Klopt. Een vroegere vriendin heeft nog de littekens van uitgedoofde peuken op haar benen. Wat een lolquote:Op maandag 12 maart 2012 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ontgroenen komt in alle geledingen van het volk voor.
Bij de studentjes gaat het ook niet bepaald zachtzinnig toe. Daar valt dit bij in het niet.
Zo ! en hebben de mannelijke collega's dat gedaan of de vrouwelijke collega's?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Klopt. Een vroegere vriendin heeft nog de littekens van uitgedoofde peuken op haar benen. Wat een lol(ze is nu prof ) maar vond die ontgroening ronduit walgelijk.
Beide kanten lijken het niet van hun hersens te moeten hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kan je nagaan wat een stel sadisten er tussen zit, toch moet er ergens een steekje
los zitten als je daar vrijwillig tussen gaan zitten
Zo is het maar net BBoyquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beide kanten lijken het niet van hun hersens te moeten hebben.²
Het is verboden ...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Geef een groepje mensen macht over een ander groepje mensen en het leidt binnen de kortste keren tot misbruik van die macht. Gewoon ontgroenen verbieden dus bij overheidsinstanties, groepsgevoel of niet.
Oh, het is al verboden?quote:
Was dus als student. Ze moest uren op een tafel dansen. Op zich geen problemen met deze vorm van ontgroening. Tot een paar jongens peuken op haar uit begonnen te drukken. Ze wist hoe belangrijk het was door deze test te komen want het is een heel netwerk vanuit een studenten vereniging en het was toen ook echt zo dat je alleen een goede functie kreeg wanneer je bij dit studentenverniging hoorde. (heb ik het over zo'n twintig jaar terug, dus weet niet hoe het nu gaat)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo ! en hebben de mannelijke collega's dat gedaan of de vrouwelijke collega's?
Kan je nagaan wat een stel sadisten er tussen zitten, toch moet er ergens een steekje
los zitten als je daar vrijwillig tussen gaan zitten
Dan is er al helemaal geen verdediging voor dit gedrag. Helemaal van militairen mag je verwachten dat ze zich gedisciplineerd aan de regels houden.quote:
Hmmmm.... en je broertje vindt jet nog steeds ''leuk'' daar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Was dus als student. Ze moest uren op een tafel dansen. Op zich geen problemen met deze vorm van ontgroening. Tot een paar jongens peuken op haar uit begonnen te drukken. Ze wist hoe belangrijk het was door deze test te komen want het is een heel netwerk vanuit een studenten vereniging en het was toen ook echt zo dat je alleen een goede functie kreeg wanneer je bij dit studentenverniging hoorde. (heb ik het over zo'n twintig jaar terug, dus weet niet hoe het nu gaat)
Mijn jongere broer weet trouwens alles van ontgroenen. Dan is een kont in iemands gezicht duwen een eitje. Hem hebben ze wilden een stok in zijn anus duwen alsof hij het meisje van de lichting was (mijn broertje was tenger) . Gelukkig had hij al genoeg meegemaakt door zijn tengere postuur dus zat al een aantal jaren op een vechtsport. Heeft er twee van de vier het ziekenhuis/hospital in geslagen. Moet er niet aan denken wat voor schade zo'n stok aan kan richten in een anus.
Hij heeft dus wel een hele tijd heel erg licht geslapen want vertrouwde geen mens daar. Lekkere teambuilding dus
nou verkrachtingen en fysiek geweld gaan echt heel veel stappen tever, ik ken de voetbalwereld waar je het elders over hebt ook niet maar bij ons (ijshockey) moest je niet verbaasd gaan lopen doen als je tas met je kleren en je ondergoed volgescheten aan de overkant van de ijsvloer lag als je 10 minuten op het ijs hebt liggen huilen zonder met de ambulance afgevoerd te worden!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
[..]
Het leger is nu eenmaal een mannenwereld hoe graag politiek correct den Haag dat ook wil ontkennen. Je ziet het nu ook bij die verkrachtingen in het Amerikaanse leger, of je hoort er bij en je ondergaat nu eenmaal een rituele vernedering of je bent een lonely boy en je kan niet op de steun van je maten rekenen wat toch wel van enorm belang is als de kogels om je oren vliegen.
Maar als de slachtoffers vrouwen waren geweest was het natuurlijk schandalig geweest, toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef HyperViper het volgende:
Wat verschrikkelijk voor die knulletjes zeg. Werkelijk. Een ijsbal in je gezicht, dat is wel even wat anders dan een bermbom. Verschrikkelijk dit.
Tjonge jonge zeg bij mij op school gebeurden er vroeger nog ergere dingen. Gasten kregen tijdens kamp schijt in hun kussensloop gedrukt omdat ze buiten de groep vielen. Non nieuws.
niet als het om vrouwenkonten gingquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar als de slachtoffers vrouwen waren geweest was het natuurlijk schandalig geweest, toch?
Het zijn af en toe net fietsers, gewoon door het rode licht rijden terwijl dat niet mag ..... stouterds dat het zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan is er al helemaal geen verdediging voor dit gedrag. Helemaal van militairen mag je verwachten dat ze zich gedisciplineerd aan de regels houden.
Ach, ik heb op de 1e pagina al vermeld dat ik niet zoveel problemen heb met dit geval. Maar als het tegen de regels is vind ik dat je van professionals mag verwachten dat ze zich eraan houden. Sterker nog, het nauwkeurig opvolgen van regels en procedures lijkt me één van de belangrijkste beroepseisenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zijn af en toe net fietsers, gewoon door het rode licht rijden terwijl dat niet mag ..... stouterds dat het zijn
trots is een groot woord maar een trauma loop je er over het algemeen niet van op en ik kan me niet voorrstellen dat dat in dit geval (op die in elkaar geslagen militair na) wel het geval isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het echt vreemd hoe trots sommige mensen hier erop zijn hoe erg ze wel niet vernederd zijn geweest. Is dat een variant op het Stockholm-syndroom ofzo?
Dat is misschien ook de reden waarom ik zo reageer zoals ik nu reageer in dit topic. Ik probeer tegenwoordig alles wat ook maar een beetje richting pesten op een hardhandige manier direct af te kappen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:49 schreef Ryon het volgende:
Slachtoffer zijn van stelselmatige pesterijen is dan weer een ander verhaal.
Ben je homoist als je een andere man zoent?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben je niet gewoon een homoïst als je meedoet met dit soort taferelen?²
Ligt eraan, als vrouwen het bij andere vrouwen doen vind ik het prachtig. Lekker domineren. Prima hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar als de slachtoffers vrouwen waren geweest was het natuurlijk schandalig geweest, toch?
Blijkbaar raakt het je wel anders zou je niet zo reageren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is misschien ook de reden waarom ik zo reageer zoals ik nu reageer in dit topic. Ik probeer tegenwoordig alles wat ook maar een beetje richting pesten op een hardhandige manier direct af te kappen.
Je mag me gerust geestelijk gehandicapt noemen, maar dat raakt me geen zier.
Dat is sterk afhankelijk wat je onder fatsoen verstaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk eerder dat we hier last hebben van een fatsoenskloof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |