heb je als het goed is zo'n toetsenbordcondoom
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
Daar was ik vanmiddag, de promo_apple_girls waren prachtigquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
Af en toe verbaas ik me om je rekenmomentjes Bennyquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik achteraf ook wel. Binnenkort maar een telraam halen...
quote:
toetsenbordcondoomquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
Klopt inderdaad, Benny was er nog voor uitgenodigd. Bange poeperds in het publiek zekerquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:32 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Dat er nog niets is uitgelekt over de finale. Vandaag waren toch al de opnames? Of begreep ik dat nou verkeerd.
twitter:SBS_TheWinneris twitterde op donderdag 15-03-2012 om 15:55:15De repetities voor de #TWI finale zijn in volle gang! En laat 1 ding duidelijk zijn, de strijd is echt nog niet gestreden! reageer retweet
Jill, Bryan B of Desray. Ik kies er gewoon 3, want ik weet het nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die een wedje willen doen, wie er gaat winnen?
Alrighty!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jill, Bryan B of Desray. Ik kies er gewoon 3, want ik weet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |