jij ook kleinequote:
als jij het zegtquote:
Zei de ajacied.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Op dit moment juist niet met al die slapsticks uit dat lampendorp.
Ja precies. Kwaliteit van PSV en Chelsea is ook wel ongeveer gelijkwaardig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:17 schreef Nober het volgende:
Gewoon even kijken naar Chelsea-Valencia, dan zie je hoe je Valencia lam legt.
blij dat je het ook zietquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies. Kwaliteit van PSV en Chelsea is ook wel ongeveer gelijkwaardig.
Toch wel goed van hem ja, Toivonen de Mata van PSV en sowieso is Marcelo beter dan Terry en Strootman beter dan Lampard.quote:
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch wel goed van hem ja, Toivonen de Mata van PSV en sowieso is Marcelo beter dan Terry en Strootman beter dan Lampard.
Beetje dezelfde scenario als vorig seizoen tegen Benfica dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Psv komt 2-0 voor. Rond de 53ste minuut maakt Valencia 2-1.
PSV mist vele kassen op de 3-1. Eindresultaat: Valencia gaat door.
Daarna krijg je weer zo'n verhaal van Valencia dat PSV toch een goede ploeg is en ze het aardig moeilijk hadden gemaakt![]()
Oftewel het Manchester United - Ajax effect.
Een team lamleggen gaat dmv tactische zetten, dus het is zeker mogelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies. Kwaliteit van PSV en Chelsea is ook wel ongeveer gelijkwaardig.
Nah hoe meer PSV op dit moment verliest, hoe dieper ze zullen zakken. Als ze winnen gaan ze zich beter voelenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is beter voor Ajax als PSV in de EL blijft he
heerlijk toch, thuis van een hard potje werken, voeten op tafel, fok on the side, koud biertje in je hand en gaan met die banaanquote:
die kopquote:
Hopelijk kunnen grote hoeveelheden afbeeldingen gedurende de wedstrijd achterwege blijvenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je dat plaatje ziet?
Achterwege blijven??quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen grote hoeveelheden afbeeldingen gedurende de wedstrijd achterwege blijven
Klopt, PSV heeft geen gehoor gegeven aan de oproep van doorgesnoven Barry.quote:
Nog een en ik moet een maand lang een Mano UIquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
Manolev weer geel, z'n 13e ofzo van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ik neem het ze nu niet kwalijk. Cocu is nog niet geschikt hiervoor.quote:
Nee, ik veroordeel Cocu ook niet, maar de spelers. Je kunt toch goddomme wel een bal bij elkaar in de voet geven?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem het ze nu niet kwalijk. Cocu is nog niet geschikt hiervoor.
Cocu heeft ze verteld dat ze hoog in de concentratie moeten zitten, op zoek gaan naar een snelle 2-0 en dan de boel neutraliseren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:09 schreef Ties02 het volgende:
PSV speelt duidelijk vanuit de organisatie
Laten ze dan eerst eens normaal op doel leren schietenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Cocu heeft ze verteld dat ze hoog in de concentratie moeten zitten, op zoek gaan naar een snelle 2-0 en dan de boel neutraliseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dat spoilertje ja.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:11 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:15 schreef Ties02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen afwas meer?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Beetje tam allemaal, ik denk dat ik zo naar DWDD ga...
Ah, omdat het de vorige keer zo hopeloos gefaald is?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen komt het lied he jongens, allemaal even opletten!
In dat geval: respect. Vooral die grote pastapan is veel werk.quote:
oke allemaal even stil!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen komt het lied he jongens, allemaal even opletten!
Mij is laatst verteld dat dit elke wedstrijd sowieso al gebeurt bij 19.13 maar dat was mij nooit opgevallen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, omdat het de vorige keer zo hopeloos gefaald is?Beter doen ze het gewoon niet, sfeer zal er toch nooit te bekennen zijn daar.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
In dat geval: respect. Vooral die grote pastapan is veel werk.
Zelf verzonnen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Alle spaanse flikkers
alle spaanse flikkers
zitten aan de dope
Ze rennen weg als ik mijn mouwen opstroop
mietjequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Alle spaanse flikkers
alle spaanse flikkers
zitten aan de dope
Kon je weer met niemand meerijden?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Alle spaanse flikkers
alle spaanse flikkers
zitten aan de dope
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah, je hebt het clublied dus toch gehoord?
Als dat het was, jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah, je hebt het clublied dus toch gehoord?
Haha. Ik ben goed in gokken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]Toevallig heb ik dat vandaag gegeten inderdaad.
hihi xDquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja 33 april is de album in het winkel
Moet je iets mee doen, die gave.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Haha. Ik ben goed in gokken.
De album?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja 33 april is de album in het winkel
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus "de album" is fout maar "het winkel" is goed?
Ik zal eens een paar cold readings organiseren voor goedgelovige 45-plussers. Kassa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat scheelde weinig... Die trainer staat idd de hele wedstrijd gestressed langs de zijlijn... Vorige week zat ik in Valencia zo recht acter hem.... Erg irritant en afleidend![]()
Misschien een stand oprichten bij de Studio Voetbal fandag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zal eens een paar cold readings organiseren voor goedgelovige 45-plussers. Kassa!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:25 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou hij kijken? Ik denk het wel. Maar of hij er een biertje bij pakt... Kweenie.quote:
Look behind you! It's your ass!![]()
Had hem geklaptquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:26 schreef chufi het volgende:
Dat scheelde weinig... Die trainer staat idd de hele wedstrijd gestressed langs de zijlijn... Vorige week zat ik in Valencia zo recht acter hem.... Erg irritant en afleidendSoms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
Udinese - AZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:27 schreef Rodawa het volgende:
Udinese - AZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Blijft toch tricky, Manolev zo vroeg al met al een gele kaart.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Quote hem dan ook vooralquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gvd waarom spoiler je dit niet, m'n avond![]()
![]()
Ik zal een naar die ochtendgymnastiekshow van Max gaan: "Ik voel iets... in je knie..."quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een stand oprichten bij de Studio Voetbal fandag.
Inderdaad... is n ander topic om over AZ te pratenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gvd waarom spoiler je dit niet, m'n avond
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
Psv tegen spanjolen
wat zijn t toch mogolen
Ikbklap ze op hun hoofd
wollah, kijk hoe henk die hout klooft
maar goed niet offtopic
als je zeurt, stik
En je mama is dik
Hahaha oohh dikke dissSoms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
Valencia valt mij zwaar tegen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Psv tegen spanjolen
wat zijn t toch mogolen
Ikbklap ze op hun hoofd
maar goed niet offtopic
als je zeurt, stik
En je mama is dik
Hahaha oohh dikke diss![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn pa kan dat nooit hebben in weekenden, hij wil altijd Studio Sport zien zonder ook maar iets te wetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, sommige mensen worden echt zo panisch als ze een andere tussenstand zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Psv tegen spanjolen
wat zijn t toch mogolen
Ikbklap ze op hun hoofd
maar goed niet offtopic
als je zeurt, stik
En je mama is dik
Hahaha oohh dikke dissKwaliteit
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is altijd afwezig bij topwedstrijden.![]()
Ik word dan wel niet panisch, maar vind t wel irritant als mensen in het topic van de ene pot voortdurend posten hoe het gaat/wat de stand is bij n andere pot...quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, sommige mensen worden echt zo panisch als ze een andere tussenstand zien
Oke, ik maak een diss over psv en pokemon.
Fred rutten, wat liep je nou te kutten?
met zo een selectie, geen eerste?
En als ik je bek zie, je lijkt op dirkje.
ga weg man, ga met je hoofd.
Voordat je in eindje van je geld wordt berooft
vieze sukkel, stomme pikachu
Als je niest hoor je hatsju.
Ik haal charizard, en die komt hard,
En blastoise, maakt je kapot.
ik hooo dat je wegrot.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
Het staat toch allemaal netjes in spoilers?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:35 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ik word dan wel niet panisch, maar vind t wel irritant als mensen in het topic van de ene pot voortdurend posten hoe het gaat/wat de stand is bij n andere pot...
haha, in een flits zag je bij die herhaling van die overtreding die dikke, kale psv supporter met z'n shirtje met korte mouwen schreeuwen![]()
![]()
mini biggie smallsquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef 3M1N3M het volgende:
ik hooo dat je wegrot.![]()
![]()
Cocu krijgt minimaal negen wedstrijden de tijd. Faber wordt wel ontslagen. Hij zet vieze koffie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef Quisho het volgende:
Nog niet gescoord dus.
Gaat Cocu nu ontslagen worden?
Met die fototoestel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef Friesz het volgende:
haha, in een flits zag je bij die herhaling van die overtreding die dikke, kale psv supporter met z'n shirtje met korte mouwen schreeuwen
Nou ja misschien kan hij de gemeente lief aankijken, en krijgt hij wat subsidie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Cocu krijgt minimaal negen wedstrijden de tijd. Faber wordt wel ontslagen. Hij zet vieze koffie.![]()
wat een onzin praat je zeg,quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef 3M1N3M het volgende:
ik hooo dat je wegrot.
als Pikachu niest hoor je geen hatsjoe
wanneer pikachu niest zegt ie pikatsjoe
maar goed, even over fred rutten,
hij liep zeker niet te kutten
het is niet makkelijk om van valencia te winnen,
dat was mission impossible al voor te beginnen
dit is het eind van mijn gedicht, hier is het klaar
gitaar∞![]()
LOLquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk voor een thuiswedstrijd van PSV![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk voor een thuiswedstrijd van PSV![]()
![]()
SORRY fred rutteeeee
Ik wilde je geen pijn doeeen..
want ik vind, je tacktiek best goeeedddSoms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
paint + een of andere kut filter uit paint+quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit paint? Die van jou is veel mooier dan die van mij!![]()
![]()
Bel 'm, zeg dat hij schreeuwt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:41 schreef Adames het volgende:
Al mag ik niet te veel haten, neefje zit nu in het stadion.
Zie PSV er echt geen 2 maken nog... en dan moet t ook nog zonder tegengoals...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Ja Valencia gaat gewoon door.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef Gwunnik het volgende:
Zie PSV er echt geen 2 maken nog... en dan moet t ook nog zonder tegengoals...![]()
Net op itv, de Engelse commentator ; Streutmann, the star of Dutch football![]()
![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ohwww... Tyton, iets te ver voor je goal jongen
oma had een trui van psv gebreid voor hem.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef Cornelis83 het volgende:
Waarom is wijnaldum niet bij feijenoord gebleven of zo...Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Gewoon?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Isaksson had die bal gewoon gepakt
Gewoon klemvast ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Isaksson had die bal gewoon gepakt∞![]()
Ja uit het netquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Isaksson had die bal gewoon gepakt
HHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAH![]()
5.5m dank u, die gast speelde 4/5 wedstrijden bij Feyenoord zo bagger, en weer een reden voor het publiek en spelers om PSV aan te pakken, goeie dealquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:42 schreef JamFlava het volgende:
Wat is die wijnaldum een matige speler, haalt elke keer overal de snelheid uit.![]()
had ie ook prima bij feijenoord kunnen dragen. Kleuren zijn toch hetzelfde.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oma had een trui van psv gebreid voor hem.![]()
Ja, om de eerstvolgende corner de bal door z'n handen te laten glippen, om te vallen en gewisseld te moeten worden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Isaksson had die bal gewoon gepakt![]()
Nee was 10 mil.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
5.5m dank u, die gast speelde 4/5 wedstrijden bij Feyenoord zo bagger, en weer een reden voor het publiek en spelers om PSV aan te pakken, goeie deal"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wijnaldem
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Op hoeveel procent zou Valencia spelen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef Saekerhett het volgende:
Valencia haalt het tempo eruit en PSV kan geen tempo maken.... tja...★★★![]()
Strootman was nog bezig met boos zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef MRN89 het volgende:
fuck waarom legt hij hem niet terug op strootman![]()
30%quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op hoeveel procent zou Valencia spelen?![]()
Hij wil een Strootman rage pic hebben, nou dan kan hij 'm krijgen ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef MRN89 het volgende:
fuck waarom legt hij hem niet terug op strootman![]()
![]()
42,56%quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op hoeveel procent zou Valencia spelen?![]()
zei die nou fittie?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Een lekker wijf dat Jenson Button gaat zoenen jaja, die heeft al een vriendin zo'n Japans uitziend meisje.![]()
Ik zou dr wel doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een lelijk wijf in die Formule 1 reclame. Ik zou m'n hond er nog van af trappen![]()
Picks van je chickquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een lelijk wijf in die Formule 1 reclame. Ik zou m'n hond er nog van af trappen![]()
Michibata, mooie deerne hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een lekker wijf dat Jenson Button gaat zoenen jaja, die heeft al een vriendin zo'n Japans uitziend meisje.∞![]()
Jessicaquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een lekker wijf dat Jenson Button gaat zoenen jaja, die heeft al een vriendin zo'n Japans uitziend meisje.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: