quote:
Ik twijfel. Morgen pas 13u beginnen. Maar wil van te voren eigenlijk nog langs de sportschool. Om nou tot 2.30u wakker te blijven en dan nog eens tot 4u,,,,,,, Ik denk er nog even over na.quote:
Maar volgens mij is het presentatieteam van vorig jaar nu verdwenen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:07 schreef RingBewoner het volgende:
Ja dus!
http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:28 schreef Marks het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het presentatieteam van vorig jaar nu verdwenen?
De presentatoren bij BBC 5 radio, nu zit bijvoorbeeld Jaime Alguersuari er, maar zit Croft er ook nog? En Davidson? DAt was een leuk koppel, af en toe een oude bekende zoals Stewart en Watson. Top.... En Chandhok was ook goed trouwens.quote:
En dat is dus wat je hoort ook bij de hierboven genoemde livestream, tenminste als je de engelse stream hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Marks het volgende:
[..]
De presentatoren bij BBC 5 radio, nu zit bijvoorbeeld Jaime Alguersuari er, maar zit Croft er ook nog? En Davidson? DAt was een leuk koppel, af en toe een oude bekende zoals Stewart en Watson. Top.... En Chandhok was ook goed trouwens.
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij gewoon stream van Sky 1.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Marks het volgende:
[..]
De presentatoren bij BBC 5 radio, nu zit bijvoorbeeld Jaime Alguersuari er, maar zit Croft er ook nog? En Davidson? DAt was een leuk koppel, af en toe een oude bekende zoals Stewart en Watson. Top.... En Chandhok was ook goed trouwens.
Heb even gezocht en vrees dat Croft en Davidson er niet meer bij zijn, maar die schreeuwer van James Allanquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij gewoon stream van Sky 1.
Verrek! Goed dat je het zegt. Bijna vergeten. Krijg je ervan, eigen telefoon voor reparatie weg dus ook de agenda weg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Zometeen op National Geographic Megafactories, bij Williams over de bouw van de FW33
Meende dus inderdaad wel eens gezien te hebben dat zo'n ding meebeweegt. Dus naar achteren als je gas geeft en naar voren als je remt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
En hoe wil jij de G-krachten in bochten simuleren Ringbewoner? Hobbels zijn mss nog wel te doen, maar voor G-krachten zou je de wagen scheef moeten hangen in een bocht..
Die zijn er ook wel, maar ik vraag me af of de g-krachten dan wel realistisch zijn..quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meende dus inderdaad wel eens gezien te hebben dat zo'n ding meebeweegt. Dus naar achteren als je gas geeft en naar voren als je remt.
Same here. Als ik tenminste wakker word.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef koffiezwartsterk het volgende:
FF tukken en dan ga ik er zo weer ff uit voor de FP1
Ach beetje lassen, paar handige Polen et voilaquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
En hoe wil jij de G-krachten in bochten simuleren Ringbewoner? Hobbels zijn mss nog wel te doen, maar voor G-krachten zou je de wagen scheef moeten hangen in een bocht..
Tsja meer dan 1G ga je niet kunnen simuleren, of je moet hem in een centrifuge bouwenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
dat concept ken ik wel (er zijn stukken betere te vinden), maar heb je volgens mij nog steeds niet echt de G=krachten..
Heb hem ook al.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:25 schreef M.Melandri het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
perfecte stream
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:35 schreef ari_zahav het volgende:
Iemand anders die rare tekens heeft in de live timing?
Is er voor zover ik weet wel. Android-versie is er wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:42 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Is er al een 2012 live timing app voor iPhone? Kan m niet vinden en de 2011-versie doet het niet meer...
Alleen een betaalversie (22,99... ) of een demoversie kan ik vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is er voor zover ik weet wel. Android-versie is er wel.
Klopt, die van android download ik dan ook als torrent.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:50 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Alleen een betaalversie (22,99... ) of een demoversie kan ik vinden
ja...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:35 schreef ari_zahav het volgende:
Iemand anders die rare tekens heeft in de live timing?
idd hahahquote:Op vrijdag 16 maart 2012 03:00 schreef ari_zahav het volgende:
Ik ben blij dat ik hier niet voor betaal, pay tv met reclame onderbrekingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |