Blijf je wel in Knor Zwabs?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:51 schreef DeZwabber het volgende:
Je leert zoveel op school, nu dus dat de opleiding waarschijnlijk weer naar de oude vestiging verplaatst komende september omdat we hier te groot worden voor de beschikbare ruimte
Yay korterre reistijd![]()
Booo dit gebouw was cool
Aah, yes, das waar, er zit er inderdaad eentje in Maastrichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Dat gedoe met die boot en zo, ik zou gewoon blij zijn Zwab!
Ow ja trouwens, vrijdag was ik ff gaan checken bij die 3D printer weer, tis een fablab![]()
Fapfapfap!
Ja, we verhuizen alleen terug naar de vestiging waar de opleiding een jaar of drie geleden nog zat, moet bij dezelfde metrohalte uitstappen, nu alleen een andere kant op lopenquote:
quote:
Oh dat is tof, dat zou ik wel willen hebben zegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:13 schreef Pagan het volgende:
![]()
Wij zagen laatst deze hangen bij de tuinland.
[ afbeelding ]
Haha, ja dat is een ontwerp van iemand van de Design Academy in Eindhovenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:13 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
WAAAAAAROM ZONDER GIETER???quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, ja dat is een ontwerp van iemand van de Design Academy in EindhovenIets in die richting moet het wel worden ja, maar dan zonder gieter
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Er zit nu ook nog es telkens iemand te bellen die alleen maar boeren laat en op de toetsen van zn telefoon drukt
15 maartquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:40 schreef Pagan het volgende:
15 maart laatste kwartier, 22 maart pas nieuwe maan, dus maak de borst(en) maar vast nat.
http://www.kalender-365.nl/maan/maanstanden.html
Die mocht willen dat ze zo goed kon boerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: misschien is het Thessa.
Maar dan doe ik Thessa tekort.
31 Kaarsjes gok ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
ga je daarvan rammelen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:40 schreef Pagan het volgende:
15 maart laatste kwartier, 22 maart pas nieuwe maan, dus maak de borst(en) maar vast nat.
http://www.kalender-365.nl/maan/maanstanden.html
Neuh, ik heb geen eierstokken.quote:
hoerig. Donderdag naar de Maartenskliniek (had al ff met Strega lopen PM'en) en de 28ste maar voor de zekerheid een afspraak in België. Kan geen moer. Heb al 3 maanden geen studie meer gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:03 schreef Pagan het volgende:
Dan zaten de weersvoorspellers er weer eens naast. Hoest met pootje, Q?
nee jij niet, maar vrouwen?quote:
Je loopt constant te zuipen en zo, gelukkig kan dat wel nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoerig. Donderdag naar de Maartenskliniek (had al ff met Strega lopen PM'en) en de 28ste maar voor de zekerheid een afspraak in België. Kan geen moer. Heb al 3 maanden geen studie meer gedaan
Ja, dat had ze al verteld dat je daar heen zou gaan. 28 Maart is gelukkig al snel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoerig. Donderdag naar de Maartenskliniek (had al ff met Strega lopen PM'en) en de 28ste maar voor de zekerheid een afspraak in België. Kan geen moer. Heb al 3 maanden geen studie meer gedaan
Geen idee, maar oh-oh klaagde over het hoge aantal malloten aan de lijn, en bij ons merk je wel dat de dieren wat onrustiger zijn met nieuwe maan. Als ze elkaar al eens in de haren vliegen is dat meestal met nieuwe maan. Bij mij valt alcohol dan slechter. Lees je mee Q?quote:
klopt maar vroeg t me afquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar nieuwe maan is niet nu, dus dat is t nie
Hey die kerel heb ik net nog gezienquote:
Oh die is gaafquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:13 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat wil nog wel ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je loopt constant te zuipen en zo, gelukkig kan dat wel nog
Wat een tof stofjequote:
Ja scheisse, maar ik moest naar de tandarts, dus ff snel voor controle geweest. Zo maar ff een uur tukken.quote:
quote:
quote:
Ja en daar had ik het net over, en dan zie ik dees op FB, madnessquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Die is heel erg leuk
Doet me aan tractorbook denken
Sinds wanneer is het begonnen? Mijn hond is ook al een week niet te houden buitenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:12 schreef Pagan het volgende:
Geen idee, maar oh-oh klaagde over het hoge aantal malloten aan de lijn, en bij ons merk je wel dat de dieren wat onrustiger zijn met nieuwe maan. Als ze elkaar al eens in de haren vliegen is dat meestal met nieuwe maan. Bij mij valt alcohol dan slechter. Lees je mee Q?![]()
Ho, dat is gewoon de lente, dat hebben mijnessen ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het begonnen? Mijn hond is ook al een week niet te houden buiten
Scheelt het veel in reistijd? En wordt er nog geknutseld aan je toekomstige kamer of ligt het nog stil?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, we verhuizen alleen terug naar de vestiging waar de opleiding een jaar of drie geleden nog zat, moet bij dezelfde metrohalte uitstappen, nu alleen een andere kant op lopen
Ja ik twijfelde al of dat het was, kan even niet herinneren dat het voorgaande jaren zo opvallend is geweest namelijk. Of het is mijn hysterie die ik over breng in energiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho, dat is gewoon de lente, dat hebben mijnessen ook
Ik ga hem rondmailen, deze is echt geweldigquote:
De klasgenoot die er nu woont wilt er nu ook gewoon weg vanwege het rare beleid van de huisbaas, dus dat plan gaat bijna zeker niet meer doorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scheelt het veel in reistijd? En wordt er nog geknutseld aan je toekomstige kamer of ligt het nog stil?
Oh jammerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De klasgenoot die er nu woont wilt er nu ook gewoon weg vanwege het rare beleid van de huisbaas, dus dat plan gaat bijna zeker niet meer door
Oh van die hondstrouwe ogenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
En deze wil ik ook ff delen, de Traders Pop Hond:
[ afbeelding ]
Ken ik ook alweer 10 jaar, die ligt altijd in die winkel
Ja echt he, ze zijn gruwelijk geweldig die tweequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
OHHHHHHHHHHH. Ik ben nu naar de laptop gerend, en zie de foto nu groot en idd het oor, Ohmygoshhhh![]()
Bedoel je trouwens herplaatsers?quote:
Yupsquote:
quote:
Leukquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haastte me naar kantoor, en liep langs Simon Lefelt, en toen zag ik die twee leuke dingetjes in de etalage staan.
Geen idee wat het waren ook nog es![]()
Naar binnen gerend, gevraagd wat t waren![]()
Voorraadpotten![]()
![]()
![]()
![]()
De grote heb ik gekocht
Heeeeeeee, das heel tofquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Terug uit het stadion van PSV.
Kreeg een PSV-uitshirt met rugnummer en naambedrukking met contracttekening van Marcel Brands (technisch Directeur). Dit is vanwege het afsluiten van een zorgpolis bij Menzis. Toffe actie dus. Zijn foto's van gemaakt door Menzis, morgen plaats ik ze wel (hier misschien niet wel op Facebook)
Oh ja, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal straks es op zn doos kijken hoe ie heet.
I am much much better than you arequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop zo dat ik de 2 Chinezen en Walles nog een keer op de kiek kan zetten voor de verhuizing... ik wandel extra rondjes daar, vanochtend op de terugweg ook een extra stop gemaakt, maar nog niet gespot!
Wat leuk Bosje!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Terug uit het stadion van PSV.
Kreeg een PSV-uitshirt met rugnummer en naambedrukking met contracttekening van Marcel Brands (technisch Directeur). Dit is vanwege het afsluiten van een zorgpolis bij Menzis. Toffe actie dus. Zijn foto's van gemaakt door Menzis, morgen plaats ik ze wel (hier misschien niet wel op Facebook)
Joah!quote:
Ik zat de winkel te googlen om te zien wat het was, ik zie dat we er hier ook een hebben.quote:
quote:
Ik was volgens mij wel een beetje gespannen, mijn handtekening ging een beetje mis. Marcel zei al: Dat is een snelle..quote:
Hehequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ik was volgens mij wel een beetje gespannen, mijn handtekening ging een beetje mis. Marcel zei al: Dat is een snelle..Hoewel hij normaal al vrij kort is, was dit wel een verkorte versie..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |