abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:31:01 #126
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109151369
Idd gewoon sos snuive mang
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:38:44 #127
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109151882
Ik heb er, buiten dat de nicotine verslaving voelbaar is, zo goed als geen moeite mee eigenlijk. Na 33 jaar heb je zoveel redenen opgebouwd om te roken dat zelfs in de auto stappen zonder peuk raar voelt. Koffie zonder peuk, opstaan zonder peuk, enz. Allemaal momenten dat je er aan denkt.

Maar zodra je weet dat het allemaal onzin is, je eigenlijk alleen maar een verslaving aan het voeden bent ipv dat je er echt van geniet laat je het makkelijk los blijkbaar.
pi_109152214
quote:
Graag deze onzin niet meer posten...mensen geloven die shit.
pi_109152273
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Vanaf nu voor de rest van mijn leven inderdaad. :D

Ik zei het vorige week tegen m'n vrouw dat ik zou stoppen. Ze keek me met wat ongeloof aan, maar deze week zei ze dat ze zeker wist dat ik het deze keer zou doen. Ik zei namelijk niet dat ik ging proberen te stoppen, ik zei dat ik ging stoppen. Subtiel, maar enorm verschil. :)
Zelfs ik geloof er in, dus dan komt het goed. ^O^
Je verslaving is denk ik nu wel uitgewerkt... nu is het puur doorzettingsvermogen tonen... maar dat moet geen moeite kosten wanneer je deze sport doet.
pi_109152346
Hallo,

Ik heb thuis geen halterbankje maar wil naast m'n opdrukken toch graag wat aan m'n borst doen. Zodoende kwam ik op de dumbell floor press.

Nou lees ik op internet dat deze meer op de triceps gericht is dan de bench press. Hoe kan dit? Lijkt me toch ongeveer dezelfde oefening, alleen de range of motion is beperkter.

Wat weten jullie er verder van ? is dit een goede oefening voor je borst? En welk deel dan vooral?

Grt Nick
pi_109152556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hallo,

Ik heb thuis geen halterbankje maar wil naast m'n opdrukken toch graag wat aan m'n borst doen. Zodoende kwam ik op de dumbell floor press.

Nou lees ik op internet dat deze meer op de triceps gericht is dan de bench press. Hoe kan dit? Lijkt me toch ongeveer dezelfde oefening, alleen de range of motion is beperkter.

Wat weten jullie er verder van ? is dit een goede oefening voor je borst? En welk deel dan vooral?

Grt Nick
hoezo wil je alleen maar thuis borst trainen? :?
pi_109152646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:48 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

hoezo wil je alleen maar thuis borst trainen? :?
Misverstandje:P Ik train alles al. Heb in principe een redelijk leuk schema, maar m'n borst blijft wat achter, daar wil ik een extra oefening voor doen. Vandaar mijn vraag
pi_109152692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Misverstandje:P Ik train alles al. Heb in principe een redelijk leuk schema, maar m'n borst blijft wat achter, daar wil ik een extra oefening voor doen. Vandaar mijn vraag
Kan je je train- en eetschema posten?
pi_109152696
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hallo,

Grt Nick
Floor press beperkt de ROM (range of movement) erg sterk omdat je armen niet verder kunnen zakken dan de grond toelaat. Je laat het werk dus vooral over aan je triceps (die het belangrijkst zijn in het bovenste gedeelte van een bench press), en wordt daarom veel gebruikt als oefening om de triceps meer te targetten. Als oefening voor je borstspieren is hij dus niet echt geschikt. Doe je al dips?

[ Bericht 28% gewijzigd door Panzermaus op 15-03-2012 22:57:58 ]
pi_109152706
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

ik zou niks thuis doen en gewoon de gym in gaan... zoals je alle andere spiergroepen ook traint.
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2012 @ 22:51:53 #136
230491 Zith
pls tip
pi_109152734
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef Snakey het volgende:
Ik heb er, buiten dat de nicotine verslaving voelbaar is, zo goed als geen moeite mee eigenlijk. Na 33 jaar heb je zoveel redenen opgebouwd om te roken dat zelfs in de auto stappen zonder peuk raar voelt. Koffie zonder peuk, opstaan zonder peuk, enz. Allemaal momenten dat je er aan denkt.

Maar zodra je weet dat het allemaal onzin is, je eigenlijk alleen maar een verslaving aan het voeden bent ipv dat je er echt van geniet laat je het makkelijk los blijkbaar.
Over 2 weken ga je je beseffen hoe makkelijk het is om te stoppen met roken en ga je dneken 'dus kan best wel eventjes nog een sigarretje, stoppen is makkelijk, eentje is niet erg', en dan zit je er weer aan.

scumbag brains.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109152747
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Floor press beperkt de ROM (range of movement) erg sterk omdat je armen niet verder kunnen zakken dan de grond toelaat. Je laat het werk dus vooral over aan je triceps (die het belangrijkst zijn in het bovenste gedeelte van een bench press), en wordt daarom veel gebruikt als oefening om de triceps meer te targetten. Als oefening voor je borstspieren is hij dus niet echt geschikt. Doe je al dips?
Nee eigenlijk nog niet, Zijn die ook echt goed voor de pecs dan? Dacht dat dat vooral triceps is?
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:53:16 #138
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109152797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:44 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Zelfs ik geloof er in, dus dan komt het goed. ^O^
Je verslaving is denk ik nu wel uitgewerkt... nu is het puur doorzettingsvermogen tonen... maar dat moet geen moeite kosten wanneer je deze sport doet.
No pain no gain. :P
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:53:27 #139
69994 seto
-|||--------|||-
pi_109152811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee eigenlijk nog niet, Zijn die ook echt goed voor de pecs dan? Dacht dat dat vooral triceps is?
Dips pakken ook je borst.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_109152869
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

No pain no gain. :P
:)
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:55:20 #141
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_109152890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:43 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Graag deze onzin niet meer posten...mensen geloven die shit.
Te laat :P
BEASTMODE
pi_109153022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Meer naar voren leunen = meer werk voor pecs. Rechter op blijven = meer werk voor tri's. :)

Over triceps gesproken, ik ben daar zelf het minst tevreden over, ik mis echt die dikte in achterkant bovenarmen die ik bij veel mensen met vergelijkbare bodystats wel zie. Biceps zijn dan weer wel dik in orde. :') Kan ook genetisch zijn, maar goed. Bench en overhead press gingen uitzonderlijk goed deze week, hopen dat ik die lineaire progressie weer eens kan volhouden nu. Beetje andere techniek doet ook wonderen, ook mentaal voor je. :D

Zou goed voor ze zijn, triceps is eigenlijk de enige spier waar ik nooit sore in ben. Nu weet ik ook wel dat ik dat altijd wat zegt, maar 1+1=2 voor mijn gevoel. Doe al dips, overhead press en bench. Is het zinvol om een isolatieoefening voor triceps toe te voegen aan niet-bench-dag? En zo ja, als je er eentje zou mogen kiezen, welke zou dat zijn?
pi_109153061
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef seto het volgende:

[..]

Dips pakken ook je borst.
Oké ik heb kort gezegd de volgende mogelijkheden voor de borst:
*Opdrukken
*Dips
*Dumbell floor press
*Weet de naam niet, maar een machine, en dan druk je de handvaten weg. Een soort seated press dus.

Welke kan ik het best kiezen? lijkt me dat 4 een beetje teveel van het goede is, miss 2 of 3 kiezen?
pi_109153092
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Meer naar voren leunen = meer werk voor pecs. Rechter op blijven = meer werk voor tri's. :)

Over triceps gesproken, ik ben daar zelf het minst tevreden over, ik mis echt die dikte in achterkant bovenarmen die ik bij veel mensen met vergelijkbare bodystats wel zie. Biceps zijn dan weer wel dik in orde. :') Kan ook genetisch zijn, maar goed. Bench en overhead press gingen uitzonderlijk goed deze week, hopen dat ik die lineaire progressie weer eens kan volhouden nu. Beetje andere techniek doet ook wonderen, ook mentaal voor je. :D

Zou goed voor ze zijn, triceps is eigenlijk de enige spier waar ik nooit sore in ben. Nu weet ik ook wel dat ik dat altijd wat zegt, maar 1+1=2 voor mijn gevoel. Doe al dips, overhead press en bench. Is het zinvol om een isolatieoefening voor triceps toe te voegen aan niet-bench-dag? En zo ja, als je er eentje zou mogen kiezen, welke zou dat zijn?
ach als je 10 mensen naast elkaar laat staan met dezelfde stats zullen ze er allemaal anders uit zien...
Wees blij dat je niet allemaal een copy bent.
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:00:19 #145
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109153132
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef Zith het volgende:

[..]

Over 2 weken ga je je beseffen hoe makkelijk het is om te stoppen met roken en ga je dneken 'dus kan best wel eventjes nog een sigarretje, stoppen is makkelijk, eentje is niet erg', en dan zit je er weer aan.

scumbag brains.
Scumbag verslaving, indeed. Maar nee, ik ken nu het domino effect van roken. Het blijft er nooit bij 1. Gekker nog, zo begon het 33 jaar geleden, ajoh, 1 sigaret kan geen kwaad. Die ene duurde 33 jaar, verdomd lange sigaret. :')

En het is gewoon stom, dat geef je zolang je rookt niet toe, maar mijn vader stierf op zijn 43 aan een hartaanval die direct te wijten was aan zijn 50 sigaretten per dag. En nog leerde ik er niet van. Ik rookte niet veel minder dan hem. Hoe blind maakt roken vraag je je dan af.
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:01:47 #146
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_109153199
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Panzermaus het volgende:

En zo ja, als je er eentje zou mogen kiezen, welke zou dat zijn?
Skullchrushers op benchdag?
BEASTMODE
pi_109153210
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Scumbag verslaving, indeed. Maar nee, ik ken nu het domino effect van roken. Het blijft er nooit bij 1. Gekker nog, zo begon het 33 jaar geleden, ajoh, 1 sigaret kan geen kwaad. Die ene duurde 33 jaar, verdomd lange sigaret. :')

En het is gewoon stom, dat geef je zolang je rookt niet toe, maar mijn vader stierf op zijn 43 aan een hartaanval die direct te wijten was aan zijn 50 sigaretten per dag. En nog leerde ik er niet van. Ik rookte niet veel minder dan hem. Hoe blind maakt roken vraag je je dan af.
helemaal als je in de gym verhalen hoort van mensen die roken en veel minder gainen ofzelfs massa verliezen...
pi_109153410
Oké ik heb kort gezegd de volgende mogelijkheden voor de borst:
*Opdrukken
*Dips
*Dumbell floor press
*Weet de naam niet, maar een machine, en dan druk je de handvaten weg. Een soort seated press dus.

Welke kan ik het best kiezen? lijkt me dat 4 een beetje teveel van het goede is, miss 2 of 3 kiezen? Iemand miss nog snel een antwoord voor 't slapen gaan ? :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:07:04 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109153439
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

helemaal als je in de gym verhalen hoort van mensen die roken en veel minder gainen ofzelfs massa verliezen...
Jah, ik moet nu wel binnen een week gains zien anders begin ik gewoon weer. :(
pi_109153525
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah, ik moet nu wel binnen een week gains zien anders begin ik gewoon weer. :(
haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')