abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109702841
Allemaal leuk en aardig hoor, maar dat schijnheilige gedoe van DS4 daar heb ik het niet zo mee.

Heel leuk hoor om net te doen alsof je zo begaan bent met de rechtstaat en dat het allemaal veel gevaarlijker is (want killer-staat 1984 einz!!!!) als die rechten niet tot achter de komma gewaarborgd worden, maar ondertussen laten mensen zoals hij monsters vrij die daarna weer lekker slachtoffers maken. Zogenaamd omdat het OM zijn zaakjes niet op orde had/de rechten niet gewaarborgd waren maar ondertussen gaat het puur om uurtje factuurtje en dat ze willens en wetens mensen vrijpleiten die levensgevaarlijk zijn daar slapen ze geen minuut minder om.

Totdat een keer hun geliefden zelf aan de beurt zijn natuurlijk, dan is het opeens anders.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109702960
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor, maar dat schijnheilige gedoe van DS4 daar heb ik het niet zo mee.

Heel leuk hoor om net te doen alsof je zo begaan bent met de rechtstaat en dat het allemaal veel gevaarlijker is (want killer-staat 1984 einz!!!!) als die rechten niet tot achter de komma gewaarborgd worden, maar ondertussen laten mensen zoals hij monsters vrij die daarna weer lekker slachtoffers maken. Zogenaamd omdat het OM zijn zaakjes niet op orde had/de rechten niet gewaarborgd waren maar ondertussen gaat het puur om uurtje factuurtje en dat ze willens en wetens mensen vrijpleiten die levensgevaarlijk zijn daar slapen ze geen minuut minder om.

Totdat een keer hun geliefden zelf aan de beurt zijn natuurlijk, dan is het opeens anders.
Ik ben het heel vaak met DS4 oneens, maar in deze niet. Uitzonderingen op het recht kunnen niet. Het recht geldt voor iedereen of voor niemand.
Het OM en politie zullen hun zaakjes voor elkaar moeten hebben als ze iemand willen beklagen.
pi_109703214
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een advocaat mag ook geen valse voorstelling van zaken geven.

Dat mag een advocaat wel
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_109703453
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ben het heel vaak met DS4 oneens, maar in deze niet. Uitzonderingen op het recht kunnen niet. Het recht geldt voor iedereen of voor niemand.
Het OM en politie zullen hun zaakjes voor elkaar moeten hebben als ze iemand willen beklagen.
Het gaat niet per definitie om uitzonderingen op recht. Het gaat mi om advocaten die willens en wetens de boel belazeren, puur om hun client vrij te krijgen terwijl ze weten dat hij het wel gedaan heeft. Dat is moreel zeer laakbaar en de slachtoffers die die gozer daarna maakt zijn wat mij betreft hun aan te rekenen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109703480
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:48 schreef TripleS het volgende:

[..]

Dat mag een advocaat wel
Nou om weer even ontopic te gaan: de advocaat van Robert M. beweerde dat zijn client berouw had terwijl dat gelogenstraft werd door zijn verklaring. Dat is aantoonbaar onjuist.
Dus zo had de zaak niet voorgesteld mogen worden en zelfs DS4 moet dat met me eens zijn.
pi_109703514
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:48 schreef TripleS het volgende:

[..]

Dat mag een advocaat wel
Klopt een advocaat mag gewoon de hele teringzooi bij elkaar liegen en daarmee een overduidelijke dader vrij pleiten.

Dat noemen we beschaving.

De 5 meier per uur die de advocaat ervoor rekent staat er helemaal los van hoor, het gaat puur om de rechtstaat en de moraal.
pi_109703562
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het gaat niet per definitie om uitzonderingen op recht. Het gaat mi om advocaten die willens en wetens de boel belazeren, puur om hun client vrij te krijgen terwijl ze weten dat hij het wel gedaan heeft. Dat is moreel zeer laakbaar en de slachtoffers die die gozer daarna maakt zijn wat mij betreft hun aan te rekenen.
Dat is een hele moeilijke kwestie en vaak ook niet gemakkelik voor advocaten zelf. Stel je voor inderdaad, als je raadsman zou zijn, dat je weet dat je client iets vreselijks heeft gedaan en het OM krijgt het bewijs niet rond.
pi_109703731
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Klopt een advocaat mag gewoon de hele teringzooi bij elkaar liegen en daarmee een overduidelijke dader vrij pleiten.
Als het bewijs sluitend is dan kan de advocaat lullen als Brugman, maar dan moet de dader wel zitten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109703765
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is een hele moeilijke kwestie en vaak ook niet gemakkelik voor advocaten zelf. Stel je voor inderdaad, als je raadsman zou zijn, dat je weet dat je client iets vreselijks heeft gedaan en het OM krijgt het bewijs niet rond.
Vreemd genoeg hebben advocaten dan zelden tot nooit last van hun geweten en pleiten ze gewoon de dader vrij. Volledig schijt hebbend aan de slachtoffers die er al zijn en die nog zullen volgen.

Het is niet voor niets hoor, dat advocaten zo gehaat zijn.

De 1e ethische advocaat moet nog geboren worden. En als hij dan in een kantoor komt te werken, dan fluit z'n baas hem wel terug.
pi_109703827
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als het bewijs sluitend is dan kan de advocaat lullen als Brugman, maar dan moet de dader wel zitten.
In veel zaken is het bewijs erg moeilijk sluitend te krijgen.

Terwijl de advocaat dat bewijs dan wel heeft, maar gewoon achterhoud.

Juridisch correct, moreel zeer laakbaar.
pi_109703876
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moraal ook correct, maar het mooie van moraal is dat het verschilt per persoon O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109704078
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vreemd genoeg hebben advocaten dan zelden tot nooit last van hun geweten en pleiten ze gewoon de dader vrij. Volledig schijt hebbend aan de slachtoffers die er al zijn en die nog zullen volgen.

De 1e ethische advocaat moet nog geboren worden. En als hij dan in een kantoor komt te werken, dan fluit z'n baas hem wel terug.
Advocaten zijn niet altijd even populair, maar wel om meerdere redenen. Ongetwijfeld zijn er ook advocaten die het met de ethiek niet zo nauw nemen of die banden hebben met het criminele circuit. En tja, als een advocaat een gestoorde moordenaar ofzoiets vrijpleit, dan maakt ie in de regel geen vrienden bij de nabestaanden van de slachtoffers. Dat is waar ja.
Ik denk wel dat de meesten wel een probleem zouden hebben als ze - hyoithetisch - Robert M zouden moeten verdedigen, weten dat hij schuldig is aan alles waar hij voor werd aangeklaagd en hij vrijspraak zou krijgen omdat bv. het bewijs niet rond te krijgen is.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:22:10 #213
16715 Mylene
*schatje*
pi_109704365
Robert gaf ook tips aan andere pedo's, o.a.:

"Als je het in het mondje doet, geef daarna iets te drinken. Dan ruik je het niet."

"Luiers absorderen vocht. De poep berbergt de geur."

"Het is planning en geduld, maar nu heb ik ze aan de lopende band. De ouders zijn zich er niet van bewust. Ik dump ze als ze kunnen spreken."

:r
pi_109704543
Robert Mikelsons wordt met liefde verdedigd door 1 van de zgn. ethische broers (K)Anker en (K)Anker omdat hij daarmee lekker in de spotlights komt. Zodat de zaak beter draait, niets meer, niets minder en dat doet ie lekker over de rug van tientallen misbruikte kinderen.

Het is gewoon tuig van de bovenste plank dat hun exorbitante salarissen nog met een grote bek probeert goed te praten ook.

Walgelijk volk, nog geen stuk lood waard wat mij betreft.
pi_109704848
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:22 schreef Mylene het volgende:
Robert gaf ook tips aan andere pedo's, o.a.:

"Als je het in het mondje doet, geef daarna iets te drinken. Dan ruik je het niet."

"Luiers absorderen vocht. De poep berbergt de geur."

"Het is planning en geduld, maar nu heb ik ze aan de lopende band. De ouders zijn zich er niet van bewust. Ik dump ze als ze kunnen spreken."

:r
De advocaat die hem vrij pleit is goed bezig want hij is de rechtstaat aan het verdedigen.
pi_109704952
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Maar goed, dus een advocaat mag volgens jou bewust liegen zolang het niet aangetoond wordt, in een strafproces. Dan moet ie maar hopen dat er geen feiten aangedragen worden waaruit blijkft dat hij met opzet heeft gelogen.

Dat laatste is dus een goede reden om niet teveel te liegen...

Ik noem het overigens liever "een standpunt innemen".
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_109704970
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Je bedoelt betrapt worden.
Nog erger: weten dat je er niet mee weg gaat komen.
pi_109704989
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Ik vraag me af of dat een bewijs tegen de beklaagde is, net als het afleggen van een leugenachtige verklaring.
Het werkt natuurlijk niet in je voordeel.
pi_109705036
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Ik heb hier toch vaak zat gezegd dat ik nooit een verkrachter zou willen verdedigen, dus je moet eens leren om onderscheid te maken tussen mijn professionele mening en mijn privémening die totaal niet interessant is.
pi_109705071
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De advocaat die hem vrij pleit is goed bezig want hij is de rechtstaat aan het verdedigen.
Zonder verdediging is geen eerlijk proces mogelijk. Zover kun je toch wel meedenken? :o
pi_109705072
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

^O^
pi_109705123
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nog erger: weten dat je er niet mee weg gaat komen.
Dus je liegt zonder problemen maar het wordt pas erg als je er op betrapt wordt.

Ja zo kennen we de advocaten weer. :')
pi_109705129
quote:

Het is aan het OM om aan waarheidsvinding te doen en aan zijn advocaat om hem vrij te pleiten. Zo zijn de rollen, of jij dat nu wil begrijpen of niet.
pi_109705149
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zonder verdediging is geen eerlijk proces mogelijk. Zover kun je toch wel meedenken? :o
Je vergeet de moraal.

Zoals zoveel advocaten dat vergeten...
pi_109705178
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is aan het OM om aan waarheidsvinding te doen en aan zijn advocaat om hem vrij te pleiten. Zo zijn de rollen, of jij dat nu wil begrijpen of niet.
Sus vooral je eigen geweten daarmee.
pi_109705204
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb hier toch vaak zat gezegd dat ik nooit een verkrachter zou willen verdedigen
Neuh maar wel een moordenaar natuurlijk.
No span he.
pi_109705230
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Nou om weer even ontopic te gaan: de advocaat van Robert M. beweerde dat zijn client berouw had terwijl dat gelogenstraft werd door zijn verklaring. Dat is aantoonbaar onjuist.
Dus zo had de zaak niet voorgesteld mogen worden en zelfs DS4 moet dat met me eens zijn.
Even voor de goede orde: ik volg de zaak te weinig en ken de verklaring van de verdachte niet. Dat gezegd hebbende: ik wil het iets nuanceren... het is de advocaat zelf die bepaald wat hij wel of niet mag (binnen de tuchtrechtelijke normen). Dus ik hou het erop dat een advocaat die aantoonbaar liegt de belangen van zijn cliënt niet goed behartigt. En dat vind ik niet juist, maar het is net iets te ver om te stellen dat het niet mag, omdat er ook niet echt een scheidslijn te trekken valt.
pi_109705291
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

De 5 meier per uur die de advocaat ervoor rekent staat er helemaal los van hoor, het gaat puur om de rechtstaat en de moraal.
Probeer eens gewoon je verstand van 0 te krijgen...
pi_109705321
quote:

:')
pi_109705346
quote:

[..]

Je ziet het veel te persoonlijk.
pi_109705362
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Nee, het is moreel zeer laakbaar als de advocaat dat bewijs zelf gaat presenteren! Dat is klachtwaardig en voldoende om te worden geschrapt.

Als je last hebt van je geweten, dan leg je de zaak maar neer.
pi_109705414
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Robert Mikelsons wordt met liefde verdedigd door 1 van de zgn. ethische broers (K)Anker en (K)Anker omdat hij daarmee lekker in de spotlights komt. Zodat de zaak beter draait, niets meer, niets minder en dat doet ie lekker over de rug van tientallen misbruikte kinderen.

Het is gewoon tuig van de bovenste plank dat hun exorbitante salarissen nog met een grote bek probeert goed te praten ook.

Walgelijk volk, nog geen stuk lood waard wat mij betreft.
Je wordt steeds dwazer in je uitlatingen hier...
pi_109705452
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Dus je liegt zonder problemen maar het wordt pas erg als je er op betrapt wordt.

Ja zo kennen we de advocaten weer. :')
Ja, dat jij wat moeite hebt met de taakverdeling in het strafproces is inmiddels wel duidelijk. Ik kan het een kleuter uitleggen, maar goed...
pi_109705481
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Sus vooral je eigen geweten daarmee.
Ik hoef mijn geweten niet te sussen.
pi_109705522
quote:

No span he.
Fiscaal strafrecht. Zoek het eens op.
pi_109706319
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

:')
Sterk antwoord. Je hebt mij (en de rest van de lurkers) overtuigd.
pi_109706345
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee iets dat je niet hebt hoef je niet te sussen, zo is het ook.
pi_109706423
quote:

[..]

No span he.
Zou jij een moordenaar kunnen opereren, als je chirurg was?
En wat vind je eigenlijk van de blunders van het OM, die ze met enige regelmaat begaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 30-03-2012 21:04:57 ]
pi_109707321
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Sterk antwoord. Je hebt mij (en de rest van de lurkers) overtuigd.
De dag dat jij het met mij eens bent is de dag dat ik mij vrijwillig op laat nemen in de gesloten inrichting.
pi_109709016
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

De dag dat jij het met mij eens bent is de dag dat ik mij vrijwillig op laat nemen in de gesloten inrichting.
Nu ben je wel kwetsbaar. Ik zou je voor de vorm een keer gelijk geven, en je aan je woord houden.. Maar ja, ik ben Die_Hofstadgruppe niet.
pi_109709504
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nu ben je wel kwetsbaar. Ik zou je voor de vorm een keer gelijk geven, en je aan je woord houden.. Maar ja, ik ben Die_Hofstadgruppe niet.
Eens zijn met en gelijk geven is niet hetzelfde... ;)
pi_109709574
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:45 schreef DS4 het volgende:

[..]Als je last hebt van je geweten, dan leg je de zaak maar neer.
Kijk, hier zien we het tuig het toegeven.
pi_109710260
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Kijk, hier zien we het tuig het toegeven.
Als je in je hele leven geen donder hebt bereikt, zou dan afgeven op anderen (buitenlanders, advocaten, whatever) het leven nog een beetje kleur geven? Licht ons eens in, hofstadboeffie...
pi_109710479
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je in je hele leven geen donder hebt bereikt, zou dan afgeven op anderen (buitenlanders, advocaten, whatever) het leven nog een beetje kleur geven? Licht ons eens in, hofstadboeffie...
Ja zo kan je ook verbloemen dat je geweten je niets boeit... Dikke faal zeg.
pi_109710635
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Ja zo kan je ook verbloemen dat je geweten je niets boeit... Dikke faal zeg.
Zet jezelf niet iedere keer zo voor lul, trolletje.
pi_109711019
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zet jezelf niet iedere keer zo voor lul, trolletje.
Pijnlijke snaar geraakt?
pi_109711247
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Pijnlijke snaar geraakt?
Nee, ik probeer jou een beetje bij te sturen, maar het is aan dovemansoren gericht kennelijk...
pi_109712162
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eens zijn met en gelijk geven is niet hetzelfde... ;)
Maar dat is toch niet aantoonbaar ;)
pi_109712296
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar dat is toch niet aantoonbaar ;)
Is mooi in mijn voordeel. Bovendien is dat hofstadboeffie niet eens slim genoeg om dat balletje voor open doel in te tikken zoals je ziet... ;)
pi_109714205
Nu bij nieuwsuur een oud directeur van een TBS instelling die zegt dat Robert M. eventueel nog best terug zou kunnen keren in de samenleving als hij zich compleet stort op de behandeling. :N
pi_109715358
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef Bombshell het volgende:
Nu bij nieuwsuur een oud directeur van een TBS instelling die zegt dat Robert M. eventueel nog best terug zou kunnen keren in de samenleving als hij zich compleet stort op de behandeling. :N
Tja, dat zal mss vanuit het oogpunt van de client wie weet kunnen, maar of de samenleving dat wil is een ander verhaal. :P
Dat laatste is niet de visie van die directeur.
pi_109715443
quote:
Als alles klopt wat over hem te lezen valt zou dat niet mijn eerste keuze zijn zegmaar...
pi_109724582
quote:
Dat is beschaving.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:47:42 #254
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_109733391
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:37 schreef DS4 het volgende:
Ik heb hier toch vaak zat gezegd dat ik nooit een verkrachter zou willen verdedigen, dus je moet eens leren om onderscheid te maken tussen mijn professionele mening en mijn privémening die totaal niet interessant is.
Ik vind het knap dat je ondanks de persoonlijke aanvallen van D_H toch blijft reageren, ik doelde eerder in dit topic op t eigen gevoel van een advocaat, ik begrijp gewoon niet hoe je zelf, als mens zo iemand toch kan verdedigen, ook al vind ik dat zelfs hij recht heeft op een eerlijk proces (m'n onderbuik denkt daar anders over, maar goed...)
Zelf zeg je nooit een verkrachter te willen bijstaan, kan je dat weigeren? of neem je dan een zaak gewoon niet aan? overigens wist ik niet dat je zelf in de advocatuur zat :)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_109734297
Geen enkele advocaat kan gedwongen worden om een bepaalde zaak aan te nemen. Dat is maar goed ook. Zo wil Moszkowicz b.v. geen oorlogsmisdadigers verdedigen om logische redenen (en naar ik aanneem ook niet iemand die zich schuldig heeft gemaakt aan antisemitisme).

Sowieso ben ik niet de aangewezene om commune delicten te verdedigen. Ik heb dat wel eens gedaan, maar in beginsel doe ik (binnen het strafrecht) alleen fiscaal strafrecht en daarmee samenhangende zaken.

Hoe een advocaat zich kan motiveren om iemand te verdedigen als Mikelsons... ik denk toch echt vanuit de gedachte dat iemand het moet doen... Wat sommigen niet willen begrijpen is dat als er geen advocaat is die bereid is om hem daadwerkelijk te verdedigen, dat hij dan nooit een eerlijk proces kan krijgen en dientengevolge ontslag van rechtsvervolging zou moeten krijgen.

Daarom: wees blij dat er advocaten zijn die dit rotklusje doen. Die moeten ook al die vuiligheid bekijken... Lijkt mij psychisch zeer zwaar. Ik ben best een koele, ik kan zaken heel afstandelijk benaderen, maar dit zou ik absoluut niet trekken. Ik heb dus enorm veel respect voor diegenen die het wel kunnen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:55:18 #256
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_109735069
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:24 schreef DS4 het volgende:
Daarom: wees blij dat er advocaten zijn die dit rotklusje doen. Die moeten ook al die vuiligheid bekijken... Lijkt mij psychisch zeer zwaar. Ik ben best een koele, ik kan zaken heel afstandelijk benaderen, maar dit zou ik absoluut niet trekken. Ik heb dus enorm veel respect voor diegenen die het wel kunnen.
^O^
Ik moet er niet aan denken, mijn maag draait zich al om als ik delen van de rechtzaak meekrijg...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_109752420
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Tja, dat zal mss vanuit het oogpunt van de client wie weet kunnen, maar of de samenleving dat wil is een ander verhaal. :P
Dat laatste is niet de visie van die directeur.
laat ik het zo stellen, hij is niet echt onpartijdig daar hij zijn brood ermee verdiend :{ ik heb geen kinderen maar zou zo iemand echt niet in mijn buurt willen hebben als ik kinderen heb
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_109752571
quote:

[..]

tja dat is hun baan ik heb er ook moeite mee maar zie wel in dat ze recht hebben op een eerlijk process. om eerlijk te zijn gun ik ze dat niet maar dat zijn onderbuik gevoelens.

maar goed iedereen weet waarom een vampier nooit een advocaat zou pakken, toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo weet ook iedereen wat het verschil is tussen een rat en een advocaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 1 april 2012 @ 11:43:42 #259
111528 Viajero
Who dares wins
pi_109757216
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, het is moreel zeer laakbaar als de advocaat dat bewijs zelf gaat presenteren! Dat is klachtwaardig en voldoende om te worden geschrapt.

Als je last hebt van je geweten, dan leg je de zaak maar neer.
Advocaten mogen liegen en moeten bewijzen die tegen hun client gaan geheim houden.

Als jij het ooit nog over rechtvaardigheid of waarheidsvinding gaat hebben dan weten we wat dat waard is. Helemaal niets. Het gaat jou om het vrijkrijgen van de dader, niet om recht.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 1 april 2012 @ 11:45:01 #260
111528 Viajero
Who dares wins
pi_109757245
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, dat jij wat moeite hebt met de taakverdeling in het strafproces is inmiddels wel duidelijk. Ik kan het een kleuter uitleggen, maar goed...
Wat jij quote heeft niets met taakverdeling te maken. Slechts jouw walgelijke uitspraak dat het prima is als advocaten liegen wordt herhaald.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 1 april 2012 @ 11:45:27 #261
111528 Viajero
Who dares wins
pi_109757260
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is ook onmogelijk als je geen geweten hebt.
  zondag 1 april 2012 @ 11:47:52 #262
111528 Viajero
Who dares wins
pi_109757341
quote:
En dat is precies wat er zo ziek is aan onze rechtsstaat. Huidige en toekomstige slachtoffers bestaan niet, het is allemaal een filosofisch experiment op de maatschappij.
  zondag 1 april 2012 @ 11:51:50 #263
111528 Viajero
Who dares wins
pi_109757449
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

tja dat is hun baan ik heb er ook moeite mee maar zie wel in dat ze recht hebben op een eerlijk process. om eerlijk te zijn gun ik ze dat niet maar dat zijn onderbuik gevoelens.

Een eerlijk process lijkt me absoluut noodzakelijk. Maar hoe is het eerlijk als een advocaat mag liegen en bewijs mag achterhouden? Hoe is het eerlijk dat een dader uitgebreid op zijn verleden, zijn achtergrong en zijn gevoelens mag praten, en slachtoffers door de rechter eigenlijk als vervelende lastpakken die zich er niet mee moeten bemoeien worden gezien?
pi_109758034
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:51 schreef Viajero het volgende:

[..]

Een eerlijk process lijkt me absoluut noodzakelijk. Maar hoe is het eerlijk als een advocaat mag liegen en bewijs mag achterhouden? Hoe is het eerlijk dat een dader uitgebreid op zijn verleden, zijn achtergrong en zijn gevoelens mag praten, en slachtoffers door de rechter eigenlijk als vervelende lastpakken die zich er niet mee moeten bemoeien worden gezien?
Echte advocaten zeggen dat ze toezicht houden op het proces, in de peiling houden dat alles eerlijk verloopt, zorgen dat de verdachte ook idd. van zijn rechten bewust is en daar gebruik van kan maken, controleren of de waarheidsvinding naar behoren is gebeurd, etc.
Natuurlijk mag een advocaat het verleden van zijn client aanhalen als hij meent dat dat relevant is en ook wijzen op de rol van de slachtoffers in het gebeurde. Vaak is een verhaal niet zwart/wit ook al denken politie en justitiie graag in termen van 'dader' en 'slachtoffer'.
Ronduit liegen lijkt me een ander verhaal. Dat schaadt de waarheidsvinding en belemmert dus een eerlijke rechtsgang.
pi_109768421
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Ronduit liegen lijkt me een ander verhaal. Dat schaadt de waarheidsvinding en belemmert dus een eerlijke rechtsgang.
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat de advocaat van de verdachte helemaal niet bezig is met de waarheidsvinding?
pi_109768618
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:43 schreef Viajero het volgende:

Als jij het ooit nog over rechtvaardigheid of waarheidsvinding gaat hebben dan weten we wat dat waard is. Helemaal niets. Het gaat jou om het vrijkrijgen van de dader, niet om recht.
Indien de mogelijkheid bestaat om de vrijspraak te krijgen of ontslag van rechtsvervolging is dat inderdaad wat de advocaat van de verdachte dient te bepleiten.

Zo simpel is het.

Dat jij denkt dat de advocaat een soort van tweede OvJ is kan ik niet helpen. Alleen dat je het vreemd vindt dat de advocaat bewijzen mag achterhouden... Kun jij je echt voorstellen dat de advocaat van de verdachte werkelijk met b.v. een filmpje aankomt waarop te zien is dat de verdachte de tenlastegelegde daad pleegt? Echt, dat is niet alleen klachtwaardig, dat zal gewoon leiden tot schrappen van het tableau. En terecht!
pi_109769292
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat de advocaat van de verdachte helemaal niet bezig is met de waarheidsvinding?
Dan is de advocaat dus ook niet bezig met een eerlijke rechtsgang.
pi_109769368
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Dan is de advocaat dus ook niet bezig met een eerlijke rechtsgang.
Natuurlijk wel.

De vraag is niet of de verdachte schuldig is, maar of zijn schuld in rechte vast is komen te staan.
pi_109769396
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Daarom zijn advocaten ook zulk tuig. Ze pleiten bij vol verstand monsters vrij en zijn alleen maar bezig met liegen en bedriegen.
  zondag 1 april 2012 @ 17:01:04 #270
111528 Viajero
Who dares wins
pi_109769517
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.

De vraag is niet of de verdachte schuldig is, maar of zijn schuld in rechte vast is komen te staan.
Nee, natuurlijk is de vraag niet of de verdachte schuldig is. Stel je voor dat we daaraan gaan beginnen zeg. Dan is de volgende stap dat we schuldigen ook nog gaan straffen, en dat kunnen we natuurlijk helemaal niet hebben.

Als het niet boeit of de verdachte schuldig is, waarom zou je dan uberhaupt nog een rechtssysteem willen hebben? Dat soort complete wereldvreemdheid zorg juist voor zo'n enorme kloof tussen rechters ed en normale mensen die met de gevolgen moeten leven.
pi_109769581
Het is niet voor niets hoor, dat er zulke moppen bestaan over advocaten.

quote:
Waarom kan een advocaat zonder problemen in een rivier met piranha's zwemmen?

- Vanwege de collegialiteit.
quote:
Wat is het verschil tussen een goede en een slechte advocaat?

- Een slechte advocaat kan een zaak jaren laten aanslepen. Een goede advocaat zelfs nog een stuk langer.
quote:
Vorige winter was het zo koud dat ik mijn advocaat over straat zag lopen met zijn handen in zijn éigen zakken!
  zondag 1 april 2012 @ 17:02:58 #272
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109769615
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daarom zijn advocaten ook zulk tuig. Ze pleiten bij vol verstand monsters vrij en zijn alleen maar bezig met liegen en bedriegen.
Alles voor fast cash inderdaad. Hele kwalijke zaak. Hoe dat soort entiteiten toch probleemloos in de spiegel kunnen kijken. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_109769748
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.

Dat is aan de rechtbank om te bepalen. Heeft er dus niets mee te maken.
pi_109769829
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Ik had van jou ook niet ingeschat dat jij het kan begrijpen.
pi_109769972
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Speel je ook op de man in de rechtszaal? :6
Je kunt niet eens je eigen (gefingeerde) beroep verdedigen. :|W
:W
pi_109770094
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:01 schreef Viajero het volgende:

Nee, natuurlijk is de vraag niet of de verdachte schuldig is. Stel je voor dat we daaraan gaan beginnen zeg. Dan is de volgende stap dat we schuldigen ook nog gaan straffen, en dat kunnen we natuurlijk helemaal niet hebben.

Als het niet boeit of de verdachte schuldig is, waarom zou je dan uberhaupt nog een rechtssysteem willen hebben? Dat soort complete wereldvreemdheid zorg juist voor zo'n enorme kloof tussen rechters ed en normale mensen die met de gevolgen moeten leven.
Bij jou heb ik nog een heel klein beetje hoop, dus ik ga het even uitleggen:

Als het alleen maar gaat om de vraag of de verdachte schuldig is, dan mag de politie dus alles in het werk stellen om dat te bewijzen, ook als dat buiten de wet om is. In de meest extreme zin dmv b.v. marteling. Dan kan de schuld vast komen te staan... maar het bewijs dient in zo'n geval toch echt uitgesloten te worden waarbij de schuld in rechte niet vast komt te staan.

Ik snap best wel dat als ik aangeef dat advocaten mogen liegen dat dan het lijkt alsof dat dan schering en inslag is, maar feitelijk zul je maar zelden met liegen het belang van de cliënt behartigen. Het werk bestaat uit iets totaal anders dan maar een ander verhaaltje verzinnen. Hoewel dat voor bepaalde verweren best kan, maar dan hoef je het niet eens te brengen als dat het zo is gegaan (het enkele feit dat het zo kan zijn gegaan maakt al dat kennelijk het bewijs dat er ligt niet overtuigend is). Dus waarom zou je dan liegen?
pi_109770136
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Dat is aan de rechtbank om te bepalen. Heeft er dus niets mee te maken.
Laat ik nu altijd gedacht hebben dat zowel het OM als de verdediging hun visie op de zaak presenteren aan de rechter...
pi_109770157
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Speel je ook op de man in de rechtszaal? :6
Je kunt niet eens je eigen (gefingeerde) beroep verdedigen. :|W
O ja, ik speel op de man hier...

Weet je nog wat ik schreef over aantoonbaar liegen?
pi_109770206
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee ik doe niet mee aan je woordspelletje om daarmee je geweten te sussen.
pi_109770260
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Nee ik doe niet mee aan je woordspelletje om daarmee je geweten te sussen.
Het is ook wat dat ik onder meer aan jou probeer uit te leggen wat de taak is van een advocaat... Dat ik daarmee kan leven... 8)7
pi_109770280
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Laat ik nu altijd gedacht hebben dat zowel het OM als de verdediging hun visie op de zaak presenteren aan de rechter...
De advocaat doet niet aan waarheidsvinding. Dat is zijn belang ook niet. Dat schreef je zelf. :')
  zondag 1 april 2012 @ 17:19:40 #282
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109770283
Wat dat aan gaat vind ik advocaten niet veel beter dan stellen waarbij zowel de man als de vrouw werkt. De kinderen zien ze dan nog net during Sesam Straat. Maar hé, waarom een band opbouwen met je kinderen als je fast cash kunt verdienen. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_109770438
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is ook wat dat ik onder meer aan jou probeer uit te leggen wat de taak is van een advocaat... Dat ik daarmee kan leven... 8)7
We weten best wat de taak is, echter zien wij als normale mensen dat het een moreel dramatisch slechte baan is. Iets wat jij echter ontkent.... zal je ook wel niet willen zien.
pi_109770485
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

De advocaat doet niet aan waarheidsvinding. Dat is zijn belang ook niet. Dat schreef je zelf. :')
Zo schreef ik dat niet. Lees het eens terug.
pi_109770525
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

We weten best wat de taak is, echter zien wij als normale mensen dat het een moreel dramatisch slechte baan is.
Wat die 1 aprilgrap van de VVD niet lukte, lukt jou wel. Ik ben inmiddels van mijn stoel gevallen van het lachen.

Dank!
pi_109771390
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zo schreef ik dat niet. Lees het eens terug.
Je schreef dat een advocaat mag liegen en je speelde op de man.
Je hebt jezelf daarmee definitief gediskwalificeerd. Ik had je ook niet hoger ingeschat.
  zondag 1 april 2012 @ 18:10:07 #287
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_109772038
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je hebt jezelf daarmee definitief gediskwalificeerd. Ik had je ook niet hoger ingeschat.
En dat is dan mod... dit is serieus triest. Mijn god...
pi_109772070
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 18:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En dat is dan mod... dit is serieus triest. Mijn god...
Probeer het eens inhoudelijk. :P
pi_109772101
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Zei de mod terwijl hij zelf op de man speelde...
  zondag 1 april 2012 @ 18:13:40 #290
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_109772154
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Probeer het eens inhoudelijk. :P
Hij typt hele verhalen waarin hij niet baggert, hij zijn mening uitlegt etc., en je reageert daar niet op maar je haalt er wat regeltjes uit waarna je hem gaat bashen. En op het moment dat je bent uitgeluld ga je zeggen dat hij zichzelf diskwalificeert. Hulde. :{
pi_109772168
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef DS4 het volgende:
Zei de mod terwijl hij zelf op de man speelde...
Op basis van uitspraken die elkaar weerspreken, ja. Dat is toegestaan.
pi_109772201
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij typt hele verhalen waarin hij niet baggert, hij zijn mening uitlegt etc., en je reageert daar niet op maar je haalt er wat regeltjes uit waarna je hem gaat bashen. En op het moment dat je bent uitgeluld ga je zeggen dat hij zichzelf diskwalificeert. Hulde. :{
Als je even terugleest zie je dat hij begint met op de man te spelen en zichzelf daarmee diskwalificeert.
  zondag 1 april 2012 @ 18:16:37 #293
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_109772255
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als je even terugleest zie je dat hij begint met op de man te spelen en zichzelf daarmee diskwalificeert.
Ja kan ook gewoon inhoudelijk reageren en dat op de man spelen negeren. Wel grappig om te zien dat modjes net zo goed happen en trollen.
pi_109772385
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Op basis van uitspraken die elkaar weerspreken, ja.
Dat jij de nuance niet ziet en daarmee denkt dat ik mijzelf tegenspreek kan ik niet helpen.

quote:
Dat is toegestaan.
Als je zo'n probleem hebt met op de man spelen, dan moet je als mod zo volwassen zijn om iedereen die zich daar schuldig aan maakt op aan te spreken en niet alleen diegene waar je het niet mee eens bent.

Want vergis je niet: ik ben hier geen advocaat... ik ben slechts een gebruiker. Jij bent op fok wel te allen tijde mod. Denk daar maar eens over na.
pi_109772512
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja kan ook gewoon inhoudelijk reageren en dat op de man spelen negeren. Wel grappig om te zien dat modjes net zo goed happen en trollen.
Ik reageerde inhoudelik.
Een advocaat zou mogen liegen omdat waarheidsvinding niet zijn taak is en het zou de rechtsgang daarom niet schaden.
Dan is het weer dat beide partijen hun visie op de zaak geven en dus dat de advocaat wel een rol speelt bij de waarheidsvinding en vervolgens speelt meneer de advocaat gewoon op de man.
Sorry hoor, wat mij betreft is alle geloofwaardigheid weg.
pi_109772621
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Want vergis je niet: ik ben hier geen advocaat... ik ben slechts een gebruiker. Jij bent op fok wel te allen tijde mod. Denk daar maar eens over na.
Denk jij maar eens na over je eerdere uitspraak over opvoeding, die met je eigen gedrag volledig in tegenspraak is.
Een mod mag gewoon meediscussieren. Dus zullen we mijn werk voor de staf hier buiten laten?

Maar we dwalen af. Zullen we verder ontopic gaan? :P
pi_109772995
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Ik reageerde inhoudelik.
Een advocaat zou mogen liegen omdat waarheidsvinding niet zijn taak is en het zou de rechtsgang daarom niet schaden.
Dan is het weer dat beide partijen hun visie op de zaak geven en dus dat de advocaat wel een rol speelt bij de waarheidsvinding
Ik heb dat al lang en breed uitgelegd: de advocaat speelt een rol bij de waarheidsvinding, voor zover het in het belang van zijn cliënt is. Een onschuldige cliënt b.v.

Nogmaals: dat jij de boel op één hoop gooit en het dan vervolgens daardoor niet meer begrijpt, dat moet je niet mij gaan verwijten.

quote:
en vervolgens speelt meneer de advocaat gewoon op de man.
Sorry hoor, wat mij betreft is alle geloofwaardigheid weg.
Jouw geloofwaardigheid is al helemaal weg aangezien je zelf net zo hard op de man speelt en dat ook nog als mod. Tel uit je winst.
pi_109773117
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb dat al lang en breed uitgelegd: de advocaat speelt een rol bij de waarheidsvinding, voor zover het in het belang van zijn cliënt is. Een onschuldige cliënt b.v.

Nogmaals: dat jij de boel op één hoop gooit en het dan vervolgens daardoor niet meer begrijpt, dat moet je niet mij gaan verwijten.

[..]

Jouw geloofwaardigheid is al helemaal weg aangezien je zelf net zo hard op de man speelt en dat ook nog als mod. Tel uit je winst.
Jij speelt op de man en dat is een zwaktebod, helemaal voor een zg. advocaat. Daarom geloof ik die verhalen niet meer. Als je dat op de man spelen vindt, prima.

Dat is tevens het laatste wat ik erover zeg in dit topic. Anders ontspoort ie.
Open er een specitiek topic over, zou ik zeggen.
pi_109773119
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Denk jij maar eens na over je eerdere uitspraak over opvoeding, die met je eigen gedrag volledig in tegenspraak is.
Opvoeding? Huh?

quote:
Een mod mag gewoon meediscussieren. Dus zullen we mijn werk voor de staf hier buiten laten?
Het probleem is dat je niet gewoon aan het discussiëren bent.

Verder... zoek eens op Mattheüs 7:3-5.
pi_109773165
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Jij speelt op de man en dat is een zwaktebod, helemaal voor een zg. advocaat. Daarom geloof ik die verhalen niet meer. Als je dat op de man spelen vindt, prima.
Wat zal mij het jeuken welke verhalen je wel of niet gelooft.

Heb je overigens door hoe fors je nu op mij persoonlijk aan het doorhalen bent? Gewoon als mod. Maar weet je, dat noem jij dan gewoon discussiëren en dan kun je het voor jezelf weer goed praten. Lachwekkend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')