SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vroegen ze of ik ervaring heb met automaat, ik zei ja, maar eigenlijk helemaal niet![]()
Maakt niks uit. Enige wat je moet doen is onthouden dat je je linkerbeen stijf op die voetsteun houdt en gas + rem met je rechter doet.quote:Verder vroegen ze of ik ervaring heb met automaat, ik zei ja, maar eigenlijk helemaal niet
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:24 schreef Warrick21 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kledingsvoorschriften? Ik heb een blouse en ben bereid een pantalon te kopen. (Gehoord dat bij C&A kan voor 25-30 euro). Maar in nette schoenen heb ik niet zoveel zin. Ik heb zulk soort schoenen, gaan ze daar moeilijk om doen?Ik moest ook aangeven of ik ervaring had met een automaat, ik heb nee ingevuld en m'n 2e rit was gelijk een automaat. Maar als je een schakelbak kan rijden, dan kan je ook automaat rijden. (Ik ben er nu zelfs van overtuigd dat mijn 1e auto een automaat gaat zijn) Net als dat je moet aangeven of je ervaring hebt met bestelbusjes, ik vul nee in. Maand later een grote Sprinter bakwagen ophalen voor een ritje. Volgens mij wordt er niet echt op gelet op de ervaring die je invult.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vroegen ze of ik ervaring heb met automaat, ik zei ja, maar eigenlijk helemaal niet
Heb ook niet echt super nette schoenen aan, ik kan daar echt niet goed op lopen, en ook autorijden gaat met soepele schoenen een stuk beter. Zorg wel altijd dan m'n schoenen gewoon schoon zijn, dus niet op van die vertrapte en versleten schoenen aankomen.
Om welk bedrijf gaat het hier?.
Keer een half dagje gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand bekend met vestigingswerk van AR?
DMquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Was dat toevallig bij een klant die eindigt op Rent?
Daar heb ik dinsdag en donderdag gewerkt,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Was dat toevallig bij een klant die eindigt op Rent?
Mooi zo, graag gedaan!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef Franknfurter het volgende:
irritatie, de docent vond ons gesprekje heel leuk, thank you voor m'n goede beoordeling
Moet nu nog 15 minuten wachten. Misschien hobbelt ze wel voorbij.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan loop je zo langzaam dat je geheel toevallig de trein mist
Tja toch 6 euro die jij zelf voorgeschoten hebt... En hun maar cashen, ik zou er gewoon achteraan gaan, bij mij klopt t ook niet volgens mij. Net trouwens weer voor een dichte deur gestaan, moest een v50 ophalen en naar Utrecht brengen. Auto bleek in de kop van noord Holland te staan...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef dery1990 het volgende:
Van mij klopt min of meer. De OV-onkosten lijken niet te zijn vergoedt. Het gaat maar om een bedrag van 6 euro...
Dat was niet mijn Variant, maar ik weet welke je bedoelt, die aan het begin op het parkeerterrein. Ik kwam er pas 15:45, achteruit/schuin tegen het achterste hek geparkeerd. Nog wel even opgelet of ik een C-klasse zag staan. Heb er twee geteld, een witte estate en een champagne sedan. Welke was van jou?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:59 schreef S-RS het volgende:
Fuck, net iets te vroeg weg uit Barneveld. Loop ik weg, komt er net een vrouwelijke hikster aan rijden in een passat. Door het raam zag het er nog goed uit ook!
@RangeRover
Kwam jij net aanlopen toen ik naar binnen reed? Er stond al een golf variant.
Ja klopt, die ene op het begin van het parkeer terrein zag ik staan waarvan ik dacht dat die van jou was. Dat champagne ding had ik meequote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef RangeRover het volgende:
[..]
Dat was niet mijn Variant, maar ik weet welke je bedoelt, die aan het begin op het parkeerterrein. Ik kwam er pas 15:45, achteruit/schuin tegen het achterste hek geparkeerd. Nog wel even opgelet of ik een C-klasse zag staan. Heb er twee geteld, een witte estate en een champagne sedan. Welke was van jou?
Wat had je bij dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:52 schreef S-RS het volgende:
Trouwens, wat ik vanmiddag had![]()
Vlak voor Barneveld stopte ik nog even bij een pompstation. Ik parkeer de auto en loop naar die shop toe. Onderweg loop ik langs z'n witte bestelbus met 2 van die typische paupers erin die niet van andermans spullen kunnen afblijven. En als je bus van achter zou openbreken zou je je eigen tv tegen komen die de nacht daarvoor is gejat. Draait die gast z'n raampje open en vraag: '' Hoe kom je aan die auto'' ''Die is van m'n werk'' ''Lul niet, die heb je gejat. Die heb je gejat man!'' Al dus mijn WTF momentje van de dag
Haha ik zou er ook zoiets van maken denk ik.. En vragen wat ze ervoor bieden ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zou gewoon zeggen dat ze hun bek moeten houden aangezien de auto gestolen is.
Vindt ik niet. Had laatst een nieuwe passat 1.6tdi handbak 6 mee. Die deed 2200 bij 140km/uquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een handgeschakelde Mercedes-Benz![]()
Overigens is 2300tpm op de snelweg wel netjes hoor.
Ik wilde net zeggen.. Zoveel toeren zijn dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een handgeschakelde Mercedes-Benz![]()
Overigens is 2300tpm op de snelweg wel netjes hoor.
Renault Clio die ik gister reed was uit geheugen ongeveer tegen 2800 aan bij 130km/u Was dan een benzine en 5 schakel. Best een lekkere auto, cruise control was leuk om mee te spelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:21 schreef S-RS het volgende:
Het hoogtoerige was niet echt een probleem. Genoeg auto's die met 2400 tmp bloedjestil zijn. Ligt helemaal aan het karakter van de motor en natuurlijk de isolatie. Maar het was een lawaaiblok idd
Ik had laatst een bwm 520d mee en stopte er even mee bij een tankstation in Breukelen voor een toiletbezoek. Toen ik er even een foto van maakte fietsten er net 3 blaagjes van een jaar of 14 langs: "Die heeft 'ie zeker gejat", zeiden ze met een neergeslagen, jaloerse toon....:pquote:Vlak voor Barneveld stopte ik nog even bij een pompstation. Ik parkeer de auto en loop naar die shop toe. Onderweg loop ik langs z'n witte bestelbus met 2 van die typische paupers erin die niet van andermans spullen kunnen afblijven. En als je bus van achter zou openbreken zou je je eigen tv tegen komen die de nacht daarvoor is gejat. Draait die gast z'n raampje open en vraag: '' Hoe kom je aan die auto'' ''Die is van m'n werk'' ''Lul niet, die heb je gejat. Die heb je gejat man!'' Al dus mijn WTF momentje van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |