Cocu heeft ze verteld dat ze hoog in de concentratie moeten zitten, op zoek gaan naar een snelle 2-0 en dan de boel neutraliseren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:09 schreef Ties02 het volgende:
PSV speelt duidelijk vanuit de organisatie
Laten ze dan eerst eens normaal op doel leren schietenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Cocu heeft ze verteld dat ze hoog in de concentratie moeten zitten, op zoek gaan naar een snelle 2-0 en dan de boel neutraliseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dat spoilertje ja.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:11 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:15 schreef Ties02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen afwas meer?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Beetje tam allemaal, ik denk dat ik zo naar DWDD ga...
Ah, omdat het de vorige keer zo hopeloos gefaald is?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen komt het lied he jongens, allemaal even opletten!
In dat geval: respect. Vooral die grote pastapan is veel werk.quote:
oke allemaal even stil!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen komt het lied he jongens, allemaal even opletten!
Mij is laatst verteld dat dit elke wedstrijd sowieso al gebeurt bij 19.13 maar dat was mij nooit opgevallen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, omdat het de vorige keer zo hopeloos gefaald is?Beter doen ze het gewoon niet, sfeer zal er toch nooit te bekennen zijn daar.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
In dat geval: respect. Vooral die grote pastapan is veel werk.
Zelf verzonnen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Alle spaanse flikkers
alle spaanse flikkers
zitten aan de dope
Ze rennen weg als ik mijn mouwen opstroop
mietjequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Alle spaanse flikkers
alle spaanse flikkers
zitten aan de dope
Kon je weer met niemand meerijden?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Alle spaanse flikkers
alle spaanse flikkers
zitten aan de dope
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah, je hebt het clublied dus toch gehoord?
Als dat het was, jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah, je hebt het clublied dus toch gehoord?
Haha. Ik ben goed in gokken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]Toevallig heb ik dat vandaag gegeten inderdaad.
hihi xDquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja 33 april is de album in het winkel
Moet je iets mee doen, die gave.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Haha. Ik ben goed in gokken.
De album?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja 33 april is de album in het winkel
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus "de album" is fout maar "het winkel" is goed?
Ik zal eens een paar cold readings organiseren voor goedgelovige 45-plussers. Kassa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat scheelde weinig... Die trainer staat idd de hele wedstrijd gestressed langs de zijlijn... Vorige week zat ik in Valencia zo recht acter hem.... Erg irritant en afleidend![]()
Misschien een stand oprichten bij de Studio Voetbal fandag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zal eens een paar cold readings organiseren voor goedgelovige 45-plussers. Kassa!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:25 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou hij kijken? Ik denk het wel. Maar of hij er een biertje bij pakt... Kweenie.quote:
Look behind you! It's your ass!![]()
Had hem geklaptquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:26 schreef chufi het volgende:
Dat scheelde weinig... Die trainer staat idd de hele wedstrijd gestressed langs de zijlijn... Vorige week zat ik in Valencia zo recht acter hem.... Erg irritant en afleidendSoms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
Udinese - AZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:27 schreef Rodawa het volgende:
Udinese - AZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Blijft toch tricky, Manolev zo vroeg al met al een gele kaart.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Quote hem dan ook vooralquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gvd waarom spoiler je dit niet, m'n avond![]()
![]()
Ik zal een naar die ochtendgymnastiekshow van Max gaan: "Ik voel iets... in je knie..."quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een stand oprichten bij de Studio Voetbal fandag.
Look behind you! It's your ass!![]()
Inderdaad... is n ander topic om over AZ te pratenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gvd waarom spoiler je dit niet, m'n avond
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
Psv tegen spanjolen
wat zijn t toch mogolen
Ikbklap ze op hun hoofd
wollah, kijk hoe henk die hout klooft
maar goed niet offtopic
als je zeurt, stik
En je mama is dik
Hahaha oohh dikke dissSoms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
Valencia valt mij zwaar tegen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Psv tegen spanjolen
wat zijn t toch mogolen
Ikbklap ze op hun hoofd
maar goed niet offtopic
als je zeurt, stik
En je mama is dik
Hahaha oohh dikke diss![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn pa kan dat nooit hebben in weekenden, hij wil altijd Studio Sport zien zonder ook maar iets te wetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, sommige mensen worden echt zo panisch als ze een andere tussenstand zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Psv tegen spanjolen
wat zijn t toch mogolen
Ikbklap ze op hun hoofd
maar goed niet offtopic
als je zeurt, stik
En je mama is dik
Hahaha oohh dikke dissKwaliteit
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: