SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar.
Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan. 'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=test
Deze OP vind je hier
Uhm...mag ik m openen?
Toch maar doen... kunnen we verder!![]()
Goeie opening hoor!quote:Uhm...mag ik m openen?
Toch maar doen... kunnen we verder!![]()
Straks m'n tweede hardlooples met de club. Ben nou al bang voor de spierpijn![]()
Krijgen als het goed is ook een opdracht mee om dan zelf te doen vandeweek, ben benieuwd!![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:33 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Sorry hoor! This dinosaur is on a steeplurning curve...
F means you're fucked![]()
Is goed, dat mag je doenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh wat grappiginschrijving start 30 maart, zal ik jullie tegen die tijd nog even herinneren?
Zag dat ie twee weken voor de DtD is en een week na Duitsland. Gaat druk worden in die periode met lopen, hehehe.
Ben vandaag trouwens aan het kanen, niet te geloven, appeltaart, truffels... Als dit nog een week doorzet ben ik aan het einde van de week 10 kg aangekomen.. pfffIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zijn er hier trouwens mensen die lopen op de mp3's die ingesproken zijn door Renate Wennemars? Die van de KNAU Start to Run geloof ik...
zie nu pas de fout in de topic start. Lekker sloom...![]()
Ik heb 'm (ergens), maar nooit mee gelopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, ook de Golden Ten nemen we meequote:Beste YUR,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 10 km Golden Tenloop.
Kijk regelmatig op http://www.goldentenloop.nl voor de laatste informatie over de 25e Trompper Optiek Golden Tenloop.
Deelnemers die zich voor 4 mei hebben ingeschreven, kunnen hun startnummer op zaterdag 12 mei tussen 13.00 en 16.00 afhalen in het DOK-gebouw aan het Vesteplein te Delft. Er is dan ook gelegenheid tot na-inschrijven tegen voorinschrijftarief.
Heb je het startnummer niet op 12 mei as. afgehaald dan ligt het startnummer op 17 mei as. vanaf 10.30 uur voor je klaar bij het wedstrijdsecretariaat in het Stadhuis op de Markt in Delft.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Het inschrijfgeld wordt na sluiting van de voorinschrijving van de door jou opgegeven rekening geïncasseerd. Je ontvangt het startnummer alleen als het inschrijfgeld is geïncasseerd.
Wij wensen je veel succes met de voorbereiding en zien je graag aan de start op donderdag 17 mei 2012 in Delft.
Organisatie 25e Trompper Optiek Golden TenloopF means you're fucked![]()
Goed bezig YUR. Ik zit me te bedenken of ik me ga inschrijven op een 8 kilometer loop of dat ik eerst maar eens gewoon bij zo'n loop ga kijken. Hij is wel dicht in de buurt... lastig![]()
![]()
Gewoon doen johquote:Op maandag 12 maart 2012 18:48 schreef Wiehoe het volgende:
Goed bezig YUR. Ik zit me te bedenken of ik me ga inschrijven op een 8 kilometer loop of dat ik eerst maar eens gewoon bij zo'n loop ga kijken. Hij is wel dicht in de buurt... lastig![]()
![]()
Ja ik ben zo bang dat er dan allemaal ervaren amateurs meedoen met lage opkomst en dat ik dan als laatste achteraan sjok. Dat komt mijn motivatie dan niet ten goede![]()
![]()
Had ik bij de hardloopwedstrijd in Naaldwijk. Maar kon me eigenlijk niks schelen, ik liep toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:53 schreef Wiehoe het volgende:
Ja ik ben zo bang dat er dan allemaal ervaren amateurs meedoen met lage opkomst en dat ik dan als laatste achteraan sjok. Dat komt mijn motivatie dan niet ten goede![]()
![]()
Ach ik zie wel, ik heb nog wel even om na te denken. Vanavond eerst maar een rondje doen. Het wordt vanavond waarschijnlijk een latertje.. Zit nog erg vol van het eten.
Overigens wel grappig. Door de advertenties op FOK! kwam ik dus bij die hardloopronde van 8 kilometer uit. Zijn advertenties toch nog ergens nuttig voor.![]()
Precies! Respect!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Had ik bij de hardloopwedstrijd in Naaldwijk. Maar kon me eigenlijk niks schelen, ik liep toch?![]()
Loop je de 5km?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:53 schreef Wiehoe het volgende:
Ja ik ben zo bang dat er dan allemaal ervaren amateurs meedoen met lage opkomst en dat ik dan als laatste achteraan sjok. Dat komt mijn motivatie dan niet ten goedeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ow, dacht dat je het over de golden tenloop had.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef Wiehoe het volgende:
8 km zou de ronde dan zijn.
http://assenruns.nl/evenementen/8-van-assen/
Nagenoeg om de hoek hier.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee. Dat ligt niet bepaald om de hoek
Eind deze week trouwens 1,5 weken van huis voor het werk. Neem mijn hardloopkleding wel mee.![]()
![]()
Je moet eens kijken, er is ook een run op de TT van Assen, dat lijkt me ook wel lachen en dichtbij
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ohh dat wist ik niet. Dat lijkt me inderdaad wel leuk. Lekker dichtbij en ik wou altijd al eens over de baan. Datum is ook iets verder weg waardoor ik ook wat langer kan trainen.
Dan schrijf ik me daar op in en ga ik over twee weken wel eerst naar de 8 van Assen kijken.
Goede tip!![]()
zojuist maar even de verjaardagstaart van vanmiddag wezen verbranden6km in 34:30. En een pr 5 km in 28:22.
Gister middag even lekker wezen fietsen, heerlijk dat voorjaar weer heb nu veel meer zin om buiten te gaan bewegen![]()
![]()
Hahahaquote:Op maandag 12 maart 2012 18:25 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Even voor de TS: Deaan het einde van de vorige TT is de smiley
..niet deel 9
.
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Ik hoefde niet al op te geven in welk vak ik wil starten? Kan dat daar?quote:Beste Viking84,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 10 km Golden Tenloop.
Kijk regelmatig op http://www.goldentenloop.nl voor de laatste informatie over de 25e Trompper Optiek Golden Tenloop.
Deelnemers die zich voor 4 mei hebben ingeschreven, kunnen hun startnummer op zaterdag 12 mei tussen 13.00 en 16.00 afhalen in het DOK-gebouw aan het Vesteplein te Delft. Er is dan ook gelegenheid tot na-inschrijven tegen voorinschrijftarief.
Heb je het startnummer niet op 12 mei as. afgehaald dan ligt het startnummer op 17 mei as. vanaf 10.30 uur voor je klaar bij het wedstrijdsecretariaat in het Stadhuis op de Markt in Delft.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Het inschrijfgeld wordt na sluiting van de voorinschrijving van de door jou opgegeven rekening geïncasseerd. Je ontvangt het startnummer alleen als het inschrijfgeld is geïncasseerd.
Wij wensen je veel succes met de voorbereiding en zien je graag aan de start op donderdag 17 mei 2012 in Delft.
Organisatie 25e Trompper Optiek Golden Tenloop
AV De Koplopers
http://www.goldentenloop.nlNiet meer actief op Fok!![]()
Dat mag je daar zelf weten:quote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoefde niet al op te geven in welk vak ik wil starten? Kan dat daar?quote:Startvak
De start is zoals gebruikelijk tegenover Speakers op de Burgwal.
Het startvak voor de recreanten op de 10km zal dit jaar gemarkeerd worden door bordjes met daarop de verwachte eindtijd:
- 45 minuten of sneller
- 45-50 minuten
- 50-55 minuten
- 55-60 minuten
- 60 minuten of rustiger
Iedere deelnemer bepaalt zelf in welk deel hij/zij zich het beste thuis voelt.
Met veel deelnemers op het soms smalle parcours proberen we zo opstoppingen te voorkomen.
Bovendien zal er gestart worden met een zogenaamde ´zandloperstart´.
Ook daarmee streven we ernaar zoveel mogelijk ruimte te creëren voor de lopers.F means you're fucked![]()
Oh, dat beslis ik tegen die tijd nog wel dan, al denk ik niet dat een tijd van < een uur haalbaar is. Ik ga eens kijken hoever ik de komende weken kom en dan ga ik een paar minuutjes daaronder proberen te zitten.
Net 16 kilometer in een flink tempo doorgelopen. Jezus, wat krijg je daar een verzuurde benen vanMoest de laatste 3 kilometer echt even doorbijten. Volgende keer is het wel slim om wat drinken en wat voedsel mee te nemen
![]()
![]()
Wow, een heel topic vol in 't weekend. Ik was een weekendje weg maar heb wel gelopen, in Katwijk: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=810662
Zonder Evy want dat vond ik zonde, met muziek gaan lopen tussen de duinen en over 't strand enzo. Ik had 15-2-15 moeten lopen, maar heb gewoon tot aan de duinovergang gelopen, ben 't duin rustig over geklommen (stijl, en diep zand), en langs 't water/soms net door 't water terug naar het hotel in Katwijk gelopen.. niet zo ver als normaal maar de volgende doorsteek van duinen naar strand had 't best wel een stuk langer gemaakt en om nog een stukje verder door te lopen vond ik ook weer overdreven, lol. Het was wel leuk zo'n heel ander stuk dan wat ik normaliter loop. Toen ik uit de duinen het strand op kwam leek Katwijk heeeeeeel ver weg (in de bossen zie je nooit zo ver vooruit, zelfs als je een km of meer over 1 lange weg loopt valt 't niet zo op) maar 't was gewoon erg leuk, inkomende golven, soms een geultje door spetteren, ik was er zo :-)![]()
klinkt als een leuke ervaring! :-)quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Sheriam het volgende:
Wow, een heel topic vol in 't weekend. Ik was een weekendje weg maar heb wel gelopen, in Katwijk: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=810662
Zonder Evy want dat vond ik zonde, met muziek gaan lopen tussen de duinen en over 't strand enzo. Ik had 15-2-15 moeten lopen, maar heb gewoon tot aan de duinovergang gelopen, ben 't duin rustig over geklommen (stijl, en diep zand), en langs 't water/soms net door 't water terug naar het hotel in Katwijk gelopen.. niet zo ver als normaal maar de volgende doorsteek van duinen naar strand had 't best wel een stuk langer gemaakt en om nog een stukje verder door te lopen vond ik ook weer overdreven, lol. Het was wel leuk zo'n heel ander stuk dan wat ik normaliter loop. Toen ik uit de duinen het strand op kwam leek Katwijk heeeeeeel ver weg (in de bossen zie je nooit zo ver vooruit, zelfs als je een km of meer over 1 lange weg loopt valt 't niet zo op) maar 't was gewoon erg leuk, inkomende golven, soms een geultje door spetteren, ik was er zo :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Nou zeg.. ik heb nog niet de helft van de les mee kunnen lopen. Zo'n ontzettend zere kuit.. Wat balen zeg![]()
![]()
Net een mooi rondje uitgestippeld voor dit weekend, in Friesland: 16,5 km van deur tot deur, maar die laatste 1,5 ga ik wel uitwandelen.
Herkenbaar... calf raises doen om ze sterker te maken (maar eerst voldoende rust geven uiteraard!)quote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef mjk86 het volgende:
Nou zeg.. ik heb nog niet de helft van de les mee kunnen lopen. Zo'n ontzettend zere kuit.. Wat balen zegIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Uhmmm als je meer dan 12 km rent dan moet je iig wel water en eten mee hebben.
Als is het maar een krentenbol oid.
16.5 km zonder water en eten is echt niet verstandig!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Vanaf deze week maar eens serieus met Evy aan de slag gaan.
3x in de week gaat niet lukken, maar 2x moet toch zeker altijd wel lukken.![]()
Kan best. Wij rennen niet zo hard als jij.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:
16.5 km zonder water en eten is echt niet verstandig!![]()
![]()
Nee, daaromquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan best. Wij rennen niet zo hard als jij.
Lichaam heeft echt wat nodig met zo;n inspanning. Vergis je niet er zijn echt niet zoveel mensen die zo'n prestatie leverenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Zelf vind ik het ook wel een prestatie, maar vergeleken met anderen zou ik het niet zo willen noemen. Ik ga zo langzaam dat het geen wonder is dat het vol te houden is.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Vergis je niet er zijn echt niet zoveel mensen die zo'n prestatie leveren![]()
![]()
Langer dan een uur lopen is voor mij: water mee
Langer dan anderhalf uur lopen: sportdrank/water mee
HM: Sportdrank, water, gel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is een hele prestatie wat je hebt geleverd wyccie!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelf vind ik het ook wel een prestatie, maar vergeleken met anderen zou ik het niet zo willen noemen. Ik ga zo langzaam dat het geen wonder is dat het vol te houden is.
Had je dat 2 jaar geleden ooit gedacht?
Het is gewoon ECHT goed!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Als je het zo stelt..... je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is een hele prestatie wat je hebt geleverd wyccie!
Had je dat 2 jaar geleden ooit gedacht?
Het is gewoon ECHT goed!![]()
![]()
Dat waren er weer 8...
45:11, best wel goed!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ben ik niet met je eens, maar dat is mijn eigen mening...de deskundigen zijn hier zelfs nog niet over uit...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:
16.5 km zonder water en eten is echt niet verstandig!
Ik heb diverse HM's en 25km's gelopen op alleen een ontbijt een paar uur voor de start.
Afgelopen zaterdag nog een 13km trailrun gedaan op de zelfde manier., wel natuurlijk wat drinken bij de fourageposten
Eten tijdens het lopen wordt pas belangrijk bij afstanden van 20km of meer, bij de tijd dat iemand bijv. een krentenbol op heeft (na 10-12km) en de energie beschikbaar is zijn de meeste lopers al over de finish.
Ik denk dat het verstandiger is om direkt na het lopen wat te eten en te drinken om zo het herstel te versnellen.
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-03-2012 00:31:48 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Na 45/60 minuten ben je uit je energievoorraad[1] en heb je toch echt wat extra's nodig. Dan is het aan te raden om extra energie tot je te nemen. En eigenlijk dus voor het punt. Water is hoe dan ook van belang, aangezien je bloed dikker word en je prestaties gewoon afnemen bij een te kort aan water. En als je meer dan 2% aan vocht verliest is gaan je prestaties dusdanig achteruit dat je net zo goed niet had kunnen beginnen (vrije vertaling).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, maar dat is mijn eigen mening...de deskundigen zijn hier zelfs nog niet over uit...
Ik heb diverse HM's en 25km's gelopen op alleen een ontbijt een paar uur voor de start.
Afgelopen zaterdag nog een 13km trailrun gedaan op de zelfde manier., wel natuurlijk wat drinken bij de fourageposten
Eten tijdens het lopen wordt pas belangrijk bij afstanden van 20km of meer, bij de tijd dat iemand bijv. een krentenbol op heeft (na 10-12km) en de energie beschikbaar is zijn de meeste lopers al over de finish.
Ik denk dat het verstandiger is om direkt na het lopen wat te eten en te drinken om zo het herstel te versnellen.
http://sport.infonu.nl/diversen/35567-de-ideale-sportvoeding.html
http://www.runinfo.nl/vochtverlies.htm
[1] http://tinyurl.com/7rfmlptIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inderdaad Slacker,ik ben het eens dat water en/of een goede energydrank belangrijk is maar ik moet er niet aan denken om tijdens het lopen iets vasts (zoals een energiebar o.i.d.) te eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Na 45/60 minuten ben je uit je energievoorraad[1] en heb je toch echt wat extra's nodig. Dan is het aan te raden om extra energie tot je te nemen. En eigenlijk dus voor het punt. Water is hoe dan ook van belang, aangezien je bloed dikker word en je prestaties gewoon afnemen bij een te kort aan water. En als je meer dan 2% aan vocht verliest is gaan je prestaties dusdanig achteruit dat je net zo goed niet had kunnen beginnen (vrije vertaling).
http://sport.infonu.nl/diversen/35567-de-ideale-sportvoeding.html
http://www.runinfo.nl/vochtverlies.htm
[1] http://tinyurl.com/7rfmlpt
Maar zoals in mijn eerdere post, dit is mijn persoonljike ervaring.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
water sws, qua eten moet ik nog even kijken. Is een krentenbol safe zonder steken te krjjgen? Anders een energiebar?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:
16.5 km zonder water en eten is echt niet verstandig!Niet meer actief op Fok!![]()
Probeer het eens. Ik probeerde eens een dextro energie tablet. Ik kon geen adem meer halen aangezien ik aan het kauwen was. Zal met een krentenbol nog erger zijn. Een fruithapje ging prima. Dat slik je zo door. Eerst alles testen in je trainingsrondjes.![]()
De foto's van de CPC zijn online
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ze zijn best leuk. Ik krijg alleen altijd zo'n tomatenhoofd als ik sportquote:Da's een beetje jammer, maar verder zijn het leuke foto's!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jammer dat ze zo klein zijn en dat het zo'n godsvermogen kost om ze te kunnen krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze zijn best leuk. Ik krijg alleen altijd zo'n tomatenhoofd als ik sportDa's een beetje jammer, maar verder zijn het leuke foto's!
Heb echt een leuke van GotC gezien!F means you're fucked![]()
Ja, ze zijn wel duur hè! En je kunt ook niet zo goed zien of ze scherp zijn...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo klein zijn en dat het zo'n godsvermogen kost om ze te kunnen krijgen
Heb echt een leuke van GotC gezien![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jij hebt ook leuke foto's inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel duur hè! En je kunt ook niet zo goed zien of ze scherp zijn...
Dank! Die van slacker zijn ook leukquote:die van jou heb ik nog niet gezien, wat was je nr ook alweer?
(als ik slacker wil typen maakt m'n iPhone er slanker van)
Ik had 927, GotC 82quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dank! Die van slacker zijn ook leukdie van jou heb ik nog niet gezien, wat was je nr ook alweer?
(als ik slacker wil typen maakt m'n iPhone er slanker van)
GotC wist ik nog jaquote:die had ook erg mooie foto's!
Jah! Stomme commerciele ellendequote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GotC wist ik nog jadie had ook erg mooie foto's!
Nee, aan zo'n gordelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:53 schreef Gesloten het volgende:
Nemen jullie gewoon een flesje drinken mee in de hand tijdens het rennen?F means you're fucked![]()
Vanochtend vroeg opgestaan om les 2 van Evy te doen. Kostte me nu toch wel moeite, voelde les 1 nog in m'n benen zitten haha. Nu ook spierpijn
Doen jullie aan warming-up en zo ja, hoe?![]()
Mooie foto!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:23 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij, bij de finish
Had niet het idee dat ik me zo fit voelde![]()
Jij kan zo nog een eindje doorlopen lijkt wel! haha, leuke fotoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:23 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Had niet het idee dat ik me zo fit voeldeIk ben bij les 7 van evy maar ik heb nog nooit een warmin up gedaanquote:
![]()
Ik ben zelf ook niet zo van de warming up (lees: geen geduld voor) maar wellicht is het verstandig ofzo? Hahaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:33 schreef Saninl het volgende:
[..]
Jij kan zo nog een eindje doorlopen lijkt wel! haha, leuke foto
[..]
Ik ben bij les 7 van evy maar ik heb nog nooit een warmin up gedaan![]()
![]()
Pascal, rotzak!
ik had je net ingehaald op endomondo
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Op zich vallen de prijzen wel mee, ik heb zo'n 9 foto's das 5 euro per foto. Iets minder zelfs, 4 euro. De mijne zijn iig een stuk beter dan de HM v Amsterdam. Daar zag je gewoon de ellende in m'n gezicht.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pers er nog 2km uit, hoppa!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef Jumparound het volgende:
Pascal, rotzak!
ik had je net ingehaald op endomondoIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ga nooit meer op 1 komen zoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef Jumparound het volgende:
Pascal, rotzak!
ik had je net ingehaald op endomondo. Sta iig wel bovenaan bij de vrouwen
.
ik vind mijn huidige loopfrequentie al kantje boord ;-) Denk niet dat ik er nog uit ga om pascal in te halenquote:
Ecosia
jij hebt zeker net 10 km hardgelopen?quote:
Ecosia
Nee hoor, ik zit braaf op mn werkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
jij hebt zeker net 10 km hardgelopen?
ja ik dacht gisteravond ik importeer m'n loopje nog maar even niet op endomondo, even de schijn wekken dat je op nr1 staatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef Jumparound het volgende:
Pascal, rotzak!
ik had je net ingehaald op endomondo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ik dacht gisteravond ik importeer m'n loopje nog maar even niet op endomondo, even de schijn wekken dat je op nr1 staat
Ecosia
Ik ga misschien nog wel lopen vandaag...maar dan zal het maar een klein herstelloopje worden. Dat wordt dan mn 3e loop van de afgelopen 7 dagenF means you're fucked![]()
Ik wandel een klein stukje voor ik begin met hardlopen, zo'n 3-5 minuutjes ongeveer. Bij de eerdere lesjes met 1 of 2 minuten als eerste loopstukje begon ik aan de bosrand met hardlopen, nu het eerste loopstukje meteen al langer is, bij een slagboom nog zo'n 1-2 minuten verderop. Verder niks.quote:
Na afloop doe ik wel een paar rek/strek oefeningen, en weer een aantal minuutjes langer uitwandelen dan de ene minuut, of soms twee, die Evy geeft.![]()
Voor degenen die van een dampend stampend dansmuziekje houden bij het rennen.... Ministry of Sound is begonnen met een hele reeks "Running Trax", lange mixen die ideaal zijn voor bij je 5k, 10k of eender welke langere afstand dan ook. O.a. te koop op de website van MoS zelf, of natuurlijk via 'andere kanalen'. Ik moet zeggen: ze rennen lekker!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Het ging best lekker vandaag
http://connect.garmin.com/activity/157542821Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Jaloers! Ik heb ook zin om te gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Het ging best lekker vandaag
http://connect.garmin.com/activity/157542821Niet meer actief op Fok!![]()
Jij hebt een mooie route uitgekozen toch? Lekker van het weekendquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaloers! Ik heb ook zin om te gaan.
Heb net een bidongordel gekocht, had vanmorgen gewoon ingedikt speeksel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Gheghe, ik was zondag ook een-na-laatste... ik dacht dat ik allemaal mensen had ingehaald, wat ik ook had gedaan, maar die deden waarschijnlijk nog een rondje meer dan ik... gnagna.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:53 schreef Wiehoe het volgende:
Ja ik ben zo bang dat er dan allemaal ervaren amateurs meedoen met lage opkomst en dat ik dan als laatste achteraan sjok. Dat komt mijn motivatie dan niet ten goede
Maar ik vond mn prestatie top! Dus tja...
Boeien... ik doe het voor mezelf, niet voor een ander![]()
Ik kom ook meedoen!
Loop nu een maand en doe ernaast aan krachtraining en lopen op de band in de sportschool, gewoon wandelen met een flinke helling.
Na een paar astma-aanvallen na het lopen een inhaler gehad van de dokter en het is daarna niet meer voorgekomen, kan ineens stukken beter rennen, zonder een benauwd gevoel, heerlijk!
Ik ben nu aan het opbouwen naar 5km, heb nu nog een paar wandelstukjes ertussen, maar daar werk ik aan.
Hebben jullie ook dat de eerste km veel zwaarder lijkt dan de rest? In het begin gaat het allemaal stroefjes en heb ik het idee dat het niks gaat worden, zere benen enz., na een km of anderhalf wandel ik 2 minuten en daarna gaat het ineens als een tierelier, geen verzuring, niks, gek he?Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
Misschien niet helemaal een beginner, maar toch leuk om hier even mee te lezenVroeger al veel hardgelopen en enkele triathlons gedaan, maar afgelopen jaren wat blessures aan knie gehad. Fysio raadde toen aan het te houden bij het wielrennen, maar eind deze zomer toch weer hardlopen opgepakt. Loop nu drie keer per week hard en sta zaterdag voor het eerst weer aan de start van een wedstrijdje (Reeuwijkse Plassenloop) Kijken of ik die onder het uur kan finishen, dan ben ik tevreden
Daarbij waarschijnlijk eind zomer een halve marathon weer lopen en wellicht weer een duathlon of triathlon, wat toch de passie blijft.![]()
Goeie foto GotC! Inderdaad, het lijkt of je een 'walk in the park' doet!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:23 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Had niet het idee dat ik me zo fit voelde![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:23 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Had niet het idee dat ik me zo fit voelde. Leuk, je ziet er idd fit uit
Toen ik eind vorig jaar begon hield ik het bij stevig wandelen. Nu ik wat verder ben dribbel ik ergens tussen de 5 en 10 min. Dat brengt mij 2 straten verderop waarna mijn Garmin ook de satellieten heeft gevonden. Na afloop idem en wat rekoefeningen... nothing fancy dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:26 schreef VKV het volgende:
Vanochtend vroeg opgestaan om les 2 van Evy te doen. Kostte me nu toch wel moeite, voelde les 1 nog in m'n benen zitten haha. Nu ook spierpijn
Doen jullie aan warming-up en zo ja, hoe?![]()
Het schuldgevoel wat een mens kan krijgen als deze tegen het advies vd fysio toch gaat rennen: bus gehaald!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
als je het zo bekijk dan kan je alle grote loopevenenmenten wel gaan afschaffen...daar wordt dik geld aan verdient of denk je nu echt dat de organisatie van de Dam tot Dam loop voor hun lol 40,000 paar zweetschoenen aan zich voorbij laat marcheren?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sponsors die hun naam eraan koppelen....daar heb ik geen problemen mee. En geen last van ook!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je het zo bekijk dan kan je alle grote loopevenenmenten wel gaan afschaffen...daar wordt dik geld aan verdient of denk je nu echt dat de organisatie van de Dam tot Dam loop voor hun lol 40,000 paar zweetschoenen aan zich voorbij laat marcheren?
Maar om een paar tientjes te moeten betalen om 10 foto's te kunnen downloaden (of 12,50 per foto)...daar doe ik dan weer niet aan meeF means you're fucked![]()
gelukkig zijn er nog wel van die "suckers" die er wel intrappenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Sponsors die hun naam eraan koppelen....daar heb ik geen problemen mee. En geen last van ook!
Maar om een paar tientjes te moeten betalen om 10 foto's te kunnen downloaden (of 12,50 per foto)...daar doe ik dan weer niet aan mee
Ik heb er ook geen problemen mee zolang ze maar niet het publiek gaan verbieden om foto's te nemen ten behoeve van de commercie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat zou wat zijn inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog wel van die "suckers" die er wel intrappen
Ik heb er ook geen problemen mee zolang ze maar niet het publiek gaan verbieden om foto's te nemen ten behoeve van de commercie
Als ik nou 2 euro ofzo per foto moest betalen, had ik er overigens wel 1 of 2 besteldF means you're fucked![]()
Jij gaat goed man. En hard!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Even de kinderen in bed en dan op naar de 200KM dit jaar
Hij kan in september stoppen met lopen voor z'n challenge
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat is mijn doel ook ;-)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:19 schreef slacker_nl het volgende:
Hij kan in september stoppen met lopen voor z'n challengeInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nog even het eten laten zakken en dan wil ik over een half uurtje ook weer even een rondje trekken!
Zonet eigenlijk even een kind in een snoepwinkel geweest! Heb met Runkeeper een paar routes uitgezet. Eentje van station Assen naar station Groningen (via Vries en Eelde enzo), nog net geen 30 km, en eentje vanuit achterin Drachten naar mijn huisje in Groningen, net iets meer dan 42 km. Ooit ga ik dat hardlopen, ooit! Het is in ieder geval wel een mooie gedachte.
Voor vanavond, les 12 van Evy (5 km). Maar goed, Rome is ook niet in één dag gebouwd en als ik dit schema volhoud kan ik half april makkelijk de 5 kilometer lopen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Ik hoop in oktober klaar te zijn met alles. Of eigenlijk, dan ben ik er wel klaar mee. HM van Amsterdam is denk ik het laatste voor dit jaar.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Alsof je net begonnen bent aan je loopquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:23 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Had niet het idee dat ik me zo fit voelde.
![]()
Wil die ook gaan lopen... daarvoor de Dam tot Damloop.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef slacker_nl het volgende:
Ik hoop in oktober klaar te zijn met alles. Of eigenlijk, dan ben ik er wel klaar mee. HM van Amsterdam is denk ik het laatste voor dit jaar.![]()
wel klaar, maar nog niet met trainenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef slacker_nl het volgende:
Ik hoop in oktober klaar te zijn met alles. Of eigenlijk, dan ben ik er wel klaar mee. HM van Amsterdam is denk ik het laatste voor dit jaar.
Oh, misschien nog de 7 heuvelen loop ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zag net dat er een 10km in Tilburg is eind november, lijkt me ook wel leuk, heb ik vrienden zitten. Kan ik sociaal zijn en sporten combineren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wel klaar, maar nog niet met trainen
Oh, misschien nog de 7 heuvelen loop ;-)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Welke afstand"?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:33 schreef Littlecreep het volgende:
Misschien niet helemaal een beginner, maar toch leuk om hier even mee te lezenVroeger al veel hardgelopen en enkele triathlons gedaan, maar afgelopen jaren wat blessures aan knie gehad. Fysio raadde toen aan het te houden bij het wielrennen, maar eind deze zomer toch weer hardlopen opgepakt. Loop nu drie keer per week hard en sta zaterdag voor het eerst weer aan de start van een wedstrijdje (Reeuwijkse Plassenloop) Kijken of ik die onder het uur kan finishen, dan ben ik tevreden
Daarbij waarschijnlijk eind zomer een halve marathon weer lopen en wellicht weer een duathlon of triathlon, wat toch de passie blijft.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Welcome aboardquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:07 schreef Novem het volgende:
Ik kom ook meedoen!
Loop nu een maand en doe ernaast aan krachtraining en lopen op de band in de sportschool, gewoon wandelen met een flinke helling.
Na een paar astma-aanvallen na het lopen een inhaler gehad van de dokter en het is daarna niet meer voorgekomen, kan ineens stukken beter rennen, zonder een benauwd gevoel, heerlijk!
Ik ben nu aan het opbouwen naar 5km, heb nu nog een paar wandelstukjes ertussen, maar daar werk ik aan.
Hebben jullie ook dat de eerste km veel zwaarder lijkt dan de rest? In het begin gaat het allemaal stroefjes en heb ik het idee dat het niks gaat worden, zere benen enz., na een km of anderhalf wandel ik 2 minuten en daarna gaat het ineens als een tierelier, geen verzuring, niks, gek he?, meestal gaan de eerste kilometers bij mij iets te snel waardoor het niet lekker loopt. Maar daarna kom ik in een lekker ritme en loop ik de rest zonder moete uit. Hebben wel meer mensen last an geloof ik, gewoon niet te hard van stapel lopen maar direct in je ritme proberen te komen.
![]()
Weten jullie wat mij heel erg opgevallen is sinds ik aan het hardlopen ben? Mijn huid is er een stuk beter op geworden. Veel minder last van pukkeltjes en het ziet er allemaal veel egaler uit. Mooi meegenomen!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Zal ook met je eten te maken hebben, denk ik zo. Sinds ik namelijk gezonder eet, groeien mijn nagels als een gek en breken ze ook niet zomaar meer af. 'Hardlopen' doe ik nog maar 2.5 weekquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef Finland. het volgende:
Weten jullie wat mij heel erg opgevallen is sinds ik aan het hardlopen ben? Mijn huid is er een stuk beter op geworden. Veel minder last van pukkeltjes en het ziet er allemaal veel egaler uit. Mooi meegenomen!
I reject reality and substitute my own![]()
en ik denk dat je ook veel meer afvalstoffen uitzweet die zich anders ophopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zal ook met je eten te maken hebben, denk ik zo. Sinds ik namelijk gezonder eet, groeien mijn nagels als een gek en breken ze ook niet zomaar meer af. 'Hardlopen' doe ik nog maar 2.5 week
Beetje raar praatje maar zelfs mij zweet ruikt minder "vies" sinds ik aan het hardlopen geslagen ben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zal ook meespelen, ja. Het is volgens mij een totaalplaatje van beweging + gezond eten + water drinken + stoffen uitscheiden, waardoor je inderdaad een betere huid, nagels, haar enzovoort aan kunt overhouden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en ik denk dat je ook veel meer afvalstoffen uitzweet die zich anders ophopen.
Beetje raar praatje maar zelfs mij zweet ruikt minder "vies" sinds ik aan het hardlopen geslagen benI reject reality and substitute my own![]()
Ik ben niet echt bijzonder anders gaan eten, koken kan ik namelijk nog steeds niet. Het enige verschil is, is dat ik iets sneller naar de water grijp ipv sinaasappelsap oid.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
ik denk er dan ook over om te stoppen met lopen voordat ik te knap wordquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zal ook meespelen, ja. Het is volgens mij een totaalplaatje van beweging + gezond eten + water drinken + stoffen uitscheiden, waardoor je inderdaad een betere huid, nagels, haar enzovoort aan kunt overhouden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Of juist doorlopen en allemaal feromonen uitscheiden, waardoor je de vrouwtjes aantrektquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk er dan ook over om te stoppen met lopen voordat ik te knap word
Goed, genoeg flauwigheid voor vandaag, morgen hopen op een lekker zonnetje bij het lopen!
[ Bericht 0% gewijzigd door CindieY op 13-03-2012 20:51:47 ]I reject reality and substitute my own![]()
haha, niet nodig..ben al 10 jaar gelukkig getrouwd alleen denk ik dat een ieder zich toch gevleit voelt als het andere geslacht je nog een blik waardig guntquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of juist doorlopen en allemaal feromonen uitscheiden, waardoor je de vrouwtjes aantrekt
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-03-2012 20:42:21 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanavond eindelijk de 10km gepasseerd! Iets wat ik nooit gedacht had te halen. Mijn huidige record was 8,6km in 52 minuten. Vanavond aan 1 stuk doorgelopen tot 60 minuten en bij nameting blijkt dat 10,5 km te zijn!! Het ging vrij lekker af en toe wel een moeilijk momentje maar wel doorgezet! Vandaag ook weinig gedaan..
Ben een half jaar geleden begonnen met Evy start to run 0-5km. Toen al gedacht dat nooit te halen!
Zo zie je maar! Blijkbaar kan het toch als je doorzet!
Mag ik vragen naar andere metingen in 60 minuten? Ben wel benieuwd hoe de snelheid is.![]()
Dat ligt eraan, kan 9/10/11 km zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef ejvdb het volgende:
Mag ik vragen naar andere metingen in 60 minuten? Ben wel benieuwd hoe de snelheid is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
tussen 12,8 en 13,6. 10,5 is een mooie snelheid. Boven zeg 12 is eigenlijk te hard voor een goede training.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
Forum Opties Forumhop: Hop naar: