abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109017156
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

_________________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
_________________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Groningen
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Franknfurter, hiker regio Utrecht
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Zwolle
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden

Privechauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
pi_109017225
Laatste 5 nuttige posts

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:27 schreef joppie_saus het volgende:
Dat is inderdaad een groot heikel punt. Jongen die ik ken had bij zowel EW als AR gesolliciteerd en beide bedrijven wisten dat donders goed van elkaar op de een of andere manier.
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag lekker dagje gehad *O* het was lekker weer, de auto was best fijn (C4 Picasso diesel automaat met cruise control) dus lekker onderuit gezakt gereden, koffie van de BP erbij, zonnetje, prachtig.
quote:
15s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:57 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, ik heb één rit morgen, een wereldreis naar Steenwijk. Moet er ook nog eens voor half tien zijn, dus mooi op tijd mijn nest uit.
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:14 schreef RangeRover het volgende:
Opzich prima dagje. Moest voor de groene uit Meerkerk een relatief nieuwe Scénic (Bose uitvoering) van Haarlem naar een particulier in Renswoude brengen. Vanaf daar een huurtoeran naar Veenendaal. Beetje balen alleen dat ik een krasje over het oog heb gezien en de particulier er op stond dat ik het wel noteerde. Benieuwd of het gevolgen heeft voor m'n eigen risico.
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat betreft weinig werk: nergens last van in regio Rotterdam. Maar mij vinden ze dan ook heel aardig natuurlijk :7

Ik heb vandaag gewerkt op de vestiging van de voormalig Oranje, in Rotterdam NW. Was weer prima uit te houden, niet erg druk qua transporten en ik mocht om 16.00 alweer naar huis.
pi_109017641
Wauw ik post wat nuttigs.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_109017669
Ik niet want vrouw :7
pi_109017738
In totaal dus maar 5 mensen van AR.
pi_109017766
Lijkt me wel erg leuk werk in de zomervakantie maar het salaris valt een beetje tegen.
  maandag 12 maart 2012 @ 17:42:54 #7
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109017805
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:38 schreef Franknfurter het volgende:
Ik niet want vrouw :7
Zelfkennis. Altijd +1.
#26 || Luciano da Silva
pi_109017870
Weet je hoe leuk het is om een vrouw te zijn?
Je kunt werkelijk waar álles gillen want je kunt het óf afschuiven op je hormonen en anders heeft sowieso niemand er aandacht aan besteed :')
pi_109017944
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:44 schreef Franknfurter het volgende:
Weet je hoe leuk het is om een vrouw te zijn?
Je kunt werkelijk waar álles gillen want je kunt het óf afschuiven op je hormonen en anders heeft sowieso niemand er aandacht aan besteed :')
ik kan wel meer dingen verzinnen wat voor voordelen vrouwen hebben :P
pi_109017997
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:47 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ik kan wel meer dingen verzinnen wat voor voordelen vrouwen hebben :P
Ik ook wel hoor :9 :9~
pi_109018042
Lekker met je tetten spelen.
  maandag 12 maart 2012 @ 17:50:57 #12
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109018068
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker met je tetten spelen.
Waarom moet dat nou weer zo.
#26 || Luciano da Silva
pi_109018170
quote:
13s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:50 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Waarom moet dat nou weer zo.
Ik kom nooit vrouwen tegen.
pi_109018295
Is hier van iemand wel eens het eigen risico van 75,- ingehouden?
  maandag 12 maart 2012 @ 18:02:55 #15
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109018489
Schijt hem niet zo man. Grote kans dat dat krasje ook al bekend was op het ophaaladres.
#26 || Luciano da Silva
pi_109018542
Schade gereden dan? Zo nee: geen probleem. Ik heb ook met auto's gereden die flink misbruikt waren. Zelfs een keer met een auto die net APK was afgekeurd :P
pi_109018550
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef RangeRover het volgende:
Is hier van iemand wel eens het eigen risico van 75,- ingehouden?
Ja maar dat kwam omdat ik ergens tegenaan gereden was :P
  maandag 12 maart 2012 @ 18:05:22 #18
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109018568
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Schade gereden dan?
Wie?
#26 || Luciano da Silva
pi_109018899
Morgen toch nog een ritje, Volvo V50. En ik kan nog mooi uitslapen ook
.
pi_109019021
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wie?
RangeRover, omdat hij ineens vraagt over het eigen risico :P
  maandag 12 maart 2012 @ 18:19:48 #21
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109019077
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ah, op die fiets.
#26 || Luciano da Silva
pi_109019108
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Hij postte in het vorige topic dat hij bij de inname een kras over het hoofd had gezien en dat de klant waar hij de auto afleverde per se wilde dat die kras nog genoteerd werd.
pi_109019238
Ah zodoende. Geen ervaring mee gelukkig.
pi_109019556
Ik 1 keertje, alleen dat was iets anders. Ik moest de auto ophalen bij een garage en afleveren bij een particulier. Voor die rit hoefde je alleen geen transportformulieren mee te nemen, maar kreeg je van die garage een uitgifteformulier met daarop de schades die die garage geconstateerd had. Dat moest je dan laten tekenen en terugsturen per post. Alleen zij hadden ook een paar krassen niet genoteerd (gebruikerskrassen waren dat, die je vaak rond de deurhendels ziet). Dat wilde die man per se erop hebben staan, dus dat had hij genoteerd.
Ik heb er verder nooit meer wat van gehoord trouwens.
pi_109020241
Ik had een keer een deuk in het dak die ik niet heb genoteerd. Klant was het met me eens dat ik die er nooit in had kunnen rijden, maar hij wilde (logisch) het wel op het formulier. Even gebeld en het was bekend bij de maatschappij, dan is het geen probleem.
pi_109021124
Ik heb hier volgens mij wel eens gelezen dat de reistijd van en naar de vestiging voor vestigingswerk bij EW niet uitbetaald wordt, weet iemand hoe dit bij AR zit? Moet toch 2x een uurtje reizen
pi_109021950
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:17 schreef Jieuwst het volgende:
Ik heb hier volgens mij wel eens gelezen dat de reistijd van en naar de vestiging voor vestigingswerk bij EW niet uitbetaald wordt, weet iemand hoe dit bij AR zit? Moet toch 2x een uurtje reizen
Ook bij AR niet. Dus 2 uur van je eigen tijd.
pi_109022180
Bij ons zijn de innameformulieren slechts een indicatie van de schade, mocht er op de vestiging nog iets te zien zijn wat niet op de formulieren staat kan dat alsnog doorbelast worden. Dus daar hebben we eigenlijk nooit gezeik mee.
pi_109022644
Morgen wel weer werk, Waddinxveen - Breda in een Golf en Breda - Rotterdam ook in een Golf.
pi_109023470
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Ook bij AR niet. Dus 2 uur van je eigen tijd.
Oh, das dan wel weer jammer.. :(
pi_109028147
Het verschilt bij mij per formulier wat ik moet noteren. Soms schade en accessoires, soms alleen de kilometerstand en tankinhoud.
pi_109033531
Hoe kan ik bij het lijstje toegevoegd worden? Ik ben privéchauffeur regio Arnhem in dienst van Easyway.

Woensdag weer een rit voor een vriendelijke meneer (staat zo in de ritgegevens :) ). de auto is een Citroen C5, niet mijn type auto maar we zullen zien hoe het rijd, wat ik zo op het internet zie is het nog best een interessante auto.
pi_109033652
Vriendelijke meneer? Krijg je zelfs een karakterschets mee?
pi_109034020
Nou ja, ik zal het citeren, en dit is het enige wat bij de opmerkingen staat:
"Blijkbaar een hele aardige man!"

Prima, als ik maar een leuk gesprek kan hebben en geen doodse stiltes heb in de auto. ^^
pi_109034237
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef DrSnuggle het volgende:Prima, als ik maar een leuk gesprek kan hebben en geen doodse stiltes heb in de auto. ^^
Tijdens het auto rijden praat ik nooit. Bij mij is het regel bek dicht muziek op 100 en anders stap je maar weer fijn uit :')
  maandag 12 maart 2012 @ 23:01:12 #36
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109034261
Ach, hangt er vanaf met wie ik in de auto zit.
#26 || Luciano da Silva
pi_109034336
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef S-RS het volgende:

[..]

Tijdens het auto rijden praat ik nooit. Bij mij is het regel bek dicht muziek op 100 en anders stap je maar weer fijn uit :')
Serieus, je radio aan? Maar dat mag toch niet met een klant achter in de auto, of vinden de meeste het geen probleem?
  maandag 12 maart 2012 @ 23:05:56 #38
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109034504
Wel als je hiker bent :')

Of als je privé rijdt.
#26 || Luciano da Silva
pi_109034523
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef S-RS het volgende:

[..]

Maar daarvoor ben je ook autist.
pi_109035021
quote:
15s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef joppie_saus het volgende:
Wel als je hiker bent :')

Of als je privé rijdt.
Haha, dat is echt een nadeel van privéchauffeur, je moet je zo netjes gedragen. :P
  maandag 12 maart 2012 @ 23:20:01 #41
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109035075
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Daar hebben we allemaal wel eens last van.
#26 || Luciano da Silva
pi_109039913
quote:
de auto is een Citroen C5
Ik vind dat ding vrij belabberd rijden moet ik zeggen, al hielp het niet echt dat hij in mijn geval ook nog ondergemotoriseerd was.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:40:54 #43
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109041151
De oude C5 is een slagschip, de nieuwe wel fijn.
#26 || Luciano da Silva
pi_109041444
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha, dat is echt een nadeel van privéchauffeur, je moet je zo netjes gedragen. :P
Hiken, ideaal. Auto's lekker uitproberen en doen wat ik wil.
pi_109041749
Hiken is inderdaad wel echt ideaal. Ik zou het echt geen fijn gevoel vinden als ik wist dat er iemand achter me zat die afhankelijk is van hoe ik rij. Als ik met m'n ouders auto ergens heen ga en er gaan vrienden mee dan heb je dat natuurlijk niet, want dat is gewoon relaxed, maar met mensen die je niet kent vind ik het toch een nare gedachte denk ik :') Geef mij maar gewoon een auto die ergens heen moet en als ik dan in de drie over een rotonde wil ipv in de 2 dan kan dat lekker ^O^
pi_109041774
In de 3 over een rotonde? :')
pi_109041834
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Op rotonde's in limburg kan dat ja :')
pi_109041869
Flinke rotondes dan.
pi_109041870
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ooit op knooppunt Joure geweest? :P
pi_109041883
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Och, heb je dat trieste figuur ook weer hoor :')
pi_109041893
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ooit op knooppunt Joure geweest? :P
Lekker in z'n 6 over de rotonde :o
pi_109041925
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Flinke rotondes dan.
Heel plat vooral. En in limburg komt er niet altijd iemand aanrijden op de rotonde waardoor je er ook gewoon direct op kunt.
pi_109042251
Werd gisteren tijdens me eerste rit gebeld of ik even wat brandstof naar een collega kon brengen, die dacht het tankstation nog wel te halen...niet dus :').
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:41:19 #54
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109042359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:16 schreef S-RS het volgende:

[..]

Lekker in z'n 6 over de rotonde :o
Net in Steenwijk-Centrum in zijn 5 over een rotonde. Moest de eerste afslag er weer af, dan is het gewoon een kwestie van het gas erop houden en een paraboolvorm rijden :+
#26 || Luciano da Silva
pi_109043113
In z'n 5? :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:35 schreef enpe het volgende:
Werd gisteren tijdens me eerste rit gebeld of ik even wat brandstof naar een collega kon brengen, die dacht het tankstation nog wel te halen...niet dus :').
Hahaha, wel geinig dat EW het zo oplost! ^O^
pi_109043164
Haha dat is wel een beetje raar ja, als je dan je collega brandstof moet gaan brengen :') Daarom moeten ze ook gewoon een pas geven die je overal kunt gebruiken (die bestaan toch?), dan krijg je niet dat mensen door blijven rijden tot een esso.
pi_109043194
Wat ben ik blij dat ik overal gewoon kan tanken. Moet het wel voorschieten maar ik heb wel eens een auto opgehaald met een lege tank, dan heb ik echt geen zin om een Esso te gaan zoeken.
pi_109043236
Je hebt ook echt maar één esso per 10 shells lijkt het wel :')
pi_109043532
Op de snelweg heb je echt amper Esso's, heel kut. Dan schiet ik het wel voor, maar als ik nog in de bebouwde kom rij zoek ik altijd een Esso op.
pi_109043640
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:15 schreef Franknfurter het volgende:Daarom moeten ze ook gewoon een pas geven die je overal kunt gebruiken (die bestaan toch?)
Yep die bestaan. Onze leasel thuis kunnen we overal vol gieten. Maar dit heeft vast (financiële) voordelen voor EW oid. Anders is zo'n universele pas net zo makkelijk, zo niet makkelijker.
Maar ik denk dat je voor een universele moet betalen omdat die lui die dat regelen er ook geld aan willen verdienen. Ik denk dat Esso ze goedkoop of zelfs gratis verstrekt. Die zijn al tevreden als er bij hun getankt wordt.

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat ben ik blij dat ik overal gewoon kan tanken. Moet het wel voorschieten maar ik heb wel eens een auto opgehaald met een lege tank, dan heb ik echt geen zin om een Esso te gaan zoeken.
Wij kunnen ook gewoon overal tanken, maar dan moeten we het inderdaad voorschieten. En zoek liever een esso op dan dat ik een 70 liter tank benzine moet af tanken :P
pi_109043667
Ik heb nog nooit voorgeschoten :D
Ik tank ook nooit onderweg, als ik bij ophalen zie dat ik weinig benzine heb dan tank ik meteen en altijd esso.
pi_109043675
Waarom zou ik een volle tank tanken? We moeten zo min mogelijk tanken dus ik tank ook alleen voor de afstand die ik nog moet rijden :P
pi_109043762
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wij kunnen ook overal tanken, maar bij de Esso hoeven we het niet voor te schieten.

Voor 5 a 10 liter ga ik niet moeilijk doen, voor meer rijdt ik om. Vooral aan het begin van de maand.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:35:30 #64
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109043787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:26 schreef Viezze het volgende:
Op de snelweg heb je echt amper Esso's, heel kut. Dan schiet ik het wel voor, maar als ik nog in de bebouwde kom rij zoek ik altijd een Esso op.
Langs de snelweg zitten meer Esso's dan je denkt, maar soms moet je even van de weg af. Langs de A7 bij Marum zit een Esso direct naast de snelweg (afrit Marum) en langs de A28 afrit De Wijk nemen, dan rij je er gelijk tegen aan bij het einde van de afrit. Je kunt ook A28 afrit Zuidwolde en einde afrit naar rechts, t-splitsing links dan kom je bij een Esso pomp waar er nog voor je getankt wordt :D

Verder heb ik gewoon mijn TomTom altijd bij me. Ik kijk even hoeveel km ik nog kan rijden volgens de boordcomputer, dan laat ik de TT zoeken naar dichtsbijzijnde Esso (handig die functie :+) en dan bel ik EW op dat ik een gat van x-kilometer heb en dan mag ik dat gewoon bijtanken.
#26 || Luciano da Silva
pi_109044005
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom zou ik een volle tank tanken? We moeten zo min mogelijk tanken dus ik tank ook alleen voor de afstand die ik nog moet rijden :P
Bij EW moeten auto's soms afgetankt afgeleverd worden ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:35 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Langs de snelweg zitten meer Esso's dan je denkt, maar soms moet je even van de weg af. Langs de A7 bij Marum zit een Esso direct naast de snelweg (afrit Marum) en langs de A28 afrit De Wijk nemen, dan rij je er gelijk tegen aan bij het einde van de afrit.
Daar kom ik elke weekO+
En die afslag neem ik heeeeuuul vaaak. Die gaat richting het mooiste dorp van Nederland :') Kughhh, heeft iemand een kots zakje? :+

Ik heb op m'n navi ook alle tankstations staan. Kan ook zoeken speciaal op wasstraat e.d. als dat nodig is. En ik kan ook nog zien welke tankstations er op de route liggen en hoe ver dat nog is. Ideaal ^O^
pi_109044242
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:43 schreef S-RS het volgende:

[..]

Bij EW moeten auto's soms afgetankt afgeleverd worden ;)
Bij AR is het mogelijk maar ik heb het nog nooit meegemaakt. :P
pi_109044471
Mijn record is iets van 140 euro op één dag getankt :P
Auto die ik ophaalde moest afgetankt worden afgeleverd en was leeg bij ophalen, daar ging dus totaal al voor 100 euro in. Dan ben je blij met een tankpas
pi_109044515
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Viezze het volgende:
Auto die ik ophaalde moest afgetankt worden afgeleverd en was leeg bij ophalen, daar ging dus totaal al voor 100 euro in. Dan ben je blij met een tankpas
Zoiets had ik ook een keer ja, moest toen een station afgetankt inleveren. Ging toen 70 liter in:') Ben even vergeten welke auto het was.
pi_109045556
Had net een auto, boordcomputer gaf aan dat er nog 5km gereden kon worden tot leeg, ik tank 8 liter en ineens kan dat ding nog 390km rijden. Ik vertrouw die dingen nooit.
.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:33:44 #70
182073 invine
blablabla etc.
pi_109046856
Ik ga nieuw werk zoeken denk ik... na 3 jaar hiken en ongeveer 2 jaar PC vind ik het wel weer goed.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_109047245
Zo, iedereen hier stopt er opeens mee of heeft iets ernaast. Ik ga vanmiddag beginnen bij m'n nieuwe baantje, ben benieuwd! :7
pi_109048104
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:46 schreef Franknfurter het volgende:Ik ga vanmiddag beginnen bij m'n nieuwe baantje, ben benieuwd! :7
Ben wel benieuwd wat je nu gaat doen, of heb ik dat al gemist?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:24:59 #73
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109048339
Zo, net even bijna de koppelingsplaten van mijn auto eruit gebrand. Stond in de parkeergarage, reed de helling naar boven op toen ik ineens moest remmen voor een auto voor mij. Uit stilstand weggekomen met 7000rpm en een flinke stankgeur in de auto :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:25:38 #74
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109048365
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:24 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, net even bijna de koppelingsplaten van mijn auto eruit gebrand. Stond in de parkeergarage, reed de helling naar boven op toen ik ineens moest remmen voor een auto voor mij. Uit stilstand weggekomen met 7000rpm en een flinke stankgeur in de auto :')
Ja dan kun je gewoon niet rijden :')
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_109048384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:16 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat je nu gaat doen, of heb ik dat al gemist?
Oh ik weet niet of ik het heb verteld maar ik ga bij een sushizaak hier om de hoek werken. Kan er meer verdienen dan bij EW en heb ook een regelmatiger inkomen dan. Mag telefoontjes aannemen, koks orders geven en de 16-jarige scooterbroekies wegsturen :7
pi_109048850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:26 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Oh ik weet niet of ik het heb verteld maar ik ga bij een sushizaak hier om de hoek werken. Kan er meer verdienen dan bij EW en heb ook een regelmatiger inkomen dan. Mag telefoontjes aannemen, koks orders geven en de 16-jarige scooterbroekies wegsturen :7
Oké, dat is op zich nog niet zo heel erg. Zolang je maar niet in de bediening oid staat is het in de horeca wel uit te houden!
pi_109049640
Nope, is alleen afhaal en bezorgen. Maar bij dit baantje hoef ik niet een kilometer door een weiland te lopen :')
pi_109049762
Ach dat heeft ook zo zijn charmes :P
pi_109049821
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:08 schreef Franknfurter het volgende:
Nope, is alleen afhaal en bezorgen. Maar bij dit baantje hoef ik niet een kilometer door een weiland te lopen :')
Dat heb ik sowieso nog nooit gedaan :+

Ik vindt het bij EW echt super relaxt werken. Alleen de hoeveelheid werk is op het moment een beetje bagger...
pi_109050607
Ik kreeg net een mailtje van EW met als onderwerp 'bekeuring'.... altijd fijn om in je mailbox te zien staan. Ik moet 44 euro lappen voor gecorrigeerd 6km te hard. Da's weer een dagje voor niets gewerkt door die zakkenvullers bij de politie.
pi_109050616
Ik word eigenlijk altijd wel gebeld, maar dat kan ook liggen aan mijn woonplaats. Hoop dat ik zo nog gebeld word, meestal is dat rond 16-17 uur.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:40:54 #82
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109050643
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef maxmin het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van EW met als onderwerp 'bekeuring'.... altijd fijn om in je mailbox te zien staan. Ik moet 44 euro lappen voor gecorrigeerd 6km te hard. Da's weer een dagje voor niets gewerkt door die zakkenvullers bij de politie.
Waar ben je geflitst dan?
#26 || Luciano da Silva
pi_109050710
Balen! Ik heb gelukkig nog nooit een bon gehad, maar het kan je natuurlijk altijd gebeuren. Het is echt schandalig dat een winkeldiefstal lager gestraft wordt dan door rood rijden!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:48:50 #84
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109050900
En toen stond er weer een kansloze 316i op de EW-FB :')
#26 || Luciano da Silva
pi_109054163
quote:
Waar ben je geflitst dan?
Aan de Hogeweg in Amersfoort... Ik had een uur om een BWM 1serie 10km te verplaatsen dus ik ging maar even wat rondrijden. Uiteindelijk een duur ritje geworden:p

quote:
En toen stond er weer een kansloze 316i op de EW-FB
Ik zie alleen een audi staan. Maar either way, men stuurt echt elke auto duurder dan een golf op naar EW, beetje jammer. Ik vond m'n bwm 5 laatst ook een erg mooie bak, maar zo'n ding heeft iedereen al wel een keer gereden dus overbodig om op te sturen.
pi_109054414
Ik heb morgen eerste ritje voor ar! :D
Maar welke tijd is betaald? Ik ga morgen vanuit school van A naar B en dan met de trein weer terug. Krijg ik dan betaald vanaf het moment dat ik van school ga en tot ik weer thuis ben?
pi_109055453
Je krijgt betaald vanaf het moment dat je van huis weggaat totdat je weer thuis aankomt -30 minuten.

Ik weet niet of ze moeilijk doen als het vanaf je school langer reizen is naar het ophaaladres dan vanaf je huisadres. Heb zelf alleen maar vanaf huis gewerkt, dus geen ervaring mee.
.
pi_109056298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Viezze het volgende:
Wij tanken gemiddeld 200 euro per dag denk ik :P Auto's moeten bij ons altijd afgetankt worden als ze terugkomen in Nijmegen. ;) (Record voor 1 auto is overigens 130 euro, Volvo S80 T4 die helemaal leeg was)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:16:19 #89
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109056372
Vandaag even privé getankt. ¤65,00 voor 40 liter. Niet leuk meer.
#26 || Luciano da Silva
pi_109056881
1,625 voor een liter vindt ik anders best netjes.
pi_109056986
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:51 schreef Pizzabodem het volgende:
Je krijgt betaald vanaf het moment dat je van huis weggaat totdat je weer thuis aankomt -30 minuten.

Ik weet niet of ze moeilijk doen als het vanaf je school langer reizen is naar het ophaaladres dan vanaf je huisadres. Heb zelf alleen maar vanaf huis gewerkt, dus geen ervaring mee.
vanuit school duurt juist korter. Is maar der vraag of school morgen doorgaat. Anders 45 , minuten onderweg.
pi_109057386
Ze gaan er vanuit dat je vanaf huis reist volgens mij, en als het vanaf school korter reizen is, dan is het zeker geen probleem lijkt mij hoor.

Kijk, als je in Utrecht woont en je studeert in Eindhoven, en je moet een auto ophalen in Maarssen bijvoorbeeld, dan zal het wel opvallen als je vanaf je school/uni gaat werken :P En daar zullen ze dan niet blij mee zijn lijkt me.

Ik moet de laatste tijd trouwens bijna elke rit tanken. Niet echt leuk met die hoge brandstofprijzen....
Had liever een tankpasje :P

[ Bericht 20% gewijzigd door Pizzabodem op 13-03-2012 19:12:20 ]
.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:35:14 #93
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109059913
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:14 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Wij tanken gemiddeld 200 euro per dag denk ik :P Auto's moeten bij ons altijd afgetankt worden als ze terugkomen in Nijmegen. ;) (Record voor 1 auto is overigens 130 euro, Volvo S80 T4 die helemaal leeg was)
Waar werk je dan, als je uit Nijmegen werkt?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_109060596
Vandaag eerste dag vestigingswerk gedaan. Werd om half 11 al weer gebeld of ik donderdag weer wilde.
Ik vond het wel prima, heb haast alleen maar gereden, 2 busjes schoongemaakt (met z'n tweeën).

Ik had alleen nog een vraagje. Toen ik net mn uren van vandaag wilde gaan invoeren stonden er geen uren voor me open om in te voeren. AR is dus waarschijnlijk vergeten de opdracht in het systeem aan mij te koppelen. Of is dit normaal bij vestigingswerk? Ik bel morgenochtend sowieso wel even, anders heb ik dadelijk de hele dag voor niks gewerkt
pi_109062550
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef Jieuwst het volgende:
Vandaag eerste dag vestigingswerk gedaan. Werd om half 11 al weer gebeld of ik donderdag weer wilde.
Ik vond het wel prima, heb haast alleen maar gereden, 2 busjes schoongemaakt (met z'n tweeën).

Ik had alleen nog een vraagje. Toen ik net mn uren van vandaag wilde gaan invoeren stonden er geen uren voor me open om in te voeren. AR is dus waarschijnlijk vergeten de opdracht in het systeem aan mij te koppelen. Of is dit normaal bij vestigingswerk? Ik bel morgenochtend sowieso wel even, anders heb ik dadelijk de hele dag voor niks gewerkt
Vestigingswerk uren worden ingevuld door het bedrijf waar je gewerkt hebt, en zodra dit is gedaan krijg je een mailtje, en dan staan ze ook pas in het systeem om ze te controleren. Sommige bedrijven doen het gelijk als je daar de deur uitloopt, andere doen dit niet direct misschien.
.
pi_109063971
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Vestigingswerk uren worden ingevuld door het bedrijf waar je gewerkt hebt, en zodra dit is gedaan krijg je een mailtje, en dan staan ze ook pas in het systeem om ze te controleren. Sommige bedrijven doen het gelijk als je daar de deur uitloopt, andere doen dit niet direct misschien.
Oke, in dat geval wacht ik het nog een paar daagjes af :)
pi_109064254
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Oke, in dat geval wacht ik het nog een paar daagjes af :)
Dat zou ik niet doen, gewoon morgen nog even afwachten/morgenmiddag bellen. Straks krijg je een week later pas uitbetaald ofzo :D Misschien zijn ze het wel vergeten.
.
pi_109064359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef S-RS het volgende:
WAAR????

Net de auto ook weer even volgesmeten. 83 euro voor 55 liter... Bah..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_109065728
Ik heb morgen een ritje van ongeveer 45 minuten maar met de OV terug duurt het wel 3 uur (!)
Als ik morgen ochtend bel, zou ik kans hebben dat ze vanaf locatie B weer een ritje terug hebben?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:00:01 #100
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109067991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef S-RS het volgende:
Waar doe je dat dan? 1,709 was het hier aan de Bornholmstraat ;(
#26 || Luciano da Silva
pi_109068401
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Waar doe je dat dan? 1,709 was het hier aan de Bornholmstraat ;(
Waar? Geen idee. Ik deed gewoon 65/40 uit jou post;p

quote:
13s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef joppie_saus het volgende:
pi_109070178
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:06 schreef S-RS het volgende:

[..]

Waar? Geen idee. Ik deed gewoon 65/40 uit jou post;p

[..]

_O-
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:46:24 #103
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109071064
Ja godver :') Ik rond toch af.. Maar goed, 1-0 voor jou dan maar?
#26 || Luciano da Silva
pi_109072728
Ja, ik hou van overwinningen. Wat is de volgende zet?
pi_109072917
Ik heb nog een kwart tank in m'n auto.. Ik ga naargeestig op zoek naar het goedkoopste pompstation hier in de omgeving als ik hem weer vol moet gooien.
pi_109073940
FOK!meet in Koeweit? 18 cent voor een litertje euro 95 :D
pi_109074500
Toen ik 12 was heb ik een jaartje in Saudi-Arabië gewoond, daar was er nationale verontwaardiging als de benzineprijzen boven de 50 guldencent per liter kwam :D
pi_109080830
Helaas geen rit voor vandaag. Het was rustig.
pi_109081192
Kom ik op het station waar de klant klaar staat, zie ik geen citroen c5, maar een volvo v70. Klant heeft net een nieuwe auto georegen. Prima!! :)
Auto rijdt echt heerlijk, enige waar ik aan moet wennen is het start/stop systeem. Vooral tijdens het parkeren, wil je hem in zijn achteruit zetten, slaat ie even af. ^^ maar over het algemeen zit ik goed met deze klant en auto. :)
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:49:42 #110
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109081505
quote:
13s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het IS rustig. 10 dagen beschikbaar deze maand, slechts vier gewerkt en dan ook nog eens maar 30 uur gewerkt.
#26 || Luciano da Silva
pi_109081621
ik ga denk ik stoppen bij ew.. Dan kan ik de loonheffingskorting gebruiken bij m'n nieuwe werkgever.
pi_109082637
quote:
13s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zelf gebeld? Dacht dat dat niet meer mocht?
pi_109082898
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:26 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Zelf gebeld? Dacht dat dat niet meer mocht?
Ik zit bij AR en ik blijf net zo lang bellen totdat ik een rit heb hoor.
pi_109082930
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:53 schreef Franknfurter het volgende:
ik ga denk ik stoppen bij ew.. Dan kan ik de loonheffingskorting gebruiken bij m'n nieuwe werkgever.
Je krijgt het geld uiteindelijk gewoon terug hè..en de loonheffingskorting kan je het beste aanzetten bij het bedrijf waar je het meeste verdient.
pi_109083011
Blijkbaar vinden ze mij heel aardig, laatste keer dat ik beschikbaar was en niet gebeld ben is ergens in december geweest.
pi_109083065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Je krijgt het geld uiteindelijk gewoon terug hè..en de loonheffingskorting kan je het beste aanzetten bij het bedrijf waar je het meeste verdient.
Ja ik verdien dus beter bij mn nieuwe werk. En ik moet een huur betalen dus ik heb mijn geld liever direct ;)
pi_109083071
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn auto heeft een (benzine) tank van 63L. Do the math ;(

Over benzineverhalen van vroegah:

Ik reed 's in een C1 (geloof ik, iig een soortgelijk model waarin die achterlijke benzinemeter met onnauwkeurige streepjes werkt). Ik reed op ring Utrecht en dacht dat ik de Esso voorbij Utrecht (ri. Almere) wel zou halen. Afslag Esso in zicht, houdt dat ding ermee op. Zover mogelijk laten uitrollen...en letterlijk 5m voor de afslag kwam ik tot stilstand. De laatste 100m heb ik 'm geduwd tot aan de pomp :D

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als fiscalist adviseer ik mensen meestal 't omgekeerde :+
pi_109083079
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik zit bij AR en ik blijf net zo lang bellen totdat ik een rit heb hoor.
Ah zo, dacht bij EW. Erg jammer dat het met dit weer zo rustig is, hoop vanmiddag eindelijk weer op een ritje. Heeft nu wel lang genoeg geduurd..
pi_109083789
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:38 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Mijn auto heeft een (benzine) tank van 63L. Do the math ;(

Over benzineverhalen van vroegah:

Ik reed 's in een C1 (geloof ik, iig een soortgelijk model waarin die achterlijke benzinemeter met onnauwkeurige streepjes werkt). Ik reed op ring Utrecht en dacht dat ik de Esso voorbij Utrecht (ri. Almere) wel zou halen. Afslag Esso in zicht, houdt dat ding ermee op. Zover mogelijk laten uitrollen...en letterlijk 5m voor de afslag kwam ik tot stilstand. De laatste 100m heb ik 'm geduwd tot aan de pomp :D

[..]

Als fiscalist adviseer ik mensen meestal 't omgekeerde :+
Ik heb ook een keer stil gestaan met een C1, maar dat was niet voor EW. Gelukkig kwam een random persoon ons toen afslepen want we moesten nog een flink stuk.

Hoezo adviseer je het omgekeerde?
pi_109083913
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Je had helemaal gelijk, heb vanochtend al een mailtje ontvangen dat de vestiging mijn uren heeft ingevoerd
pi_109083945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:57 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb ook een keer stil gestaan met een C1, maar dat was niet voor EW. Gelukkig kwam een random persoon ons toen afslepen want we moesten nog een flink stuk.

Hoezo adviseer je het omgekeerde?
Omdat mensen er vaak vanuit gaan dat ze 'toch wel hun heffingskorting' terugkrijgen (ik heb het nu over mensen met bijbaantjes, dit gaat uiteraard niet op voor mensen met een fulltime baan), en dan erg gedesillusioneerd zijn als blijkt dat hun volledige heffingskorting nodig was en dat ze vrij weinig tot niets terugkrijgen.

Door het bij het laagste inkomen te doen weet je meestal zeker dat je overhoudt, en je maakt zo een spaarpotje voor jezelf wat ook handig is voor mensen met bijbaantjes.
pi_109085093
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:01 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Omdat mensen er vaak vanuit gaan dat ze 'toch wel hun heffingskorting' terugkrijgen (ik heb het nu over mensen met bijbaantjes, dit gaat uiteraard niet op voor mensen met een fulltime baan), en dan erg gedesillusioneerd zijn als blijkt dat hun volledige heffingskorting nodig was en dat ze vrij weinig tot niets terugkrijgen.

Door het bij het laagste inkomen te doen weet je meestal zeker dat je overhoudt, en je maakt zo een spaarpotje voor jezelf wat ook handig is voor mensen met bijbaantjes.
Ja je hebt wel gelijk. Ik weet dat ik wel altijd geld terug krijg omdat ik te weinig verdien om belasting te betalen. Dit jaar ook weer het volledige bedrag terug gekregen
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:33:03 #123
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109093354
Weer niks morgen. Mijn 'bijdrage' deze week blijft beperkt tot 3,5 uur. :(
#26 || Luciano da Silva
pi_109095041
Morgen naar schiphol. Niet een heel lang ritje maar in ieder geval iets.
pi_109095121
Is maar goed dat ik Android heb met GPS en internet want anders was ik vandaag niet thuis gekomen :-P
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:23:46 #126
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109095341
Hoe zit het met hoeveelheid werk rond Nijmegen? Aangezien ik waarschijnlijk volgend jaar toch Nijmegen ga studeren?
pi_109095833
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe zit het met hoeveelheid werk rond Nijmegen? Aangezien ik waarschijnlijk volgend jaar toch Nijmegen ga studeren?
Uhm, bij AR krijg ik meestal wel een ritje op de dagen dat ik beschikbaar ben, soms 2. Een enkele uitzondering 3. Maar ik heb tot nu to weinig meegemaakt dat ik een auto ook echt moest oppikken vanuit Nijmegen zelf, de meeste keren in Arnhem/Wijchen/Duiven/Tiel en zo kan je nog wel even doorgaan.

Hoe het bij EW zit in regio nijmegen weet ik niet
pi_109096174
Bij die A7 op FB lijkt het net alsof die dude even langs z'n huis is gereden :9
pi_109096420
Het valt me altijd op als ik die chauffeurs dan even op FB zoek dat het altijd van die kindjes zijn.
pi_109096546
Ik wil ook een keer zo'n A7 rijden. Zie op die Easyway pagina toch wel regelmatig auto's staan waar ik graag eens in zou rijden :Y

Iemand hier in de straat had vanmiddag een Audi A7 BiTDI, 313 PK voor de deur staan, kenteken van een dag oud. Wat een dikke wagen zeg.

En terwijl ik dit bericht schrijf komt hij de straat weer ingereden.
.
pi_109097387
Als ik zo die Facebook van EW zie, lijkt het alsof alle luxe auto's door EW getransporteerd worden :P

Ik ken weinig verhalen van mensen van AR die specialere auto's dan een A6 2.7L hebben gehad.
Daar staan maserati's, maybach, dikke Mercs, RR's en noem het maar op :D

Hopelijk is het hier ook nog een keer raak :7
pi_109097426
A7 vind ik niet heel mooi, doe mij maar een A5 Coupe :9
pi_109097477
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:21 schreef Jieuwst het volgende:
Als ik zo die Facebook van EW zie, lijkt het alsof alle luxe auto's door EW getransporteerd worden :P

Ik ken weinig verhalen van mensen van AR die specialere auto's dan een A6 2.7L hebben gehad.
Daar staan maserati's, maybach, dikke Mercs, RR's en noem het maar op :D

Hopelijk is het hier ook nog een keer raak :7
De mooie auto's bij jullie geven ze aan de senioren.
pi_109097643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

De mooie auto's bij jullie geven ze aan de senioren.
De senioren die ik heb gesproken hebben ook niet echt hele dikke auto's gereden. Eentje vertelde me dat hij 9 van de 10 keer een 2 of 3 cilinder auto moest rijden, en dat hem dat in vergelijking met zijn eigen auto wel tegen viel. Man was 70 en had net een nieuwe Ford Mustang V8 gekocht, met jawel een handbak :D

Bij EW is waarschijnlijk het grootste deel van de auto's ook gewoon een of ander muesli model. Ken weinig mensen die tegenwoordig nog een S klasse leasen ofzo.

Ojah, een senior die ik sprak rijdt regelmatig 'dikke' wagens voor AR: Scania's en touringcars. Dingen kosten toch snel 200k+
.
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:34:58 #135
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109097868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:28 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

De senioren die ik heb gesproken hebben ook niet echt hele dikke auto's gereden. Eentje vertelde me dat hij 9 van de 10 keer een 2 of 3 cilinder auto moest rijden, en dat hem dat in vergelijking met zijn eigen auto wel tegen viel. Man was 70 en had net een nieuwe Ford Mustang V8 gekocht, met jawel een handbak :D

Niet zo goedgelovig zijn jij.
#26 || Luciano da Silva
pi_109097978
Ik neem aan dat die dikke bakken allemaal van pc's zijn.
pi_109098038
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:34 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Niet zo goedgelovig zijn jij.
Tsjah, ik geloofde die man wel. Ruim een uur met hem gesproken. Hij had z'n hele levens in de zware machines gezeten, hij moest altijd met machines en voertuigen bezig zijn. En hij vond het helemaal prachtig dat hij nu zelf een Mustang had. En toen kwamen ook nog de verhalen over zijn diensttijd, ging het weer over de vrachtwagens die hij daar gereden had.

Mijn eigen oma geloof ik niet als ze iets verteld, maar deze man wel :P of hij kon goed liegen.
.
pi_109101731
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
Bel Adecco even over een baan bij Athlon tegen de tijd dat je naar Nijmegen komt ;)
pi_109112426
vriend van me die bij AR werkte heeft een keer een spoedje gehad, audi a8 4.0 TDI van Den Bosch naar Drachten, en kreeg vanaf daar, tegen zijn verwachting in ook de volkswagen phaeton van de bestuurder mee die hij even moest breng naar Waalwijk voor een onderhoudsbeurtje. Over het algemeen had hij idd geen dikke auto's.
pi_109112496

[ Bericht 100% gewijzigd door BAC92 op 14-03-2012 22:48:50 ]
pi_109112567
Qouten lukt ff niet, maar @irritatie, staat onder de foto's of het een rit of een transport is volgens mij...
pi_109112996
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef BAC92 het volgende:
vriend van me die bij AR werkte heeft een keer een spoedje gehad, audi a8 4.0 TDI van Den Bosch naar Drachten, en kreeg vanaf daar, tegen zijn verwachting in ook de volkswagen phaeton van de bestuurder mee die hij even moest breng naar Waalwijk voor een onderhoudsbeurtje. Over het algemeen had hij idd geen dikke auto's.
Dat zijn fikse uitzonderingen :P
pi_109113091
En ja, dikke bakken. Elke keer als ik het kenteken in de mail zie dan kijk ik met spanning op de autoweeksite. Maargoed, punt is, ik rijd in veel verschillende auto's met elk zijn eigen verhaal en dat is gewoon heel leuk, ik kom in auto's terecht waar ik normaal niet eens aan denk. Echt prachtig werk nog steeds.
pi_109115591
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En ja, dikke bakken. Elke keer als ik het kenteken in de mail zie dan kijk ik met spanning op de autoweeksite. Maargoed, punt is, ik rijd in veel verschillende auto's met elk zijn eigen verhaal en dat is gewoon heel leuk, ik kom in auto's terecht waar ik normaal niet eens aan denk. Echt prachtig werk nog steeds.
Klopt, soms een minder fijn verhaal dan anders. Maar een dikke bak tussendoor is ook lekker ;)
Range Rover en Cayenne zijn fijn maar een A5 met goede motorisering rijdt leuker. 2.0T die ik eens heb gereden was al snel
pi_109116122
hoe is het met de hoeveelheid werk in omgeving alkmaar? zit er misschien aan te denken om ook zoiets te gaan doen..
There are only 151 Pokémon.
pi_109116394
Laatste paar ritten had ik wel leuke auto's hoor. Q7 3.0L TSI (333 PK) demo, dus full option, en een BMW Z4 met 265 PK, handbak.

Maar meestal is het gewoon het VAG trio: Polo, Golf en Passat. En dan ben je weer blij als er een DSG-bak in ligt.
pi_109122192
Nou, eens kijken of EW deze maand schappelijk is en het salaris op tijd betaalt.
pi_109122462
Zal haast wel, ik werd dinsdag door de administratie gebeld dat ik nog geen ritbon had gestuurd van mijn laatste rit van februari :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 15-03-2012 10:46:19 ]
pi_109122811
Met de hoeveelheid werk zal er ook niet zo veel zijn geweest om te moeten verwerken denk ik. Hoop het eigenlijk maar, want mijn centjes zijn op en de buik rommelt :')
pi_109122895
Ik heb welgeteld één dag gewerkt vorige maand dus heel lang zal ik er niet van kunnen leven :')
pi_109123410
Voor mij zal het ook geen vetpot worden. Wel veel gewerkt, 60 uur, maar een leuke boete gooit roet in het eten...
  donderdag 15 maart 2012 @ 11:13:15 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109123626
Tja dat doe je zelf.

Ik heb even gemaild met de telefoondames over de geringe hoeveelheid werk. Zij geven aan dat er gewoon niet meer werk is en dat het belachelijk rustig is. Hopen dat het weer aantrekt.
#26 || Luciano da Silva
pi_109123652
Rijdt eigenlijk nooit te hard, wordt toch per uur betaald ;)

Overigens wel 1x een boete gehad, maar als je continue op dezelfde wegen rijdt binnen Nijmegen ben je die 50 limiet wel beu -__-

Overigens is het bij ons ook rustig op het moment, hal staat goed vol.
pi_109124059
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:13 schreef joppie_saus het volgende:
Tja dat doe je zelf.

Ik heb even gemaild met de telefoondames over de geringe hoeveelheid werk. Zij geven aan dat er gewoon niet meer werk is en dat het belachelijk rustig is. Hopen dat het weer aantrekt.
Ben je morgen beschikbaar?
pi_109124424
Bij mij is het echt al maanden geleden dat ik voor het laatst niet gebeld ben..
pi_109124801
Wij hebben in principe altijd wel de basiswerkzaamheden, dus altijd wel iets te doen. Maar het zijn geen dagen van 12 uur ;)
pi_109125826
Auto vanochtend afgeleverd in Schiphol, heb daar gelukkig nog even rond kunnen kijken, je komt daar immers niet elke dag.
pi_109126344
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Auto vanochtend afgeleverd in Schiphol, heb daar gelukkig nog even rond kunnen kijken, je komt daar immers niet elke dag.
Vind het station Schiphol altijd wel geinig :)
pi_109126364
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En, wat zag je? Vliegtuigen? :P

Ik vind Schiphol ook altijd wel cool, hangt altijd wel een leuke sfeer ook.

Afgelopen tijd denk ik iets meer dan 50% van de keren dat ik beschikbaar stond kunnen werken, blijkbaar mag ik dan nog van geluk spreken. Maar rustig is het wel, zo was ik deze week in Barneveld (bij het bedrijf dat niet ook in Houten zit) en daar zag ik toevallig een lijst liggen van auto's die die dag gebracht werden. Stonden er welgeteld twee op...
pi_109126818
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:35 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Vind het station Schiphol altijd wel geinig :)
Dat vind ik juist een irritant station :P
pi_109127032
Veel te zien ja, moest aan de andere kant van Schiphol zijn en daarna naar het station lopen in die grote hal. Was nog nooit op zo'n uithoek van Schiphol geweest, leuk om te zien.

Daarbij is het weer natuurlijk ideaal.
pi_109127219
Grappig feitje trouwens, kreeg van mijn pa door dat ze in China dus plastic replica's van politiewagens neerzetten langs de snelweg, om zo de mensen het idee te geven dat de verkeerspolitie ze in de gaten houdt :P

Letterlijk zo dus:
pi_109128952
Ik heb in Oostenrijk wel eens een dummy-agent gezien met een lasergun in zijn hand :P
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:09:45 #164
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109129356
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:26 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben je morgen beschikbaar?
Nee, heb twee belangrijke colleges.
#26 || Luciano da Silva
pi_109129929
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:09 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee, heb twee belangrijke colleges.
Mooi, meer kans op werk :P
pi_109132546
Heerlijk gewerkt vandaag, uiteindelijk nog twee ritten gehad. Gelijk ook de meest relaxe wagen tot nu toe gereden. Nieuwe Lexus met een cataloguswaarde van ong een ton :)
pi_109135152
Kom maar op met dat loon!
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:01:10 #168
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109135238
Dat loon komt morgen. Altijd de 16e.
#26 || Luciano da Silva
pi_109135299
Hopelijk bellen ze me nog voor een ritje morgen vanuit Groningen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:19:14 #170
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109135796
Vergeet het maar. Het ligt momenteel op zijn gat. En daarbij is het al 17u geweest.
#26 || Luciano da Silva
pi_109135857
Ik ben vaak genoeg nog na 5en gebeld..maar vandaag heb ik er geen vertrouwen in. Verdomme de derde keer achtereen dat ik niks heb.
pi_109136142
Hier ook weer geen werk.
pi_109136453
Begin het een beetje beu te worden bij EW.. Toch maar eens rondkijken voor ander werk.
Nee.
pi_109136716
Helaas niks voor morgen bij AR. Morgenochtend nogmaals proberen.
pi_109137109
Morgen twee ritten:
Hoogeveen - Almere in een Vivaro
De Kwakel(wtf) - Barneveld in een C200 cdi
pi_109137611
Blijkt dat ik vanmiddag om 1715 nog gebeld ben, voor maandag al. Alleen was m'n batterij door, dus hoor net m'n voicemail pas ;(
Morgen om 8.30 gelijk maar bellen.
pi_109138483
Ook nog niets voor morgen, maar heb vanmiddag pas m'n beschikbaarheid ingeschakeld. Meestal krijg ik nog wel een ritje op de dag zelf omdat ik redelijk centraal woon.

Gelukkig begin april weer bijna 3 weken vrij. Hopelijk is er dan redelijk wat werk.
.
pi_109139877
Morgen moet ik gi-gan-tisch noordelijk zijn. Een ritje in een Hyundai i40 van Sassenheim naar Ternaard en vervolgens in een Golf Variant van Sint Annaparochie naar Barneveld.
pi_109140486
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:27 schreef RangeRover het volgende:Barneveld.
Oh, hoe laat? Moet je bij de LM zijn die met een D begint of die andere?
pi_109141576
Die met een D begint. Ik denk dat ik daar tussen 3 en 4 ben.
pi_109142387
Ah oké. Ik ook, denk rond 2 uur. Dus als je een C-klasse ziet staan, die heb ik gedropt ;)
pi_109149300
Vader van een vriend van me heeft net een nieuwe auto gekregen van de grote in Breda. Aan de ene kant zou het grappig zijn om de oude weg te moeten brengen naar Breda, aan de andere kant zou dat betekenen dat ik een Zafira moet rijden...
pi_109149710
Als het maar rolt, en jij je centen kunt verdienen ^O^
pi_109150169
Zo is het ook weer en dat zou tevens betekenen dat ik dicht bij huis kan beginnen :P
pi_109152955
Hopelijk komt het loon op tijd morgen, mijn saldo nadert de nul euro...
pi_109153167
Inderdaad, ik heb morgenavond wel zin in een feestje ook :9
pi_109153183
Niet dat mijn saldo de 0 nadert natuurlijk :7
pi_109153247
Opskepperrrrrrr. Mijn feestje morgen is gratis sushi eten. En ook nog een beetje werken.
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:05:00 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109153344
Dan kom ik op jou feestje. Sushi O+

Mijn lopende rekening geeft 3 euro aan...tijd voor loon dus :')
#26 || Luciano da Silva
pi_109153414
Mijn lopende rekening heeft een mooi kleurtje gekregen van de bank :7
pi_109153904
Vis behalve kibbeling :r
Gewoon kapsalon toch :7 maar dat kennen die boeren in Groningen natuurlijk niet
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:17:37 #192
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109153928
Ach wat. Natuurlijk kennen wij hier kapsalon. Tssssk.
#26 || Luciano da Silva
pi_109154012
Het gerecht bedoel ik, niet de zaak waar je je haar laat knippen
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:21:28 #194
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109154095
Dude...kapsalon is het beste van de Hasret. En zoek maar op, Hasret heeft al twee keer de prijs voor beste kebab van Nederland gekregen.
#26 || Luciano da Silva
pi_109158126
Mijn bankrekening is ook mooi Marlboro rood.
pi_109159217
ik verlang naar de posts van vanmiddag van iedereen die al salaris heeft.
pi_109159281
ABN is al binnen.
pi_109159346
Rabo ook.
pi_109159558
hier nu ook en 25 euro meer dan verwacht, lekkerrrrr.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:44:30 #200
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109159795
Hier geld ook binnen. Ruim 70 euro te weinig dus even loonstrookje afwachten maar weer.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:33:44 #201
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109160980
Weer niks voor vandaag ;( het is echt rustig. Straks maar proberen voor maandagmiddag.
pi_109162420
Hoe zit het eigenlijk met de kledingsvoorschriften? Ik heb een blouse en ben bereid een pantalon te kopen. (Gehoord dat bij C&A kan voor 25-30 euro). Maar in nette schoenen heb ik niet zoveel zin. Ik heb zulk soort schoenen, gaan ze daar moeilijk om doen?

SPOILER
Verder vroegen ze of ik ervaring heb met automaat, ik zei ja, maar eigenlijk helemaal niet :@
  vrijdag 16 maart 2012 @ 11:30:55 #203
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109162622
quote:
Verder vroegen ze of ik ervaring heb met automaat, ik zei ja, maar eigenlijk helemaal niet :@
Maakt niks uit. Enige wat je moet doen is onthouden dat je je linkerbeen stijf op die voetsteun houdt en gas + rem met je rechter doet.

Er komt sowieso een keer dat je de koppeling wilt indrukken maar dan de rem te pakken hebt. Dan leer je het i.i.g. snel genoeg af ;)
pi_109162823
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:24 schreef Warrick21 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kledingsvoorschriften? Ik heb een blouse en ben bereid een pantalon te kopen. (Gehoord dat bij C&A kan voor 25-30 euro). Maar in nette schoenen heb ik niet zoveel zin. Ik heb zulk soort schoenen, gaan ze daar moeilijk om doen?

SPOILER
Ik moest ook aangeven of ik ervaring had met een automaat, ik heb nee ingevuld en m'n 2e rit was gelijk een automaat. Maar als je een schakelbak kan rijden, dan kan je ook automaat rijden. (Ik ben er nu zelfs van overtuigd dat mijn 1e auto een automaat gaat zijn) Net als dat je moet aangeven of je ervaring hebt met bestelbusjes, ik vul nee in. Maand later een grote Sprinter bakwagen ophalen voor een ritje. Volgens mij wordt er niet echt op gelet op de ervaring die je invult.

Heb ook niet echt super nette schoenen aan, ik kan daar echt niet goed op lopen, en ook autorijden gaat met soepele schoenen een stuk beter. Zorg wel altijd dan m'n schoenen gewoon schoon zijn, dus niet op van die vertrapte en versleten schoenen aankomen.

Om welk bedrijf gaat het hier?
.
pi_109163406
Heb jij ooit wel eens genoeg gekregen joppie :P? Volgens mij klopt het van mij wel, maar zal het over anderhalve week moeten checken, zo richting de Franse Alpen :).
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:15:05 #206
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109165982
Jawel, in het begin kreeg ik altijd meer dan zelf berekend. Ik vermoed dat er nu een stukje belasting bij zit waardoor ik minder loon heb.
#26 || Luciano da Silva
pi_109166666
Maandag weer op de vestiging in Rotterdam. Financieel gezien is dat prima :P
En ik vind het sowieso wel leuk daar, zonder OV en met aanspraak van collega's.
pi_109166727
irritatie, de docent vond ons gesprekje heel leuk, thank you voor m'n goede beoordeling :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:58:27 #209
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109167506
Iemand bekend met vestigingswerk van AR?
pi_109167829
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand bekend met vestigingswerk van AR?
Keer een half dagje gedaan.

Paar auto's weggebracht naar klanten, auto's tanken en twee auto's stofzuigen en ramen schoonmaken en een auto met lekke band naar de garage/dealer moeten rijden (Ja, daar kan je best wel ff 5km mee rijden zeiden ze. Als het mijn eigen auto was had ik het nooit gedaan, bij de eerste drempel klonk het al niet echt gezond, en later toen ik een stoeprand op moest helemaal niet:')
Vind zelf ritjes leuker dan vestigingswerk, maar dan kan natuurlijk ook aan de locatie liggen.
.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:11:05 #211
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109168011
Was dat toevallig bij een klant die eindigt op Rent?
pi_109168166
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
DM

Verder nooit meer vestigingswerk gedaan, want dan komen ze met locaties waar ik 1,5 uur voor moet reizen. Daar heb ik geen zin in.
.
pi_109168200
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daar heb ik dinsdag en donderdag gewerkt,
ik vond het wel prima te doen eigenlijk
pi_109168429
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef Franknfurter het volgende:
irritatie, de docent vond ons gesprekje heel leuk, thank you voor m'n goede beoordeling :)
Mooi zo, graag gedaan!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:22:16 #215
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109168439
Maar uiteindelijk is het nog goed te doen, vestigingswerk.
pi_109169746
Fuck, net iets te vroeg weg uit Barneveld. Loop ik weg, komt er net een vrouwelijke hikster aan rijden in een passat. Door het raam zag het er nog goed uit ook!

@RangeRover
Kwam jij net aanlopen toen ik naar binnen reed? Er stond al een golf variant.
pi_109169849
_O-
Dan loop je zo langzaam dat je geheel toevallig de trein mist :P
pi_109169918
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
_O-
Dan loop je zo langzaam dat je geheel toevallig de trein mist :P
Moet nu nog 15 minuten wachten. Misschien hobbelt ze wel voorbij. :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:12:57 #219
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109170143
Ik heb drie ritten maandag. Een C4, 107 en een Prius.
#26 || Luciano da Silva
pi_109171248
verdomme, alweer 80 euro te weinig van die easyway. het blijkt toch ongelofelijk moeilijk te zijn om uurtjes te tellen
pi_109172123
Inderdaad raar dat het zo vaak misgaat bij jullie..
pi_109172905
Van mij klopt min of meer. De OV-onkosten lijken niet te zijn vergoedt. Het gaat maar om een bedrag van 6 euro...
pi_109173170
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef dery1990 het volgende:
Van mij klopt min of meer. De OV-onkosten lijken niet te zijn vergoedt. Het gaat maar om een bedrag van 6 euro...
Tja toch 6 euro die jij zelf voorgeschoten hebt... En hun maar cashen, ik zou er gewoon achteraan gaan, bij mij klopt t ook niet volgens mij. Net trouwens weer voor een dichte deur gestaan, moest een v50 ophalen en naar Utrecht brengen. Auto bleek in de kop van noord Holland te staan...
pi_109174117
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:59 schreef S-RS het volgende:
Fuck, net iets te vroeg weg uit Barneveld. Loop ik weg, komt er net een vrouwelijke hikster aan rijden in een passat. Door het raam zag het er nog goed uit ook!

@RangeRover
Kwam jij net aanlopen toen ik naar binnen reed? Er stond al een golf variant.
Dat was niet mijn Variant, maar ik weet welke je bedoelt, die aan het begin op het parkeerterrein. Ik kwam er pas 15:45, achteruit/schuin tegen het achterste hek geparkeerd. Nog wel even opgelet of ik een C-klasse zag staan. Heb er twee geteld, een witte estate en een champagne sedan. Welke was van jou?
pi_109174575
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef RangeRover het volgende:

[..]

Dat was niet mijn Variant, maar ik weet welke je bedoelt, die aan het begin op het parkeerterrein. Ik kwam er pas 15:45, achteruit/schuin tegen het achterste hek geparkeerd. Nog wel even opgelet of ik een C-klasse zag staan. Heb er twee geteld, een witte estate en een champagne sedan. Welke was van jou?
Ja klopt, die ene op het begin van het parkeer terrein zag ik staan waarvan ik dacht dat die van jou was. Dat champagne ding had ik mee ;)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:38:22 #226
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109177235
Weer niks voor maandag :'(
pi_109178542
Fuck, vestigingswerk voor maandag is afgebeld.
pi_109179390
Volgens mij klopt mijn loon. Iets onder een bedrag met 4 cijfers.. Heerlijk!
pi_109179850
Trouwens, wat ik vanmiddag had :')

Vlak voor Barneveld stopte ik nog even bij een pompstation. Ik parkeer de auto en loop naar die shop toe. Onderweg loop ik langs z'n witte bestelbus met 2 van die typische paupers erin die niet van andermans spullen kunnen afblijven. En als je bus van achter zou openbreken zou je je eigen tv tegen komen die de nacht daarvoor is gejat. Draait die gast z'n raampje open en vraag: '' Hoe kom je aan die auto'' ''Die is van m'n werk'' ''Lul niet, die heb je gejat. Die heb je gejat man!'' Al dus mijn WTF momentje van de dag :7
pi_109179960
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:52 schreef S-RS het volgende:

Vlak voor Barneveld stopte ik nog even bij een pompstation. Ik parkeer de auto en loop naar die shop toe. Onderweg loop ik langs z'n witte bestelbus met 2 van die typische paupers erin die niet van andermans spullen kunnen afblijven. En als je bus van achter zou openbreken zou je je eigen tv tegen komen die de nacht daarvoor is gejat. Draait die gast z'n raampje open en vraag: '' Hoe kom je aan die auto'' ''Die is van m'n werk'' ''Lul niet, die heb je gejat. Die heb je gejat man!'' Al dus mijn WTF momentje van de dag :7
Wat had je bij dan? :D
Nee.
pi_109180010
C-klasse, zal de foto even opzoeken. Maar dat is voor zulke apen al heel wat :s)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:56:43 #232
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109180021
Ik zou gewoon zeggen dat ze hun bek moeten houden aangezien de auto gestolen is.
pi_109180041
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zou gewoon zeggen dat ze hun bek moeten houden aangezien de auto gestolen is.
Haha ik zou er ook zoiets van maken denk ik.. En vragen wat ze ervoor bieden ofzo.
Nee.
pi_109180087
Inzittenden van bestelbusjes zijn op vrijdagmiddag vaak niet helemaal nuchter. :P

Maar ik vind het altijd wel grappig als mensen zo verbaasd kijken als er iemand van 21 uit een dikke Audi of Mercedes stapt.
pi_109180183
Dit was hem:

vrijdag 16 maart 2012 @ 20:02:11 #236
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109180234
Niet verkeerd. Automaatje?
pi_109180356
Nops, een handbak. En wat voor, alle jezus :? De gemiddelde C1,107,Aygo met 3 ton op de klok schakelt nog beter. Ik heb echt nog nooit zo'n ontzettend slecht schakelende handbak meegemaakt.

Vond de auto sowieso een beetje tegenvallen. Lawaaig, en maakt wat mede kwam door de 2300/2400 tmp bij 120km/u. Nee, zo'n auto moet echt een automaat hebben of een fatsoenlijke handbak.
pi_109180357
Zo één heb ik ook eens naar Barneveld moeten brengen (maar dan een automaat). Heerlijke auto.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 20:05:27 ]
pi_109180388
De persoon uit het bericht 1 seconde boven jou denkt daar anders over _O-
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:05:52 #240
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109180390
Een handgeschakelde Mercedes-Benz :')

Overigens is 2300tpm op de snelweg wel netjes hoor.
pi_109180497
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Vindt ik niet. Had laatst een nieuwe passat 1.6tdi handbak 6 mee. Die deed 2200 bij 140km/u ^O^
Een auto uit deze klasse hoort op de snelweg lekker rustig te zijn, mooi soepel lopen e.d.
pi_109180517
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Ik wilde net zeggen.. Zoveel toeren zijn dat nou ook weer niet.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:14:22 #243
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109180708
Mijn eigen oldtimerslee doet 3000tpm is daarmee alsnog erg goed te berijden. De ander heeft een 4-bak dus die doet iets meer bij 130km/u.
pi_109180801
Zulke auto's zijn kilometervreters. Die moeten op de snelweg lekker stil zijn. Deze auto plaats ik toch echt een klasse hoger als een Passat/laguna/508/C5, en is ook een stuk duurder. Met al die andere auto's heb ik ook ervaring, en die vond ik een stuk rustgevender op de snelweg, het loopt gewoon soepel. De C deed dat niet, en dat vindt ik slecht voor een auto van deze prijs. Mercedes had dat laatste verzet gewoon langer moeten maken, dat zou echt ontzettend schelen.

@ZMS
Maar die oltimerslee was vast geen 40k+ ;) Je moet het allemaal in verhouding zetten tegen de prijs. De prijs kwaliteit was met deze combinatie gewoon zoek is mijn mening.
Maar ik heb genoeg ervaring met auto's dat ik kan weten dat een andere aandrijf lijn de auto compleet anders kan maken. Dus de C is met een ander blok+bak combinatie vast prima ^O^
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:18:49 #245
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109180852
Misschien was 'ie vroeger zo duur :P het is wel een soort directeursauto.

Maar was 'ie alleen hoogtoerig of ook echt onrustig? Daar zit nog een verschil tussen.
pi_109180953
Het hoogtoerige was niet echt een probleem. Genoeg auto's die met 2400 tmp bloedjestil zijn. Ligt helemaal aan het karakter van de motor en natuurlijk de isolatie. Maar het was een lawaaiblok idd ;)
pi_109181427
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:21 schreef S-RS het volgende:
Het hoogtoerige was niet echt een probleem. Genoeg auto's die met 2400 tmp bloedjestil zijn. Ligt helemaal aan het karakter van de motor en natuurlijk de isolatie. Maar het was een lawaaiblok idd ;)
Renault Clio die ik gister reed was uit geheugen ongeveer tegen 2800 aan bij 130km/u Was dan een benzine en 5 schakel. Best een lekkere auto, cruise control was leuk om mee te spelen.
pi_109181653
Het is treurig, maar ik weet dus gewoon welk pompstation dat is op basis van die foto ;(

Maar 2200 toeren hoogtoerig :o 5 jaar geleden was 3000 toeren laagtoerig.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:02:40 #249
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109182682
2200 toeren hoogtoerig? :') onzin. Als het maar comfortabel is.
pi_109182975
quote:
Vlak voor Barneveld stopte ik nog even bij een pompstation. Ik parkeer de auto en loop naar die shop toe. Onderweg loop ik langs z'n witte bestelbus met 2 van die typische paupers erin die niet van andermans spullen kunnen afblijven. En als je bus van achter zou openbreken zou je je eigen tv tegen komen die de nacht daarvoor is gejat. Draait die gast z'n raampje open en vraag: '' Hoe kom je aan die auto'' ''Die is van m'n werk'' ''Lul niet, die heb je gejat. Die heb je gejat man!'' Al dus mijn WTF momentje van de dag
Ik had laatst een bwm 520d mee en stopte er even mee bij een tankstation in Breukelen voor een toiletbezoek. Toen ik er even een foto van maakte fietsten er net 3 blaagjes van een jaar of 14 langs: "Die heeft 'ie zeker gejat", zeiden ze met een neergeslagen, jaloerse toon....:p
pi_109183077
Vind het sowieso altijd wel leuk als je bij een winkelcentrum of tankstation staat inderdaad. Laatst weer een paar mensen die me aan zaten te kijken met een blik van, gvd wat heb ik fout gedaan in mijn leven :P
pi_109183631
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:09 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik had laatst een bwm 520d mee en stopte er even mee bij een tankstation in Breukelen voor een toiletbezoek. Toen ik er even een foto van maakte fietsten er net 3 blaagjes van een jaar of 14 langs: "Die heeft 'ie zeker gejat", zeiden ze met een neergeslagen, jaloerse toon....:p
Haha als je een foto van je auto gaat maken val je natuurlijk keihard door de mand.
pi_109183991
Wat dacht je van de blik van die lui achter de kassa als je in je nette kleren en je Mercedes 5 magere litertjes gaat tanken :9
pi_109184224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef S-RS het volgende:
Wat dacht je van de blik van die lui achter de kassa als je in je nette kleren en je Mercedes 5 magere litertjes gaat tanken :9
Dat is ook zo kut! Helemaal als je inderdaad net te weinig benzine hebt. Verschrikkelijk.
pi_109191019
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:52 schreef S-RS het volgende:

Haha no shit. Ik had ook een wtf momentje vandaag. Ik rij weg met die Golf uit Sint Annaparochie. Ik rij de straat op en ineens loopt midden op de weg een vent die mij vraagt te stoppen. Ik doe mijn raam open en vraag "what's up?". "ja, ik stond hier een week geleden en toen stak jij je middelvinger naar me op vanuit je auto". Ik zei daarop "nou meneer dat lijkt me sterk, dit is de eerste keer dat ik in dit dorp ben. Ik denk dat u iemand van dit bedrijf moet hebben want daarvoor transporteer ik deze auto." vervolgens komt iemand van dat bedrijf naar buiten gerend en roept dat ik terug moet komen. Ik draai om en vraag weer "what's up?". "Ja, wat bedoel je met 'matig schoon'?". Waarop ik zeg dat de auto matig schoon is en dat het hem geen geld kost ofzo. Alles is okay en ik rij weer weg. Had toch even van wtf was dat.
pi_109191428
Alleen in het noorden .. :')
pi_109191497
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:08 schreef RangeRover het volgende:

[..]

Haha no shit. Ik had ook een wtf momentje vandaag. Ik rij weg met die Golf uit Sint Annaparochie. Ik rij de straat op en ineens loopt midden op de weg een vent die mij vraagt te stoppen. Ik doe mijn raam open en vraag "what's up?". "ja, ik stond hier een week geleden en toen stak jij je middelvinger naar me op vanuit je auto". Ik zei daarop "nou meneer dat lijkt me sterk, dit is de eerste keer dat ik in dit dorp ben. Ik denk dat u iemand van dit bedrijf moet hebben want daarvoor transporteer ik deze auto." vervolgens komt iemand van dat bedrijf naar buiten gerend en roept dat ik terug moet komen. Ik draai om en vraag weer "what's up?". "Ja, wat bedoel je met 'matig schoon'?". Waarop ik zeg dat de auto matig schoon is en dat het hem geen geld kost ofzo. Alles is okay en ik rij weer weg. Had toch even van wtf was dat.
:')
Ik had ook eens dat ik de tankinhoud in procenten op het formulier moest zetten. De naald stond ergens tussen de helft en driekwart, dus ik gokte hem op 60%. Zegt die kerel: "Nou, er zit toch echt nog wel voor 65% in hoor"
Het is maar waar je je druk om maakt :')
pi_109194175
_O-
Waarop. Post ik eiegenlijk op het moment daf ik zwaar BKn in de skibut stw :@
pi_109196524
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 02:29 schreef Irritatie100 het volgende:
_O-
Waarop. Post ik eiegenlijk op het moment daf ik zwaar BKn in de skibut stw :@
Quoteje voor het nageslacht :7
pi_109197943
Leuk dat je aan ons denkt vanuit de club.
pi_109198434
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef S-RS het volgende:
Wat dacht je van mijn blik naar de klant als blijkt dat hij zijn auto helemaal leeg gereden heeft en ik nog net een tankstation kan bereiken :P

Zo ontzettend asociaal is dat.
pi_109198599
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:28 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Wat dacht je van mijn blik naar de klant als blijkt dat hij zijn auto helemaal leeg gereden heeft en ik nog net een tankstation kan bereiken :P

Dat heb ik echt zo vaak. En die gasten hebben 9 van de 10 keer ook een tankpasje van de leasemaatschappij. Maar vaak zijn diezelfde mensen zijn ook verbaasd dat ik niet met een trailer kom, en ze verontschuldigen zich dan wel dat de tank leeg is. Die hadden gewoon verwacht dat ik dat ding kwam opladen, en niet dat ik hem rijdend kwam ophalen.

Ik had laatst een klant die stond erop dat ik zijn identificatie ging bekijken omdat ik volgens hem moest checken dat hij de afnemer van de auto was. Zit op zich wel wat in eigenlijk.
.
pi_109199602
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:28 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Dat gebeurt zo vaak, echt belachelijk inderdaad..

Ik heb dat volgens mij altijd bij schadebedrijven. Ergens vermoed ik dat ze de auto's aftappen en dat er niemand is die het merkt. Maarja dat zal wel niet :')
pi_109207959
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef S-RS het volgende:
Nops, een handbak. En wat voor, alle jezus :? De gemiddelde C1,107,Aygo met 3 ton op de klok schakelt nog beter. Ik heb echt nog nooit zo'n ontzettend slecht schakelende handbak meegemaakt.

Vond de auto sowieso een beetje tegenvallen. Lawaaig, en maakt wat mede kwam door de 2300/2400 tmp bij 120km/u. Nee, zo'n auto moet echt een automaat hebben of een fatsoenlijke handbak.
Mercedes moeten verboden worden als handbakken.
pi_109208063
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:11 schreef MuurStraat het volgende:
Vind het sowieso altijd wel leuk als je bij een winkelcentrum of tankstation staat inderdaad. Laatst weer een paar mensen die me aan zaten te kijken met een blik van, gvd wat heb ik fout gedaan in mijn leven :P
Nederlanders zijn rare mensen. De doe maar gewoon-mentaliteit heerst hier. Je moet niet uit de pas lopen, maar met een C-Klasse denken ze gelijk al dat je rijk bent of vragen zich af waarvan je het doet. En dan zijn niet zelden mensen die elke 3 jaar een nieuwe Ford, Opel of Peugeot kopen.Kan je beter je geld door de plee spoelen, wat een afschrijving.

Dan rij ik liever in een 4 jaar oude Mercedes en daar een jaar of 8 mee door.

In Duitsland is een C-klasse gewoon een nette compacte sedan, niet meer dan dat.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lagrinta op 17-03-2012 22:17:23 ]
pi_109208702
Maar misschien komt dat wel doordat een C-klasse daar veel goedkoper is..
pi_109215370
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef Viezze het volgende:
Maar misschien komt dat wel doordat een C-klasse daar veel goedkoper is..
Zeker weten. Daardoor is het niet eerlijk te vergelijken. Maar Duitsers rijden doorgaans ook vrij afgeladen auto's. Ze zijn bereid meer geld uit te geven aan auto's dan Nederlanders.

Dus een C is bereikbaarder maar dan nog geven ze meer uit en rijden groter dan wij Nederlanders.
pi_109215877
http://www.autogespot.com(...)o-in-maastricht.html

en in duitsland zijn autos ook wel redelijk veel goedkoper he
  maandag 19 maart 2012 @ 08:05:44 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109263295
Wat een heerlijk weer _O_
#26 || Luciano da Silva
  maandag 19 maart 2012 @ 11:32:49 #270
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109267687
Ik hoop dat ik morgen toch nog ff kan rijden.
  maandag 19 maart 2012 @ 11:39:19 #271
182073 invine
blablabla etc.
pi_109267911
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:05 schreef joppie_saus het volgende:
Wat een heerlijk weer _O_
En ik zit binnen te leren... :(
pi_109269286
En ik ben al verzekerd van een hele week werk >:)
En ik ben door na de tweede fase van de CAO :P

Maar vandaag eerst een dagje aan een paper werken
pi_109273305
één ritje maar, ben ik om 12 uur al mee klaar ofzo
pi_109273675
Morgen 2 ritjes, een V50 en een 520 :).
pi_109273719
ik een clio... :')
pi_109274898
Goed om te horen dat er iig weer werk is. Deze week 2 dagen en volgende week 2 dagen beschikbaar.. Hopen op nog wat uurtjes...
  maandag 19 maart 2012 @ 15:30:42 #277
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109274970
Ik zit nu in Vianen te wachten op de bus die ik net gemist heb. Wordt weer een lang dagje vandaag.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 19 maart 2012 @ 16:01:49 #278
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109276178
Morgen een klein ritje en dan meteen bellen of er nog wat achteraan kan :P in ieder geval iets.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:04:21 #279
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109276278
Ik lees Mercedes-Benz, ik denk joepie! Alleen de 4 letters 'Vito' zijn dan weer jammer :P
pi_109277231
Pff.. al de zoveelste keer dat ik niet word gebeld terwijl ik een volle dag beschikbaar ben. Dat is eigenlijk het enige grote nadeel aan dit baantje, de onzekerheid of je wel werk hebt.
Vraagje aan de PCs bij Easyway of bijv. ABAZ: komt het bij jullie heel vaak voor dat er geen werk is?
  maandag 19 maart 2012 @ 17:01:39 #281
182073 invine
blablabla etc.
pi_109278515
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef Thrasyllus het volgende:
Pff.. al de zoveelste keer dat ik niet word gebeld terwijl ik een volle dag beschikbaar ben. Dat is eigenlijk het enige grote nadeel aan dit baantje, de onzekerheid of je wel werk hebt.
Vraagje aan de PCs bij Easyway of bijv. ABAZ: komt het bij jullie heel vaak voor dat er geen werk is?
Net zo vaak als bij de hikers denk ik, maar wij worden wel ingezet voor hiker klussen. Terwijl jullie niet ingeroosterd worden als pc's ;)
pi_109279493
Ik had gisteravond laat me voor vanmiddag nog beschikbaar gezet en ik werd gewoon gebeld vanochtend. Ik ben eigenlijk altijd nog gebeld, nog er nog geen last van gehad dat het rustig is.
Waren niet echt chille ritjes trouwens... moest een 3008 omwisselen voor een Avensis, maar kon in beide auto's maar een km of 15 rijden. Stuur mij maar lekker naar maastricht of groningen ofzo.
pi_109281130
Mijn loonstrook klopt qua uren precies met wat ik zelf had bijgehouden, dat is ook redelijk uniek. Zeker met 120,5 uur en alles wat ik voorgeschoten heb aan taxi- en tankkosten. Chapeau.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:23:26 #284
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109283578
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:30 schreef maxmin het volgende:
Ik had gisteravond laat me voor vanmiddag nog beschikbaar gezet en ik werd gewoon gebeld vanochtend. Ik ben eigenlijk altijd nog gebeld, nog er nog geen last van gehad dat het rustig is.
Waren niet echt chille ritjes trouwens... moest een 3008 omwisselen voor een Avensis, maar kon in beide auto's maar een km of 15 rijden. Stuur mij maar lekker naar maastricht of groningen ofzo.
Dat zijn klote ritjes. Het invullen van de formulieren duurt langer dan de ritjes zelf.
Maargoed, het verdiend hetzelde :)
  maandag 19 maart 2012 @ 22:51:01 #285
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109295411
Het misterie rond mijn tekort aan loon heb ik ontrafeld. Nu de administratie nog.
#26 || Luciano da Silva
pi_109297349
Morgen vijf minuten fietsen naar m'n werk *O* Of met de bus één halte, ik twijfel nog.

Wel voor een Citroen Jumpy -O-
pi_109298739
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:01 schreef invine het volgende:

[..]

Net zo vaak als bij de hikers denk ik, maar wij worden wel ingezet voor hiker klussen. Terwijl jullie niet ingeroosterd worden als pc's ;)
O ik ben ook PC maar dan bij een ander bedrijf. Lijkt me wel grappig om af en toe weer eens een keer een hiker klusje te doen (heb het hiervoor een jaar gedaan), heb ik bij mijn huidige werkgever niet. Ik ga denk ik maar een wat vastere bijbaan zoeken en dit voor de leuk er bij houden.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:09:27 #288
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109303760
Ik heb vandaag de kortste werkdag uit mijn EW-geschiedenis gok ik zo. Een spoedje Groningen - Glimmen. Levert me toch zeker wel 1 heel uurtje op.
#26 || Luciano da Silva
pi_109304150
Wauw, dat het daarvoor nog loont om een hiker in te huren uberhaupt.
pi_109304410
Een spoedje is ook nog eens ¤110,- dacht ik :P
pi_109304471
Jezus, zoveel? EW verdient echt dik aan ons dus.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:15:06 #292
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109305137
Hangt van het contract af dat de maatschappij heeft met EW. Er zijn bedrijven die per rit betalen maar ook bedrijven die contracten hebben per maand, daar staat dan een x-aantal uur per rit voor. Alles wat je er langer over doet komt voor rekening van EW. Dus reken maar van yes dat er ook dagen zijn waarop EW verlies maakt; als het sneeuwt, je pech krijgt, snelwegen afgesloten worden door file's etc.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:24:39 #293
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109305394
Oh en ze hebben me laatst in Groningen een berekning laten zien waaruit bleek dat wij goedkoper zijn dan de rit zelf te laten doen door eigen personeel.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:48:43 #294
182073 invine
blablabla etc.
pi_109306030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef joppie_saus het volgende:
Oh en ze hebben me laatst in Groningen een berekning laten zien waaruit bleek dat wij goedkoper zijn dan de rit zelf te laten doen door eigen personeel.
Ja maar dat is ook wel logisch.. waarom zouden ze het anders doen? Zeker in deze tijden.
pi_109306200
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:01 schreef invine het volgende:

[..]

Ik werd vroegah netjes ingeroosterd voor PC klussen als 't moest. Punt was dat ik eigenlijk altijd wel hiker werk had omdat ik al 't langst werkte in 't noorden.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:04:03 #296
182073 invine
blablabla etc.
pi_109308309
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:56 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik werd vroegah netjes ingeroosterd voor PC klussen als 't moest. Punt was dat ik eigenlijk altijd wel hiker werk had omdat ik al 't langst werkte in 't noorden.
Ik heb 1x een hiker gezien die pc moest zijn en dat was dit jaar bij Horecava.. over het algemeen worden hikers niet ingeroosterd als PC.
pi_109308414
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef invine het volgende:

[..]

Ik heb 1x een hiker gezien die pc moest zijn en dat was dit jaar bij Horecava.. over het algemeen worden hikers niet ingeroosterd als PC.
'Over het algemeen' is dan ook iets anders dan 'niet' ;)
pi_109309771
Vandaag heerlijk dagje gehad. Zonnetje, fijne wagen, aansluiting met het ov, geen schade noteren, muziek klonk lekker en een lekkere grote koffie. EW mag me vaker van die lange ritten geven met dit weer, heerlijk. Klein smetje is het terug ov'en, zo'n ruime 3,5 uur vanuit Oldenzaal, maar dat kan het heerlijke gevoel vooralsnog niet onderdrukken..
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:54:10 #299
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109309922
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:48 schreef invine het volgende:

[..]

Ja maar dat is ook wel logisch.. waarom zouden ze het anders doen? Zeker in deze tijden.
Ik weet dat dit bedrijf zelf ook ritten doet. Dat wij zulke korte ritten voor dit bedrijf rijden is alleen als het niet anders kan, en dan nog is het goedkoper.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:54:36 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109309937
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:49 schreef Shefkee het volgende:
Vandaag heerlijk dagje gehad. Zonnetje, fijne wagen, aansluiting met het ov, geen schade noteren, muziek klonk lekker en een lekkere grote koffie. EW mag me vaker van die lange ritten geven met dit weer, heerlijk. Klein smetje is het terug ov'en, zo'n ruime 3,5 uur vanuit Oldenzaal, maar dat kan het heerlijke gevoel vooralsnog niet onderdrukken..
Pas op dat je niet per ongeluk naar Bad Bentheim gaat :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:54:46 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109309942
Oh, en dicht!
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')