Misschien moet hij weer kotsen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Waarom presenteert Matthijs niet ?
MAtthijs komt op leeftijdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Waarom presenteert Matthijs niet ?
Is ook niet verplichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoefde niet te lachen om dat natte kind.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef marcodej het volgende:
Wat doet een jongen van 13 in een buggy?
kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Modus het volgende:
De droogheid van Herman maakte de fragmentjes wel draaglijk..
Volgens mij dat meisje wel van Probleemwijken die zei 'we gaan een beetje ouwehoeren' 'wat is dat dan?' 'ruitjes ingooien'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef alors het volgende:
Is Kees Kankerkachel hierin wel eens voorbijgekomen?
Verrekte mongol! Kut!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef Mani89 het volgende:
Oh nu krijgen we weer een gesprek dat om de 10 seconden wordt onderbroken door een filmpje
Maar Herman.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef claus_johann het volgende:
VI, Heleen van Royen, New Kids, gekke Chinezen .... wat een niveau deze uitzending
Voetbal zo vandaar .....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef claus_johann het volgende:
VI, Heleen van Royen, New Kids, gekke Chinezen .... wat een niveau deze uitzending
Waku Waku of zo?quote:
Nee, ik heb er ook niets mis mee. Wel sympathieke jongens.quote:
Hij probeerde even het vaderfiguur uit te hangen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef Type-R het volgende:
Matthijs die even anderen gaat vertellen dat ze gaan falen en geen vertrouwen in heeft, hoezo arrogant
Je bent voor niks gezapt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef Travel. het volgende:
Komt DTDD nog of ben ik voor niks gezapt?
Hij heeft wel gelijk, de meeste zijn eendagsvliegenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef Type-R het volgende:
Matthijs die even anderen gaat vertellen dat ze gaan falen en geen vertrouwen in heeft, hoezo arrogant
Ik zie Kees Kankerkachel wel losgaan op dat nummer in Café de Edisonquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef Adelante het volgende:
"Hoeren neuken nooit meer werken" gaat 'm letterlijk worden
Allang geweest.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef Travel. het volgende:
Komt DTDD nog of ben ik voor niks gezapt?
D'n Overkant heette het cafe toch? En het was de Edisonstraatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie Kees Kankerkachel wel losgaan op dat nummer in Café de Edison
gay best friend eerderquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Heleen denkt: Jody, potentiele boyfriend.
Ze gaan al meer dan 10 jaar mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, de meeste zijn eendagsvliegen
O.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
D'n Overkant heette het cafe toch? En het was de Edisonstraat
Kutje heeft zeker een nieuw boekje geschreven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:07 schreef Cee het volgende:
Dit gaat Heleentje allemaal even te boven. Maakt niet uit Heleentje, je hebt net 10 minuten lang zelf onzin mogen lullen.
Maakt niet uit, is gewoon niet hufterig om te zeggen. Net als dat Martijn van Dam interview waar hij even zegt dat het niks gaat worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, de meeste zijn eendagsvliegen
quote:
Ze heeft haar 'GBF' meegenomen, haar Gay Best Friend, die tijdens de uitzending zelf ruiterlijk toegaf haar handtas te zijn. En daar pochte ze vrolijk over met haar schorre stem.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kutje heeft zeker een nieuw boekje geschreven?
Vanwege het voetbal hè.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom komt dat dan gewoon 5 minuten eerder.
Ik vond die op het strand met die toplesschick vrij geniaal eik en wel meer dingen uit die begintijd (met 4 trays bier langs de kassa naar buiten lopen "die hadden we al toen we binnenkwamen hoor"quote:
Dat filmpje met die Chineze bezorger was ook geniaal.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vond die op het strand met die toplesschick vrij geniaal eik en wel meer dingen uit die begintijd (met 4 trays bier langs de kassa naar buiten lopen "die hadden we al toen we binnenkwamen hoor").
Ik heb de films verder niet gezien. Vond vooral het oog voor detail van die subcultuur erg goed, ze moesten het verder niet zo van de geniale clues hebben ofzo.
Ok maar ze maakten dit soort filmpjes al in 2001 op Veronica.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Ik ken op 1 na ze allemaal alleen van New Kids
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
steffen en flip waren wel de leukste kandidaten in dat mtv roadtrip programma
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Flip en Stef bij The TripAwesome
De nostalgie.
de pulp showquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar ze maakten dit soort filmpjes al in 2001 op Veronica.
Ik had er 1. Ik mis hem. Het is echt geweldig een GBF.quote:
Dit is nou iets wat Klaas, de vader van Nic0, ook gedaan had kunnen hebben. Niet grappig.quote:
......jij klaagt toch vaak over de zuurheid in dit topic. Snap je ons nou?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef claus_johann het volgende:
Heleen met haar homo-vriendquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef claus_johann het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mocht Matthijs trouwens ooit andere plannen hebben of DWDD weer willen delen met een andere presentator, dan lijkt me Herman van der Zandt uitermate geschikt.
twitter:HeleenvanRoyen twitterde op woensdag 14-03-2012 om 11:44:52Oweg van Adam nr Faro bedacht wat ik gister bij DWDD had kunnen zeggen. Pareltjes van zinnen over vriendschap. Bewaar ze wel voor een boek. reageer retweet
Hoezo hij is toch gewoon te begrijpen, overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:13 schreef Ritmo het volgende:
Vanavond o.a. Daniel Loheus. Hebben ze zelf ondertiteling of moeten we 888 opzetten?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:46 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:HeleenvanRoyen twitterde op woensdag 14-03-2012 om 11:44:52Oweg van Adam nr Faro bedacht wat ik gister bij DWDD had kunnen zeggen. Pareltjes van zinnen over vriendschap. Bewaar ze wel voor een boek. reageer retweet
Hij gaat zingen, geen ondertiteling nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:13 schreef Ritmo het volgende:
Vanavond o.a. Daniel Loheus. Hebben ze zelf ondertiteling of moeten we 888 opzetten?
