Ach beetje lassen, paar handige Polen et voilaquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
En hoe wil jij de G-krachten in bochten simuleren Ringbewoner? Hobbels zijn mss nog wel te doen, maar voor G-krachten zou je de wagen scheef moeten hangen in een bocht..
Tsja meer dan 1G ga je niet kunnen simuleren, of je moet hem in een centrifuge bouwenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
dat concept ken ik wel (er zijn stukken betere te vinden), maar heb je volgens mij nog steeds niet echt de G=krachten..
Heb hem ook al.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:25 schreef M.Melandri het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
perfecte stream
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:35 schreef ari_zahav het volgende:
Iemand anders die rare tekens heeft in de live timing?
Is er voor zover ik weet wel. Android-versie is er wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:42 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Is er al een 2012 live timing app voor iPhone? Kan m niet vinden en de 2011-versie doet het niet meer...
Alleen een betaalversie (22,99... ) of een demoversie kan ik vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is er voor zover ik weet wel. Android-versie is er wel.
Klopt, die van android download ik dan ook als torrent.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:50 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Alleen een betaalversie (22,99... ) of een demoversie kan ik vinden
ja...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:35 schreef ari_zahav het volgende:
Iemand anders die rare tekens heeft in de live timing?
idd hahahquote:Op vrijdag 16 maart 2012 03:00 schreef ari_zahav het volgende:
Ik ben blij dat ik hier niet voor betaal, pay tv met reclame onderbrekingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |