Waar? Geen idee. Ik deed gewoon 65/40 uit jou post;pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Waar doe je dat dan? 1,709 was het hier aan de Bornholmstraat
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag even privé getankt. ¤65,00 voor 40 liter. Niet leuk meer.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Waar? Geen idee. Ik deed gewoon 65/40 uit jou post;p
[..]
Het IS rustig. 10 dagen beschikbaar deze maand, slechts vier gewerkt en dan ook nog eens maar 30 uur gewerkt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Helaas geen rit voor vandaag. Het was rustig.
Zelf gebeld? Dacht dat dat niet meer mocht?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Helaas geen rit voor vandaag. Het was rustig.
Ik zit bij AR en ik blijf net zo lang bellen totdat ik een rit heb hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:26 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Zelf gebeld? Dacht dat dat niet meer mocht?
Je krijgt het geld uiteindelijk gewoon terug hè..en de loonheffingskorting kan je het beste aanzetten bij het bedrijf waar je het meeste verdient.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:53 schreef Franknfurter het volgende:
ik ga denk ik stoppen bij ew.. Dan kan ik de loonheffingskorting gebruiken bij m'n nieuwe werkgever.
Ja ik verdien dus beter bij mn nieuwe werk. En ik moet een huur betalen dus ik heb mijn geld liever directquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je krijgt het geld uiteindelijk gewoon terug hè..en de loonheffingskorting kan je het beste aanzetten bij het bedrijf waar je het meeste verdient.
Mijn auto heeft een (benzine) tank van 63L. Do the mathquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag even privé getankt. ¤65,00 voor 40 liter. Niet leuk meer.
Als fiscalist adviseer ik mensen meestal 't omgekeerdequote:Op woensdag 14 maart 2012 11:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je krijgt het geld uiteindelijk gewoon terug hè..en de loonheffingskorting kan je het beste aanzetten bij het bedrijf waar je het meeste verdient.
Ah zo, dacht bij EW. Erg jammer dat het met dit weer zo rustig is, hoop vanmiddag eindelijk weer op een ritje. Heeft nu wel lang genoeg geduurd..quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zit bij AR en ik blijf net zo lang bellen totdat ik een rit heb hoor.
Ik heb ook een keer stil gestaan met een C1, maar dat was niet voor EW. Gelukkig kwam een random persoon ons toen afslepen want we moesten nog een flink stuk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn auto heeft een (benzine) tank van 63L. Do the math![]()
Over benzineverhalen van vroegah:
Ik reed 's in een C1 (geloof ik, iig een soortgelijk model waarin die achterlijke benzinemeter met onnauwkeurige streepjes werkt). Ik reed op ring Utrecht en dacht dat ik de Esso voorbij Utrecht (ri. Almere) wel zou halen. Afslag Esso in zicht, houdt dat ding ermee op. Zover mogelijk laten uitrollen...en letterlijk 5m voor de afslag kwam ik tot stilstand. De laatste 100m heb ik 'm geduwd tot aan de pomp
[..]
Als fiscalist adviseer ik mensen meestal 't omgekeerde
Je had helemaal gelijk, heb vanochtend al een mailtje ontvangen dat de vestiging mijn uren heeft ingevoerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Vestigingswerk uren worden ingevuld door het bedrijf waar je gewerkt hebt, en zodra dit is gedaan krijg je een mailtje, en dan staan ze ook pas in het systeem om ze te controleren. Sommige bedrijven doen het gelijk als je daar de deur uitloopt, andere doen dit niet direct misschien.
Omdat mensen er vaak vanuit gaan dat ze 'toch wel hun heffingskorting' terugkrijgen (ik heb het nu over mensen met bijbaantjes, dit gaat uiteraard niet op voor mensen met een fulltime baan), en dan erg gedesillusioneerd zijn als blijkt dat hun volledige heffingskorting nodig was en dat ze vrij weinig tot niets terugkrijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer stil gestaan met een C1, maar dat was niet voor EW. Gelukkig kwam een random persoon ons toen afslepen want we moesten nog een flink stuk.
Hoezo adviseer je het omgekeerde?
Ja je hebt wel gelijk. Ik weet dat ik wel altijd geld terug krijg omdat ik te weinig verdien om belasting te betalen. Dit jaar ook weer het volledige bedrag terug gekregenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Omdat mensen er vaak vanuit gaan dat ze 'toch wel hun heffingskorting' terugkrijgen (ik heb het nu over mensen met bijbaantjes, dit gaat uiteraard niet op voor mensen met een fulltime baan), en dan erg gedesillusioneerd zijn als blijkt dat hun volledige heffingskorting nodig was en dat ze vrij weinig tot niets terugkrijgen.
Door het bij het laagste inkomen te doen weet je meestal zeker dat je overhoudt, en je maakt zo een spaarpotje voor jezelf wat ook handig is voor mensen met bijbaantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |