Die emotie is gewoon frustratie vanwege hun verbale onkunde. Beetje vergelijkbaar met die Top Oss Rotterdammert...kwam niet uit z'n woorden en het eindigde in gebrul waar een roodbil-baviaan nog trots op kan zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt op mandit zijn niet de meest snuggeren maar wel vol passie en emotie.
Dat je zoiets direct na de wedstrijd roept ok, maar een dag erna zou je toch weer teruggekeerd moeten zijn in het rijk der beschaafden.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt op mandit zijn niet de meest snuggeren maar wel vol passie en emotie.
Op een bepaald moment wil hij een argument formuleren maar 't lukt 'm niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die emotie is gewoon frustratie vanwege hun verbale onkunde. Beetje vergelijkbaar met die Top Oss Rotterdammert...kwam niet uit z'n woorden en het eindigde in gebrul waar een roodbil-baviaan nog trots op kan zijn.
Ja, neee, maar, dus...[ afbeelding ]
Hoezo onnodige topictitel? Het is toch precies wat nu speelt in de voetballerij?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:40 schreef VcrAux het volgende:
Onnodige topictitel voornamelijk omdat dit Psv waarschijnlijk alleen maar uitkomt. Ik geloof niet snel in een schokeffect maar denk dat deze trainerswissel wel wat zal uithalen dit weekend iig.
Actueel, spitsvondig en humoristisch.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo onnodige topictitel? Het is toch precies wat nu speelt in de voetballerij?
Uhm, het was na de wedstrijd.. tegen NAC? Ze stonden na die wedstrijd op de Herdgang de bus op te wachten.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat je zoiets direct na de wedstrijd roept ok, maar een dag erna zou je toch weer teruggekeerd moeten zijn in het rijk der beschaafden.
Nee meer dat je na een dag nog zo'n figuur verdedigd is nogalquote:Op maandag 12 maart 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm, het was na de wedstrijd.. tegen NAC? Ze stonden na die wedstrijd op de Herdgang de bus op te wachten.
Kreeg medelijden met Rutten. Ogen gesloten alleen in de bus niet meer wetende wat te moeten doen en dan ook nog een uur later een stel randdebielen te woord moeten staan.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo onnodige topictitel? Het is toch precies wat nu speelt in de voetballerij?
Excuses, ik kan geen filmpjes kijken hier en dacht dat ze het vandaag nogmaals hadden geroepen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm, het was na de wedstrijd.. tegen NAC? Ze stonden na die wedstrijd op de Herdgang de bus op te wachten.
Precies. En waarom wordt die gast er eigenlijk uitgegooid?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Kreeg medelijden met Rutten. Ogen gesloten alleen in de bus niet meer wetende wat te moeten doen en dan ook nog een uur later een stel randdebielen te woord moeten staan.
Mjah ach, leuk toneelspel in die bus. Vind het een sssssssympathieke vent verder maargoed. Hij kon het tij niet meer keren.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Kreeg medelijden met Rutten. Ogen gesloten alleen in de bus niet meer wetende wat te moeten doen en dan ook nog een uur later een stel randdebielen te woord moeten staan.
Achja, hij durft in ieder geval de supporters te woord te staan. Bij Feyenoord sturen ze dan meestal Gerard Meijer naar buiten, dat is pas zieligquote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Omdat ze bij PSV nog steeds denken véle malen meer kwaliteit te hebben dan een - ik noem maar wat - Twente, Feijenoord, AZ, Ajax, Heerenveen. En dat is dus gewoon niet zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. En waarom wordt die gast er eigenlijk uitgegooid?Het is toch niet dat hij enorm onlogische dingen doet?
Verbeek deed het wel zelfquote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, hij durft in ieder geval de supporters te woord te staan. Bij Feyenoord sturen ze dan meestal Gerard Meijer naar buiten, dat is pas zielig
Als ze alles stiekem met 1-0 hadden gewonnen zoals in het verleden, had je niemand gehoord (behalve ons, met gezeik over lelijk voetbal). Fred heeft inderdaad gewoon de pech dat zijn verdediging hem keihard laat vallen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. En waarom wordt die gast er eigenlijk uitgegooid?Het is toch niet dat hij enorm onlogische dingen doet?
De actie van de supporters vond ik juist theatraal 'Kijk ons eens boos zijn' hoe Rutten het interview met Humberto afkapte en zich excuseerde kwam op mij wel oprecht over al complete moedeloosheid.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mjah ach, leuk toneelspel in die bus. Vind het een sssssssympathieke vent verder maargoed. Hij kon het tij niet meer keren.
Waar is dat interview te zien?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:46 schreef VcrAux het volgende:
[..]
De actie van de supporters vond ik juist theatraal 'Kijk ons eens boos zijn' hoe Rutten het interview met Humberto afkapte en zich excuseerde kwam op mij wel oprecht over al complete moedeloosheid.
Ja, alleen hebben ze daar én de Keeper niet voor (Gomes) én de verdediger niet voor (Alex). Ze zijn nu een beetje het Ajax eerste seizoenshelft onder Jol: veel scorend vermogen, maar een verdediging waar mijn kleine zusje doorheen huppelt.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze alles stiekem met 1-0 hadden gewonnen zoals in het verleden, had je niemand gehoord (behalve ons, met gezeik over lelijk voetbal). Fred heeft inderdaad gewoon de pech dat zijn verdediging hem keihard laat vallen.
Hij presteert ondermaats, snap sowieso niet waarom hij gehaald werd destijds.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap 't eigenlijk wel. Is gewoon een prima trainer, zeker voor een club als PSV (gemoedelijker etc.). Dat zoals HMF zegt z'n verdediging belachelijk slecht is, is eigenlijk het/zijn probleem.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij presteert ondermaats, snap sowieso niet waarom hij gehaald werd destijds.
Nou volgend jaar Rutten bij feyenoord aan de bak dan? Kijken of je die andere problemen weet te vinden.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap 't eigenlijk wel. Is gewoon een prima trainer, zeker voor een club als PSV (gemoedelijker etc.). Dat zoals HMF zegt z'n verdediging belachelijk slecht is, is eigenlijk het/zijn probleem.
Ook zijn eigenschuld met het oneindig vertrouwen houden in Bouma en Derijck om elk foutje compleet de grond in te boren. Ook de Derijck is geen hoogvlieger maar nog altijd een stuk zekerder dan die dikke Bouma.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap 't eigenlijk wel. Is gewoon een prima trainer, zeker voor een club als PSV (gemoedelijker etc.). Dat zoals HMF zegt z'n verdediging belachelijk slecht is, is eigenlijk het/zijn probleem.
God nee zeg. Wij hebben een goed trainerstrio.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou volgend jaar Rutten bij feyenoord aan de bak dan? Kijken of je die andere problemen weet te vinden.
Welke andere problemen zie jij dan? Is hij tactisch niet sterk of iets dergelijks? Ik had altijd het idee, dat Fred geen spectaculaire, maar zeker wel een goede, degelijke coach was.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou volgend jaar Rutten bij feyenoord aan de bak dan? Kijken of je die andere problemen weet te vinden.
Gewoon slecht ingekocht, dat is het hele verhaal eigenlijk. Hij was daarbij dus ook verantwoordelijk. Als coach/trainer op zich leek hij geen rare fratsen uit te halen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fred hield ervan om na een 1-0 vol in de defence te schieten.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke andere problemen zie jij dan? Is hij tactisch niet sterk of iets dergelijks? Ik had altijd het idee, dat Fred geen spectaculaire, maar zeker wel een goede, degelijke coach was.
Ik denk dat wij elk van de spelers die PSV heeft gekocht van de zomer ook hadden kunnen gebruiken. Ze hebben echter teveel vertrouwd op de ervaring (Bouma) en het talent (Pieters, Derijck) van de verdediging. En daar niet de juiste versterkingen gehaald. Daarnaast heeft hij ook nog die clown op rechtsback staan.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon slecht ingekocht, dat is het hele verhaal eigenlijk. Hij was daarbij dus ook verantwoordelijk.
Rutten heeft ook nooit durven uitgaan van zijn eigen team en zette hierdoor liever een extra verdediger bij een 1-1 tussenstand in dan een extra aanvaller. Maar het moet niet te dramatisch worden hij is niet overleden of zoquote:Op maandag 12 maart 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Dat er slecht ingekocht is klopt gewoon.. maar heb je ooit zijn wisselbeleid gezien? Zowel tijdens als voor een wedstrijd..Vast houden aan Berg, spelers niet beter maken (wellicht Reis wel).
Toppers niet winnen (gebrek aan tactisch vermogen? Gebrek aan motiveren van spelers?)
3x toe na de winter stop in zakken en prijzen mislopen?
PSV heeft uit tegen Twente heel veel pech gehad, tegen ons in de Kuip veel kansen gecreeerd (maar ook laten liggen). Kijk naar de resultaten van de top 6 onderling, het is erg onvoorspelbaar dit seizoen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Dat er slecht ingekocht is klopt gewoon.. maar heb je ooit zijn wisselbeleid gezien? Zowel tijdens als voor een wedstrijd..Vast houden aan Berg, spelers niet beter maken op (wellicht Reis wel).
Toppers niet winnen (gebrek aan tactisch vermogen? Gebrek aan motiveren van spelers?)
3x toe na de winter stop in zakken en prijzen mislopen?
Ligt hij niet goed in de spelersgroep dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
Het is kan best een hele aardige man zijn maar hij is blijkbaar niet geschikt voor de ploeg, genoeg tijd gehad.. tijd voor de volgende
Ja, dat kansen missen is ook een patroon.. maar dat zijn 2 wedstrijden van de 18, en dan nog beker duels er nog bij.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV heeft uit tegen Twente heel veel pech gehad, tegen ons in de Kuip veel kansen gecreeerd (maar ook laten liggen). Kijk naar de resultaten van de top 6 onderling, het is erg onvoorspelbaar dit seizoen.
Maar ga ik nu PSV zitten verdedigen tegen een PSV-er...
Ze roepen allemaal van wel, maar welke speler(s) komt er nu eens in het seizoen voor de camera en zeggen dat hij de trainer niks vind?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt hij niet goed in de spelersgroep dan?
De spelers zeiden van wel, maarja dat deden ze bij Mario ookquote:Op maandag 12 maart 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt hij niet goed in de spelersgroep dan?
Mwah, off the record was het allang bekend dat Been uitgekotst werd door de spelersgroep. Maar zulke signalen zijn er toch totaal niet bij Rutten?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De spelers zeiden van wel, maarja dat deden ze bij Mario ook
Zo heb je in elk team wel van dat soort spelers. Bij Feyenoord zullen een van Haaren, Mokotjo en Cabral misschien ook niet echt over Koeman te spreken zijn. Dat is gewoon omdat ze niet spelen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze roepen allemaal van wel, maar welke speler(s) komt er nu eens in het seizoen voor de camera en zeggen dat hij de trainer niks vind?
Dus hoeveel je daar altijd van moet geloven is maar de vraag..
Ik denk dat bijv Lens er allang mee klaar is (met Rutten), Derijck wellicht.
De Stroot bleef Rutten verdedigen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, off the record was het allang bekend dat Been uitgekotst werd door de spelersgroep. Maar zulke signalen zijn er toch totaal niet bij Rutten?
Zal weinig uitmaken voor Psv. Ik betwijfel of Cocu nu ineens een beter contract zal ondertekenen en Rutten zijn contract liep sowieso al af.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgt Rutten nog een afkoopsom mee? Lijkt me dat hij niet zelf opstapt.
El Hamdaoui disagrees.quote:
Is mogelijk. misschien kan hij naar Vitesse. Die komen nu wel dicht tegen hun Champions League winst deadline aan. Kan Fredje zich nogmaals op Reis storten.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat kansen missen is ook een patroon.. maar dat zijn 2 wedstrijden van de 18, en dan nog beker duels er nog bij.
Blijkbaar kan hij die spelers niet genoeg raken dan?
Wijntje was zelfs in tranen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De Stroot bleef Rutten verdedigen.
Wie ben jij?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:03 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Zal weinig uitmaken voor Psv. Ik betwijfel of Cocu nu ineens een beter contract zal ondertekenen en Rutten zijn contract liep sowieso al af.
[..]
El Hamdaoui disagrees.
Dat is dan ook niet zo lastig voor 'mquote:
wijntje huilt al als zijn oma gehaktballen op tafel zet, niks nieuws dus.quote:
Dat was omdat hij van de teammanager een salmiak-lolly had gekregen ipv een aardbeiensmaak waar hij zo van houdt.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
"Alle tukkers terug naar Turkije!
Serieus, wáárom de loef afsteken met clubresultaten VAN EEN ANDER? ZO triest gewoonquote:
Toch nog iemand die erom lacht.quote:
Onder de huilface van Wijnaldum zat een lachquote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, toen niet. Wel bij de 0-1 tegen De Graafschap.
Hoeveel Feyenoorders deden dat met Dinamo Zagreb? Idd.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, wáárom de loef afsteken met clubresultaten VAN EEN ANDER? ZO triest gewoon.
Eens..quote:Op maandag 12 maart 2012 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
WTF ik zie nu pas dat Strootman een klap geeft op de lens van die cameraman. BUITEN HET FEIT dat je daarmee totaal geen respect vertoont naar een individu die zijn werk doet voor de Nederlandse televisie / pers, en ermee een lens kan beschadigen van enkele duizenden euro's:
ik moest lachen toen omdat het gewoon te raar was. Ik heb wel gehuild bij de overwinning van Lyon. Wat een prachtwedstrijd.quote:
Ik kan geen plaatjes zien hier, ik zal vanavond thuis lachen: Beloofd!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, wáárom de loef afsteken met clubresultaten VAN EEN ANDER? ZO triest gewoon.
[..]
Toch nog iemand die erom lacht.
Wat ontzettend hypocriet.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Toch nog iemand die erom lacht.
Ik heb tranen gelachen op 15 mei.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik moest lachen toen omdat het gewoon te raar was. Ik heb wel gehuild bij de overwinning van Lyon. Wat een prachtwedstrijd.
Die variant kende ik nog niet, vandaarquote:
Ik moet het nog meemaken dat de eerste de beste mongool mij belet mijn werk te doen of - nog erger - mijn camera beet te pakken. Ik leg mijn camera neer op de grond, er komt een zwarte waas voor mijn ogen en aan het eind van die anderhalve minuut ligt één van ons tweeën te creperen op de grond, maakt me niet eens uit of ik dat zelf ben.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens..
Ik zie dit heel vaak, iedereen denkt dat dit maar zo maar mag en kandie camera's kosten fucking veel geld.
Als je 1 vingertje op hun Audi legt beginnen te piepen..camera's zijn ook wel irritant maar iedereen denkt maar te mogen slaan en trekken aan die dingen.
Waarom ben ik hypocriet? Waar pronk ik met de resultaten van een andere club?quote:
Ik kan me de frustatie wel voorstellen. De meeste journalisten zijn echt pisvlekkenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
WTF ik zie nu pas dat Strootman een klap geeft op de lens van die cameraman. BUITEN HET FEIT dat je daarmee totaal geen respect vertoont naar een individu die zijn werk doet voor de Nederlandse televisie / pers, en ermee een lens kan beschadigen van enkele duizenden euro's:
heeft dat teringjong weleens nagedacht water gebeurt als de vergrootlens die rondom het oog zit tegen het oog aan schiet? Daarmee kan je permanente oogschade berokkenen.
Vuil teringjongMet je poten blijf je af van andere mensen en hun spullen. Terecht dat de cameraman zegt "Doe normaal joh idioot".
Oke mr keyboardwarrior.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik moet het nog meemaken dat de eerste de beste mongool mij belet mijn werk te doen of - nog erger - mijn camera beet te pakken. Ik leg mijn camera neer op de grond, er komt een zwarte waas voor mijn ogen en aan het eind van die anderhalve minuut ligt één van ons tweeën te creperen op de grond, maakt me niet eens uit of ik dat zelf ben.
Blijf-met-je-tengels-van-andersmans-shit-af.
Ojah, amsterdam is geen nederlandquote:Op maandag 12 maart 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tranen gelachen op 15 mei.
Heel Nederland in grafstemming.
Ok nog niet top, maar in elk geval geen Lurling meer...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tranen gelachen op 15 mei.
Heel Nederland in grafstemming.
Zei je dat ook toen je mede feyenoorders zo deden met Dinamo - lyon ?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom ben ik hypocriet? Waar pronk ik met de resultaten van een andere club?.
Die gozer zat in een fucking hoekje op de grond in de spelerstunnel wat foto's te maken van de trap-oplopende spelers. Kanker toch op man, daar is niets mis mee, dat is doodnormaal, hij zit niemand in de weg, loopt niemand irritant een camera in zijn bek te douwen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan me de frustatie wel voorstellen. De meeste journalisten zijn echt pisvlekken
Ik heb het niet gedaan, ik heb het ook nergens gezien, maar ik vind het erg triest ja. Maar dat is nog een pesterijtje met een ander team buiten de competitie waarin je speelt uit een ander land waarmee je totaal geen 'rivaliteitsgevoelens' kan hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zei je dat ook toen je mede feyenoorders zo deden met Dinamo - lyon ?
Dan had je vast een ban op dat momentquote:Op maandag 12 maart 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, ik heb het ook nergens gezien, maar ik vind het erg triest ja.
Op het moment zelf zal er vast getrolled zijn ja, maar het wordt nu niet te pas en te onpas naar boven gehaald terwijl de relevantie in de betreffende discussie 0,0 is.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zei je dat ook toen je mede feyenoorders zo deden met Dinamo - lyon ?
Nope, vind 't gewoon kansloos.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan had je vast een ban op dat moment
OM 13:51quote:PSV heeft officieel nog niets naar buiten gebracht over de positie van Fred Rutten, maar prijswinnaars van de VriendenLoterij menen te weten dat de trainer ontslagen is. Dertig gelukkigen wonnen via de loterij een lunch met Rutten en de selectie en mochten ook de training van maandag bijwonen. Na afloop vertelde één van hen aan De Telegraaf dat het ontslag van Rutten een feit is geworden.
Door de perikelen rond het eventueel ontslag van Rutten werd er een streep door het bijwonen van de training gezet, maar de dertig prijswinnaars mochten wél meelunchen. Tijdens en na het eten zou duidelijk zijn geworden dat de trainer zijn ontslag heeft gekregen in Eindhoven. “De spelers gingen met z'n allen de kleedkamer in na onze lunch. Rutten zat kort daarvoor nog bij ons aan tafel”, vertelt een van de prijswinnaars.“Vervolgens kwamen de spelers één voor één naar buiten, sommigen waren heel emotioneel. Rutten stond lang over de schouders van Georginio Wijnaldum te wrijven, die er kapot van leek”, klinkt het. PSV voerde maandag een directieoverleg en technisch manager Marcel Brands was daar ook bij. Bij het verlaten van De Herdgang zei hij tegen De Telegraaf dat er nog geen beslissing was genomen. “Zodra er nieuws is, dan meld ik het”, aldus Brands.
Dat ook nog eens.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op het moment zelf zal er vast getrolled zijn ja, maar het wordt nu niet te pas en te onpas naar boven gehaald terwijl de relevantie in de betreffende discussie 0,0 is.
Heb je jezelf vandaag gezien? En gister bijvoorbeeld..quote:
Dat is totaal niet relevant voor het zojuist genoemde voorbeeld, maar ik ben trots op je dat je voor je gevoel een goed punt hebt gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je jezelf vandaag gezien? En gister bijvoorbeeld..
Thanksquote:Op maandag 12 maart 2012 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is totaal niet relevant voor het zojuist genoemde voorbeeld, maar ik ben trots op je dat je voor je gevoel een goed punt hebt gemaakt.
.
Toch vind ik 't in sommige gevallen wel terecht. Zo'n Rutger die ineens met cameraploeg zo'n ding in je neus duwt aan je voordeur mag van mij samen met z'n camera van duizenden euro's in de plomp vallen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens..
Ik zie dit heel vaak, iedereen denkt dat dit maar zo maar mag en kandie camera's kosten fucking veel geld.
Als je 1 vingertje op hun Audi legt beginnen te piepen..camera's zijn ook wel irritant maar iedereen denkt maar te mogen slaan en trekken aan die dingen.
Doe dan de deur gwn meteen dicht en bel de politie ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch vind ik 't in sommige gevallen wel terecht. Zo'n Rutger die ineens met cameraploeg zo'n ding in je neus duwt aan je voordeur mag van mij samen met z'n camera van duizenden euro's in de plomp vallen.
Het is meer het niet willen stoppen, als je die mensen netjes vraagt om te stoppen met filmen dan doen zij dit niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch vind ik 't in sommige gevallen wel terecht. Zo'n Rutger die ineens met cameraploeg zo'n ding in je neus duwt aan je voordeur mag van mij samen met z'n camera van duizenden euro's in de plomp vallen.
Ik zat in de Arena met wat collega's uit Madrid...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
Ik won op die avond van Lyon een eurootje of 200, dat was echt fantastisch.
Wat een heldenteam
Precies. Beetje onbeschoft en ik hou niet van onbeschofte mensen. Ik zou naar boven lopen en een tijltje met water over die gasten uitgooien. 'Oh sorry, ik was net even mijn sopje aan het weggooien. Wist niet dat jullie nog voor m'n deur stonden'.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is meer het niet willen stoppen, als je die mensen netjes vraagt om te stoppen met filmen dan doen zij dit niet.
Onzin. Het is heel simpel: trek de deur dicht. Houdt hij hem open is hij verantwoordelijk voor huisvredebreuk, en kan je hem aanklagen met de beelden.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die man zijn werk zit te doen? Check 90 minutes even:quote:Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Beetje onbeschoft en ik hou niet van onbeschofte mensen. Ik zou naar boven lopen en een tijltje met water over die gasten uitgooien. 'Oh sorry, ik was net even mijn sopje aan het weggooien. Wist niet dat jullie nog voor m'n deur stonden'.
Jij denkt dat zon rat als Rutger ikmaakschadevaneenmooidorp zich daaraan houdt?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Het is heel simpel: trek de deur dicht. Houdt hij hem open is hij verantwoordelijk voor huisvredebreuk, en kan je hem aanklagen met de beelden.
Of zeg gewoon simpel: "Hey Rut, moet je luisteren jongen. Ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".
"Ja maar [...]"
"Luister Rut, moet je luisteren jongen, ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".
"Waarom geeft u dan geen antwoord?"
"Luister Rut, moet je luisteren jongen, ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".
Herhaal jezelf als een casettebandje! Vanzelf win je het dan. NERGENS op ingaan, gewoon dezelfde boodschap blijven uiten. Sim-pel!
Omgekeerde wereld. Eerst aanbellen, dan vragen of je een interview mag doen. Direct een camera in iemand z'n bek douwen is asociaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Het is heel simpel: trek de deur dicht. Houdt hij hem open is hij verantwoordelijk voor huisvredebreuk, en kan je hem aanklagen met de beelden.
Of zeg gewoon simpel: "Hey Rut, moet je luisteren jongen. Ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".
"Ja maar [...]"
"Waarom geeft u dan geen antwoord?"
Herhaal jezelf als een casettebandje! Vanzelf win je het dan. NERGENS op ingaan, gewoon dezelfde boodschap blijven uiten. Sim-pel!
Denk je dat hij iets heeft aan die beelden als je jezelf continue herhaalt en nergens op in gaat?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij denkt dat zon rat als Rutger ikmaakschadevaneenmooidorp zich daaraan houdt?
Heb 't niet over die cameraman van EL he.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die man zijn werk zit te doen? Check 90 minutes even:
http://eredivisielive.nl/(...)--speelronde-25.html
9:16.
Gedraag-je-fucking-normaal-Strootman-kutmongool.. Poten af van onze cameramensen en poten af van onze camera's.