Kan Matthijs weer aan de andere kant van de studio gaan staan, als het wijf dat ie is.quote:Eddy Zoëy en Freek Vonk zijn te gast, maar ook een vier meter lange anaconda.
Dat laatste iets met huwelijken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
Heeft Eddy een boek geschreven of een single uitgebracht? Of komt hij met een nieuw programma?
Dat is toch al op tv? Wedding crasher. Wel grappig trouwens, om 1x te kijken dan..quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat laatste iets met huwelijken.
programma samen met Vonk op NGquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
Heeft Eddy een boek geschreven of een single uitgebracht? Of komt hij met een nieuw programma?
O, hij heeft dus nog meer in petto.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch al op tv? Wedding crasher. Wel grappig trouwens, om 1x te kijken dan..
Dan is de mute-knop voldoende idd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij gaat zingen, geen ondertiteling nodig.
Want jij kan z'n gedachten lezen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:34 schreef Specularium het volgende:
Eddy's Mediamarkt budget is zeker op.
Alsof Suriname en/of rare beesten hem een anus interesseren.
Take me outquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:48 schreef Jivis het volgende:
Eddy was cool toen die nog 'Nu we er toch zijn' deed. Ging die daarna ineens rare programma's met Britt maken enzo.
Komt Vonk ook mee? Dat is het afgelopen jaar nog de enige leuke DWDD gast geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies.Denk dat het onderwerp vanavond bij DWDD wel lachen wordt.
En die gekke professor, die mag ook nog wel een keertje terugkomen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt Vonk ook mee? Dat is het afgelopen jaar nog de enige leuke DWDD gast geweest.
Zag Vonk laatst ook in een kinderprogramma op de publieke omroep achter hagedissen in de woestijn aanrennenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:06 schreef Karina het volgende:
Ik vond dat Eddy ER ook erg leuk deed.
En Vonk is tofDie vertelt altijd zo mooi over zijn vak.
[..]
En die gekke professor, die mag ook nog wel een keertje terugkomen.
Een hoop hysterisch wijvengegil dus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: oh... wel Claudia als tafeldame.
Klopt op Zapp. Doet hij wel leuk voor die kinderenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag Vonk laatst ook in een kinderprogramma op de publieke omroep achter hagedissen in de woestijn aanrennenReden genoeg voor mij om DWDD voor het eerst in tijden weer eens op te zetten iig
Edit: oh... wel Claudia als tafeldame.
Of ons.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:34 schreef Specularium het volgende:
Alsof Suriname en/of rare beesten hem een anus interesseren.
quote:- De show van Theo Maassen 'Met alle respect' wordt door alle recensenten bejubeld. We praten met NRC recensent Henk van Gelder over de kwaliteit van Maassen.
- 'Loslopend Wild! Freek Vonk & Eddy Zoëy In Suriname': de twee presentoren van deze docu zijn te gast en nemen een vier meter lange en 70 kg wegende anaconda mee.
- Muziek is er in DWDD Recordings van Daniël Lohues en Marien Dorleijn. Zij spelen een favoriet lied van een ander.
Tafeldame is Claudia de Breij en Nico Dijkshoorn dicht.
Wow... het onderdeel met Vonk lijkt me nog steeds leuk maar de rest ziet er wel zo verschrikkelijk uitquote:
Wat zijn de kwaliteiten van Henk eigenlijk?quote:We praten met NRC recensent Henk van Gelder over de kwaliteit van Maassen.
Het item over Maassen zal wel aangekleed worden met 12 filmpjesquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ziet er prima uit, wat mij betreft. Items met Vonk zijn leuk, Maassen blijft 1 der beste cabaretiers (alleen erover lullen is meestal wel minder) en 2 van de beste nederlandse componisten die muziek gaan maken.
Ik hoop dat hij flauwvaltquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:26 schreef Tem het volgende:
Dat gegil van Matthijs straks als hij die slang ziet.
14% duurder en alles stort in.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:32 schreef padlarf het volgende:
theatersdichtcultuursector huilhuilhuiljankjank
Niet dusdanig dat ik het wist.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:32 schreef wdn het volgende:
Claudia zit mis. Het heeft in meer kranten gestaan (voorpagina zelfs).
Ik wel (maar woon dan ook in Limburgquote:
Ah, de betere kwaliteitskranten dus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik wel (maar woon dan ook in Limburg)
Metro en Spits heb ik het trouwens ook in zien staan. En bij de Telegraaf op de website.
VI is niet van Theo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Nou ben wel benieuwd naar Theo's topshow
Sethquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Als ze afdalen tot Seth Gaaikema ben ik weg, hoor.
Ouderwetse humor is zo passéquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Als ze afdalen tot Seth Gaaikema ben ik weg, hoor.
Misschien moet hij wel weer huilen om vervolgens emotie bij andere homofiel te noemen maar dan wel op een maatschappelijke kritische manier waardoor het net leuk lijkt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:38 schreef Elusive het volgende:
Theo als gast bij VI, de ultieme top-show
Zouden ze Herman Finkers ook kennen in Amsterdam?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef Elusive het volgende:
nog ff en ze laten scenes zien van claudia's show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |