Je beseft wel dat ik net zo hard zit te zeiken he? overigens denk ik dat jouw nickname iets met Van Hanegem te maken heeft voor mensen die Kromme zijn identiteit willen achterhalen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Ik weet niet eens wie je bent, dat is nog het mooiste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Look behind you! It's your ass!
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die mag wel in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Natuurlijk, als jij serieus bang was had je me allang gedm'd.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ik net zo hard zit te zeiken he? overigens denk ik dat jouw nickname iets met Van Hanegem te maken heeft voor mensen die Kromme zijn identiteit willen achterhalen.
Ga eens snel zappen naar RTL7. Harry gaat zo lekker trollen met die krokodil die over dat team loopt, wordt heerlijkquote:
Ik word soms moe van die Regenjasquote:Op maandag 12 maart 2012 22:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk, als jij serieus bang was had je me allang gedm'd.
[..]
Ga eens snel zappen naar RTL7. Harry gaat zo lekker trollen met die krokodil die over dat team loopt, wordt heerlijk.
Soms?! Ik kijk met het geluid uit en ondertitels aan en dan nog wil ik mijn ogen uitsteken...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Look behind you! It's your ass!
Amsterdammer he kan ik niet maken als bijna Hageneesquote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef De_kromme het volgende:
Haters gonna hate. Hoe kan je nou op zo'n geniale man haten jongens?
Hij is erg blijven hangen in iets dat ooit populair was. Nu is het vooral tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben amsterdammer en ik haat 'm .quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amsterdammer he kan ik niet maken als bijna Hagenees
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]![]()
Ga jij daar over?
It is doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Die man is zo nep als die vermeende interesse van topclubs in Toornstra.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef De_kromme het volgende:
Zo nep als AZ in de CL volgend jaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die man is zo nep als de interesse van topclubs in Toornstra.
Hij ken d'r nix an doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is erg blijven hangen in iets dat ooit populair was. Nu is het vooral tenenkrommend sl echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |