Ik denk dan ook dat wij als Nederland gewoon moeten zeggen, we blijven in de Navo, maar we leveren alleen geen bijdrage meer. Ik zie nu de duimen van alle lidstaten al omhoog gaan. Sterker nog, dat brengt de rest op een idee, die doen dat gewoon ook allemaal en als er dan toch onverhoopt iets vervelends gebeurt, dan roepen we gewoon Uncle Sam's hulp in, die leveren tenslotte nog netjes hun bijdrage aan de Navo, de domme eikels.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je kan het ook niet uitleggen, dus logisch dat je dat niet doet...
Het Amerikaanse leger was de grote afschrikwekkende factor, niet zomaar één van de legers in het Navo-verband. Dat een aanval op Nederland ook een aanval op Amerika betekende was een uitermate handige diplomatieke afspraak, maar laten we onszelf nou niet wijsmaken dat het Nederlandse leger de Russen heeft afgeschrokken
Regelneuken gaat ze in ieder geval niet helpen tegen die gestoorde zandmannetjes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Denken zij wanneer ze een harige met motten aangekoekt achterwerk samen laten komen met een willekeurige face zij een superieur leger creëren? Lekker logisch.²
Ach, mensen geloven wel in gekkere dingen .....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Denken zij wanneer ze een harige met motten aangekoekt achterwerk samen laten komen met een willekeurige face zij een superieur leger creëren? Lekker logisch.²
Kan ik me niet voorstellen. Stel je voor dat zo'n aangekoekt achterwerk wat laat plakken aan je romige face. Daar word je toch niet degelijker van?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, mensen geloven wel in gekkere dingen .....
Mijn broertje kreeg die ontgroening in het leger (toen er nog dienstplicht was). De kennis door studenten. (ze heeft nu drie titels)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hmmmm.... en je broertje vindt jet nog steeds ''leuk'' daar?
Daar is dat kont in je gezicht nog heilig bij dan.
Zeker als je het vergelijkt met deze jongens.
http://www.endandit.nl/re(...)-zaak-enorm-populair
De universiteit Nyenrode
Mwa, mijn broer heeft er dus twee het ziekenhuis ingeslagen tijdens ontgroening. In het leger accepteerden ze het dus wel (al probeerden ze het wel met dreigen dat hij nog wel een keer aan de beurt zou komen) Bij studenten hebben ze mensen compleet laten negeren vroeger wanneer ze het niet toelieten. Zware jaren zijn dat dan. Was alleen toen. Weet niet hoe het nu gaat wanneer slachtoffer je lik op stuk gaat geven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hebt niks aan te moedigen, het is aan de slachtoffers om aan te geven of het acceptabel is of niet aangezien het verboden is. De rest is goedpraterij van wangedrag. Als dat er bij hoort omdat het 'echte mannen' zijn, dan hoort het er ook bij dat het slachtoffer iets terug doet. Gek genoeg wordt dat dan weer niet geaccepteerd in een ontgroening.
Ordinair machtsmisbruik.
Ik vind een stok in iemands anus steken of peuken op iemand uitdrukken nou niet bepaaldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Mijn broertje kreeg die ontgroening in het leger (toen er nog dienstplicht was). De kennis door studenten. (ze heeft nu drie titels)
Vandaar dat er aangifte is gedaan. Nee, goed verhaal man.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:01 schreef 3-voud het volgende:
Als ze in the heat of the moment wat te ver zijn gegaan hebben ze heus wel wat schuldgevoel of schrik in hun lijf. De volgende dag blijven het kameraden die elkaar over die 5 meter hindernismuur helpen.
Als je het van seksuele vernedering of intimidatie moet hebben zegt dat meer dan genoeg over de lengte van iemands lul.quote:Feit is: ze houden elkaar scherp.
Ligt eraan wat voor type, ergo watje, aangifte heeft gedaan. Maakt nogal verschilquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vandaar dat er aangifte is gedaan. Nee, goed verhaal man.
Dat sloeg op haantjesgedrag algemeen. Dat jij het wilt spiegelen aan "kont v.s snufferd" ligt voor de hand. Anders kun je die smilie niet posten.quote:Als je het van seksuele vernedering of intimidatie moet hebben zegt dat meer dan genoeg over de lengte van iemands lul.
Want seksuele vernedering is in een aantal gevallen wel gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:55 schreef 3-voud het volgende:
Ligt eraan wat voor type, ergo watje, aangifte heeft gedaan. Maakt nogal verschil
Dat snap ik, maar daar is geen seksuele intimidatie voor vereist hè.quote:Dat sloeg op haantjesgedrag algemeen. Dat jij het wilt spiegelen aan "kont v.s snufferd" ligt voor de hand. Anders kun je die smilie niet posten.
Natuurlijk...quote:Stikkelman kon niet hard maken dat de man toen dit alles begin 2010 gebeurde in Schaarsbergen en op oefening in Groningen, al korporaal was.
Dat denk ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef paintmeester het volgende:
Die lui zijn toch gestraft?![]()
Deze flauwekul is niet normaal binnen Defensie. Er gebeuren natuurlijk wel een hoop kutgeintjes, lekker belangrijk.
Het zal wel verder gegaan zijn dan de 'normale' ontgroening. Je wordt echt niet zomaar naar de groene tafel doorverwezen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef paintmeester het volgende:
Die lui zijn toch gestraft?![]()
Deze flauwekul is niet normaal binnen Defensie. Er gebeuren natuurlijk wel een hoop kutgeintjes, lekker belangrijk.
Het zal wel verder gegaan zijn dan de 'normale' ontgroening. Je wordt echt niet zomaar naar de groene tafel doorverwezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |