Uhm, bij AR krijg ik meestal wel een ritje op de dagen dat ik beschikbaar ben, soms 2. Een enkele uitzondering 3. Maar ik heb tot nu to weinig meegemaakt dat ik een auto ook echt moest oppikken vanuit Nijmegen zelf, de meeste keren in Arnhem/Wijchen/Duiven/Tiel en zo kan je nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe zit het met hoeveelheid werk rond Nijmegen? Aangezien ik waarschijnlijk volgend jaar toch Nijmegen ga studeren?
De mooie auto's bij jullie geven ze aan de senioren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:21 schreef Jieuwst het volgende:
Als ik zo die Facebook van EW zie, lijkt het alsof alle luxe auto's door EW getransporteerd worden![]()
Ik ken weinig verhalen van mensen van AR die specialere auto's dan een A6 2.7L hebben gehad.
Daar staan maserati's, maybach, dikke Mercs, RR's en noem het maar op![]()
Hopelijk is het hier ook nog een keer raak
De senioren die ik heb gesproken hebben ook niet echt hele dikke auto's gereden. Eentje vertelde me dat hij 9 van de 10 keer een 2 of 3 cilinder auto moest rijden, en dat hem dat in vergelijking met zijn eigen auto wel tegen viel. Man was 70 en had net een nieuwe Ford Mustang V8 gekocht, met jawel een handbakquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:23 schreef Mallet het volgende:
[..]
De mooie auto's bij jullie geven ze aan de senioren.
Niet zo goedgelovig zijn jij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:28 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
De senioren die ik heb gesproken hebben ook niet echt hele dikke auto's gereden. Eentje vertelde me dat hij 9 van de 10 keer een 2 of 3 cilinder auto moest rijden, en dat hem dat in vergelijking met zijn eigen auto wel tegen viel. Man was 70 en had net een nieuwe Ford Mustang V8 gekocht, met jawel een handbak![]()
Tsjah, ik geloofde die man wel. Ruim een uur met hem gesproken. Hij had z'n hele levens in de zware machines gezeten, hij moest altijd met machines en voertuigen bezig zijn. En hij vond het helemaal prachtig dat hij nu zelf een Mustang had. En toen kwamen ook nog de verhalen over zijn diensttijd, ging het weer over de vrachtwagens die hij daar gereden had.quote:
Bel Adecco even over een baan bij Athlon tegen de tijd dat je naar Nijmegen komtquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe zit het met hoeveelheid werk rond Nijmegen? Aangezien ik waarschijnlijk volgend jaar toch Nijmegen ga studeren?
Dat zijn fikse uitzonderingenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef BAC92 het volgende:
vriend van me die bij AR werkte heeft een keer een spoedje gehad, audi a8 4.0 TDI van Den Bosch naar Drachten, en kreeg vanaf daar, tegen zijn verwachting in ook de volkswagen phaeton van de bestuurder mee die hij even moest breng naar Waalwijk voor een onderhoudsbeurtje. Over het algemeen had hij idd geen dikke auto's.
Klopt, soms een minder fijn verhaal dan anders. Maar een dikke bak tussendoor is ook lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En ja, dikke bakken. Elke keer als ik het kenteken in de mail zie dan kijk ik met spanning op de autoweeksite. Maargoed, punt is, ik rijd in veel verschillende auto's met elk zijn eigen verhaal en dat is gewoon heel leuk, ik kom in auto's terecht waar ik normaal niet eens aan denk. Echt prachtig werk nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |