Fucking Diablo 3 moet gewoon uitkomen.../zuchtquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb Fallout 1 weer geinstalled, maar hij geeft om de minuut zwart beeld, wat je dan met de muis weer normaal moet "vegen". Onspeelbaar zo.
quote:
Superfruitig gespot!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:32 schreef Poit het volgende:
Ik zou toch eerder voor de Mario variant gaan
[ afbeelding ]
Denk dat ik maar zoiets bestel , is altijd wel lachen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:32 schreef Poit het volgende:
Ik zou toch eerder voor de Mario variant gaan
[ afbeelding ]
Dus? Ik hou dat allemaal niet bijquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dit nieuws is al van twee weken geleden
Zulk soort nieuws is niet schimmig genoeg voor Nick natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus? Ik hou dat allemaal niet bij
Uhm okequote:Op woensdag 14 maart 2012 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zulk soort nieuws is niet schimmig genoeg voor Nick natuurlijk
Oh, ik doelde niet op jou, maar op linkdumpert AQ. Het is vrij zinloos een ban te melden die al twee weken op die persoon hangt. En ja, ik weet de reden en nee, ze worden niet besproken. Maar ik denk dat iedereen die reden wel kan gokken, gezien zijn geschiedenis hierquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus? Ik hou dat allemaal niet bij
Ah het boeit mij ook weinig of flodder nou wel of niet een ban heeft, als je de MC topics bekijkt zijn ze er wel blij meequote:Op woensdag 14 maart 2012 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik doelde niet op jou, maar op linkdumpert AQ. Het is vrij zinloos een ban te melden die al twee weken op die persoon hangt. En ja, ik weet de reden en nee, ze worden niet besproken. Maar ik denk dat iedereen die reden wel kan gokken, gezien zijn geschiedenis hier
Standaard zaterdagavond dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:12 schreef Poit het volgende:
Trouwens.. Aan alle bezette mannen!!
Happy Steak and Blowjob day!!
http://www.steakandbjday.com/
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Net zo sneu als valentijnsdag inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:38 schreef SummerBreeze het volgende:
sneu dat sommige mannen een speciale dag nodig hebben om dat te krijgen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk steeds WAAROM ZIT ER TROEP IN MIJN NAGELLAK FOTOen dan is het gewoon weer mijn scherm die ranzig is
eens. Valentijnsdag, moederdag, vaderdag, secretaressedag, rokjesdag, allemaal onzin. Zoiets moet spontaan zijn, dan is het veel leuker.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Net zo sneu als valentijnsdag inderdaad
Lol, nee, die fall fail was more epic.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit heeft ongeveer het niveau van mijn fall fail
ik denk niet dat de mannen hier rokjes dag onzin vinden...quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
eens. Valentijnsdag, moederdag, vaderdag, secretaressedag, rokjesdag, allemaal onzin. Zoiets moet spontaan zijn, dan is het veel leuker.
Zeker wel onzin.. rokjes moeten vaker gedragen worden en niet spastisch op 1 bepaalde dag..quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk niet dat de mannen hier rokjes dag onzin vinden...
Mijn collega's vragen zich ook af waarom ik spontaan elke dag in rokjes loopquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker wel onzin.. rokjes moeten vaker gedragen worden en niet spastisch op 1 bepaalde dag..
Hoe kan jij nou niet in je broeken passenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn collega's vragen zich ook af waarom ik spontaan elke dag in rokjes loopik heb maar niet verteld dat het is omdat ik niet meer in mijn broeken pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |