Gebruik een caloriechecker zoals die van het voedingscentrum, dan zie je zelf of je te weinig eet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil niet bewust te weinig eten. Ik wil bewust gezond en genoeg eten.
Mijn relatie met eten is fucked up. Altijd geweest. Er is maar 1 manier die ik ken, om af te vallen, dat is niks meer eten. En dat is niet gezond.
Maar wat is dan genoeg, en wat is teveel?
nee hoor, daar doe ik niet meer aanquote:
Bolognaise op het vuurquote:
Gedaan met wat ik al gegeten heb, en wat ik nog wil eten/drinkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gebruik een caloriechecker zoals die van het voedingscentrum, dan zie je zelf of je te weinig eet.
Wow zit in die smoothy niet té veel fruit?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:21 schreef summer2bird het volgende:
Hmpf..
Ik heb ineens enorm trek in pringles
Maar mijn mams is al varkensfricandeau aan het bereiden.
Vandaag niet gesport, ja uurtje gewandeld maar dat mag geen naam hebben.
O: een snede bruin brood met muisjes, een bruin crossiantje
M: worstenbroodje (mams had die meegenomen)
T: zelfgemaakte smoothy met 1 banaan, 12 aardbeien, 1 sinasappel, druiven, bosbessen, 3 peren en melk.
A: varkensfricandeau met groente.
Kan dat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wow zit in die smoothy niet té veel fruit?
Je zal straks in ieder geval goed schijtenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan dat?
Dat je daar ziek van wordt ofzo?
Het fruit moest op, dat zat op het randje van overrijp.
Ja, tegen mij is altijd verteld: MAX 2 stuks per dag of 1 banaan. Er zitten veel fruitsuikers is. Je wordt er niet ziek van maar het tikt wel aan wbt koolhydraten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan dat?
Dat je daar ziek van wordt ofzo?
Het fruit moest op, dat zat op het randje van overrijp.
Joepiequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zal straks in ieder geval goed schijten![]()
Oh dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja, tegen mij is altijd verteld: MAX 2 stuks per dag of 1 banaan. Er zitten veel fruitsuikers is. Je wordt er niet ziek van maar het tikt wel aan wbt koolhydraten.
poepenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zal straks in ieder geval goed schijten![]()
Uh... tegen mij is altijd gezegd dat ik onbeperkt fruit mag eten (dan kom ik toch hooguit op drie stuks uit, maar toch), want je dat toch vrij snel zat bent en het moeilijk is om teveel suikers via fruit binnen te krijgenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja, tegen mij is altijd verteld: MAX 2 stuks per dag of 1 banaan. Er zitten veel fruitsuikers is. Je wordt er niet ziek van maar het tikt wel aan wbt koolhydraten.
Ligt eraan welk fruit, een kiwi of een appel doet natuurlijk minder dan een banaan/sinaasappel of druiven. Maar onbeperkt; nee zeker niet. Ze zitten voor met koolhydraten en geven je slechts snelle energie en het vult ook niet echt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... tegen mij is altijd gezegd dat ik onbeperkt fruit mag eten (dan kom ik toch hooguit op drie stuks uit, maar toch), want je dat toch vrij snel zat bent en het moeilijk is om teveel suikers via fruit binnen te krijgen
Nee goed, maar jij eet ook niet veel andersquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moach... als ik een keer drie appels op een dag eet kan ik me er echt niet druk om maken
Aan kiwi's en ananas begin ik niet, maar daar ben ik gewoon heel erg allergisch voor
Auw, steek onderwaterquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nee goed, maar jij eet ook niet veel anders
Hoeft ook niet persé, uiteindelijk moet je alleen verantwoording aan jezelf afleggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk, daarom post ik dus nauwelijks lijstjes
quote:Hoogleraar Voedingsleer aan de VU in Amsterdam Martijn Katan besteedt in zijn boek ‘Wat is gezond’ ook aandacht aan fruit. Hij heeft een verrassende visie op fruit. Volgens hem is fruit namelijk vooral goed om wat er níet inzit.
Met andere woorden: fruit is een heel goed tussendoortje, maar vooral als je het in de plaats neemt van koek, snoep of een andere (calorierijke) snack.
Maar ook Katan wijst erop dat fruit boordevol (fruit)suiker, fructose genaamd, zit en dat sommige fruitsoorten helemaal niet zoveel andere nuttige voedingstoffen bevatten. Neem bijvoorbeeld druiven en appels. Die bevatten heel weinig vitamines en zijn vooral rijk aan suiker.
Dr. Carel Le Roux van het Imperial College London adviseert mensen met overgewicht om hun fruitporties beperken tot één maal per dag en de andere portie te vervangen door groente.
Nee zo bedoel ik het niet, maar jij eet gewoon erg weinig dus dan zal een appel min of meer ook niet uitmakenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Auw, steek onderwater
Vanavond eet ik heel dapper bij vrienden en ik weet niet wat ze gaan maken![]()
Vandaag een beetje een frustratieslot op mijn maag (alhoewel, er ligt een zak pinda's in de kast waar ik wel ernstig zin in heb en die ik compleet negeer).
Deze week ging best oké
is ook zo, plus dat ik afval en ik weet wat ik eet en als ik zwaarder ben weet ik 99 van de 100 keer wel waar het aan ligtquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hoeft ook niet persé, uiteindelijk moet je alleen verantwoording aan jezelf afleggen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet, maar jij eet gewoon erg weinig dus dan zal een appel min of meer ook niet uitmaken
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ook zo, plus dat ik afval en ik weet wat ik eet en als ik zwaarder ben weet ik 99 van de 100 keer wel waar het aan ligt![]()
Meestal heet het "bier"
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]+1
Is ook gewoon iets wat ik niet op wil geven, eigenlijk, want ik vind 't te lekker. Ga 't wel terugbrengen naar alleen weekenden en eventueel als we op vakantie zijn na een flinke hike of motortocht. Maar lekkere biertjes, omnomnomnomdat laat ik écht niet compleet weg
Ik dans niet, ik hang in het rookhok met mijn bierquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:41 schreef Audreyoot het volgende:
Ja maar als je heel hard danst bij het uitgaan compenseert dat de biertjes weer, dat is mijn theorie
Hmmm... is wel nodig... ik kon al twee nachten achter elkaar niet warm worden in bed (lees drie dekbedden) dus vandaag heb ik mijn best gedaan en morgen ga ik er helemaal bewust op lettenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is geen steek onder water. Jij edt gewoon vaak te weinig. En als wij dat heel vaak zeggen ga je het misschien niet alleen beseffen maar er ook naar handelen
en het nadeel van alcohol is ook nog dat je er onwijs van gaat vretenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dans niet, ik hang in het rookhok met mijn bier
Ik drink dus gewoon maar niet meer zo veel/vaak bier
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]hoewel jullie me qua alcoholmisbruik wel een beetje teleur hebben gesteld destijds
![]()
![]()
Mag ik vragen hoe je lijstje eruit zag waardoor je zo aangekomen bent?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hmmm... is wel nodig... ik kon al twee nachten achter elkaar niet warm worden in bed (lees drie dekbedden) dus vandaag heb ik mijn best gedaan en morgen ga ik er helemaal bewust op letten
ja daarom, het is een som der delen. En de volgende dag ben je te lam om te bewegenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en het nadeel van alcohol is ook nog dat je er onwijs van gaat vreten
ik wel althans
Misschien moesten jullie nog rijdenquote:
Hmmm.... liter fles La Chouffe in de koelkast staan. Zo eens in het half jaar kan ik wel van een biertje genietenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dans niet, ik hang in het rookhok met mijn bier
Ik drink dus gewoon maar niet meer zo veel/vaak bier
Ohja.....ik ga altijd uit in duitsland en daar hebben ze in de clubs gewoon worstenkramenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en het nadeel van alcohol is ook nog dat je er onwijs van gaat vreten
ik wel althans
Neen, we sliepen toen in 't appartement van bleiblei! Heb wel nog heerlijk kunnen schijten de ochtend erna. Prima pleetje!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daarom, het is een som der delen. En de volgende dag ben je te lam om te bewegen
[..]
Misschien moesten jullie nog rijden
och ja, verrekquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neen, we sliepen toen in 't appartement van bleiblei! Heb wel nog heerlijk kunnen schijten de ochtend erna. Prima pleetje!
op het moment zelf is het een goddelijke delicatessequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:45 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ohja.....ik ga altijd uit in duitsland en daar hebben ze in de clubs gewoon worstenkramenDus richting de ochtend gaat er zo'n vadsig broodje worst in
Bah wat klinkt dat vies.
Dat is waar, op het moment dat ik de nodige biertjes gehad heb is het als kaviaarquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op het moment zelf is het een goddelijke delicatessezelfs al kwamen ze van CMOT Dibbler
O. -quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:44 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je lijstje eruit zag waardoor je zo aangekomen bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, echt zelden. Is wel goed voor de lijnquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:46 schreef summer2bird het volgende:
Ik drink nooit bier of wijn oid.
Ik vind alcohol echt niet te drinken
True, maar wel een handige meningquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O. -
L. -
D. pizza/patat/zak chips o.i.d
T. lees bovenstaandeAh ja, dat tikt aan idd. Maar toen at je dus ook niet zo gek veel maar voornamelijk heel slecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek hoe dat per lijf kan verschillen. Ik heb ook een tijd zo gegeten (en toen rookte ik) maar ik viel er juist 30 kg door af.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:04 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ah ja, dat tikt aan idd. Maar toen at je dus ook niet zo gek veel maar voornamelijk heel slecht?
water, en momenteel spa roodquote:
Af en toe moet dat kunnen toch? Of voel je je nu echt gelijk helemaal schuldig?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
water, en momenteel spa rood
ik heb vandaag heel ongezond shoarma gegeten![]()
maar ik had er zo'n zin in
nee, voel me niet schuldigquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Af en toe moet dat kunnen toch? Of voel je je nu echt gelijk helemaal schuldig?
Hier gaat het prima, heb alleen soms wat moeite met mijn eetpatroon en dan bedoel ik niet qua snoepen, maar ik vind het nog lastig om meerdere kleine maaltijden op een dag te eten.
Maar dat zal een kwestie zijn van aanleren en eraan wennen.
Gisteren nog een flink stuk gelopen/hardgelopen. En ik geloofde mijn ogen niet (mijn vriend trouwens ook niet haha) maar ik hield het al een stuk langer vol.
Ik merk ook gewoon dat ik er veel meer zin in krijg en het is een goede stimulans om door te zetten.
Daar kan ik me niets bij voorstellen (net zoals geen alcohol lekker vinden), ik kan niet zonder vleesquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
En weer een dag zonder snoepenVanavond aardappeltjes uit de oven met doperwtjes. Ik stond voor het vleesschap bij de Appie en kon serieus niks vinden waar ik trek in had
of zin had om te maken
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets bij voorstellen (net zoals geen alcohol lekker vinden), ik kan niet zonder vlees
Je weet waarvoor je het doetquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorNu zit ik vol
Ik ben alleen bang dat ik zometeen zelfgebakken cake moet gaan afslaan bij de VvE-bestuursvergadering
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef Bluezz het volgende:
Niet over nadenken Pee.
Ik sla gewoon zonder nadenken standaard alles op het werk wat me voorgehouden wordt af.
Niet eens moeilijkAlleen als je gaat twijfelen wordt het lastig
+1quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:41 schreef Audreyoot het volgende:
Ja maar als je heel hard danst bij het uitgaan compenseert dat de biertjes weer, dat is mijn theorie
Zo had ik gisteren bestuursvergadering waar wafels, chocolade paaseitjes voor bij de koffie en daarna borrelnootjes, kaasstengels en Japanse mix op tafel stond. Ik heb het bij koffie gehouden, want allemaal mwoah... Vervolgens nog door de McDrive gegaan en met slechts een chickenwrap voor vriend thuisgekomen. En thuis met volle teugen genoten van mijn glaasje portquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorNu zit ik vol
Ik ben alleen bang dat ik zometeen zelfgebakken cake moet gaan afslaan bij de VvE-bestuursvergadering
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef Sjeen het volgende:
Zo had ik gisteren bestuursvergadering waar wafels, chocolade paaseitjes voor bij de koffie en daarna borrelnootjes, kaasstengels en Japanse mix op tafel stond. Ik heb het bij koffie gehouden, want allemaal mwoah... Vervolgens nog door de McDrive gegaan en met slechts een chickenwrap voor vriend thuisgekomen. En thuis met volle teugen genoten van mijn glaasje port
Nu aan de rode wijn, ik heb volgens het Trimbos Instituut een risicovol gedrag mbt alcohol
Dat heb je al als je als vrouw twee dagen in de week twee glazen drinkt
Geldt dat ook voor bier?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren bestuursvergadering waar wafels, chocolade paaseitjes voor bij de koffie en daarna borrelnootjes, kaasstengels en Japanse mix op tafel stond. Ik heb het bij koffie gehouden, want allemaal mwoah... Vervolgens nog door de McDrive gegaan en met slechts een chickenwrap voor vriend thuisgekomen. En thuis met volle teugen genoten van mijn glaasje port
Nu aan de rode wijn, ik heb volgens het Trimbos Instituut een risicovol gedrag mbt alcohol
Dat heb je al als je als vrouw twee dagen in de week twee glazen drinkt
Spank ze!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn hersens denken dat k heus echt verschrikkelijk nodig chips moet eten
Yup. En ik heb net ook niks zelfgebakkens genomenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:
P, mijn stelregel is dat als het zelfgebakken is ik wel een klein stukje neem en anders gewoon echt niet. Maar een dag zonder snoep is goed
relatief zout denk ik. maar mijn dietiste deed niet moeilijk, liever zilveruitjes dan chips.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom olijven, augurken en zoetzure zilveruitjes op de uitzonderingenlijst van groentes staan bij het Voedingscentrum
http://www.voedingscentru(...)/eet-gevarieerd.aspx
Belangrijker: heb je er een beetje van genoten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:22 schreef Brighteyes het volgende:
Maar weegschaal-technisch vrees ik het ergste.![]()
Hmmmmm. Ik zal het eens voorleggen aan die van mijquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
relatief zout denk ik. maar mijn dietiste deed niet moeilijk, liever zilveruitjes dan chips.
Ik snap er niks van maar feli met die 22kgquote:Op donderdag 15 maart 2012 06:58 schreef Selestha het volgende:
Goede morgen allen
Vandaag afgerond 98 kilo op de weegschaal![]()
Een vriend van me zei trouwens dat mijn analoge weegschaal misschien wel fout afgesteld staat omdat hij -92 kilo aangeeft en de digitale 98, maar dat betekent dan ook dat ik geen 112 kilo gewogen heb maar 120 kilo aangezien ik me altijd op de analoge weegschaal woog voor ik deze 2 weken terug kreeg.
Dat betekent dus wel, dat ik al 22 kilo kwijt ben!
Nou even simpel gezegd, mijn weegschaal die ik eerst had geeft een verschil van 6 kilo met die die ik nu sinds twee weken heb. Maar aangezien ik me altijd woog op de weegschaal die 6 kilo minder aangeeft dan mijn nieuwe, betekent het ook dat mijn begingewicht 6 kilo hoger was dan ik dachtquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik snap er niks van maar feli met die 22kg
Omdat ik niet kan rekenen en net wakker ben, schatquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:14 schreef Isabeau het volgende:
Als er 6 kilo verschil tussen weegschalen zit, waarom was je dan plots 8 kilo zwaarder?
Een kledingmaat schijnt ongeveer 7 kilo te zijn. Maar dat verschilt weer of je al heel licht (scheelt het minder) of enorm zwaar was (is het wat meer).
Correctie: 20 dus. Maar genoeg reden om blij te zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
22
![]()
![]()
Topic gaat echt veeeeeeeeeul te snel om iedereens vooruitgang te overzien, maar zo ver ik het met scannen meekrijg de afgelopen weken doen we het best heel aardig toch?
Vandaag weer een dag niet snoepen op het programma
Ik snap zin 1 en 3 nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
panic: I solemnly swear I won't do it again!
En selestha is supergoei bezig!
Straks maar eens gaatjes bij laten prikken
Dat eerste idd maar niet meer doen: Grote gewichtsschommeling? Altijd vocht. Of veel poep in je darm.quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:46 schreef Stormqueen het volgende:
dat ik paniekte vanwege die vochtkilo's.
En dat m'n riem te weinig gatjes heeft.
Hebben we hier een poepfetisj of zoquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat eerste idd maar niet meer doen: Grote gewichtsschommeling? Altijd vocht. Of veel poep in je darm.
Onthouden
Ben jij bang voor poep?quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben we hier een poepfetisj of zoDa's de zoveelste keer dat ik iemand zie posten daarover
Neuhquote:
Ok, ok. Verkeerde woordquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:54 schreef Isabeau het volgende:
En een fetisj is iets waar je seksueel van opgewonden raakt. Ik vind dat een vreemde associatie
Hoe kom je daar zo bij?
Ik noemde ook het woord 'vocht'. Waarom heb ik dan geen vochtfixatie?quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ok, ok. Verkeerde woordFixatie lijkt me beter op zijn plaats
Bijdehandjes bevatten ook kcals he. Niet teveel van etenquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik noemde ook het woord 'vocht'. Waarom heb ik dan geen vochtfixatie?
Euh...het viel me gewoon op hequote:Op donderdag 15 maart 2012 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het zo kleuterschoolachtig om daar iets 'geks' in te zien
I stand corrected!quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
nee, jeroen is van poep aan je schoen Isa.
Poep in je hoofd waren de raggende mannen.
Nee ik heb vakantie deze week, Dinsdag weerquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Maakt allemaal niet uit hoeveel het was, je bent al heel veel afgevallen![]()
En ziet er vast nu nòg mooier uit!
Moet je werken?
Dat wel natuurlijk, alleen: paniek! Zaterdag gaan we wokken met de familie. Even los van wat je van wokken als fenomeen vind, voornamelijk is het gewoon veel voor weinig... Echt hele slechte situaties voor mij lijntechnisch gesproken.quote:
Discipline in bewegen en eten doet veel merk ik. En ook niet te weinig eten dus. Hou m'n kcal's bij op de iPhone, en je moet ook eerlijk zijn naar jezelf toe. En blijven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft iedereen plots vriendelijke weegschalen thuis.
Oh dat is geweldig!quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
net even berekend dat ik over 4 kilo obesitasvrij ben jeuhj!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:35 schreef Jarno het volgende:
En ik weet niet of ik het wel mag zeggen hier maar ik ben zo trots dat ik het toch doe...vrouwlief heeft besloten ook over al d'r principes heen te stappen en ook naar de sportschool te gaan. Zo'n grote stap voor d'r, ik weet hoe moeilijk ze het vind maar ben er zo blij om! Bij 'ons' is er nu een speciale actie, 5 weken incl. begeleiding voor een paar tientjes en dat gaat ze doen...
![]()
Ja, wow!quote:
Naja het is gewoon even een domper..quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Je raakt je motivatie toch niet kwijt na 1,5 week stilstaan?Daar krijg je nog echt véél meer weken van hoor! Als je weet dat je goed bezig bent dan gewoon daarmee doorgaan, want het gaat heus weer verder naar beneden.
Mijn volgende 'doel' is nog minder dan 2,5 kg naar beneden
In mijn ervaring moet je er voor zorgen dat je er wel van geniet op dit soort momenten. Met veel wilskracht zoveel mogelijk lekkere/ongezonde dingen ontwijken lukt wel, maar zorgt er - bij mij! - voor dat ik kort daarna alsnog mezelf te buiten ga.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:24 schreef Jarno het volgende:
Gevoelstechnisch is het ook nog iets te vroeg voor dit soort vreetfestijnen en ik wil echt die -4,5 halen maandag dus ik zal me gewoon in moeten houden... pfffffft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |