jij ook kleinequote:
als jij het zegtquote:
Zei de ajacied.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Op dit moment juist niet met al die slapsticks uit dat lampendorp.
Ja precies. Kwaliteit van PSV en Chelsea is ook wel ongeveer gelijkwaardig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:17 schreef Nober het volgende:
Gewoon even kijken naar Chelsea-Valencia, dan zie je hoe je Valencia lam legt.
blij dat je het ook zietquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies. Kwaliteit van PSV en Chelsea is ook wel ongeveer gelijkwaardig.
Toch wel goed van hem ja, Toivonen de Mata van PSV en sowieso is Marcelo beter dan Terry en Strootman beter dan Lampard.quote:
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch wel goed van hem ja, Toivonen de Mata van PSV en sowieso is Marcelo beter dan Terry en Strootman beter dan Lampard.
Beetje dezelfde scenario als vorig seizoen tegen Benfica dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Psv komt 2-0 voor. Rond de 53ste minuut maakt Valencia 2-1.
PSV mist vele kassen op de 3-1. Eindresultaat: Valencia gaat door.
Daarna krijg je weer zo'n verhaal van Valencia dat PSV toch een goede ploeg is en ze het aardig moeilijk hadden gemaakt![]()
Oftewel het Manchester United - Ajax effect.
Een team lamleggen gaat dmv tactische zetten, dus het is zeker mogelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies. Kwaliteit van PSV en Chelsea is ook wel ongeveer gelijkwaardig.
Nah hoe meer PSV op dit moment verliest, hoe dieper ze zullen zakken. Als ze winnen gaan ze zich beter voelenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is beter voor Ajax als PSV in de EL blijft he
heerlijk toch, thuis van een hard potje werken, voeten op tafel, fok on the side, koud biertje in je hand en gaan met die banaanquote:
die kopquote:
Hopelijk kunnen grote hoeveelheden afbeeldingen gedurende de wedstrijd achterwege blijvenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je dat plaatje ziet?
Achterwege blijven??quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen grote hoeveelheden afbeeldingen gedurende de wedstrijd achterwege blijven
Klopt, PSV heeft geen gehoor gegeven aan de oproep van doorgesnoven Barry.quote:
Nog een en ik moet een maand lang een Mano UIquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
Manolev weer geel, z'n 13e ofzo van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ik neem het ze nu niet kwalijk. Cocu is nog niet geschikt hiervoor.quote:
Nee, ik veroordeel Cocu ook niet, maar de spelers. Je kunt toch goddomme wel een bal bij elkaar in de voet geven?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem het ze nu niet kwalijk. Cocu is nog niet geschikt hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |