Dat!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:43 schreef Haarklip het volgende:
Ik zie dat het vrijdag en zondag wel eens zou kunnen gaan regenen, zou mooi zijn.
Godverdomme, het is nog niet begonnen of er is alweer een regenbericht zoals bij elke GP.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:43 schreef Haarklip het volgende:
Ik zie dat het vrijdag en zondag wel eens zou kunnen gaan regenen, zou mooi zijn.
Ach.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Godverdomme, het is nog niet begonnen of er is alweer een regenbericht zoals bij elke GP.
Mwah ik kijk wel de quali live.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Haarklip het volgende:
Wie gaat er vrijdagnacht kijken eigenlijk? Ben wel van plan om FP2 mee te pikken, maar FP1 laat ik even schieten.
ik moet werken. dus dat wordt hem niet. kwali wel . want ik moet om 8:15 bij de voetbal wezen. kan mooi dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Haarklip het volgende:
Wie gaat er vrijdagnacht kijken eigenlijk? Ben wel van plan om FP2 mee te pikken, maar FP1 laat ik even schieten.
quote:Mercedes' hopes of delivering on its strong winter testing form have received a boost, with the FIA confirming ahead of the Australian Grand Prix that a radical wing concept the team has pioneered is fully legal.
...
Whiting would not reveal further details of how the Mercedes system works, but said that he viewed it as completely passive.
"What it appears some teams are doing is that when the DRS is operated, it will allow air to pass into a duct and do other things," he explained.
"That is all I can say you will probably have a pretty good idea of what it might be doing, and other teams will as well. But it is completely passive. There are no moving parts in it; it doesn't interact with any suspension. No steering, nothing. Therefore I cannot see a rule that prohibits it."
Is dat die testcoureur van Marussia?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Timo verveelt zich ook niet ..
Waar zijn die te volgen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Haarklip het volgende:
quote:Force India has confirmed that Gary Paffett will be its reserve driver at the Australian Grand Prix this weekend.
The team's current reserve driver Jules Bianchi is unavailable due to World Series by Renault commitments at Paul Ricard in France, so McLaren has allowed its test driver to be available for Force India. Paffett - who is also backed by Force India's engine supplier Mercedes in DTM - will only be called upon if either Paul di Resta or Nico Hulkenberg is unable to race.
Mag jij eens raden wat Raikkonen op z'n petje heeft staan:quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:08 schreef Funzel het volgende:
Kovalinen met een Angry Birds-helm.
[ afbeelding ]
Tja.
Kimiquote:Q: (Heikki Kulta - Turun Sanomat) Kimi, you have come here with many new cars. Compared to 2004, let's say, McLaren, 2009, Ferrari, is this better or worse?
KR: Usually you have a new car here every year, so it's not a big surprise
Dafuq...quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:15 schreef ElmarO het volgende:
[ afbeelding ]
Flavio Briatore houdt zich op de achtergrond.
Het zijn dus Angry Finns.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mag jij eens raden wat Raikkonen op z'n petje heeft staan:
[ afbeelding ]
Inderdaad "ANGRY BIRDS - SPACE".
En om het af te maken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:15 schreef ElmarO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:15 schreef ElmarO het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kimi
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sfeer proeven in Melbourne op donderdag.
[ afbeelding ]
Maik de Boer keurt Vettel z'n racesuit.
[ afbeelding ]
Hamilton "Round 1"
[ afbeelding ]
Vettel en z'n helm.
[ afbeelding ]
Aussie posterboys van Red Bull
[ afbeelding ]
Waar PDLR nou zo blij om is snapt niemand.
[ afbeelding ]
Kimi in z'n bekende -maatje te groot- racepak.
[ afbeelding ]
De Baas.
[ afbeelding ]
Britney.
[ afbeelding ]
Echte koffie bij Ferrari.
[ afbeelding ]
Keukenpersoneel Marussia heeft er ook zin in.
quote:Race director Charlie Whiting has confirmed that he is happy with the interpretations applied by each team to the new regulations governing the position of exhaust exits.
Introduced to stop the phenomenon of the off-throttle blown diffuser, this year’s F1 technical regulations specify geometry for the exit of exhausts from the bodywork. Despite the stringency of the new specification, concern has been voiced that some teams are still using exhaust gasses for aerodynamic benefit. However, when talking to the press today, Whiting dismissed the idea, saying he has no problem with how any 2012 team has met the new regulation.
...
quote:HRT requests a delay to the scrutineering of Pedro de la Rosa's car
HRT has requested a delay to the scrutineering of Pedro de la Rosa's car until Friday morning, while it continues to work on completing its second chassis.
The Spanish outfit lodged a request with the Australian Grand Prix race stewards on Thursday to be allowed to delay scrutineering of car number 22, with the FIA duly agreeing for it to be examined before 11am.
HRT only managed to shake down one of its cars at Barcelona last week during a filming day, before shipping its contenders to Melbourne for the first race of the campaign.
De la Rosa's car will need to go through scrutineering before it will be allowed to take part in practice.
Is geen lijstje, dus dat zul je zelf uit moeten zoeken. Australiė is iig om 7.00 en Maleisiė is om 10.00 uurquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:23 schreef Geralt het volgende:
Heeft iemand trouwens een handig overzicht met hoe laat Nederlandse tijd alle GP's zijn dit jaar?
Ik kon er zo 123 geen vinden en wil even kijken (gezien mijn 5 ploegenrooster) welke ik allemaal live kan zien en welke niet.
Op www.formula1.com kan je de tijden converten naar je locale tijd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:23 schreef Geralt het volgende:
Heeft iemand trouwens een handig overzicht met hoe laat Nederlandse tijd alle GP's zijn dit jaar?
Ik kon er zo 123 geen vinden en wil even kijken (gezien mijn 5 ploegenrooster) welke ik allemaal live kan zien en welke niet.
Volgens mij hebben ze gewoon een stoeltje op maat gemaakt en de auto zo gebouwd dat hij in en uit kan stappen, en tijdens dat bouwen van de auto kon hij dan gewoon naar huis en hoefde hij niet stil te blijven zitten tot die af was.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:20 schreef JohnB52 het volgende:
Ik vraag me toch af of Mercedes nu n auto om schumacher heeft gebouwd, of dat ze voor beide coureurs n mooie bolide in elkaar hebben gezet?
De GP's met een • er voor kan ik live kijken. De overige die onderaan staan nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:40 schreef Geralt het volgende:
• 16-18 maart - melbourne - 07:00 uur
• 23-25 maart - sepang - 10:00 uur
• 13-15 april - china - 09:00 uur
• 24-27 mei - monaco - 14:00 uur
• 8-10 juni - canada - 20:00 uur
• 22-24 juni - valencia - 14:00 uur
• 6-8 juli - silverstone - 14:00 uur
• 31-2 september - spa - 14:00 uur
• 21-23 september - singapore - 14:00 uur
• 12-14 oktober - korea - 08:00 uur
• 2-4 november - abu dhabi - 14:00 uur
• 23-25 november - brazilie - 17:00 uur
20-22 april - bahrein - 14:00 uur
11-13 mei - spanje - 14:00 uur
20-22 juli - hockenheim - 14:00 uur
27-29 juli - hongarije - 14:00 uur
7-9 september - monza - 14:00 uur
5-7 oktober - japan - 08:00 uur
26-28 oktober - india - 10:30 uur
16-18 november - VS - 20:00 uur
Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:49 schreef Geralt het volgende:
Ik werk in 5 ploegen, dus ja mijn rooster voor het hele jaar staat vast. Evenals mijn vakantiedagen, die heb ik ook reeds allemaal gepland.
Een aantal races kan ik dus wel bv live zien, maar dan moet ik 's avonds de nachtdienst in, dus ik kan er niet echt gezellig wat biertjes bij pakken.
Overigens zijn er ook races die ik aansluitend aan mn nachtdienst kan kijken en aangezien het dan voor mij zegmaar avond is drink ik daar dan wel gerust lekker een paar pilsjes bij en wat vette hap om 9 uur 's morgens
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon een stoeltje op maat gemaakt en de auto zo gebouwd dat hij in en uit kan stappen, en tijdens dat bouwen van de auto kon hij dan gewoon naar huis en hoefde hij niet stil te blijven zitten tot die af was.
Wikipedia heeft ook een handig overzicht http://nl.wikipedia.org/wiki/Formule_1_in_2012quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:31 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Op www.formula1.com kan je de tijden converten naar je locale tijd.
Ik kom net thuis man.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef Geralt het volgende:
Kom je nou mee. Ik heb net handmatig alles zelf op zitten zoeken![]()
Waarom start overigens de race in India op het half uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |