ik heet sharana daar!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Briljant
wanneer add je mij nou eens![]()
Meer heb ik nu niet shar!quote:
Want?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
Die rotzak F....450 heeft een lange ban
En dit nieuws is al van twee weken geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?
En hoezo ben jij daar blij mee? het was je enige vriend op fok?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trolling
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Begin augustus gaan we trouwen! En natuurlijk mag je komen. Je bent een bruidsmeisje!quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar![]()
Poit![]()
Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan op de bruiloft komen?
Not sure if happy...quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Begin augustus gaan we trouwen! En natuurlijk mag je komen. Je bent een bruidsmeisje!
mijn bruiloft en lelijk past niet bij elkaar!quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Not sure if happy...
Moet ik dan zo'n lelijke bruidsjurk aan of mag ik iets moois aan?
Gelukkig! Dan wil ik wel bruidsmeisje zijn!quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn bruiloft en lelijk past niet bij elkaar!
True story.gifquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn bruiloft en lelijk past niet bij elkaar!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan wil ik wel bruidsmeisje zijn!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan wil ik wel bruidsmeisje zijn!
Je eigen station?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:08 schreef GameBabe het volgende:
Langs je eigen station rijden blijft gek, nu weer een stationnetje terug zo meteen, wel lekker snel thuis vanaf rotterdamKon niet eens mijn nerd ding afmaken
Inderdaad.. Een station in het plaatsje Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gamebabe is beroemd, die heeft een station die naar haar vernoemd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |