Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:56 schreef sasquatsch het volgende:
'Argentinië volgend jaar terug op de kalender'
[..]
Er was teveel grip, dus ze leggen ff wat stof neer.. Bevordert ook het amusementquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie kan mij uitleggen wat men hier doet?
Nee dat niet, met die brakke streams. Wel download ik morgen beide trainingen (hopelijk in HD) en zie ik wel hoe ver ik kom met kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef RingBewoner het volgende:
Nog mensen die vannacht wakker blijven of de wekker zetten?
Ik blijf wakker. Nu even avondeten, daarna even een uurtje naar bed tot 9 uur en dan morgenochtend om 07:40 weer thuis, 2 biertjes en chips/nootjes en dan rond 09:30 naar bed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zit wat dichter bij Oz momenteel, dus FP1 om 09.30, kan misschien het eerste kwartier zien daarna verplichtingen dus FP2 waarschijnlijk helemaal nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef RingBewoner het volgende:
Nee, moet morgen werken. Dus ik ga er niet naar kijken, maar zo te zien aan de tijden van beide VT had ik dat ook niet gedaan als ik vrij zou hebben. Sta dus alleen op voor de kwalificatie en de race zelf, maar dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef RingBewoner het volgende:
ik ben toch vrij dus what the hell.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef RingBewoner het volgende:
quote:
Ik twijfel. Morgen pas 13u beginnen. Maar wil van te voren eigenlijk nog langs de sportschool. Om nou tot 2.30u wakker te blijven en dan nog eens tot 4u,,,,,,, Ik denk er nog even over na.quote:
Maar volgens mij is het presentatieteam van vorig jaar nu verdwenen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:07 schreef RingBewoner het volgende:
Ja dus!
http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:28 schreef Marks het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het presentatieteam van vorig jaar nu verdwenen?
De presentatoren bij BBC 5 radio, nu zit bijvoorbeeld Jaime Alguersuari er, maar zit Croft er ook nog? En Davidson? DAt was een leuk koppel, af en toe een oude bekende zoals Stewart en Watson. Top.... En Chandhok was ook goed trouwens.quote:
En dat is dus wat je hoort ook bij de hierboven genoemde livestream, tenminste als je de engelse stream hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Marks het volgende:
[..]
De presentatoren bij BBC 5 radio, nu zit bijvoorbeeld Jaime Alguersuari er, maar zit Croft er ook nog? En Davidson? DAt was een leuk koppel, af en toe een oude bekende zoals Stewart en Watson. Top.... En Chandhok was ook goed trouwens.
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij gewoon stream van Sky 1.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Marks het volgende:
[..]
De presentatoren bij BBC 5 radio, nu zit bijvoorbeeld Jaime Alguersuari er, maar zit Croft er ook nog? En Davidson? DAt was een leuk koppel, af en toe een oude bekende zoals Stewart en Watson. Top.... En Chandhok was ook goed trouwens.
Heb even gezocht en vrees dat Croft en Davidson er niet meer bij zijn, maar die schreeuwer van James Allanquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij gewoon stream van Sky 1.
Verrek! Goed dat je het zegt. Bijna vergeten. Krijg je ervan, eigen telefoon voor reparatie weg dus ook de agenda weg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Zometeen op National Geographic Megafactories, bij Williams over de bouw van de FW33
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |