Blijf je wel in Knor Zwabs?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:51 schreef DeZwabber het volgende:
Je leert zoveel op school, nu dus dat de opleiding waarschijnlijk weer naar de oude vestiging verplaatst komende september omdat we hier te groot worden voor de beschikbare ruimte
Yay korterre reistijd![]()
Booo dit gebouw was cool
Aah, yes, das waar, er zit er inderdaad eentje in Maastrichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Dat gedoe met die boot en zo, ik zou gewoon blij zijn Zwab!
Ow ja trouwens, vrijdag was ik ff gaan checken bij die 3D printer weer, tis een fablab![]()
Fapfapfap!
Ja, we verhuizen alleen terug naar de vestiging waar de opleiding een jaar of drie geleden nog zat, moet bij dezelfde metrohalte uitstappen, nu alleen een andere kant op lopenquote:
quote:
Oh dat is tof, dat zou ik wel willen hebben zegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:13 schreef Pagan het volgende:
![]()
Wij zagen laatst deze hangen bij de tuinland.
[ afbeelding ]
Haha, ja dat is een ontwerp van iemand van de Design Academy in Eindhovenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:13 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
WAAAAAAROM ZONDER GIETER???quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, ja dat is een ontwerp van iemand van de Design Academy in EindhovenIets in die richting moet het wel worden ja, maar dan zonder gieter
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Er zit nu ook nog es telkens iemand te bellen die alleen maar boeren laat en op de toetsen van zn telefoon drukt
15 maartquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:40 schreef Pagan het volgende:
15 maart laatste kwartier, 22 maart pas nieuwe maan, dus maak de borst(en) maar vast nat.
http://www.kalender-365.nl/maan/maanstanden.html
Die mocht willen dat ze zo goed kon boerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: misschien is het Thessa.
Maar dan doe ik Thessa tekort.
31 Kaarsjes gok ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
ga je daarvan rammelen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:40 schreef Pagan het volgende:
15 maart laatste kwartier, 22 maart pas nieuwe maan, dus maak de borst(en) maar vast nat.
http://www.kalender-365.nl/maan/maanstanden.html
Neuh, ik heb geen eierstokken.quote:
hoerig. Donderdag naar de Maartenskliniek (had al ff met Strega lopen PM'en) en de 28ste maar voor de zekerheid een afspraak in België. Kan geen moer. Heb al 3 maanden geen studie meer gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:03 schreef Pagan het volgende:
Dan zaten de weersvoorspellers er weer eens naast. Hoest met pootje, Q?
nee jij niet, maar vrouwen?quote:
Je loopt constant te zuipen en zo, gelukkig kan dat wel nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoerig. Donderdag naar de Maartenskliniek (had al ff met Strega lopen PM'en) en de 28ste maar voor de zekerheid een afspraak in België. Kan geen moer. Heb al 3 maanden geen studie meer gedaan
Ja, dat had ze al verteld dat je daar heen zou gaan. 28 Maart is gelukkig al snel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoerig. Donderdag naar de Maartenskliniek (had al ff met Strega lopen PM'en) en de 28ste maar voor de zekerheid een afspraak in België. Kan geen moer. Heb al 3 maanden geen studie meer gedaan
Geen idee, maar oh-oh klaagde over het hoge aantal malloten aan de lijn, en bij ons merk je wel dat de dieren wat onrustiger zijn met nieuwe maan. Als ze elkaar al eens in de haren vliegen is dat meestal met nieuwe maan. Bij mij valt alcohol dan slechter. Lees je mee Q?quote:
klopt maar vroeg t me afquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar nieuwe maan is niet nu, dus dat is t nie
Hey die kerel heb ik net nog gezienquote:
Oh die is gaafquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:13 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat wil nog wel ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je loopt constant te zuipen en zo, gelukkig kan dat wel nog
Wat een tof stofjequote:
Ja scheisse, maar ik moest naar de tandarts, dus ff snel voor controle geweest. Zo maar ff een uur tukken.quote:
quote:
quote:
Ja en daar had ik het net over, en dan zie ik dees op FB, madnessquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Die is heel erg leuk
Doet me aan tractorbook denken
Sinds wanneer is het begonnen? Mijn hond is ook al een week niet te houden buitenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:12 schreef Pagan het volgende:
Geen idee, maar oh-oh klaagde over het hoge aantal malloten aan de lijn, en bij ons merk je wel dat de dieren wat onrustiger zijn met nieuwe maan. Als ze elkaar al eens in de haren vliegen is dat meestal met nieuwe maan. Bij mij valt alcohol dan slechter. Lees je mee Q?![]()
Ho, dat is gewoon de lente, dat hebben mijnessen ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het begonnen? Mijn hond is ook al een week niet te houden buiten
Scheelt het veel in reistijd? En wordt er nog geknutseld aan je toekomstige kamer of ligt het nog stil?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, we verhuizen alleen terug naar de vestiging waar de opleiding een jaar of drie geleden nog zat, moet bij dezelfde metrohalte uitstappen, nu alleen een andere kant op lopen
Ja ik twijfelde al of dat het was, kan even niet herinneren dat het voorgaande jaren zo opvallend is geweest namelijk. Of het is mijn hysterie die ik over breng in energiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho, dat is gewoon de lente, dat hebben mijnessen ook
Ik ga hem rondmailen, deze is echt geweldigquote:
De klasgenoot die er nu woont wilt er nu ook gewoon weg vanwege het rare beleid van de huisbaas, dus dat plan gaat bijna zeker niet meer doorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scheelt het veel in reistijd? En wordt er nog geknutseld aan je toekomstige kamer of ligt het nog stil?
Oh jammerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De klasgenoot die er nu woont wilt er nu ook gewoon weg vanwege het rare beleid van de huisbaas, dus dat plan gaat bijna zeker niet meer door
Oh van die hondstrouwe ogenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
En deze wil ik ook ff delen, de Traders Pop Hond:
[ afbeelding ]
Ken ik ook alweer 10 jaar, die ligt altijd in die winkel
Ja echt he, ze zijn gruwelijk geweldig die tweequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
OHHHHHHHHHHH. Ik ben nu naar de laptop gerend, en zie de foto nu groot en idd het oor, Ohmygoshhhh![]()
Bedoel je trouwens herplaatsers?quote:
Yupsquote:
quote:
Leukquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haastte me naar kantoor, en liep langs Simon Lefelt, en toen zag ik die twee leuke dingetjes in de etalage staan.
Geen idee wat het waren ook nog es![]()
Naar binnen gerend, gevraagd wat t waren![]()
Voorraadpotten![]()
![]()
![]()
![]()
De grote heb ik gekocht
Heeeeeeee, das heel tofquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Terug uit het stadion van PSV.
Kreeg een PSV-uitshirt met rugnummer en naambedrukking met contracttekening van Marcel Brands (technisch Directeur). Dit is vanwege het afsluiten van een zorgpolis bij Menzis. Toffe actie dus. Zijn foto's van gemaakt door Menzis, morgen plaats ik ze wel (hier misschien niet wel op Facebook)
Oh ja, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal straks es op zn doos kijken hoe ie heet.
I am much much better than you arequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop zo dat ik de 2 Chinezen en Walles nog een keer op de kiek kan zetten voor de verhuizing... ik wandel extra rondjes daar, vanochtend op de terugweg ook een extra stop gemaakt, maar nog niet gespot!
Wat leuk Bosje!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Terug uit het stadion van PSV.
Kreeg een PSV-uitshirt met rugnummer en naambedrukking met contracttekening van Marcel Brands (technisch Directeur). Dit is vanwege het afsluiten van een zorgpolis bij Menzis. Toffe actie dus. Zijn foto's van gemaakt door Menzis, morgen plaats ik ze wel (hier misschien niet wel op Facebook)
Joah!quote:
Ik zat de winkel te googlen om te zien wat het was, ik zie dat we er hier ook een hebben.quote:
quote:
Ik was volgens mij wel een beetje gespannen, mijn handtekening ging een beetje mis. Marcel zei al: Dat is een snelle..quote:
Hehequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ik was volgens mij wel een beetje gespannen, mijn handtekening ging een beetje mis. Marcel zei al: Dat is een snelle..Hoewel hij normaal al vrij kort is, was dit wel een verkorte versie..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was naar de dichtsbijzijnde (want fiets dat was 1.6 km) maar met mijn dierentas fietst t zo makkelijk dat ik volgende keer verder weg ga want vond deze kliniek en man niet zo fijn, twijfel niet aan de deskundigheid ofzo maar gewoon gevoelsmatig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
He bah MM, maar is het nu dan echt een aflopende zaak of kan ze net zo goed weer een lange periode lekker gaan dan?
Welke da was je?
Ja, mooi hé!quote:
ben verzekerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh als je dan toch gewoon ver kan fietsen kun je t beste naar Heugem gaan denk ik, die zijn wel duur maar wel goed.
Oh nou dan helemaal, die hebben de beste apparatuur en zulks hierquote:
en ze kan evt ook de bus in maar thanks voor t adviesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou dan helemaal, die hebben de beste apparatuur en zulks hier
Ach dat gijze snoetjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
En deze wil ik ook ff delen, de Traders Pop Hond:
[ afbeelding ]
Ken ik ook alweer 10 jaar, die ligt altijd in die winkel
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haastte me naar kantoor, en liep langs Simon Lefelt, en toen zag ik die twee leuke dingetjes in de etalage staan.
Geen idee wat het waren ook nog es![]()
Naar binnen gerend, gevraagd wat t waren![]()
Voorraadpotten![]()
![]()
![]()
![]()
De grote heb ik gekocht
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Net naar de da geweest (een andere waar ik je gister over dm-de oh-oh)Bah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Wat leuk Bos!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:01 schreef Bos81 het volgende:
Me-Mo![]()
Hier overigens mijn PSV-shirt.
[ afbeelding ]
De foto's van de ondertekening komen dus nog deze week..
En keileuke voorraadpottenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:10 schreef Bos81 het volgende:
Simon Levelt heeft wel goede thee. MIsschien toch maar weer een keer binnenstappen
Oh God, ik heb altijd al een Basset gewild. Vroeger toen wij in de stad woonden lag er bij een van de herenhuizen altijd voor het raam met brede vensterbanken eentje vanaf de chesterfield bank naar buiten te kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh en voor FBLoze Strega dan ook maar ff hier , de Tommy Hilfiger Gaye Basset![]()
[ afbeelding ]
Pik dr een bij Tommy Hilfiger.ze hadden er een paarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh God, ik heb altijd al een Basset gewild. Vroeger toen wij in de stad woonden lag er bij een van de herenhuizen altijd voor het raam met brede vensterbanken eentje vanaf de chesterfield bank naar buiten te kijken
Mosterd.quote:
quote:
quote:
Was het niet gewoon Gourmet kattenvoer?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vandaag trouwens nieuwe mosterd mee.
Gourmet iets van de Aldi, met vijg.
Nou echt, niet te vreten, zo de prullie in gepleurd die pot
Nee, mosterd , paardenvijg more like itquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was het niet gewoon Gourmet kattenvoer?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, mosterd , paardenvijg more like it
Schop onder z'n hol gegeven?quote:
Ja deze kleur ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
En dan is dit miniatuur, een maatje groter dus, die kleur![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Juul.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:01 schreef Bos81 het volgende:
Me-Mo![]()
Hier overigens mijn PSV-shirt.
[ afbeelding ]
De foto's van de ondertekening komen dus nog deze week..
Billy had er zin in! Chico always a gentleman!quote:
BIj mij ook. (van morgen al door Sandd en niet door Anaal) Alleen jammer dat ik geen officieel senseo apparaat heb, deze smaken werken dus niet op de mijne..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh de nieuwe 3 smaken van Senseo zijn bezorgd, jammie
Ja, stiekem toch een van mijn favoriete PSV-ers. Niet de allergrootste speler, maar hij was gewoon nuttig.quote:
Die krijgt het door gewoon lief te kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Billy had er zin in! Chico always a gentleman!
Mooie naamquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Ze heet Decah, dat betekent voldaan, omdat ze zo een tevreden lief ding is
Nou ja Bos, had ik niet gezienquote:
Nee een uit Duitsland (onder) en de andere uit Rusland. Ook mooi wat die uit Rusland schreef: "I hope this fox you like"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk, van dezelfde afzender of toevallig twee dezelfde op 1 dag ???
Mensen gaan de pijp uit. UIlen de pijp inquote:
whehehehehequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Kiek dan![]()
Naaien tot we erbij neervallen - #19
Ik ken dat hele flocken niet, is dat net zoiets als een gewone patch strijken? Wat leuk die kersjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Kiek dan![]()
Naaien tot we erbij neervallen - #19
Nou, dan nog maar even wachten op felicitaties!quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Robert M. houdt zelfde rechters
Whehe, faalwraking
Hoe kwam hetquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:34 schreef indaha het volgende:
Goeiemorgen,ik heb vandaag een beter humeur dan gisteren want toen was ik niet te genieten
Gewoon een combinatie van vermoeidheid en mensen die niet luisteren en menen dat ze het beter weten en mijn temperamentquote:
Oh ja, dat moet je zeker niet binnen houdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Gewoon een combinatie van vermoeidheid en mensen die niet luisteren en menen dat ze het beter weten en mijn temperamenten dan moet dat af en toe eruit
lekker is dat hequote:Op woensdag 14 maart 2012 09:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Gewoon een combinatie van vermoeidheid en mensen die niet luisteren en menen dat ze het beter weten en mijn temperamenten dan moet dat af en toe eruit
Ja, maar dragen zal ik ze toch wel weer moeten vrees ik, dus dan koop ik ze liever nu voor weinagh, en dan rag ik die die ik nu heb nog even helemaal af met de honden in het veld en zoquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:41 schreef indaha het volgende:
Als je maar wacht tot november/december of zo met dragenwant ik wil nu voorjaar
, ik ben er echt aan toe.
Ja dat is idd een goed ideequote:Op woensdag 14 maart 2012 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, maar dragen zal ik ze toch wel weer moeten vrees ik, dus dan koop ik ze liever nu voor weinagh, en dan rag ik die die ik nu heb nog even helemaal af met de honden in het veld en zo
Die dingen moet je gewoon klaar hebben staan, want als het ineens gaat sneeuwen en je hebt ze nodig dan vind je nergens leukequote:
Leuke! Wat kosten ze?quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Ah, ik ga voor deze, voor dat geld heb ik geen eens zin om nog verder te zoeken![]()
Leuk zat, en makkelijk zo te dragen naar kantoor en zo![]()
[ afbeelding ]
Viefentwintig euroquote:
IK WIL JE ZAAD DAMN IT!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
kijk, een bloem![]()
[ afbeelding ]
Hij bloeit nog niet helemaal maar het begin is er![]()
Omdat deze poedel geen stokstaartje isquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh gaaaaaaaaawd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waaaaaaaarom heb ik een Sjon
Ik vergeet dingen in m´n agenda te zetten, de laatste tijd staan er dingen in m´n digitale agenda omdat mensen me er aan herinneren dat ik het er in moet zettenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik schrijf echt alles wat ik moet doen op in mijn agenda, I love to do lists
poof!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh gaaaaaaaaawd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waaaaaaaarom heb ik een Sjon
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vergeet dingen in m´n agenda te zetten, de laatste tijd staan er dingen in m´n digitale agenda omdat mensen me er aan herinneren dat ik het er in moet zetten
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk Bos![]()
Hier heeft Kees zich bij Billy in het kleinste mandje gepropt![]()
[ afbeelding ]
Wat lief van je collegaquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:11 schreef Bos81 het volgende:
Al van 1 collega wat cadeau's gekregen. Het is hier niet verplicht, maar zij doet dat wel, de lieve schat (vrouw van boven de 60).
2 boekenbonnen a 5 euro en 2 sudoku's boeken (6-7 sterren en 8-9 sterrenzes sterren is me al eens gelukt, 7 en daarboven nog niet, dus dat wordt oefenen en gummen.. )
Ik wil er bij liggen, lekker soezen met zequote:Op woensdag 14 maart 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op die hele grote lege mand op de achtergrond![]()
But she owwwwwwwwns Billy![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
@ oh-oh; ik ga vanavond even kijken wat ze hebben aan laarzen, maar die jij liet zien zijn wel leuk. Ik twijfel nog of ik een hoger model wil... Maar goeie tip om nu te gaan zoeken
[..]
Wat lief van je collega
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Quote by Groucho Marx
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
Ah, Lutz Jacobi met snor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Quote by Groucho Marx
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtig
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
( Groucho Marx )
quote:
OHHHHH Bos, wat leuk, ik had het niet in die setting verwachtquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef Bos81 het volgende:
VOor mensen die mij op Facebook hebben..
Een van de foto's met mij en Marcel Brands staan daar op
Ik moet meteen aan die Amerikaanse paasei strikken denkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Fuck me, ik lig echt in een deuk, dochter van een van mn neven of nichten in Indonesië wordt 1 jaar vandaag
![]()
Prachtig
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Fuck me, ik lig echt in een deuk, dochter van een van mn neven of nichten in Indonesië wordt 1 jaar vandaag
Ik vind het liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtig
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Kip in teriyaki saus met Tauge bosui en paksoiquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
What's cookin' y'all?![]()
Hier macaroni di Pisces
en doe er maar een 7-ster bijquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:54 schreef Bos81 het volgende:
Hatsikidee dat was de eerste 6 sterren sudoku die ik vandaag heb opgelost
Yabba Dabba Doooooooooooooooooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik las bosduifquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kip in teriyaki saus met Tauge bosui en paksoi![]()
![]()
![]()
Ik zal er 1 schieten via mobiel en thuis uploaden als dat luktquote:
Ik lust ook wel zo'n puntje BALquote:Op donderdag 15 maart 2012 01:31 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Bos, van harte gefeliciteerd!
Karinaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:01 schreef Pagan het volgende:
Het stinkt hier, alle boeren in de buurt zijn aan het mest uitrijden.
Maar uit de wind en in de zon is het heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik rook vanmorgen ook al mest.
Elk voordeel heb ze nadeel he![]()
Het stikt ook alweer van het ongedierte buiten
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
( Groucho Marx )
Doorsmeren en olie verversen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:06 schreef Ynske het volgende:
Bos! gefeliciteerd.
hier een huisartsenbezoekje, en kon meteen door naar t ziekenhuis voor een APK
olie afnemenquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Hoe beter het weer, hoe beter het humeur van de hondjes
Daar hejje toch die egel voor tegenwoordigquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het stikt ook alweer van het ongedierte buiten
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Die Kees is echt wel een geniepig mormel he, eerst Sjon dol maken en 'm dan door Chico laten afblaffen (en ff nagrommen)
[..]
Daar hejje toch die egel voor tegenwoordig
dat is dus onzeker. Ze voelt zich nu wel goed maar wat de bloedwaardes aan t doen zijn, weet ik niet en daar kunnen ze sowieso dus weinig aan doen. Houd dr iig goed in de gatenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ok maar als dit niet aan zou slaan dan zou het dus wss helemaal einde oefening zijn en nu kan het weer een hele poos goed gaan toch?
gewoon doen, tis heerlijk weer, vandaag en morgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij bent echt een van de weinigen die Kees doorzien
![]()
Overigens deed Frits hetzelfde, Karel opjutten en hem dan door Chico af laten poeieren en zelf de vermoorde onschuld spelenChihuahua's zijn gewoon achterbakse kuthondjes, behalve Karel, maar dat was dan ook een mini border
![]()
Hoe is het met de Baaf?
Ik mis je hoor!
Ik ben aan het twijfelen, zal ik morgen lekker vrij nemen ?
Als ze de moeite nemen de afspraak te verzetten zien ze toch wel enige potentie in je, anders was het wel helemaal afgeblazen. Ik weer niet op wat voor functie je solliciteert maar als het iets met initiatief en aanpakken te maken heeft maak je nu een goede beurt door contact op te nemen en te zeggen dat je verwacht dat deze laatste afspraak ook wel definitief is, tenzij de Chinezen binnenvallen (of ander bloemrijk en mogelijk toepasselijk taalgebruik).quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:42 schreef Miniem het volgende:
Zou vanmiddag een sollicitatiegesprek hebben.
Wordt deze voor de 2e keer afgebeld.
Zit er over te denken om helemaal niet meer te gaan.
Het is via een uitzendb.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als ze de moeite nemen de afspraak te verzetten zien ze toch wel enige potentie in je, anders was het wel helemaal afgeblazen. Ik weer niet op wat voor functie je solliciteert maar als het iets met initiatief en aanpakken te maken heeft maak je nu een goede beurt door contact op te nemen en te zeggen dat je verwacht dat deze laatste afspraak ook wel definitief is, tenzij de Chinezen binnenvallen (of ander bloemrijk en mogelijk toepasselijk taalgebruik).
Ik hoef ook niet perse aan de bak.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Tja, je bent nou eenmaal niet de enige Miniem, ik hoop dat je die houding niet uitstraalt want dan kom je echt niet aan de bak...
Zekerquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
Over houding gesproken, de afleveringen van Cesar Millan zijn best leerzaam en toepasbaar in de mensenwereld. Zelfverzekerd overkomen en het initiatief houden in gesprekken is belangrijker dan diploma's en (in mindere mate) ervaring
Van mij kan dat uitzendbureau de pot opquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, als je zo doet hoop ik dat die banen gaan naar mensen die wel persé aan de bak willen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |