Leuke foto's van fundaquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:25 schreef FFnog het volgende:
Weten jullie eigenlijk wel wie deze reeks ooit is gestart...???
Sorry,quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Je meent het, dat was sarcastisch bedoeld natuurlijk
Ik heb ook geen tv, al ruim een jaar niet, heb em in die tijd misschien 2x gemist.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch / onpraktisch. Je wilt toch niet iedere keer de provisiekast induiken als je tijdens het koken iets uit de koelkast nodig hebt?
Er is trouwens ook nergens een tv te bekennen. Zou er uberhaupt wel iemand wonen?
Dat is niet perse zo hoor, die post van Pleione met de zwaar gedateerde woonkamer en frivool aangeklede badkamer daar zie je de foto's wel van maar als je op de link klikt is de boel wel al wegquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:46 schreef k_man het volgende:
Nou zit ik nog eens in dat eerste deel te kijken en daar staan nog steeds foto's in. De meeste foto's zijn nu wel veranderd in een rood kruisje, maar er zijn ook foto's die het nog gewoon doen. Die advertenties staan dus al ruim vier jaar op funda! Vier jaar!
Dat is het mooie van de crisis.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:46 schreef k_man het volgende:
Nou zit ik nog eens in dat eerste deel te kijken en daar staan nog steeds foto's in. De meeste foto's zijn nu wel veranderd in een rood kruisje, maar er zijn ook foto's die het nog gewoon doen. Die advertenties staan dus al ruim vier jaar op funda! Vier jaar!
Sorry, mijn eerste post in deze topicreeks. Is best lastig om alle voorgaande reeksen te scannen hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:22 schreef Gwywen het volgende:
Foei, die is allang in een eerder deel geweest.
5.5 Miljoen is natuurlijk gigantisch veel geld, maar eigenlijk had ik wel gedacht dat zoiets veel duurder zou zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:58 schreef Zenschaatser het volgende:
Iemand nog op zoek naar een kasteel met een slotgracht? In Borgharen kan het!
[ afbeelding ]
Gaat je wel een fortuin kosten om je kamers een beetje met meubels op te vullen.
[ afbeelding ]
De slotgracht wordt geleverd exclusief eend.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/maastricht/huis-4492645-kasteelstraat-6/fotos/
Heb je de omgeving gezien? staat "midden in een woonwijk"..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
5.5 Miljoen is natuurlijk gigantisch veel geld, maar eigenlijk had ik wel gedacht dat zoiets veel duurder zou zijn.
midden in een woonwijk ??? dat valt wel heel erg mee hoor. Ergens in de nabijheid heeft hetgewone volk een huis neergezet, maar daar heb je als kasteelheer niet veel last van. En wat dan nogquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:24 schreef DubbelZout het volgende:
[..]
Heb je de omgeving gezien? staat "midden in een woonwijk"..
Verder wel gruwelijk gaaf om zoiets te hebben !!!
Er was ooit een man bij Jambers in het programma die had een prijs van 16 miljoen in de loterij gewonnen en had daar een kasteel van 16 miljoen van gekocht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:51 schreef klusfoobje het volgende:
de kosten van zoiets zitten echt niet in de aanschaf maar op het bewoonbaar houden.
Als je deze straat uitloopt sta je op het terrein van het kasteel:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:51 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
midden in een woonwijk ??? dat valt wel heel erg mee hoor. Ergens in de nabijheid heeft hetgewone volk een huis neergezet, maar daar heb je als kasteelheer niet veel last van. En wat dan nog
Geeft trouwens wel leuk aan hoe groot dat terrein wel niet is! In het blok ernaast heb je een school een heleboel huizen en een bed&breakfast!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:24 schreef DubbelZout het volgende:
[..]
Als je deze straat uitloopt sta je op het terrein van het kasteel:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,139.22,,0,17.02
Let ook even op de getjoende Astra (incl. spoiler) van buurman Sjon
Linkjes please?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Balkon
[ afbeelding ]
Hoe te gebruiken
[ afbeelding ]
Kantoor, met illustratie dat achter het bureau staan ook een mogelijkheid kan zijn.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |