abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:45:53 #251
241662 Jian
Well, well, well
pi_109048946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:37 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je kan het ook niet uitleggen, dus logisch dat je dat niet doet...

Het Amerikaanse leger was de grote afschrikwekkende factor, niet zomaar één van de legers in het Navo-verband. Dat een aanval op Nederland ook een aanval op Amerika betekende was een uitermate handige diplomatieke afspraak, maar laten we onszelf nou niet wijsmaken dat het Nederlandse leger de Russen heeft afgeschrokken :')
Ik denk dan ook dat wij als Nederland gewoon moeten zeggen, we blijven in de Navo, maar we leveren alleen geen bijdrage meer. Ik zie nu de duimen van alle lidstaten al omhoog gaan. Sterker nog, dat brengt de rest op een idee, die doen dat gewoon ook allemaal en als er dan toch onverhoopt iets vervelends gebeurt, dan roepen we gewoon Uncle Sam's hulp in, die leveren tenslotte nog netjes hun bijdrage aan de Navo, de domme eikels.
En wij in Europa leefden met z'n allen nog lang en gelukkig ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Jian op 13-03-2012 14:52:11 ]
pi_109048965
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Denken zij wanneer ze een harige met motten aangekoekt achterwerk samen laten komen met een willekeurige face zij een superieur leger creëren? Lekker logisch. :{

:{²
Regelneuken gaat ze in ieder geval niet helpen tegen die gestoorde zandmannetjes.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:49:16 #253
241662 Jian
Well, well, well
pi_109049063
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Denken zij wanneer ze een harige met motten aangekoekt achterwerk samen laten komen met een willekeurige face zij een superieur leger creëren? Lekker logisch. :{

Ach, mensen geloven wel in gekkere dingen ..... :')
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:34:22 #254
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109050432
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:49 schreef Jian het volgende:

[..]

Ach, mensen geloven wel in gekkere dingen ..... :')
Kan ik me niet voorstellen. Stel je voor dat zo'n aangekoekt achterwerk wat laat plakken aan je romige face. Daar word je toch niet degelijker van? :?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:45:42 #255
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_109050798
Mijn excuses voor excessief taalgebruik. Jullie zullen waarschijnlijk nu niets meer van mij horen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109051399
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hmmmm.... en je broertje vindt jet nog steeds ''leuk'' daar?

Daar is dat kont in je gezicht nog heilig bij dan.

Zeker als je het vergelijkt met deze jongens.

http://www.endandit.nl/re(...)-zaak-enorm-populair

De universiteit Nyenrode (8>
Mijn broertje kreeg die ontgroening in het leger (toen er nog dienstplicht was). De kennis door studenten. (ze heeft nu drie titels)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_109051770
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:52 schreef kingmob het volgende:

[..]

Je hebt niks aan te moedigen, het is aan de slachtoffers om aan te geven of het acceptabel is of niet aangezien het verboden is. De rest is goedpraterij van wangedrag. Als dat er bij hoort omdat het 'echte mannen' zijn, dan hoort het er ook bij dat het slachtoffer iets terug doet. Gek genoeg wordt dat dan weer niet geaccepteerd in een ontgroening.

Ordinair machtsmisbruik.
Mwa, mijn broer heeft er dus twee het ziekenhuis ingeslagen tijdens ontgroening. In het leger accepteerden ze het dus wel (al probeerden ze het wel met dreigen dat hij nog wel een keer aan de beurt zou komen) Bij studenten hebben ze mensen compleet laten negeren vroeger wanneer ze het niet toelieten. Zware jaren zijn dat dan. Was alleen toen. Weet niet hoe het nu gaat wanneer slachtoffer je lik op stuk gaat geven.

Eigenlijk zouden ze het moeten acceptteren, want je moet toch hard worden? Dus is het toch juist goed dat potentioneel slachtoffer jou pakt i.p.v zich LAAT koeieneren?

Anders snap ik de argumenten van hard worden niet. Dan is hij juist hard en pakt hij de aanvaller i.p.v dat hij de underdog moet spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 13-03-2012 16:16:50 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_109052193
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef paddy het volgende:

[..]

Mijn broertje kreeg die ontgroening in het leger (toen er nog dienstplicht was). De kennis door studenten. (ze heeft nu drie titels)
Ik vind een stok in iemands anus steken of peuken op iemand uitdrukken nou niet bepaald
''ontgroenen'' dat valt gewoon onder martelpraktijken.

Doen ze in Kunduz ook aan, dus als ze zulke dingen goedkeuren zijn ze in ieder geval voorbereid

http://www.volkskrant.nl/(...)enissen-Kunduz.dhtml
pi_109052978
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:01 schreef 3-voud het volgende:
Als ze in the heat of the moment wat te ver zijn gegaan hebben ze heus wel wat schuldgevoel of schrik in hun lijf. De volgende dag blijven het kameraden die elkaar over die 5 meter hindernismuur helpen.
Vandaar dat er aangifte is gedaan. Nee, goed verhaal man. :')

quote:
Feit is: ze houden elkaar scherp.
Als je het van seksuele vernedering of intimidatie moet hebben zegt dat meer dan genoeg over de lengte van iemands lul. _O-
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2012 @ 16:55:56 #260
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_109053647
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vandaar dat er aangifte is gedaan. Nee, goed verhaal man. :')

Ligt eraan wat voor type, ergo watje, aangifte heeft gedaan. Maakt nogal verschil

quote:
Als je het van seksuele vernedering of intimidatie moet hebben zegt dat meer dan genoeg over de lengte van iemands lul. _O-
Dat sloeg op haantjesgedrag algemeen. Dat jij het wilt spiegelen aan "kont v.s snufferd" ligt voor de hand. Anders kun je die smilie niet posten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_109054816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:55 schreef 3-voud het volgende:
Ligt eraan wat voor type, ergo watje, aangifte heeft gedaan. Maakt nogal verschil
Want seksuele vernedering is in een aantal gevallen wel gerechtvaardigd.

quote:
Dat sloeg op haantjesgedrag algemeen. Dat jij het wilt spiegelen aan "kont v.s snufferd" ligt voor de hand. Anders kun je die smilie niet posten.
Dat snap ik, maar daar is geen seksuele intimidatie voor vereist hè.

Of zouden astronauten die met 5 man een jaartje of 2 weg zijn dat ook leuk vinden, allemaal ten behoeve van het groepsgevoel? :')
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:48:13 #262
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109055341
quote:
Stikkelman kon niet hard maken dat de man toen dit alles begin 2010 gebeurde in Schaarsbergen en op oefening in Groningen, al korporaal was.
Natuurlijk... :')

Bevorderingen worden met de precisie van een Zwitsers uurwerk bijgehouden en dit weet men dan weer niet.

Verder dit topic... :')

Een hoop tere zieltjes hier.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:11:52 #263
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_109058806
Die lui zijn toch gestraft? :O
Deze flauwekul is niet normaal binnen Defensie. Er gebeuren natuurlijk wel een hoop kutgeintjes, lekker belangrijk.

Het zal wel verder gegaan zijn dan de 'normale' ontgroening. Je wordt echt niet zomaar naar de groene tafel doorverwezen.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_109059899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef paintmeester het volgende:
Deze flauwekul is niet normaal binnen Defensie. Er gebeuren natuurlijk wel een hoop kutgeintjes, lekker belangrijk.

Het zal wel verder gegaan zijn dan de 'normale' ontgroening. Je wordt echt niet zomaar naar de groene tafel doorverwezen.
Dat denk ik ook eigenlijk :')

Misschien hadden ze geen stok maar wel een fles...

Gevangene overlijdt na verkrachting met fles

Ook lache...
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:36:17 #265
211797 Esses
Splendide mendax
pi_109059971
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef paintmeester het volgende:

^O^
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')