Dit dus. Met strafblad kom je alleen niet bij Justitie terecht, dat houdt niet meteen in dat je de criminaliteit in moet. Dat je HBO Techniek doet komt uit je andere topic.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze je beter vasthouden. Dat scheelt ze weer een arrestatie. Toen jij iemands keel dicht kneep en diegene en passant ook nog even over het balkon te drogen hing is het begonnen. Jij hebt met die daad zelf de keus gemaakt om de criminaliteit in te gaan. Dus doe nou maar niet zo zielig want niemand dwingt je om de criminaliteit in te gaan. En volgens mij hoef je ook geen VOG te hebben om in de sociale werkplaats te kunnen werken.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat TS een randdebiel met het IQ van een poffertje is, waar een blok beton ter grootte van Flevoland voor zijn harses hangt.
Vroeger zouden de Neanderthalers zo`n irritant kutventje aan stukken scheuren, boven het kampvuur roosteren en smakelijk opeten, dan was hij iig nog ergens goed voor...tegenwoordig proppen we zo`n gek in een reintegratietraject.
O ja?quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Copycat ook al ben je in de prijzen gevallen (geheel terecht), mijn trollalert gaat als een gek tekeer bij deze TS. We worden in het ootje genomen.
Ze gaan me toch niks meer opleggen. Voor mijn part worden ze in mijn dossier gestopt, mij kunnen ze niks meer makenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:27 schreef eriksd het volgende:
Wat zou het OM vinden van deze topics? Staan nogal wat leuke quotes in.
Criminaliteitquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze je beter vasthouden. Dat scheelt ze weer een arrestatie. Toen jij iemands keel dicht kneep en diegene en passant ook nog even over het balkon te drogen hing is het begonnen. Jij hebt met die daad zelf de keus gemaakt om de criminaliteit in te gaan. Dus doe nou maar niet zo zielig want niemand dwingt je om de criminaliteit in te gaan. En volgens mij hoef je ook geen VOG te hebben om in de sociale werkplaats te kunnen werken.
Daar begon je zelf over hoor Einstein.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:48 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Criminaliteit![]()
Ik heb nog niet eens een strafblad man.
Wie zat hier te janken dat hij "gedwongen werd om de criminaliteit in te gaan"?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:48 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
[..]
Criminaliteit![]()
Ik heb nog niet eens een strafblad man.
Maar dan wel de gesloten afdeling.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:11 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Indien het hele verhaal echt is en de reacties van TS niet bedoeld zijn om te trollen lijkt TS me rijp voor een enkeltje psychiatrische inrichting.
Fixedquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Volgens het juridisch loket kun je een strafblad storneren bij een lokale Rabobank vestiging TS.
Het zijn al strafwaardige uitlatingen an sich. Dus waar je deze wijsheid nou vandaan haalt is mij een raadsel. Lijkt mij ook wel handig om het na je eerste veroordeling die in de lucht hangt aanhangig te maken, dan is de beeldvorming nog funester voor je.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:48 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
O ja?
[ link | afbeelding ]
[..]
Ze gaan me toch niks meer opleggen. Voor mijn part worden ze in mijn dossier gestopt, mij kunnen ze niks meer maken
[..]
Dan vervangt hij de zeepblokjes door vloeibare zeep uit een dispenser.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat zal TS dan wel niet met Bubba doen, die hem anaal vernederden, als hij eenmaal gevangenis directeur is
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan vervangt hij de zeepblokjes door vloeibare zeep uit een dispenser.
wacht jij vind serieus dat iemand die ZELF strafbare feiten pleegt en daarna eens gaat inzien dat daar consequenties aanvast zitten, naar de crimineliteit worden gedrevenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Jaja neem het maar voor hem op. Die doet gwn netjes zijn werk?? Hij was een sadist. Iemand die er van geniet om mensen weg te zien kwijnen in zijn cel. Als hij je drinken kwam brengen: 'Thee? Koffie??!!' 'Als je mocht gaan luchten: 'Luchten???!!!' Man man wat een klootzak.
En jij twijfelt aan mijn niveau? Vooral doen zou ik zeggen
[..]
Nee je wordt daar alleen maar slechter. Ik begrijp nu wel waarom 3/4 van de gedetineerden weer opnieuw de fout in gaat... (Ik niet hoor)
Maar even OT:
Dat van die bajesdirecteur kan ik dus wel vergeten... Heeft die gast toch gelijkHbo techniek is dus geen probleem? Zo ja dan dwing je mensen wel de criminaliteit weer in te duiken zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik krijg wel een beetje de neiging dit met de mantel der liefde te bekken. Ik bedoel, ts zal vast een vervelende jeugd gehad hebben. TS verdient een aai over de bol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang je het maar een paar seconden doet en hem niet hoger dan 2.5 meter laat bungelen is er niks aan het handjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent in de war met koekwauss.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef BrandX het volgende:
dat riep hij ergens in dit of dat andere topic
edit: ik kan het niet meer vinden
Dank voor de QFT, want die eerste spoiler is toch het bestequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang je het maar een paar seconden doet en hem niet hoger dan 2.5 meter laat bungelen is er niks aan het handje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |