Nee mag wel hoor, was meer grapje omdat het op mij overkwam dat je wou "pochen" met je spieren. Maar post ze maar hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:44 schreef k1234e12345 het volgende:
[..]
Laat het dan maar zitten, net homo's daar. Wat vinden jullie van deze trainingsschema?
Ik doe alles ongeveer 30 minuten per dag
Trainingschema:
Ma: Biceps + Triceps + Schouders
Di: Benen + Buik
Wo: Schouders + Borsten
Do: Buik + Benen
Vr: Biceps + Triceps + schouders
Za: Full body ( Schouders, Borsten, Biceps, Triceps, Buik, Benen.)
Zo: Rustdag
Hartelijk dank voor je uitleg!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je foto kun je uploaden naar websites zoals Imgur en tinypic. Daar krijg je na het uploaden een link dat er ongeveer zo uitziet.
http://i.imgur.com/8abrS.jpg
Die link kopieer je en dan klik je hier op FOK! op het [ afbeelding ] teken welke boven het tekst veld te vinden is. Daar plak je vervolgens de code in die je hebt gekopieerd vanuit Imgur of Tinypic en dan druk je op OK.
De tekst komt nu tussen de [img] tags te staan en dat betekent dat deze als afbeelding op FOK! weergeven wordt. Als je een hele grote foto wilt plaatsen, gebruik dan de resize tag. Die ziet er zo uit:
[img=640]
640 is de maximale breedte dat FOK! aan kan. Voor grote foto's is 300 altijd wel goed genoeg.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:46 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Nee mag wel hoor, was meer grapje omdat het op mij overkwam dat je wou "pochen" met je spieren. Maar post ze maar hoor.
Ik ging alweer aan het werk met precies dezelfde gedachte. Zo'n TT helpt ook lekker mee natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:53 schreef Kroc het volgende:
deze zooi gaat alleen maar erger worden nu het wat lekkerder weer wordt
kkharde spieren,quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:47 schreef k1234e12345 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn lichaam ongeveer 1 week geleden, ik weet dat ik een 4 pack heb maar ik ben begonnen met het trainen van de lagere abs.
ja zal zeker meespelen. Maar ik raad toch echt iedereen wide grip, normal grip pull ups en chin ups aan. Zelfs push ups.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, interessant.Denk dat het misschien ook genetisch is. Mijn borst/rug loopt ook achter tov mijn armen, terwijl je hier soms het omgekeerde hoort.
Misschien genetisch bepaald, of toch een andere vorm van trainen.
Hoe train jij je borsten? Kan ik wat tips aan mijn vriendin geven!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:44 schreef k1234e12345 het volgende:
[..]
Laat het dan maar zitten, net homo's daar. Wat vinden jullie van deze trainingsschema?
Ik doe alles ongeveer 30 minuten per dag
Trainingschema:
Ma: Biceps + Triceps + Schouders
Di: Benen + Buik
Wo: Schouders + Borsten
Do: Buik + Benen
Vr: Biceps + Triceps + schouders
Za: Full body ( Schouders, Borsten, Biceps, Triceps, Buik, Benen.)
Zo: Rustdag
Borstspieren. Daar worden de mijne wel groter van, die van je vriendin niet;)quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Hoe train jij je borsten? Kan ik wat tips aan mijn vriendin geven!
Wat moeten wij ons voorstellen bij "trainen"? 14 is niet echt een leeftijd om hardcore te gaan krachttrainen oid. normaliter hoort men in ieder geval een dag rust te nemen tussen de trainingsdagen door als het om full-body gaat. Bij een 4-daagse split oid hoeft dat niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:46 schreef k1234e12345 het volgende:
Ik had nog 1 vraag voor jullie: Ik train iedere dag, behalve zondag. Is dat wel gezond voor iemand van net 14? Of zal ik 1 dag hard trainen 1 dag rust etc.?
Ongeveer 30 minuten ben ik totaal in 1 dag aan het trainen en ik train vooral biceps. Dit is dan een schema van mijn training en eten:quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wat moeten wij ons voorstellen bij "trainen"? 14 is niet echt een leeftijd om hardcore te gaan krachttrainen oid. normaliter hoort men in ieder geval een dag rust te nemen tussen de trainingsdagen door als het om full-body gaat. Bij een 4-daagse split oid hoeft dat niet.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:34 schreef mtchel112 het volgende:
Zet de bicep curl machine maar alvast in de olie!
Hey, herkenbaar. Gisteren ook lekker bezig. En die zomerboys maar curlen/slingeren met die gewichten. Had ze uitgelegd dat het efficiënter + 'meer groei' is als je hele reps maakt en je biceps zoveel mogelijk isoleert. Deden ze braaf, notbad.jpg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja zal zeker meespelen. Maar ik raad toch echt iedereen wide grip, normal grip pull ups en chin ups aan. Zelfs push ups.
Echt, hoe meer ik die homootjes, petjes en marocs die curls zie zwieren hoe meer pull ups ik eruit geperst krijg. En die knoeperds maar denken...
Ja en dan lekker heel zwaar en met je rug naar achter gooien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:34 schreef mtchel112 het volgende:
Zet de bicep curl machine maar alvast in de olie!
Precies. Even lekker je rug meepakken toch!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja en dan lekker heel zwaar en met je rug naar achter gooien.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die ook alvast gepost. Ik ga even dem calves hitten. Hoe dedicated is deze boy. Peace.
Minder curlen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:49 schreef k1234e12345 het volgende:
Weet een van jullie wat je tegen rugklachten kan doen na het gewichtheffen? Ik Heb pijn aan de spier die naast mijn ruggengraat loopt, op de helft van mijn rug heb ik rugklachten na 1 dagje hard/gemiddeld trainen, best irritant!
Mmm, ik ga die pulls ook maar eens in m'n workout verwerken. Wat me eigenlijk tegen houdt is dat ik er zwak in ben. Dat is nou juist een reden om ze wel te doen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja zal zeker meespelen. Maar ik raad toch echt iedereen wide grip, normal grip pull ups en chin ups aan. Zelfs push ups.
Ik heb het ook echt HEEL lang niet gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, ik ga die pulls ook maar eens in m'n workout verwerken. Wat me eigenlijk tegen houdt is dat ik er zwak in ben. Dat is nou juist een reden om ze wel te doen...
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:47 schreef k1234e12345 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn lichaam ongeveer 1 week geleden, ik weet dat ik een 4 pack heb maar ik ben begonnen met het trainen van de lagere abs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |