Dus daarom..quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De ideale schuldafschuiver. Ik heb dyslexie, dus daarom maak ik al mijn taalfouten. Jou/Jouw? Dyslexie!
Ik heb er betere gemaaktquote:
Haha stumper. Denk je nou echt dat ze me nog eens de bak in laten draaien hiervoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn al strafwaardige uitlatingen an sich. Dus waar je deze wijsheid nou vandaan haalt is mij een raadsel. Lijkt mij ook wel handig om het na je eerste veroordeling die in de lucht hangt aanhangig te maken, dan is de beeldvorming nog funester voor je.
Maargoed, ik wens je veel sterkte in de gevangenis.
Voor poging tot doodslag? Die kans is er ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:18 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Ik heb er betere gemaakt
[..]
Haha stumper. Denk je nou echt dat ze me nog eens de bak in laten draaien hiervoorZe hebben mijn hechtenis o.a. opgeheven omdat ik nog een tentamen voor school moest maken. In september ga ik daar weer aan beginnen. Waar denk je dat de rechtbank me liever ziet? Op school of in de bak? Die maat zei ook al: 'Als je zegt je gaat naar school, ik zweer hij laat je gaan'
Jij eindigt hoe dan ook in de bak met deze houding. Richt je op de dingen waar je wel wat aan kan doen en ga verder met je leven. Hou je niet bezig met onnozele onzin zoals gevangenis directeur worden om een bewaker te ontslaan. Je bent vooral heel erg dom als je zo met je leven en vrijheid omgaat. Denk liever na over dingen die het leven voor jou de moeite waard maken!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:18 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Ik heb er betere gemaakt
[..]
Haha stumper. Denk je nou echt dat ze me nog eens de bak in laten draaien hiervoorZe hebben mijn hechtenis o.a. opgeheven omdat ik nog een tentamen voor school moest maken. In september ga ik daar weer aan beginnen. Waar denk je dat de rechtbank me liever ziet? Op school of in de bak? Die maat zei ook al: 'Als je zegt je gaat naar school, ik zweer hij laat je gaan'
Van incident naar incident? Ik? Dit is de eerste keer dat ik zoiets geflikt heb. Alsof ik ooit nog eens een keer met justitie in aanraking zou willen komen... Mijn ouders zouden me vermoorden. Nee dan zouden ze me niet meer in bescherming nemen zoals nu.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor poging tot doodslag? Die kans is er ja.
Maarre, wil je eigenlijk wel verder met je leven? Het lijkt wel of je je van incident naar incident sleept en iedereen daarvan de schuld geeft. Heb je niet zoiets van: ik zet er definitief een streep onder? je blijft maar van die vreemde uitspraken en wereldbeelden hebben.
Ik ga in september toch weer met school beginnen? En dat van die directeur was een grapje man. Alsof ik dat serieus van plan wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:30 schreef cracktor het volgende:
[..]
Jij eindigt hoe dan ook in de bak met deze houding. Richt je op de dingen waar je wel wat aan kan doen en ga verder met je leven. Hou je niet bezig met onnozele onzin zoals gevangenis directeur worden om een bewaker te ontslaan. Je bent vooral heel erg dom als je zo met je leven en vrijheid omgaat. Denk liever na over dingen die het leven voor jou de moeite waard maken!
Goed om te horen. Veel succes!quote:Ik ga in september toch weer met school beginnen? En dat van die directeur was een grapje man. Alsof ik dat serieus van plan was
Yeah right.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:25 schreef dfdsdfds het volgende:
Ik ga in september toch weer met school beginnen? En dat van die directeur was een grapje man. Alsof ik dat serieus van plan was
Had hij in elk geval tijd genoeg om te lerenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:17 schreef Scorpie het volgende:
Al in de gevangenis hebben gezeten terwijl je nog tentamens moet maken. Classy, real classy.
Welke omslag? En nee mijn advocaat heeft wel wat beters te doen...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:20 schreef destrovel het volgende:
Vanwaar deze totale omslag? Heeft je advocaat soms dit topic gelezen waarna hij je zei "Wtf als de OvJ dít leest ben je zo zwaar de lul!" ofzo?
En waar.quote:
Weet je ook waar? Een FOK!-meet wat kaptein ruigbaard zegt is namelijk best een tof idee. Wie weet kunnen we je ook van wat mental support voorzien mocht het verkeerd aflopenquote:
En zijn naam opschrijven om hem later terug te vinden zekerquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef destrovel het volgende:
[..]
Weet je ook waar? Een FOK!-meet wat kaptein ruigbaard zegt is namelijk best een tof idee. Wie weet kunnen we je ook van wat mental support voorzien mocht het verkeerd aflopen
Waarom zou ik hem later willen terugvinden? Zodat ie mij ook over een balkon kan hangen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
En zijn naam opschrijven om hem later terug te vinden zeker
Rechtbank Maastricht. Als ik jou was zou ik alvast een slaapzak voor de deur leggenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef destrovel het volgende:
[..]
Weet je ook waar? Een FOK!-meet wat kaptein ruigbaard zegt is namelijk best een tof idee. Wie weet kunnen we je ook van wat mental support voorzien mocht het verkeerd aflopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |