SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, goed vooruitzichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sol!
Dank. Gaat wel goed komen. Van het weekend nog even familiebezoekje en dan maandag lekker starten.
Inderdaad, nomnomnomquote:
Nu jou nog als toetjequote:
Volgens mij vinden alle vrouwen jou en sushi lekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef Poit het volgende:
Lotje!!!
Beetje sushi en mij lekker vinden!
Mallerd
De aardbeien en slagroom waren uitverkocht helaasquote:
quote:In deze vijfde aflevering van De rijdende rechter staan problemen rond een steeg centraal.
De steeg naast het huis van de familie Konings geeft al jaren gedoe. Dronken plassende mensen, fietsers die niet af stappen en senioren die met hun scootmobiel vastzitten in een hek. Nu denkt de gemeente Weert de ideale oplossing te hebben gevonden: ze hebben een nieuw hek in de steeg geplaatst. Iedereen blij, denkt de gemeente, maar nee…de familie Konings is woedend. Het hek moet daar weg. Het is hun steeg.
Nou, hou eens op! Was nog aan het blozen van Lotje d'r opmerking..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij vinden alle vrouwen jou en sushi lekker
Dat is mooi, hou ik nie vanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De aardbeien en slagroom waren uitverkocht helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trolling![]()
Je bent ook zo schattig als je bloostquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, hou eens op! Was nog aan het blozen van Lotje d'r opmerking..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trolling![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nou, sssht!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent ook zo schattig als je bloost
natuurijk, epic combo!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij vinden alle vrouwen jou en sushi lekker
Nee Poit is gewoon onze lokale Brad Pittquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie zijn toch geen kloons van Poit ofwel?
dan moet je maar foto posten of naar meets komen dan weten we ook hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie zijn toch geen kloons van Poit ofwel?
BriljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trolling
wanneer add je mij nou eens
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet je maar foto posten of naar meets komen dan weten we ook hoe jij eruit ziet
ik heet sharana daar!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Briljant
wanneer add je mij nou eens![]()
Meer heb ik nu niet shar!quote:
Want?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
Die rotzak F....450 heeft een lange ban
En dit nieuws is al van twee weken geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?
En hoezo ben jij daar blij mee? het was je enige vriend op fok?
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trolling
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Begin augustus gaan we trouwen! En natuurlijk mag je komen. Je bent een bruidsmeisje!quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar![]()
Poit![]()
Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan op de bruiloft komen?
Not sure if happy...quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Begin augustus gaan we trouwen! En natuurlijk mag je komen. Je bent een bruidsmeisje!
mijn bruiloft en lelijk past niet bij elkaar!quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Not sure if happy...
Moet ik dan zo'n lelijke bruidsjurk aan of mag ik iets moois aan?
Gelukkig! Dan wil ik wel bruidsmeisje zijn!quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn bruiloft en lelijk past niet bij elkaar!
True story.gifquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn bruiloft en lelijk past niet bij elkaar!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan wil ik wel bruidsmeisje zijn!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan wil ik wel bruidsmeisje zijn!
Je eigen station?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:08 schreef GameBabe het volgende:
Langs je eigen station rijden blijft gek, nu weer een stationnetje terug zo meteen, wel lekker snel thuis vanaf rotterdamKon niet eens mijn nerd ding afmaken
Inderdaad.. Een station in het plaatsje Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gamebabe is beroemd, die heeft een station die naar haar vernoemd is
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gamebabe is beroemd, die heeft een station die naar haar vernoemd is
Monopoly.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:08 schreef koei het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit monopoly gespeeld?
geen sushiquote:
schlekten monopolyquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Monopoly.![]()
Maar bij mij heten de stations noor oost zuid en west.
Nooit Murdera of Koei.
* Pheno kijkt op kalender en telt af: nog 3,5 week.quote:
Niet veel verschil volgens mij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Ben er stiekum toch wel benieuwd naar hoe deze versie speelt.![]()
Hmm laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet veel verschil volgens mij.
http://us.battle.net/wow/(...)C2%AE-2_10_2012#blog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
hoezo is free parking nog steeds een auto en geen mount!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet veel verschil volgens mij.
http://us.battle.net/wow/(...)C2%AE-2_10_2012#blog
Dat plaatje klopt niet volgens mij...quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo is free parking nog steeds een auto en geen mount!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat plaatje klopt niet volgens mij...ik dacht al wtf, dat zag er echt lelijk uit namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hijs wel vet zo![]()
absoluutquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:32 schreef Poit het volgende:
Ik zou toch eerder voor de Mario variant gaan
[ afbeelding ]
AWESOME!!quote:
quote:
Ze waren bezig met een android versie van Fallout 1.. Dat zou echt de bomb zijn!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb Fallout 1 weer geinstalled, maar hij geeft om de minuut zwart beeld, wat je dan met de muis weer normaal moet "vegen". Onspeelbaar zo.
Fucking Diablo 3 moet gewoon uitkomen.../zuchtquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb Fallout 1 weer geinstalled, maar hij geeft om de minuut zwart beeld, wat je dan met de muis weer normaal moet "vegen". Onspeelbaar zo.
quote:
Superfruitig gespot!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:32 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik maar zoiets bestel , is altijd wel lachen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:32 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Dus? Ik hou dat allemaal niet bijquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dit nieuws is al van twee weken geleden
Zulk soort nieuws is niet schimmig genoeg voor Nick natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus? Ik hou dat allemaal niet bij
Uhm okequote:Op woensdag 14 maart 2012 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zulk soort nieuws is niet schimmig genoeg voor Nick natuurlijk
Oh, ik doelde niet op jou, maar op linkdumpert AQ. Het is vrij zinloos een ban te melden die al twee weken op die persoon hangt. En ja, ik weet de reden en nee, ze worden niet besproken. Maar ik denk dat iedereen die reden wel kan gokken, gezien zijn geschiedenis hierquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus? Ik hou dat allemaal niet bij
Ah het boeit mij ook weinig of flodder nou wel of niet een ban heeft, als je de MC topics bekijkt zijn ze er wel blij meequote:Op woensdag 14 maart 2012 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik doelde niet op jou, maar op linkdumpert AQ. Het is vrij zinloos een ban te melden die al twee weken op die persoon hangt. En ja, ik weet de reden en nee, ze worden niet besproken. Maar ik denk dat iedereen die reden wel kan gokken, gezien zijn geschiedenis hier
Standaard zaterdagavond dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:12 schreef Poit het volgende:
Trouwens.. Aan alle bezette mannen!!
Happy Steak and Blowjob day!!
http://www.steakandbjday.com/
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Net zo sneu als valentijnsdag inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:38 schreef SummerBreeze het volgende:
sneu dat sommige mannen een speciale dag nodig hebben om dat te krijgen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk steeds WAAROM ZIT ER TROEP IN MIJN NAGELLAK FOTOen dan is het gewoon weer mijn scherm die ranzig is
eens. Valentijnsdag, moederdag, vaderdag, secretaressedag, rokjesdag, allemaal onzin. Zoiets moet spontaan zijn, dan is het veel leuker.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Net zo sneu als valentijnsdag inderdaad
Lol, nee, die fall fail was more epic.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit heeft ongeveer het niveau van mijn fall fail
ik denk niet dat de mannen hier rokjes dag onzin vinden...quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
eens. Valentijnsdag, moederdag, vaderdag, secretaressedag, rokjesdag, allemaal onzin. Zoiets moet spontaan zijn, dan is het veel leuker.
Zeker wel onzin.. rokjes moeten vaker gedragen worden en niet spastisch op 1 bepaalde dag..quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk niet dat de mannen hier rokjes dag onzin vinden...
Mijn collega's vragen zich ook af waarom ik spontaan elke dag in rokjes loopquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker wel onzin.. rokjes moeten vaker gedragen worden en niet spastisch op 1 bepaalde dag..
Hoe kan jij nou niet in je broeken passenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn collega's vragen zich ook af waarom ik spontaan elke dag in rokjes loopik heb maar niet verteld dat het is omdat ik niet meer in mijn broeken pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |