dit.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Het klinkt allemaal best maar ze zingt alsof ze het over het boetseren van een vaasje van klei heeft.
Ik heb niet naar de tekst geluisterd, dus weet niet waar het over gingquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Het klinkt allemaal best maar ze zingt alsof ze het over het boetseren van een vaasje van klei heeft.
Dat er een Hero along komt met de strength om je on te carriën.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de tekst geluisterd, dus weet niet waar het over ging
Ik hoopte op de Bad Boyzquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Oh, jammer, ik dacht even dat 't Bad Boys van Gloria Estefan zou zijn.
Ah, nee, dat gaat niet over kleienquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat er een Hero along komt met de strength om je on te carriën.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat er een Hero along komt met de strength om je on te carriën.
Ze heeft niet voor niets de zwakste schakel gekozen.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
Even kijken of 't nog goed gaat met m'n kat. Oh, ik heb geen kat.
Jammer wel, je kunt ook op een gewone manier zeker van je zaak zijn. Ze is het echt het omgekeerde van Desray bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
Jill kijkt heel erg zelfingenomen nu, echt zo heel blij van whehehehe ik weet gewoon dat ik door ben, want die 2 blondjes waren tering vals.
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
hehe je zou bijna denken dat het doorgestoken kaart is.
Datquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
hehe je zou bijna denken dat het doorgestoken kaart is.
dus ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer wel, je kunt ook op een gewone manier zeker van je zaak zijn. Ze is het echt het omgekeerde van Desray bijvoorbeeld
Ik was al op zoek naar Wozzy in het publiekquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Die rechter blondine lijkt ook al op een Muppet, hoe ze grijnst en hinnikt
In elk programma zijn ze doof in de studioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |