Gebruik een caloriechecker zoals die van het voedingscentrum, dan zie je zelf of je te weinig eet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil niet bewust te weinig eten. Ik wil bewust gezond en genoeg eten.
Mijn relatie met eten is fucked up. Altijd geweest. Er is maar 1 manier die ik ken, om af te vallen, dat is niks meer eten. En dat is niet gezond.
Maar wat is dan genoeg, en wat is teveel?
nee hoor, daar doe ik niet meer aanquote:
Bolognaise op het vuurquote:
Gedaan met wat ik al gegeten heb, en wat ik nog wil eten/drinkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gebruik een caloriechecker zoals die van het voedingscentrum, dan zie je zelf of je te weinig eet.
Wow zit in die smoothy niet té veel fruit?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:21 schreef summer2bird het volgende:
Hmpf..
Ik heb ineens enorm trek in pringles
Maar mijn mams is al varkensfricandeau aan het bereiden.
Vandaag niet gesport, ja uurtje gewandeld maar dat mag geen naam hebben.
O: een snede bruin brood met muisjes, een bruin crossiantje
M: worstenbroodje (mams had die meegenomen)
T: zelfgemaakte smoothy met 1 banaan, 12 aardbeien, 1 sinasappel, druiven, bosbessen, 3 peren en melk.
A: varkensfricandeau met groente.
Kan dat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wow zit in die smoothy niet té veel fruit?
Je zal straks in ieder geval goed schijtenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan dat?
Dat je daar ziek van wordt ofzo?
Het fruit moest op, dat zat op het randje van overrijp.
Ja, tegen mij is altijd verteld: MAX 2 stuks per dag of 1 banaan. Er zitten veel fruitsuikers is. Je wordt er niet ziek van maar het tikt wel aan wbt koolhydraten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan dat?
Dat je daar ziek van wordt ofzo?
Het fruit moest op, dat zat op het randje van overrijp.
Joepiequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zal straks in ieder geval goed schijten![]()
Oh dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja, tegen mij is altijd verteld: MAX 2 stuks per dag of 1 banaan. Er zitten veel fruitsuikers is. Je wordt er niet ziek van maar het tikt wel aan wbt koolhydraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |