Echt een lieverdquote:
+1quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, dan maar die 3 negerinnen. Jill is stom.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt een lieverdWat een heerlijk en leuk mens.
Ja, dat vinden wij, maar wanneer hebben wij ooit gelijk?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, bij het ESF zit ik er ook altijd naastquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat vinden wij, maar wanneer hebben wij ooit gelijk?
Ah ik vond het al een herkenbaar gezichtquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Oh da's die Carolina die heb ik vorig jaar nog in een Aida concertante gezien en ik moest huilen tijdens Gezegend Nubië. Op een goede manier.Wat een strot.
Het postuur hebben ze al.quote:
Dat doe ik ookquote:
Is dit men vs food dan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat we niet even via internet met dit kijk-groepje live mee kunnen karaokeennn
Een TAL karaoke avond lijkt me LEGENDARISCH.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat we niet even via internet met dit kijk-groepje live mee kunnen karaokeennn
Dat kanquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jill is super cute, jah?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij hem?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Een TAL karaoke avond lijkt me LEGENDARISCH.
En dan heel graag WHY TELL ME WHY van ANIETquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Een TAL karaoke avond lijkt me LEGENDARISCH.
Viel me ook al op, alsof d'r hak kapot was gegaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:33 schreef Maartel het volgende:
Wat struikelt die kleine onhandig over haar eigen voeten de hele tijd?
Mooi. Topicje openen en datumpje prikkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik weet wel een leuke karaoka tent op de Zeedijk
Dan wil ik zijn kooi niet zien.quote:
Wie begint een groepkanaal op Skype?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Deense Dog BENCHquote:
jaaaaa doen!!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi. Topicje openen en datumpje prikken
Effe wachten tot mijn stem terug isquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi. Topicje openen en datumpje prikken
1+1quote:
Al de ballet ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
Ook een one-trick pony
...en hij doet me nog steeds denken aan dat bol.com-mannetje
Nu je het zegt. Die zijn wel groter ja maar zitten nog niet onder zijn kin.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
Door d'r enkel. ja, met zulke tetten zou ik ook door mijn enkel heen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |