Je "bevoegdheid" geldt alleen voor de taak waarvoor hij is afgegeven.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe dat spoorbevoegdheid werkt, heb het zelf ook via de stichting. En ik weet wel wanneer ik veilig sta, en wanneer niet. M'n bevoegdheid misbruik ik tevens niet voor de hobby.
Klopt, en dat is voor de DE3 115. En om die reden gebruik ik 'm ook niet elders.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je "bevoegdheid" geldt alleen voor de taak waarvoor hij is afgegeven.
Zelfs als je voor die club op dat moment niets in het spoor te zoeken hebt, mag je er niet komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt, en dat is voor de DE3 115. En om die reden gebruik ik 'm ook niet elders.
Sommige doen het toch. Onacceptabel, we moeten er filmpjes over maken voor ProRail!quote:Op zondag 18 maart 2012 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
iedereen moet gewoon opsodemieteren uit het spoor want het blijkt al moeilijk zat om treintjes te laten rijden ZONDER lastig volk in het spoor. Hup, wegwezen
Welk gebied ben jij Trdl ?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zelfs als je voor die club op dat moment niets in het spoor te zoeken hebt, mag je er niet komen.
Ik heb ook een BvT, maar mag onder werktijd nog steeds niet zomaar het spoor in.
Groningen/Leeuwarden dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:47 schreef Duvel het volgende:
ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden.
Plus alles wat daar aan vast zit. Alles achter Grouw en Assen zeg maar.quote:
GROU. Geen Grouwquote:Op zondag 18 maart 2012 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Plus alles wat daar aan vast zit. Alles achter Grouw en Assen zeg maar.
Gwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Wat dacht je van conducteurs die Leeuwarden uitspreken met de klemtoon op de tweede lettergreep: Leeuw-AR-den...quote:Op zondag 18 maart 2012 18:15 schreef greavy het volgende:
Altijd leuk dat het treinpersoneel Grou-Jirnsum vaak niet uit kan spreken. Heb al eens gehoord "Grou nogwat", "Grou-Jierntzoem ofzoiets", "Grou", "Grou Jernsen", "Grou Wensen", "Grou IJrnsen" ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |