Leuke foto's van fundaquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:25 schreef FFnog het volgende:
Weten jullie eigenlijk wel wie deze reeks ooit is gestart...???
Sorry,quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Je meent het, dat was sarcastisch bedoeld natuurlijk
Ik heb ook geen tv, al ruim een jaar niet, heb em in die tijd misschien 2x gemist.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch / onpraktisch. Je wilt toch niet iedere keer de provisiekast induiken als je tijdens het koken iets uit de koelkast nodig hebt?
Er is trouwens ook nergens een tv te bekennen. Zou er uberhaupt wel iemand wonen?
Dat is niet perse zo hoor, die post van Pleione met de zwaar gedateerde woonkamer en frivool aangeklede badkamer daar zie je de foto's wel van maar als je op de link klikt is de boel wel al wegquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:46 schreef k_man het volgende:
Nou zit ik nog eens in dat eerste deel te kijken en daar staan nog steeds foto's in. De meeste foto's zijn nu wel veranderd in een rood kruisje, maar er zijn ook foto's die het nog gewoon doen. Die advertenties staan dus al ruim vier jaar op funda! Vier jaar!
Dat is het mooie van de crisis.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:46 schreef k_man het volgende:
Nou zit ik nog eens in dat eerste deel te kijken en daar staan nog steeds foto's in. De meeste foto's zijn nu wel veranderd in een rood kruisje, maar er zijn ook foto's die het nog gewoon doen. Die advertenties staan dus al ruim vier jaar op funda! Vier jaar!
Sorry, mijn eerste post in deze topicreeks. Is best lastig om alle voorgaande reeksen te scannen hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:22 schreef Gwywen het volgende:
Foei, die is allang in een eerder deel geweest.
5.5 Miljoen is natuurlijk gigantisch veel geld, maar eigenlijk had ik wel gedacht dat zoiets veel duurder zou zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:58 schreef Zenschaatser het volgende:
Iemand nog op zoek naar een kasteel met een slotgracht? In Borgharen kan het!
[ afbeelding ]
Gaat je wel een fortuin kosten om je kamers een beetje met meubels op te vullen.
[ afbeelding ]
De slotgracht wordt geleverd exclusief eend.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/maastricht/huis-4492645-kasteelstraat-6/fotos/
Heb je de omgeving gezien? staat "midden in een woonwijk"..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
5.5 Miljoen is natuurlijk gigantisch veel geld, maar eigenlijk had ik wel gedacht dat zoiets veel duurder zou zijn.
midden in een woonwijk ??? dat valt wel heel erg mee hoor. Ergens in de nabijheid heeft hetgewone volk een huis neergezet, maar daar heb je als kasteelheer niet veel last van. En wat dan nogquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:24 schreef DubbelZout het volgende:
[..]
Heb je de omgeving gezien? staat "midden in een woonwijk"..
Verder wel gruwelijk gaaf om zoiets te hebben !!!
Er was ooit een man bij Jambers in het programma die had een prijs van 16 miljoen in de loterij gewonnen en had daar een kasteel van 16 miljoen van gekocht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:51 schreef klusfoobje het volgende:
de kosten van zoiets zitten echt niet in de aanschaf maar op het bewoonbaar houden.
Als je deze straat uitloopt sta je op het terrein van het kasteel:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:51 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
midden in een woonwijk ??? dat valt wel heel erg mee hoor. Ergens in de nabijheid heeft hetgewone volk een huis neergezet, maar daar heb je als kasteelheer niet veel last van. En wat dan nog
Geeft trouwens wel leuk aan hoe groot dat terrein wel niet is! In het blok ernaast heb je een school een heleboel huizen en een bed&breakfast!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:24 schreef DubbelZout het volgende:
[..]
Als je deze straat uitloopt sta je op het terrein van het kasteel:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,139.22,,0,17.02
Let ook even op de getjoende Astra (incl. spoiler) van buurman Sjon
Linkjes please?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Balkon
[ afbeelding ]
Hoe te gebruiken
[ afbeelding ]
Kantoor, met illustratie dat achter het bureau staan ook een mogelijkheid kan zijn.
[ afbeelding ]
En opmerkelijke foto´s van Funda please?quote:
Eh.. bedoel je die van mij? Komen allemaal van Funda hoor..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
En opmerkelijke foto´s van Funda please?
Tja, op die plek in R'dam wil je echt niet zitten eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Balkon
[ afbeelding ]
Hoe te gebruiken
[ afbeelding ]
Kantoor, met illustratie dat achter het bureau staan ook een mogelijkheid kan zijn.
[ afbeelding ]
Sorry, hierbij een linkje.
Oeps, sorryquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hm, ik zit er al meer als 3 jaar met plezier.
Hangt een beetje van je browser af...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:45 schreef rubbereend het volgende:
Hoe kun je die funda foto's ook alweer hier goed krijgen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef Teslynd het volgende:
Kleine fotootje rechtsklikken, afbeeldingsinfo aanklikken, link kopieëren en erin het _klein vervangen door _groot. En natuurlijk de img-code eromheen.
Volgens mij is die trap niet zo normaal geplaatst, hoor. Tel de tegels tot de deur maar. Volgens mij zie ik er maar 3 en dat is niet erg veel. Die fotograaf zit ook niet heel laag, dacht ik zo. Volgens mij staat hij iets hoger dan die "rand" op de muur en dat is toch echt een meter hoog, gok ik zo (kijk maar naar de deurklink)...quote:Op zondag 25 maart 2012 12:55 schreef Teslynd het volgende:
Het is een normaalgeplaatste trap, maar de fotograaf heeft een ongewone positie ingenomen. Vreemd laag. En dat geeft vreemde perspectieflijnen. Kijk maar naar het schilderij en de hangklok.Hij heeft bijna alle ruimtes vervormd.
Die heks is vrij groot hè? Dat is wel een beetje een merkwaardige ontvangst.
Oeh, wel een leuk huisquote:Op maandag 26 maart 2012 15:07 schreef Leandra het volgende:
Naast de "onderhoudsvrije tuin" hebben we nu kennelijk ook een "onderhoudsvrije keukenvloer"....
[ afbeelding ]
Ondanks de zogenaamd pas een paar dagen te koop status, blijkt het al ruim 2 jaar te koop te staan, en vind ik de prijsdaling in de huidige markt weinig spectaculair, zeker gezien het prijsniveau in A'doorn.
Verder een beetje triest als je ziet dat er in de foto's van de leegstaande versie zaken ontbreken (planchets in de badkamer) en compleet veranderd zijn, zoals de prachtige grote spiegel boven de wastafel die verruild blijkt voor een klein spiegeltje....
En juist een badkamerspiegel lijkt me iets dat bij het huis hoort.
staat toch ook in die laatste foto? let op het verschilquote:Op maandag 26 maart 2012 15:07 schreef Leandra het volgende:
Naast de "onderhoudsvrije tuin" hebben we nu kennelijk ook een "onderhoudsvrije keukenvloer"....
[ afbeelding ]
Ondanks de zogenaamd pas een paar dagen te koop status, blijkt het al ruim 2 jaar te koop te staan, en vind ik de prijsdaling in de huidige markt weinig spectaculair, zeker gezien het prijsniveau in A'doorn.
Verder een beetje triest als je ziet dat er in de foto's van de leegstaande versie zaken ontbreken (planchets in de badkamer) en compleet veranderd zijn, zoals de prachtige grote spiegel boven de wastafel die verruild blijkt voor een klein spiegeltje....
En juist een badkamerspiegel lijkt me iets dat bij het huis hoort.
Oh ja, dat was waar ik gisteravond zo om moest lachen toen ik de foto's voor het eerst bekeekquote:Op maandag 26 maart 2012 17:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
staat toch ook in die laatste foto? let op het verschil
op 4 foto's van hetzelfde huisquote:Op maandag 26 maart 2012 16:04 schreef JK1982 het volgende:
Eten op de bank is al zo ingeburgerd geraakt dat er zelfs op de plattegrond rekening mee wordt gehouden..
Waar is de eettafel??
[ afbeelding ]
Wow, dat is eigenlijk helemaal niet zo duur. Wat een onwijs cool pand. Hoop dat ze koper vinden die het ook beetje kan onderhoudenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:58 schreef Zenschaatser het volgende:
Iemand nog op zoek naar een kasteel met een slotgracht? In Borgharen kan het!
[ afbeelding ]
Gaat je wel een fortuin kosten om je kamers een beetje met meubels op te vullen.
[ afbeelding ]
De slotgracht wordt geleverd exclusief eend.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/maastricht/huis-4492645-kasteelstraat-6/fotos/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |