Mits?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:07 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ligt er aan. Men zal toch wel anders naar je kijken als je vast zat voor een wietplantage, dan voor geweldigpleging, moord of verkrachting.
Maar je moet wel rekening houden dat 90% van de bedrijven een "Nee"-policy hebben tegen mensen met een strafblad, en bij de algehele overheid zal je ook niet kunnen werken. Mits je bij de PVV eindigt.
Ik lach je ook uit. Word je nu bankdirecteur?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef dfdsdfds het volgende:
- kan ik ooit nog gevangenisdirecteur worden? Ik heb een bewaarder wraak gezworen door te zeggen dat ik hem ga ontslaan als ik daar later directeur ben. Hij lachte me uit door te zeggen dat je met een strafblad nooit meer bij justitie mag gaan werken.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef Bombshell het volgende:
Je komt meer als een VMBO'er over dan iemand die afstudeert op HBO niveau.
Gezien de leeftijd van TS, z'n gedrag jegens de bewaker en z'n voornemen om even gevangenisdirecteur te worden met de gedachte "dan ontsla ik hem gewoon eventjes" en het feit dat hij "gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar" is gok ik op mishandeling.quote:
Ik had vanaf dag één al stampij met die gast. Begon te zeuren over een heleboel dingen en te dreigen mijn telefoontje af te kappen als ik geen andere taal aan wou slaan. Anderen gingen nog verder: een maat van me had ook stampij met hem en vertelde keer op keer dat ie hem koud zou maken met zijn pen. Een verwaande klootzak was het.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef destrovel het volgende:
Laten we beginnen met: Die bewaker had meer verstand dan jij had.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat je uberhaupt iets strafbaars hebt gedaan
- ik studeer over een paar jaar af op hbo techniek. Is mijn strafblad daarbij een probleem?
Dat is afhankelijk van je werkgever. Als er een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) nodig is zal het afhankelijk zijn van je vergrijp en de baan of je deze krijgt. Iemand met een fraudeveroordeling zal bijvoorbeeld niet een VOG krijgen voor het omgaan met geld.
- wordt er rekening gehouden met ontoerekeningsvatbaarheid bij een strafblad? Een maat van me was volledig ontoerekeningsvatbaar voor wat hij gedaan heeft. Ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Wordt dit vermeld?
Geen idee. Laten we hopen voor je van niet, want dat geeft wel een indicatie van je emotionele gesteldheid.
- kan ik ooit nog gevangenisdirecteur worden? Ik heb een bewaarder wraak gezworen door te zeggen dat ik hem ga ontslaan als ik daar later directeur ben. Hij lachte me uit door te zeggen dat je met een strafblad nooit meer bij justitie mag gaan werken.
Allereerst; wat is het voor kinderachtig gedrag om een bewaker wraak te zweren? Je bent gepakt, je moet de cel in, en die man heeft als baan om jou eten te brengen en te zorgen dat je niet wegloopt.
Kortom; een stuk eerzamer dan die types aan de andere kant van de tralies.
En inderdaad, met een strafblad worden de kansen dat je nog bij justitie aan de slag kan een stuk kleiner. Bij justitie wordt namelijk nog wel iets meer integriteit verwacht dan een reguliere werkgever. Ik weet dat je als advocaat/rechter bijvoorbeeld geen strafblad mag hebben, en ik gok dat je gevangenisdirecteur ook wel op je buik kan schrijven.
Overigens; hoe dacht je gevangenisdirecteur te worden met een HBO techniek?
Hahaha lees hier maar wat ik gedaan heb Vraag over een schadevergoeding die ik moet betalen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef destrovel het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van TS, z'n gedrag jegens de bewaker en z'n voornemen om even gevangenisdirecteur te worden met de gedachte "dan ontsla ik hem gewoon eventjes" en het feit dat hij "gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar" is gok ik op mishandeling.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Ik had vanaf dag één al stampij met die gast. Begon te zeuren over een heleboel dingen en te dreigen mijn telefoontje af te kappen als ik geen andere taal aan wou slaan. Anderen gingen nog verder: een maat van me had ook stampij met hem en vertelde keer op keer dat ie hem koud zou maken met zijn pen. Een verwaande klootzak was het.
Geen idee wat je daarvoor nodig hebt. Laat ik hopen dat ik later veel geld heb zodat ik via een omweg hem alsnog terug kan pakken.
Je hebt niet veel geleerd van je bajestijd hè?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Ik had vanaf dag één al stampij met die gast. Begon te zeuren over een heleboel dingen en te dreigen mijn telefoontje af te kappen als ik geen andere taal aan wou slaan. Anderen gingen nog verder: een maat van me had ook stampij met hem en vertelde keer op keer dat ie hem koud zou maken met zijn pen. Een verwaande klootzak was het.
Geen idee wat je daarvoor nodig hebt. Laat ik hopen dat ik later veel geld heb zodat ik via een omweg hem alsnog terug kan pakken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt niet veel geleerd van je bajestijd hè?
Hoezo? Ik vertel mensen ook altijd dat ik over een paar jaar wel eventjes hun baas zal worden en ze per direct op straat ga zettenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]![]()
Ik zal vast niet de eerste zijn die het tegen je zegt, maar je komt me nogal zwakbegaafd over
[/quote]quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef Gravedigger het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 3 februari 2012 11:39 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Vooruit dan maar: werd verdacht van poging moord/doodslag. Heb iemand een paar s gewurgd en vervolgens een paar s over een balustrade gehouden. Het gaat vooral om immateriële schade. Het opgelopen letsel is minimaal. Mijn hechtenis is 2 maanden geleden opgeheven dus ben nog niet veroordeeld. Moet over een paar maanden naar de rechtbank om mijn straf aan te horen. Het risico bestaat dat ik dan alsnog de bak in moetEn lang ook. Ga er maar vanuit dat die officier minstens een jaar gaat eisen. Dat mens is echt razend en gaat nu haar gram halen maar ik maar me niet druk: heb een topadvocaat (Zuketto) die ook nog eens pro deo werkt dus hoger beroep kost me geen cent. Alles heeft de staat mogen lappen: mijn detentie die 700,- p/dag kostte (JMC), mijn advocaat dus enz. enz. Hadden ze me maar moeten laten gaan. Alsof je een beter mens wordt als je iemand dag in dag uit met criminelen om laat gaan...
Tuurlijk, die man heeft wellicht twee jonge kinderen thuis zitten en doet gewoon netjes zijn werk, dus die verdient het helemaal om met de dood bedreigd te worden!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef dfdsdfds het volgende:
Anderen gingen nog verder: een maat van me had ook stampij met hem en vertelde keer op keer dat ie hem koud zou maken met zijn pen.
Seriously?quote:- kan ik ooit nog gevangenisdirecteur worden? Ik heb een bewaarder wraak gezworen door te zeggen dat ik hem ga ontslaan als ik daar later directeur ben.
En dan wil TS nog ook maar iets doen in een vertrouwenspositie? Ik zou je nog weghouden bij m'n boodschappenlijstjequote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
En ja ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Hij had het over een 'beginnend schyzofreen beeld', een gebrek aan empathie etc. etc. Een hele waslijst aan kwalen. [...] Mocht ik nog een keer de bak in draaien dan zou het voor fraude zijn of zo niet voor geweldsdelicten. Iets wat tenminste iets oplevert.[...]
Jaja neem het maar voor hem op. Die doet gwn netjes zijn werk?? Hij was een sadist. Iemand die er van geniet om mensen weg te zien kwijnen in zijn cel. Als hij je drinken kwam brengen: 'Thee? Koffie??!!' 'Als je mocht gaan luchten: 'Luchten???!!!' Man man wat een klootzak.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, die man heeft wellicht twee jonge kinderen thuis zitten en doet gewoon netjes zijn werk, dus die verdient het helemaal om met de dood bedreigd te worden!
Tering hee, wat een kankertrieste maten heb jij![]()
Zelf ben je trouwens ook van een niet al te hoog niveau. HBO Techniek lijkt me dan ook hoax.
Nee je wordt daar alleen maar slechter. Ik begrijp nu wel waarom 3/4 van de gedetineerden weer opnieuw de fout in gaat... (Ik niet hoor)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt niet veel geleerd van je bajestijd hè?
Stel je voor, iemand die vraagt wat je wil drinken, of die vraagt of je wil luchten... the horrorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Jaja neem het maar voor hem op. Die doet gwn netjes zijn werk?? Hij was een sadist. Iemand die er van geniet om mensen weg te zien kwijnen in zijn cel. Als hij je drinken kwam brengen: 'Thee? Koffie??!!' 'Als je mocht gaan luchten: 'Luchten???!!!' Man man wat een klootzak.
De fuck man....Allereerst is een bewaarder geen ober, hij zal dus ook niet aankomen met "Blieft u wellicht een kopje koffie of thee m'neer?", en als ie 60 cellen afgaat zal ie ook niet vragen "Wil je koffie of thee?". Dan is "Koffie? Thee?" voldoende lijkt me.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Jaja neem het maar voor hem op. Die doet gwn netjes zijn werk?? Hij was een sadist. Iemand die er van geniet om mensen weg te zien kwijnen in zijn cel. Als hij je drinken kwam brengen: 'Thee? Koffie??!!' 'Als je mocht gaan luchten: 'Luchten???!!!' Man man wat een klootzak.
En jij twijfelt aan mijn niveau? Vooral doen zou ik zeggen
[..]
Nee je wordt daar alleen maar slechter. Ik begrijp nu wel waarom 3/4 van de gedetineerden weer opnieuw de fout in gaat... (Ik niet hoor)
Maar even OT:
Dat van die bajesdirecteur kan ik dus wel vergeten... Heeft die gast toch gelijkHbo techniek is dus geen probleem? Zo ja dan dwing je mensen wel de criminaliteit weer in te duiken zeg.
Iedereen wurgt toch af en toe wel eens iemand?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:58 schreef BrandX het volgende:
Omg not this shit again
De hele wereld heeft het gedaan he, TS? Jij bent eigenlijk een hele lieve jongen die nooit iets kwaad doet. Het is allemaal hullies schuld!
Ik doe het elk jaar even een keer om m'n CV op te vijzelen, wil namelijk officier van justitie worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
Iedereen wurgt toch af en toe wel eens iemand?
Praktijkervaring in de rechtbank is dan zeker een pré ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe het elk jaar even een keer om m'n CV op te vijzelen, wil namelijk officier van justitie worden.
In gedachten soms welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ha, dan ben ik inmiddels al minister van justitie!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef dfdsdfds het volgende:
Precies. Je moet zo'n poging tot moord niet overdrijven. In het ergste geval valt er een keer een dooie ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik vind dat je nog wel een tijdje mag brommen aangezien je niet echt geleerd hebt van je fouten.... ( dan doel ik op het vorige toppic)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Hahaha lees hier maar wat ik gedaan heb Vraag over een schadevergoeding die ik moet betalen...
Die schadevergoeding vind ik nog steeds het ergste van alles
Fixedquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:46 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
even ontoppic... een strafblad achtervolgt je niet je hele leven... kans is dus aanwezig dat je gewoon na enkele jaren weer aan in de bak kan.... (onder de noemer van een 2e kans lijkt me dat ook gewoon redelijk)
Wij twijfelen omdat jij je eigen ruiten ingooid... de manier waarop jij met dingen omgaat, getuigd niet echt van een hoog intelligentie...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt TS je ff wurgen en over de balustrade hangen. Hij is het slachtoffer namelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:58 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Wij twijfelen omdat jij je eigen ruiten ingooid... de manier waarop jij met dingen omgaat, getuigd niet echt van een hoog intelligentie...
daarnaast zit je daar niet voor niets.... die man heeft gewoon passie in zijn werk.... ik zeg prima
Smerige schoft! Hoe durf je? Ik zal je eens even komen wurgen en over de balustrade laten hangen. Vuile bloedzuiger.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef dfdsdfds het volgende:
Omdat TS een randdebiel met het IQ van een poffertje is, waar een blok beton ter grootte van Flevoland voor zijn harses hangt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:00 schreef BrandX het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom TS nog topics opent op FOK!. Alle antwoorden en reacties die hij krijgt is hij het niet mee eens, want wat hij zelf heeft bedacht is toch het beste.
Nou, als je het zo goed weet, blijf dan vooral weg.
Alleen als je me vraagt of ik wil luchten.quote:
Oh god echt zo`n wannabe gangsterkneus dus, deze TS.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:08 schreef Nielsch het volgende:
TS denkt te kunnen rollen met tough ass criminals in de VS:
Corresponderen met een Amerikaanse gevangene
Nee, de meeste werkgevers in de commerciële sector doen dat niet. Daar hoef je vaak ook geen VOG te halen. Dat is meestal alleen bij overheid, semi-overheid en bedrijven waar ze met middelen werken die een gevaar op kunnen leveren voor de samenleving (wapens, chemicalieën, virussen en dergelijke). Wat dat laatste betreft kan TS met HBO Techniek (alsof hij dat echt doet) nog wel eens problemen krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:09 schreef Ronaldsen het volgende:
De meeste werkgevers zullen niet gaan checken of je een strafblad hebt of wel?
Er is mij nooit gevraagd of ik een crimineel verleden heb.
Ben ik de enige die gelijk aan Guus Meeuwis denkt als ik dat "Koffie, thee" lees?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef destrovel het volgende:
[..]
De fuck man....Allereerst is een bewaarder geen ober, hij zal dus ook niet aankomen met "Blieft u wellicht een kopje koffie of thee m'neer?", en als ie 60 cellen afgaat zal ie ook niet vragen "Wil je koffie of thee?". Dan is "Koffie? Thee?" voldoende lijkt me.
De meeste werkgevers in de commerciële sector kijken tegenwoordig ook even op internet na wat voor een vlees ze in de kuip krijgen. Niet omdat het moet, maar om gewoon even te checken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, de meeste werkgevers in de commerciële sector doen dat niet. Daar hoef je vaak ook geen VOG te halen. Dat is meestal alleen bij overheid, semi-overheid en bedrijven waar ze met middelen werken die een gevaar op kunnen leveren voor de samenleving (wapens, chemicalieën, virussen en dergelijke). Wat dat laatste betreft kan TS met HBO Techniek (alsof hij dat echt doet) nog wel eens problemen krijgen.
Zijn dat vooral vegetarische werkgevers?quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:18 schreef Sweetpea8472 het volgende:
De meeste werkgevers in de commerciële sector kijken tegenwoordig ook even op internet na wat voor een brood ze in de kuip krijgen.
Ja. Het voordeel is dat er dan alleen nog maar boter op de plank hoeft te komen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn dat vooral vegetarische werkgevers?
/duh!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn dat vooral vegetarische werkgevers?
Laat em dan lekker daar wegrotten......quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:08 schreef Nielsch het volgende:
TS denkt te kunnen rollen met tough ass criminals in de VS:
Corresponderen met een Amerikaanse gevangene
60 cellen? Op een vleugel waren er maar 15. Die hele bajes telde nog geen 60 cellen. Ik heb gelezen dat bewaarders een training hebben gekregen om vriendelijker met gedetineerden om te gaan om agressie tegen te gaan. Blijkbaar heeft hij toen verzuimd. Wat een klootzak is het ook. Ik zie heb nog voor me met zijn arrogante kop. Een maat van me had al helemaal stampij met hem. Die gast tikte tegen zijn celdeur aan met z'n sleutels en begon wat te fluiten. 'Ik zweer ik maak hem dood' heeft ie wel 20 keer gezegd tegen me.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef destrovel het volgende:
[..]
De fuck man....Allereerst is een bewaarder geen ober, hij zal dus ook niet aankomen met "Blieft u wellicht een kopje koffie of thee m'neer?", en als ie 60 cellen afgaat zal ie ook niet vragen "Wil je koffie of thee?". Dan is "Koffie? Thee?" voldoende lijkt me.
En zeggen dat je gedwongen wordt om de criminaliteit in te gaan omdat je geen baan bij justitie kan krijgen met een strafblad en HBO techniek...you're kidding, right?
Klote zooi. Nou ja mss moet ik daar nog eens terug naar toe (ben nog niet veroordeeld) en kan ik hem deze keer wel op z'n bakkes slaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om bij Justitie te werken moet je van onbesproken gedrag zijn. Ze kijken dus nog wel iets verder dan de VOG die je moet gaan halen bij het gemeentehuis. Oftewel; gaat je never nooit meer lukken.
TS = kankerkneus
Kan ik wel bij ASML gaan werken? En ik doe geen hbo techniek? Vooral denken jongen. Maar wat een kul zo'n strafblad. Zo dwing je mensen wel weer terug te vallen in de criminaliteitquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, de meeste werkgevers in de commerciële sector doen dat niet. Daar hoef je vaak ook geen VOG te halen. Dat is meestal alleen bij overheid, semi-overheid en bedrijven waar ze met middelen werken die een gevaar op kunnen leveren voor de samenleving (wapens, chemicalieën, virussen en dergelijke). Wat dat laatste betreft kan TS met HBO Techniek (alsof hij dat echt doet) nog wel eens problemen krijgen.
Echt niet! Zijn beste vriend stond gisteravond nog stampij te maken in Breda.quote:
Copycat ook al ben je in de prijzen gevallen (geheel terecht), mijn trollalert gaat als een gek tekeer bij deze TS. We worden in het ootje genomen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt niet! Zijn beste vriend stond gisteravond nog stampij te maken in Breda.
Ik hoop voor TS dat hij een troll is. Is dit zijn echte thug life, dan is het ook voor die begrippen treurnis troef.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Copycat ook al ben je in de prijzen gevallen (geheel terecht), mijn trollalert gaat als een gek tekeer bij deze TS. We worden in het ootje genomen.
Deze postquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat TS een randdebiel met het IQ van een poffertje is, waar een blok beton ter grootte van Flevoland voor zijn harses hangt.
Vroeger zouden de Neanderthalers zo`n irritant kutventje aan stukken scheuren, boven het kampvuur roosteren en smakelijk opeten, dan was hij iig nog ergens goed voor...tegenwoordig proppen we zo`n gek in een reintegratietraject.
Je schat je medemens te hoog in. De meeste mensen zijn echt heel dom.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Copycat ook al ben je in de prijzen gevallen (geheel terecht), mijn trollalert gaat als een gek tekeer bij deze TS. We worden in het ootje genomen.
Zo ook TS....quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:02 schreef waht het volgende:
[..]
Je schat je medemens te hoog in. De meeste mensen zijn echt heel dom.
precies. Zelfs die thugs hebben een erecode.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop voor TS dat hij een troll is. Is dit zijn echte thug life, dan is het ook voor die begrippen treurnis troef.
Kneusquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:53 schreef dfdsdfds het volgende:
Klote zooi. Nou ja mss moet ik daar nog eens terug naar toe (ben nog niet veroordeeld) en kan ik hem deze keer wel op z'n bakkes slaan.
Dat vind ik ook erg interessant. Dichterbij dan dit zal ik nooit komen, dus dit is de kans om er meer over te leren. Wat voor een vernederende gewoontes had die bullebak allemaal?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:05 schreef Tijn het volgende:
Ik wil meer voorbeelde horen van hoe erg die bewakers je mishandeld hebben
Jammer dat je eigen post een paar knoepers van grammaticale fouten bevatquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:58 schreef Bahamut0503 het volgende:
Wij twijfelen omdat jij je eigen ruiten ingooid... de manier waarop jij met dingen omgaat, getuigd niet echt van een hoog intelligentie...
want dat is natuurlijk ook erg van belang.....quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Jammer dat je eigen post een paar knoepers van grammaticale fouten bevat
want er kan natuurlijk geen aanleiding zijn waarom iemand moeite met grammatica heeft....quote:
De ideale schuldafschuiver. Ik heb dyslexie, dus daarom maak ik al mijn taalfouten. Jou/Jouw? Dyslexie!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:26 schreef Bahamut0503 het volgende:
want er kan natuurlijk geen aanleiding zijn waarom iemand moeite met grammatica heeft....
als ik jouw was zou ik iets minder vooroordelen... dyslexie heeft vrij weinig met intelligentei te maken
Ik probeer helemaal geen schuld af te schuiven op iets.... mensen moeten gewoon niet zo zeiken op het feit dat iemand spelfouten maakt....quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De ideale schuldafschuiver. Ik heb dyslexie, dus daarom maak ik al mijn taalfouten. Jou/Jouw? Dyslexie!
Je vergeet de telefoon! Die moet ook afgepakt worden, natuurlijk...quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg: allemaal in het gevang. Water, brood en een sadistische bewaarder.
Koffie? Thee?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
Water! Brood!quote:
ik denk dat ik eerst even iemand ga wurgen en dan een topic op Fok! ga openen.....quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
Ik zou wel een Fok!'er pakken, en dan in dat topic samen bespreken hoe het nou was!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:39 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerst even iemand ga wurgen en dan een topic op Fok! ga openen.....
dan praten we wel verder
ghehe goeie tipquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:21 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik zou wel een Fok!'er pakken, en dan in dat topic samen bespreken hoe het nou was!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef dfdsdfds het volgende:
- ik studeer over een paar jaar af op hbo techniek. Is mijn strafblad daarbij een probleem?
Volgens mij kunnen ze je beter vasthouden. Dat scheelt ze weer een arrestatie. Toen jij iemands keel dicht kneep en diegene en passant ook nog even over het balkon te drogen hing is het begonnen. Jij hebt met die daad zelf de keus gemaakt om de criminaliteit in te gaan. Dus doe nou maar niet zo zielig want niemand dwingt je om de criminaliteit in te gaan. En volgens mij hoef je ook geen VOG te hebben om in de sociale werkplaats te kunnen werken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:53 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
60 cellen? Op een vleugel waren er maar 15. Die hele bajes telde nog geen 60 cellen. Ik heb gelezen dat bewaarders een training hebben gekregen om vriendelijker met gedetineerden om te gaan om agressie tegen te gaan. Blijkbaar heeft hij toen verzuimd. Wat een klootzak is het ook. Ik zie heb nog voor me met zijn arrogante kop. Een maat van me had al helemaal stampij met hem. Die gast tikte tegen zijn celdeur aan met z'n sleutels en begon wat te fluiten. 'Ik zweer ik maak hem dood' heeft ie wel 20 keer gezegd tegen me.
[..]
Klote zooi. Nou ja mss moet ik daar nog eens terug naar toe (ben nog niet veroordeeld) en kan ik hem deze keer wel op z'n bakkes slaan.
[..]
Kan ik wel bij ASML gaan werken? En ik doe geen hbo techniek? Vooral denken jongen. Maar wat een kul zo'n strafblad. Zo dwing je mensen wel weer terug te vallen in de criminaliteit
Dit dus. Met strafblad kom je alleen niet bij Justitie terecht, dat houdt niet meteen in dat je de criminaliteit in moet. Dat je HBO Techniek doet komt uit je andere topic.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze je beter vasthouden. Dat scheelt ze weer een arrestatie. Toen jij iemands keel dicht kneep en diegene en passant ook nog even over het balkon te drogen hing is het begonnen. Jij hebt met die daad zelf de keus gemaakt om de criminaliteit in te gaan. Dus doe nou maar niet zo zielig want niemand dwingt je om de criminaliteit in te gaan. En volgens mij hoef je ook geen VOG te hebben om in de sociale werkplaats te kunnen werken.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat TS een randdebiel met het IQ van een poffertje is, waar een blok beton ter grootte van Flevoland voor zijn harses hangt.
Vroeger zouden de Neanderthalers zo`n irritant kutventje aan stukken scheuren, boven het kampvuur roosteren en smakelijk opeten, dan was hij iig nog ergens goed voor...tegenwoordig proppen we zo`n gek in een reintegratietraject.
O ja?quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze gaan me toch niks meer opleggen. Voor mijn part worden ze in mijn dossier gestopt, mij kunnen ze niks meer makenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:27 schreef eriksd het volgende:
Wat zou het OM vinden van deze topics? Staan nogal wat leuke quotes in.
Criminaliteitquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze je beter vasthouden. Dat scheelt ze weer een arrestatie. Toen jij iemands keel dicht kneep en diegene en passant ook nog even over het balkon te drogen hing is het begonnen. Jij hebt met die daad zelf de keus gemaakt om de criminaliteit in te gaan. Dus doe nou maar niet zo zielig want niemand dwingt je om de criminaliteit in te gaan. En volgens mij hoef je ook geen VOG te hebben om in de sociale werkplaats te kunnen werken.
Daar begon je zelf over hoor Einstein.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:48 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Criminaliteit![]()
Ik heb nog niet eens een strafblad man.
Wie zat hier te janken dat hij "gedwongen werd om de criminaliteit in te gaan"?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:48 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
[..]
Criminaliteit![]()
Ik heb nog niet eens een strafblad man.
Maar dan wel de gesloten afdeling.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:11 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Indien het hele verhaal echt is en de reacties van TS niet bedoeld zijn om te trollen lijkt TS me rijp voor een enkeltje psychiatrische inrichting.
Fixedquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Volgens het juridisch loket kun je een strafblad storneren bij een lokale Rabobank vestiging TS.
Het zijn al strafwaardige uitlatingen an sich. Dus waar je deze wijsheid nou vandaan haalt is mij een raadsel. Lijkt mij ook wel handig om het na je eerste veroordeling die in de lucht hangt aanhangig te maken, dan is de beeldvorming nog funester voor je.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:48 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
O ja?
[ link | afbeelding ]
[..]
Ze gaan me toch niks meer opleggen. Voor mijn part worden ze in mijn dossier gestopt, mij kunnen ze niks meer maken
[..]
Dan vervangt hij de zeepblokjes door vloeibare zeep uit een dispenser.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat zal TS dan wel niet met Bubba doen, die hem anaal vernederden, als hij eenmaal gevangenis directeur is
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan vervangt hij de zeepblokjes door vloeibare zeep uit een dispenser.
wacht jij vind serieus dat iemand die ZELF strafbare feiten pleegt en daarna eens gaat inzien dat daar consequenties aanvast zitten, naar de crimineliteit worden gedrevenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
[..]
Nee je wordt daar alleen maar slechter. Ik begrijp nu wel waarom 3/4 van de gedetineerden weer opnieuw de fout in gaat... (Ik niet hoor)
Maar even OT:
Dat van die bajesdirecteur kan ik dus wel vergeten... Heeft die gast toch gelijkHbo techniek is dus geen probleem? Zo ja dan dwing je mensen wel de criminaliteit weer in te duiken zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik krijg wel een beetje de neiging dit met de mantel der liefde te bekken. Ik bedoel, ts zal vast een vervelende jeugd gehad hebben. TS verdient een aai over de bol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang je het maar een paar seconden doet en hem niet hoger dan 2.5 meter laat bungelen is er niks aan het handjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent in de war met koekwauss.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef BrandX het volgende:
dat riep hij ergens in dit of dat andere topic
edit: ik kan het niet meer vinden
Dank voor de QFT, want die eerste spoiler is toch het bestequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang je het maar een paar seconden doet en hem niet hoger dan 2.5 meter laat bungelen is er niks aan het handje
Dus daarom..quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De ideale schuldafschuiver. Ik heb dyslexie, dus daarom maak ik al mijn taalfouten. Jou/Jouw? Dyslexie!
Ik heb er betere gemaaktquote:
Haha stumper. Denk je nou echt dat ze me nog eens de bak in laten draaien hiervoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn al strafwaardige uitlatingen an sich. Dus waar je deze wijsheid nou vandaan haalt is mij een raadsel. Lijkt mij ook wel handig om het na je eerste veroordeling die in de lucht hangt aanhangig te maken, dan is de beeldvorming nog funester voor je.
Maargoed, ik wens je veel sterkte in de gevangenis.
Voor poging tot doodslag? Die kans is er ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:18 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Ik heb er betere gemaakt
[..]
Haha stumper. Denk je nou echt dat ze me nog eens de bak in laten draaien hiervoorZe hebben mijn hechtenis o.a. opgeheven omdat ik nog een tentamen voor school moest maken. In september ga ik daar weer aan beginnen. Waar denk je dat de rechtbank me liever ziet? Op school of in de bak? Die maat zei ook al: 'Als je zegt je gaat naar school, ik zweer hij laat je gaan'
Jij eindigt hoe dan ook in de bak met deze houding. Richt je op de dingen waar je wel wat aan kan doen en ga verder met je leven. Hou je niet bezig met onnozele onzin zoals gevangenis directeur worden om een bewaker te ontslaan. Je bent vooral heel erg dom als je zo met je leven en vrijheid omgaat. Denk liever na over dingen die het leven voor jou de moeite waard maken!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:18 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Ik heb er betere gemaakt
[..]
Haha stumper. Denk je nou echt dat ze me nog eens de bak in laten draaien hiervoorZe hebben mijn hechtenis o.a. opgeheven omdat ik nog een tentamen voor school moest maken. In september ga ik daar weer aan beginnen. Waar denk je dat de rechtbank me liever ziet? Op school of in de bak? Die maat zei ook al: 'Als je zegt je gaat naar school, ik zweer hij laat je gaan'
Van incident naar incident? Ik? Dit is de eerste keer dat ik zoiets geflikt heb. Alsof ik ooit nog eens een keer met justitie in aanraking zou willen komen... Mijn ouders zouden me vermoorden. Nee dan zouden ze me niet meer in bescherming nemen zoals nu.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor poging tot doodslag? Die kans is er ja.
Maarre, wil je eigenlijk wel verder met je leven? Het lijkt wel of je je van incident naar incident sleept en iedereen daarvan de schuld geeft. Heb je niet zoiets van: ik zet er definitief een streep onder? je blijft maar van die vreemde uitspraken en wereldbeelden hebben.
Ik ga in september toch weer met school beginnen? En dat van die directeur was een grapje man. Alsof ik dat serieus van plan wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:30 schreef cracktor het volgende:
[..]
Jij eindigt hoe dan ook in de bak met deze houding. Richt je op de dingen waar je wel wat aan kan doen en ga verder met je leven. Hou je niet bezig met onnozele onzin zoals gevangenis directeur worden om een bewaker te ontslaan. Je bent vooral heel erg dom als je zo met je leven en vrijheid omgaat. Denk liever na over dingen die het leven voor jou de moeite waard maken!
Goed om te horen. Veel succes!quote:Ik ga in september toch weer met school beginnen? En dat van die directeur was een grapje man. Alsof ik dat serieus van plan was
Yeah right.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:25 schreef dfdsdfds het volgende:
Ik ga in september toch weer met school beginnen? En dat van die directeur was een grapje man. Alsof ik dat serieus van plan was
Had hij in elk geval tijd genoeg om te lerenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:17 schreef Scorpie het volgende:
Al in de gevangenis hebben gezeten terwijl je nog tentamens moet maken. Classy, real classy.
Welke omslag? En nee mijn advocaat heeft wel wat beters te doen...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:20 schreef destrovel het volgende:
Vanwaar deze totale omslag? Heeft je advocaat soms dit topic gelezen waarna hij je zei "Wtf als de OvJ dít leest ben je zo zwaar de lul!" ofzo?
En waar.quote:
Weet je ook waar? Een FOK!-meet wat kaptein ruigbaard zegt is namelijk best een tof idee. Wie weet kunnen we je ook van wat mental support voorzien mocht het verkeerd aflopenquote:
En zijn naam opschrijven om hem later terug te vinden zekerquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef destrovel het volgende:
[..]
Weet je ook waar? Een FOK!-meet wat kaptein ruigbaard zegt is namelijk best een tof idee. Wie weet kunnen we je ook van wat mental support voorzien mocht het verkeerd aflopen
Waarom zou ik hem later willen terugvinden? Zodat ie mij ook over een balkon kan hangen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
En zijn naam opschrijven om hem later terug te vinden zeker
Rechtbank Maastricht. Als ik jou was zou ik alvast een slaapzak voor de deur leggenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef destrovel het volgende:
[..]
Weet je ook waar? Een FOK!-meet wat kaptein ruigbaard zegt is namelijk best een tof idee. Wie weet kunnen we je ook van wat mental support voorzien mocht het verkeerd aflopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |