abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109096644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Geen RSCH geruchten ;) Seb loop al sinds zijn 15de (als ik me niet vergis) met dezelfde meid, Hanna.

Neemt die nooit mee naar GP's omdat zij nog met school bezig was of zoiets, en omdat hij zelf niet afgeleid wil worden van z'n werk. Redelijk logisch dan, maar daarom zijn er ook zo weinig foto's beschikbaar van haar. Die zijn trouwens wel te vinden via Google, een paar bikini shots staan als eerste hit :P

Foto :)
[ afbeelding ]

Eerlijk gezegd vind ik haar er aangenamer uit zien dan die omhoog gevallen arogante bluts van een Scherzinger waar Hamilton zich mee ophield :r
Doet ie goed ^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:27:20 #52
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_109097590
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:56 schreef Meike26 het volgende:
-knip-

Trouwens, die 2 DRS-zones en 1 detectie punt vind ik persoonlijk zwaar ***. Je kan dan bij het inhalen in de eerste DRS zone gelijk uitlopen in de 2e zone... :{w
Dat is ook het idee.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_109097822
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:27 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dat is ook het idee.
Maar het leuke was juist dat je in 1 ronde iemand een plekkie zag pakken en gelijk weer moest inleveren in de DRS-zone er na. Dat is nog het enige voordeel van de DRS.
pi_109102386
En zie hierboven wat er gebeurd als vele mensen moeten beslissen over reglementen in de F1; je komt er nooit uit en je kan nooit iedereen tevreden stellen.
Dat er 1 man de meeste beslissingen neemt, zoals Ecclestone, zie ik dan ook als goed iets. Ik ben bang voor de tijd als hij wegvalt.... Dat gaat chaos worden vrees ik.
pi_109102787
Mee eens, ja natuurlijk zie ik het liefst een F1-kampioensschap zonder hulpmiddelen, geen tc, geen DRS, alleen KERS heeft een nuttige bijdrage en gun ik wel een langere toekomst.
pi_109103449
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:10 schreef Meike26 het volgende:
Mee eens, ja natuurlijk zie ik het liefst een F1-kampioensschap zonder hulpmiddelen, geen tc, geen DRS, alleen KERS heeft een nuttige bijdrage en gun ik wel een langere toekomst.
Tja, van mij mag de handbak met voetkoppeling wel weer terug ! Sinds die !#@#$!# Jonh Barnard de 1989 Ferrari ontwikkelde met flippers achter het stuur is een belangrijk element verdwenen. De kunst van het heel and toe schakelen.... Al was dat al lange tijd weg vanwege automatische koppeling, maar toch... De schakelflippers zijn iets waar ik me nog meer aan stoor dan eventule traction control, maar zal helaas nooit meer weg gaan. :N

Wel zouden ze terug kunnen gaan naar sequentiele bak met pook, zoals champcar nog had in 2006 (en WRC sinds vorig jaar ook weer) .

De F1 is een grote broedplaats voor innovatie, helaas vrees ik dat dit op den duur resulteert in een conflict met entartainment zoals de autosport dit eerst altijd wel wist te bieden. Met lawaai, met crashes, met ''helden'' achter het stuurd die dingen doen die jij en ik niet zouden durven.

Als men vraagt: zou je in een F1 1985 willen rijden rechtstreeks naar de eau rouge, zou ik wellicht passen. Vraagt men dit te doen in een F1 van nu, zou ik direct in durven te stappen. ;)
Vergeet niet dat veel coureurs van nu er net zo over denken, bijna allemaal klagen ze over bijvoorbeeld de Eau Rouge, dat deze tegenwoordig te makkelijk is. Spijtig dat men dan toch door blijft beveiligen van de banen en wagens, zoals de nu nog extremere crashtests waar zelfs Ferrari dus niet eens door kwam :{
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:46:36 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109104833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Marks het volgende:

[..]

Tja, van mij mag de handbak met voetkoppeling wel weer terug ! Sinds die !#@#$!# Jonh Barnard de 1989 Ferrari ontwikkelde met flippers achter het stuur is een belangrijk element verdwenen. De kunst van het heel and toe schakelen.... Al was dat al lange tijd weg vanwege automatische koppeling, maar toch... De schakelflippers zijn iets waar ik me nog meer aan stoor dan eventule traction control, maar zal helaas nooit meer weg gaan. :N
Dat nostalgische gezeik moet ook maar eens afgelopen zijn.

Er is niets mis met het idee achter DRS. Het heft simpelweg een probleem met het design van de wagens op dat inhalen bemoeilijkt. Het alternatief is zware restricties op aerodynamica en dus nog meer stop op innovatie.

De implementatie laat af en toe wel te wensen over, maar daar valt nog wel mee te experimenteren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:05:22 #58
34586 kepler
No bounce, no play
pi_109105871
quote:

[..]

Wel zouden ze terug kunnen gaan naar sequentiele bak met pook, zoals champcar nog had in 2006 (en WRC sinds vorig jaar ook weer) .

De F1 is een grote broedplaats voor innovatie, helaas vrees ik dat dit op den duur resulteert in een conflict met entartainment zoals de autosport dit eerst altijd wel wist te bieden. Met lawaai, met crashes, met ''helden'' achter het stuurd die dingen doen die jij en ik niet zouden durven.

Als men vraagt: zou je in een F1 1985 willen rijden rechtstreeks naar de eau rouge, zou ik wellicht passen. Vraagt men dit te doen in een F1 van nu, zou ik direct in durven te stappen. ;)
Vergeet niet dat veel coureurs van nu er net zo over denken, bijna allemaal klagen ze over bijvoorbeeld de Eau Rouge, dat deze tegenwoordig te makkelijk is. Spijtig dat men dan toch door blijft beveiligen van de banen en wagens, zoals de nu nog extremere crashtests waar zelfs Ferrari dus niet eens door kwam :{
Ben je nu serieus?

Voor innovatie zijn, maar dan klagen over innovatieve zaken zoals shift-paddles en traction control?

En het gaat mij niet om 'helden' achter het stuur die elk moment dodelijk kunnen verongelukken, maar juist om helden achter het stuur die onmenselijk hard kunnen rijden in een race-auto.

Wat heeft men eraan om de sport onveiliger te maken? Ik ben het er wel mee eens dat ze soms wat kunnen doordraven in veiligheid, zoals bv een circuit aanpassen omdat de bochtensnelheid te hoog wordt :D Maar alles safety-eisen zoals crash-testen, nekbeschermers, kabels om de wielen vast te houden, etc. ben ik echt alleen maar voor ^O^ Sterker nog, dit zorgt ook voor meer innovatie die misschien ook toegepast kan worden in normale auto's :)
The line is a dot to you!
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:14:14 #59
34586 kepler
No bounce, no play
pi_109106351

Nog maar anderhalve dag!! Ik heb er zin in!
The line is a dot to you!
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:37:20 #60
343196 RingBewoner
pi_109107554
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:14 schreef kepler het volgende:

Nog maar anderhalve dag!! Ik heb er zin in!
Heb er zeker zin in.
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:38:09 #61
343196 RingBewoner
pi_109107604
Van de week die samenvatting en kick-off van RTL eens terug gekeken. Kick-off was wel goed, de samenvatting vond ik echt tegenvallen. Stelde weinig voor, had wel een halfuur langer mogen duren.
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:07:05 #62
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_109109570
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef Marks het volgende:
En zie hierboven wat er gebeurd als vele mensen moeten beslissen over reglementen in de F1; je komt er nooit uit en je kan nooit iedereen tevreden stellen.
Dat er 1 man de meeste beslissingen neemt, zoals Ecclestone, zie ik dan ook als goed iets. Ik ben bang voor de tijd als hij wegvalt.... Dat gaat chaos worden vrees ik.
Wat voor een beslissingen neemt Ecclestone dan, behalve dan op welke circuits ze rijden gedurende het seizoen? Geen.

Wanneer gaan de mensen nu eens inzien dat er een verschil bestaat tussen de FIA en de FOM (Ecclestone).
De FIA is de instantie die alle beslissingen neemt, afgezien van de kalender en tv-gelden. Dus als Ecclestone neerkiept, neemt gewoon de volgende het stokje over die de financiele kant van het verhaal gaat beheren in naam van de FOM, en de FIA blijft gewoon hun ding doen en netjes, zoals het hoort, elk jaar domme regeltjes verzinnen om het spektakel te verhogen en innovatieve ideeën aan banden te houden.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:16:28 #63
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_109110264
Ze moeten geen DRS zone hebben gewoon dat je 1x per ronde het mag gebruiken totdat je weer op de rem gaat.
Dan komt het iets meer op tactiek aan en de verdedigende partij heeft het ook maar als die m gebruikt op een bepaald stuk of net te laat win je alsnog wel een paar km/h.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:17:25 #64
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_109110338
quote:

[..]

Top van de motorsport wilt niet alleen zeggen dat de coureurs de helden van de 4 wielen moeten zijn. Maar ook dat fabrikanten, of beter gezegd constructeurs, op de proppen komen met nieuwe ideeën zoals de schakel-paddles. Zaken zoals traction control en launch control horen daar ook bij, al hebben de hoge heren bij de FIA daar anders in beslist. Deels ten goede, zodat het coureurs aspect ook nog meetelt, maar feit is gewoon dat die zaken allemaal erbij horen om er alles aan te doen om die 0.2 seconden per ronde te winnen ten opzichte van de concurrentie. En dat is de technische kant van de F1 die ook juist de moeite waard is om te bekijken, en niet alleen in het verleden vast geroest blijven zitten omdat die coureurs harder moesten werken in de auto om tijd te winnen.

Wat mij betreft kan de FIA eens een keer ingrijpen om die diffuser, en het hele ding gewoon verbieden. Teams richten zich wat mij betreft net iets teveel daarop, en proberen hun wagen zo te ontwerpen dat de hele wagen om enkel de diffuser draait. Kiep dat ding er eens vanaf en geef de teams wat meer vrijheid op andere vlakken. Dan gaan de teams -hopelijk- opnieuw op zoek naar andere technische zaken en krijg je weer andere innovative zaken, bv zoals jou schakel-paddles uit 1989 ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:28:03 #65
343196 RingBewoner
pi_109114718
Twitter van Mike Gascoyne slaat een beetje op hol:

https://twitter.com/#!/MikeGascoyne

:')
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:58:11 #66
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_109115927
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Geen RSCH geruchten ;) Seb loop al sinds zijn 15de (als ik me niet vergis) met dezelfde meid, Hanna.

Neemt die nooit mee naar GP's omdat zij nog met school bezig was of zoiets, en omdat hij zelf niet afgeleid wil worden van z'n werk. Redelijk logisch dan, maar daarom zijn er ook zo weinig foto's beschikbaar van haar. Die zijn trouwens wel te vinden via Google, een paar bikini shots staan als eerste hit :P

Foto :)
[ afbeelding ]

Eerlijk gezegd vind ik haar er aangenamer uit zien dan die omhoog gevallen arogante bluts van een Scherzinger waar Hamilton zich mee ophield :r
Wat een leuke normale meid zo op het eerste gezicht.
Past wel bij 'm, geen fratsen. :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 01:32:05 #67
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109117767
Hm misschien ga ik de preshow maar op een stream kijken, en de race zelf op TV, de preshows van RTL zijn meestal niet interessant (ze krijgen de grote namen niet).
pi_109117857
Over dat filmpje van Sauber van een paar reacties terug....

Hoe doet zo een team dat? Er is zo te zien verder niemand op de baan, dus het lijkt me wat promowerk, maar daar moeten andere banden op zitten. Hoe herken ik die banden? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_109118110
morgennacht lekker de VT kijken O-)
pi_109118184
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 02:14 schreef ParanoidAndroid93 het volgende:
Wrijf het er maar in. Ik moet werken :( :'(
  donderdag 15 maart 2012 @ 02:37:35 #71
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109118247
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 02:14 schreef ParanoidAndroid93 het volgende:
Lol die hard fan. Ik download het wel :P
pi_109118497
Kovalainen

Nog een.

Twitter. ;)

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2012 03:57:57 ]
pi_109118505
Alo_Oficial is kennelijk de echte Alonso twitteraccount.

Good morning! Usual Thursday program, time and place where I have to be for sponsors, interviews, meetings ..! Happy!!

donderdag 15 maart 2012 @ 07:30:32 #74
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_109118967
quote:
13s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er is niets mis met het idee achter DRS. Het heft simpelweg een probleem met het design van de wagens op dat inhalen bemoeilijkt. Het alternatief is zware restricties op aerodynamica en dus nog meer stop op innovatie.

De implementatie laat af en toe wel te wensen over, maar daar valt nog wel mee te experimenteren.
QFT
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_109119439
quote:
13s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ze zouden ook juist meer vrijheid kunnen geven qua regels, zodat groundeffect weer terugkomt, dan is er ook prima in te halen zonder drs toch?
de wagens zijn er tegenwoordig veilig genoeg voor, en de circuits al helemaal :')
Dan heb je al dat kunstmatige niet meer nodig...

Of zeg ik nu iets doms :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_109119468
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 03:55 schreef Nober het volgende:
Kovalainen
[ afbeelding ]

Nog een.
[ afbeelding ]

Twitter. ;)
Echt geweldig, lk hoop dat ze in de sub - top terecht komen :)
pi_109119490
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 01:42 schreef Geralt het volgende:
Over dat filmpje van Sauber van een paar reacties terug....

Hoe doet zo een team dat? Er is zo te zien verder niemand op de baan, dus het lijkt me wat promowerk, maar daar moeten andere banden op zitten. Hoe herken ik die banden? :@
De maandag, na het testen ..dat was het toch een speciale vid dag ?

[ Bericht 0% gewijzigd door SjaakVilleneuve op 15-03-2012 09:05:59 ]
  donderdag 15 maart 2012 @ 08:31:14 #78
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_109119587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 03:55 schreef Nober het volgende:
Kovalainen
[ afbeelding ]

Nog een.
[ afbeelding ]

Twitter. ;)
Angry Birds helm _O_
pi_109120299
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:17 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Top van de motorsport wilt niet alleen zeggen dat de coureurs de helden van de 4 wielen moeten zijn. Maar ook dat fabrikanten, of beter gezegd constructeurs, op de proppen komen met nieuwe ideeën zoals de schakel-paddles. Zaken zoals traction control en launch control horen daar ook bij, al hebben de hoge heren bij de FIA daar anders in beslist. Deels ten goede, zodat het coureurs aspect ook nog meetelt, maar feit is gewoon dat die zaken allemaal erbij horen om er alles aan te doen om die 0.2 seconden per ronde te winnen ten opzichte van de concurrentie. En dat is de technische kant van de F1 die ook juist de moeite waard is om te bekijken, en niet alleen in het verleden vast geroest blijven zitten omdat die coureurs harder moesten werken in de auto om tijd te winnen.

Wat mij betreft kan de FIA eens een keer ingrijpen om die diffuser, en het hele ding gewoon verbieden. Teams richten zich wat mij betreft net iets teveel daarop, en proberen hun wagen zo te ontwerpen dat de hele wagen om enkel de diffuser draait. Kiep dat ding er eens vanaf en geef de teams wat meer vrijheid op andere vlakken. Dan gaan de teams -hopelijk- opnieuw op zoek naar andere technische zaken en krijg je weer andere innovative zaken, bv zoals jou schakel-paddles uit 1989 ;)
Ik ben het natuurlijk met je eens, maar er zit mogelijk toch een probleem hoor. Het punt wat ik wilde maken is dat de F1 inderdaad een broedplaats is voor innovatie. Dat is het altijd geweest, niet dat alle innovatie uit deze raceklasse komt, maar toch heel veel wel.
Maar waar het mij om gaat is dat de entertainmentwaarde niet moet verdwijnen op den duur. Nu is daar nog geen last van, maar als over pakweg een jaar of 10 alle banen zijn zoals Abu Dhabi, Bahrein EN dat de auto´s NOG veiliger zijn geworden.... En misschien zelfs electrisch voorbij zoeven? Dat is de realiteit als je de techniek echt vrij laat, kijk maar naar Le Mans waar men diesels en electische wagens gaat gebruiken en vergelijk dat eens met slechts 5 jaar terug...
En ik ben niet van ''vroeger was alles beter'', zeker niet, maar enkele zaken waren vroeger wel beter. Net zoals nu ook sommige dingen beter zijn :P

En het is toch een goed signaal wat de WRC bijvoorbeeld afgaf, zoals ik zei, doordat ze weer zijn afgestapt van de flippers en weer een sequentiele pook gebruiken. ^O^
  donderdag 15 maart 2012 @ 10:47:14 #80
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_109122780
dit worden weer slapeloze nachten vanaf nu :P hahaha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 15 maart 2012 @ 10:51:41 #81
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109122937
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:15 schreef Marks het volgende:

[..]

En het is toch een goed signaal wat de WRC bijvoorbeeld afgaf, zoals ik zei, doordat ze weer zijn afgestapt van de flippers en weer een sequentiele pook gebruiken. ^O^
Wat is er in vredesnaam goed aan een sequentiële pook? In een WRC auto valt het nog te begrijpen, aangezien die op straatauto's gebaseerd zijn. Maar F1 heeft daar werkelijk niets mee te maken.
pi_109123074
'Argentinië volgend jaar terug op de kalender'
quote:
Argentina is close to returning to the Formula One calendar, the country's president Cristina Fernandez de Kirchner has revealed.

The EFE news agency quotes Fernandez as saying it is likely an Argentine Grand Prix, last held at the ageing Autodromo Oscar Alfredo Galvez in Buenos Aires in 1998, will take place in November or December 2013. She said next year's race would take place on the streets of the coastal city of Mar del Plata.

"For us this is very important," she said, "because after football, motor racing is the second favourite sport of Argentina."

Fernandez said the deal would initially be "for three years, in 2013, 2014 and 2015".
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 15 maart 2012 @ 10:58:09 #83
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109123138
MotoGP komt ook al in 2013. Maar dat circuit lijkt helemaal nergens op, gelukkig gaat F1 blijkbaar ergens anders heen.
pi_109123222
Geen idee of het al gepost is , ziek dus geen zin om terug te lezen.

Vanavond om 21 uur , megafactories op NGC , de williams f1 fabriek.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_109123477
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:22:32 #86
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_109127814

Wie kan mij uitleggen wat men hier doet?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 maart 2012 @ 14:00:32 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109129074
lijkt me reparatie van het asfalt. Vergeet niet dat het een semi-stratencircuit is, waardoor de baan aan het begin van het weekend niet in optimale conditie is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_109129210
Zo te zien aan bandensporen is er recent nog geraced of getrained. Dus lijkt me logisch dat er gewoon een olievlekje word afgedekt met soort van kattegrind.
pi_109129825
YESS ik kan weer posten _O_
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:59:00 #90
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_109130962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:05 schreef Meike26 het volgende:
Zo te zien aan bandensporen is er recent nog geraced of getrained. Dus lijkt me logisch dat er gewoon een olievlekje word afgedekt met soort van kattegrind.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar er was inderdaad al wat gereden op het circuit.
oa. met V8 supercars:

pi_109131225
Zaten die in europa ook maar in het voorprogramma O+
ipv de mini's of zo :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_109132096
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wie kan mij uitleggen wat men hier doet?
Er was teveel grip, dus ze leggen ff wat stof neer.. Bevordert ook het amusement ;)
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:33:51 #94
343196 RingBewoner
pi_109137917
Nog mensen die vannacht wakker blijven of de wekker zetten?
pi_109137976
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef RingBewoner het volgende:
Nee dat niet, met die brakke streams. Wel download ik morgen beide trainingen (hopelijk in HD) en zie ik wel hoe ver ik kom met kijken :)
pi_109138177
quote:
Ik blijf wakker. Nu even avondeten, daarna even een uurtje naar bed tot 9 uur en dan morgenochtend om 07:40 weer thuis, 2 biertjes en chips/nootjes en dan rond 09:30 naar bed.

Dus ik blijf wel wakker ja alleen niet voor de F1 :'(
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:45:12 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109138269
quote:
Ik zit wat dichter bij Oz momenteel, dus FP1 om 09.30, kan misschien het eerste kwartier zien daarna verplichtingen dus FP2 waarschijnlijk helemaal niet
pi_109138574
quote:
Nee, moet morgen werken. Dus ik ga er niet naar kijken, maar zo te zien aan de tijden van beide VT had ik dat ook niet gedaan als ik vrij zou hebben. Sta dus alleen op voor de kwalificatie en de race zelf, maar dat spreekt voor zich. :7
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:21:58 #99
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_109139643
quote:
ik ben toch vrij dus what the hell.
Hoe laat meeten we hier? :P
N/A
pi_109139859
Vt1 pak ik nog wel mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')