Jij denkt dat hij zich netjes blijft gedragen die rutger? Die gast haalt het bloed onder je nagels vandaan, en als de politie er iets tegen doet is het weer huilie huilie doen op zijn telegraafmedia site.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denk je dat hij iets heeft aan die beelden als je jezelf continue herhaalt en nergens op in gaat?
Het was een persfotograaf van Eredivisie Live, maar het gaat op voor ELKE situatie. AF-BLIJ-VEN. Geweld is NOOIT de manier. Val mij, mijn cameraman of mijn camera met fysiek geweld aan en ik breek je poten Iran-style.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 't niet over die cameraman van EL he.
Maar wat die mensen doen is je filmen net nadat je vriendin je gedumpt hebt zeg maar..quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Film mij terwijl ik er niet om vraag en ik breek je camera Theo Maassen-style. Net zo makkelijk.
Het is zó fucking simpel. Hij kwam bij ons op bedrijf langs. Die beelden zijn nooit uitgezonden. Weet je waarom?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij zich netjes blijft gedragen die rutger? Die gast haalt het bloed onder je nagels vandaan, en als de politie er iets tegen doet is het weer huilie huilie doen op zijn telegraafmedia site.
Daarom, echt geen medelijden met dergelijke ratten hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wat die mensen doen is je filmen net nadat je vriendin je gedumpt hebt zeg maar..
Filmen in de openbare ruimte - als ook toegewezen ruimtes op basis van de rechthebbende op die locatie, ergens in het burgelijk wetboek 6 (Artikel ben ik vergeten) - is hartstikke legaal en elke vorm van geweld tegen deze mensen is onterecht.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Film mij terwijl ik er niet om vraag en ik breek je camera Theo Maassen-style. Net zo makkelijk.
En dan geef je ze dus PRECIES wat ze willen. Het best kan je dit soort jongens bestrijden met hun eigen middelen: trollen. En hoe troll je een troll?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, echt geen medelijden met dergelijke ratten hoor.
Net zoals zo'n Rutger, lekker irritant blijven doen aan zo'n deur en dan aangifte doen als je een keertje bij je keel wordt gepakt. Wat een jankerd zeg.
Volgende keer gewoon met knuppel en al wegslaan die lui.
Ik breek helemaal niets, volgens mij doet op zo'n camera slaan nog best wel pijn ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Is het een verbintenis dan ?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Filmen in de openbare ruimte - als ook toegewezen ruimtes op basis van de rechthebbende op die locatie, ergens in het burgelijk wetboek 6 (Artikel ben ik vergeten) - is hartstikke legaal en elke vorm van geweld tegen deze mensen is onterecht.
Wil je er wat aan doen, opteer voor een wetsverandering.
Wat Rutger Castricum deed was filmen op een openbare locatie (ook portieken vallen daar onder zo is gebleken dankzij meerdere rechtszaken waar een aardige jurisprudentie door is opgebouwd) alleen had hij niet de 'gang' van het huis in mogen filmen. Maar waarom moet je dan lijfelijk tekeer gaan, trek gewoon de deur dicht of herhaal het volgende zinnetje tien keer:
"Ik ga graag met je in gesprek maar dit is even niet de tijd noch de plek!"
DOor gewelddadig op te treden geef je ze JUIST voer om je uit te zenden. Echt zo contraproductief.
Kan me nog een moment herinneren bij de Kuip dat de cameraman z'n camera werd afgepakt, rolletje eruit en vervolgens nog even door 20 mensen achterna werd gezeten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan geef je ze dus PRECIES wat ze willen. Het best kan je dit soort jongens bestrijden met hun eigen middelen: trollen. En hoe troll je een troll?
Door er niet op in te gaan
Juist ja. Dus voortaan allemaal opdreunen:
"Ik ga graag met je in gesprek maar dit is even niet de tijd noch de plek!"
Glimlachje tevoorschijn toveren, deur dicht, KLAAR.
Klopt, maar dat lukt je simpelweg niet in je ééntje tegen twee man (Rutger situatie).quote:Op maandag 12 maart 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me nog een moment herinneren bij de Kuip dat de cameraman z'n camera werd afgepakt, rolletje eruit en vervolgens nog even door 20 mensen achterna werd gezeten.
Was ook aardig effectief hoor.
Waarom niet. Die Rutger kan je alvast wegstrepen, die krijgt al een trillende stem als hij aan z'n keel geaaid wordt.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lukt je simpelweg niet in je ééntje tegen twee man (Rutger situatie).
Dat klopt, maar jij kent de twee camerajongens niet en ik toevallig welquote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet. Die Rutger kan je alvast wegstrepen, die krijgt al een trillende stem als hij aan z'n keel geaaid wordt.
Het is gewoon ook een enorme mietenkop, je kan hem echt zó makkelijk afbluffen. Ik heb het plezier gehad een korte periode met hem te werken, maar Rutger is echt een one-trick-pony. Daarom wist ik ook precies hoe ik 'm efficiënt kon uitschakelen toen hij ineens een camera in mijn bek duwdequote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet. Die Rutger kan je alvast wegstrepen, die krijgt al een trillende stem als hij aan z'n keel geaaid wordt.
Niet echt goed voor zijn imago, dat powned die beelden helemaal heeft vrijgegeven.![]()
Wie zn cloon ben je.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef VcrAux het volgende:
Als 20% van zijn verhalen op waarheid zijn gebaseerd heeft hij op zijn 23ste waarschijnlijk al meer meegemaakt dan ik in heel mijn leven zal doen.
Exact.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld. Eerst aanbellen, dan vragen of je een interview mag doen. Direct een camera in iemand z'n bek douwen is asociaal.
Ik vind dat zo'n onzinargument. Alleen omdat hij bezig is met zijn werk geeft hem geen vrijbrief. Daarnaast mag je misschien wel filmen in openbare ruimte maar je mag niet iemand zijn privacy aantasten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Buiten het feit dat deze discussie ging over Strootman en dat dat teringjong gewoon met zijn poten van de fotograaf af moet blijven die zit waar hij MAG zitten. Zie de 90 minutes rond minuut 9:
http://eredivisielive.nl/(...)--speelronde-25.html
Gewoon-met-je-poten-afblijven dus. Die man doet zijn werk, als je een probleem hebt daarmee verzoek je de club of hij weggestuurd wordt en eventueel materiaal vernietigd. Als de man daar mocht zitten van de club heeft hij het volste recht die foto's te maken.
Zit je op 't werk?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog niet voor mij, ben nog wel even bezig.
Wie doet mee?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Fred Rutten nog voor het einde van het jaar coach wordt van een club in Nederland neem ik een Fred Rutten UI.
als ik hem dan alsnog een napoleonhoed op mag shoppen doe i kmee.quote:
Dat uitgerekend een ajacied dat zegtquote:Op maandag 12 maart 2012 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet even iets zeggen: Gadverdamme, wat een kutclub is PSV.
Want? Wat vind je er zo slecht/kut aan?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Raar he..
Na vandaag vind ik PSV erger dan Feyenoord.
Mag altijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik hem dan alsnog een napoleonhoed op mag shoppen doe i kmee.
Ik vind de hysterie dat ze 4e staan zeer overdreven. Wij staan het hele seizoen 5e en wij toen tenminste nog lief tegen FdBquote:Op maandag 12 maart 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Wat vind je er zo slecht/kut aan?
Ja dit jaar.. afgelopen 10 jaar knikkerde Ajax ook iedereen buiten als het effe niet lukte.. na zoveel jaren aanmodderen 'heeft het geen zin om weer iemand te ontslaan'. Daarnaast helpt het we mee dat je afgelopen jaar kampioen bent geworden, ook gezien de manier waarop.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik vind de hysterie dat ze 4e staan zeer overdreven. Wij staan het hele seizoen 5e en wij toen tenminste nog lief tegen FdB
Spelen nog EL, gaan de beker winnen, hebben alle kans op de titel. Geef dan Rutten ook de kans op de laatste 2 maanden zijn ding te doen. Bah.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Wat vind je er zo slecht/kut aan?
Na zoveel jaren is Ajax eindelijk de goede weg ingeslagen. Johan Cruijff gaat ons redden als een engelquote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dit jaar.. afgelopen 10 jaar knikkerde Ajax ook iedereen buiten als het effe niet lukte.. na zoveel jaren aanmodderen 'heeft het geen zin om weer iemand te ontslaan'. Daarnaast helpt het we mee dat je afgelopen jaar kampioen bent geworden, ook gezien de manier waarop.
Waar baseer je dat opquote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Na zoveel jaren is Ajax eindelijk de goede weg ingeslagen. Johan Cruijff gaat ons redden als een engel
Helemaal nergens, maar dat doet elke Ajacied toch. Johan Cruijff is de verlosser. Als we gewoon iemand regelen die goed kan voetballen baas maken van een miljoenenbedrijf komt het vast wel goedquote:
Ik ben het niet met je eens.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelen nog EL, gaan de beker winnen, hebben alle kans op de titel. Geef dan Rutten ook de kans op de laatste 2 maanden zijn ding te doen. Bah.
Ik zei het een jaar geleden al in het PSV-topic. Kreeg ik gezeik van ene Buitendam, post die nogquote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
2 maanden zijn ding laten doen, en 5e eindigen.. ?
Jullie doen allemaal alsof dit uit het niks komt, misschien dat je het niet goed ziet omdat je geen affiniteit hebt me deze club maar het is echt niet 2 wedstrijdjes verliezen tegen Twente en Valencia en de trainer moet eruit.
Ik zeg het dan ook hele erg schematisch, ik bedoel belangrijke leidinggevende functie, er was wel sprake van Ling, ook goed. De handpop van Cruijff. Dat is praktisch hetzefld.equote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef De_kromme het volgende:
Er is nooit sprake geweest van Cruijff als 'baas' van Ajax? Wie the fuck ben jij eigenlijk?
MBH.![]()
Ja die post nog.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef De_kromme het volgende:
Er is nooit sprake geweest van Cruijff als 'baas' van Ajax? Wie the fuck ben jij eigenlijk?
MBH.![]()
[..]
Ik zei het een jaar geleden al in het PSV-topic. Kreeg ik gezeik van ene Buitendam, post die nog?
Ontslag is idd logisch.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal alsof dit uit het niks komt, misschien dat je het niet goed ziet omdat je geen affiniteit hebt me deze club maar het is echt niet 2 wedstrijdjes verliezen tegen Twente en Valencia en de trainer moet eruit.
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:55 schreef eight het volgende:
[..]
Exact.
[..]
Ik vind dat zo'n onzinargument. Alleen omdat hij bezig is met zijn werk geeft hem geen vrijbrief. Daarnaast mag je misschien wel filmen in openbare ruimte maar je mag niet iemand zijn privacy aantasten.
Nee. Maar blijf maar zitten in je fantasiewereld, misschien kan je die van HMF betredenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik zeg het dan ook hele erg schematisch, ik bedoel belangrijke leidinggevende functie, er was wel sprake van Ling, ook goed. De handpop van Cruijff. Dat is praktisch hetzefld.e
Hij stelde geen vraag malloot, hij maakte een foto. Eerst kijken, dan oordelen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:02 schreef De_kromme het volgende:
Wat een frustratie hier vanmiddag. Ga buitenspelen ofzo met dit weer man.
Daarnaast moeten die journalisten gewoon opdonderen met belachelijke vragen, echt nul medelijden dat er een keer een camera sneuvelt door dat trieste gedrag.
Ohja, MBH begint weer.
Ah, dan kom ik binnenkort wel weer even buurten. Kon het altijd goed vinden met die knul. Voornamelijk over die beruchte rode kaart van Strootman.quote:
Boeit me geen fuck. Ik ben sowieso anti-journalisten. Opsodemieteren met die zooi, dan zou het land een stuk beter af zijn (en allang uit de crisis). En neem je pilletje op tijd volgende keer, beetje vervelend om hier 50 posts gescheld van jou terug te lezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij stelde geen vraag malloot, hij maakte een foto. Eerst kijken, dan oordelen.
Met Cocu zal het echt niet beter gaan, had Rutten nog de kans gegeven om het netjes af te sluiten. Maarja, zo denk ik erover, jij dus niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal alsof dit uit het niks komt, misschien dat je het niet goed ziet omdat je geen affiniteit hebt met deze club maar het is echt niet 2 wedstrijdjes verliezen tegen Twente en Valencia en de trainer moet eruit.
Ik ben komen aanwaaien hier en toen ben ik gisteren hier gebleven. Ze waarschuwden mij voor de ontroening die door jou gedaan zou wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee. Maar blijf maar zitten in je fantasiewereld, misschien kan je die van HMF betreden.
Maar wie ben je nou? Heb je nog nooit gezien hier, of in VBL.
Oh jeej, wat hebben ze je verteld. Het is allemaal waar.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:24 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik ben komen aanwaaien hier en toen ben ik gisteren hier gebleven. Ze waarschuwden mij voor de ontroening die door jou gedaan zou worden
Valid point.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck. Ik ben sowieso anti-journalisten. Opsodemieteren met die zooi, dan zou het land een stuk beter af zijn (en allang uit de crisis). En neem je pilletje op tijd volgende keer, beetje vervelend om hier 50 posts gescheld van jou terug te lezen.![]()
True that. Ik kan er ook echt niet bij dat die journalisten zoveel 'rechten' hebben. Oppleuren met figuren als Rutger en co. Hopen dat ze een keer de verkeerde tegenkomen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Valid point.
En criminaliteit en de angst zou ook sterk af kunnen nemen als je er niet zoveel aandaht aan besteed.
Lol, voorstander van censuur dient zich aanquote:Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef De_kromme het volgende:
Boeit me geen fuck. Ik ben sowieso anti-journalisten.
Journalisten veroorzakers crisis?quote:Opsodemieteren met die zooi, dan zou het land een stuk beter af zijn (en allang uit de crisis).
Kusjequote:En neem je pilletje op tijd volgende keer, beetje vervelend om hier 50 posts gescheld van jou terug te lezen.![]()
Zou jij Jol dat half jaartje nog af hebben laten maken/willen laten maken?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Cocu zal het echt niet beter gaan, had Rutten nog de kans gegeven om het netjes af te sluiten. Maarja, zo denk ik erover, jij dus niet.
Dat wist ik idd niet en in dat geval valt de actie van strootman niet goed te praten.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Je hebt geen idee waar je over lult. Hij tast niemand aan in zijn of haar privacy, hij filmt op een plek toegewezen door PSV voor de televisiezender waar hij voor werkt. Je weet wel, DIEZELFDE zender die PSV mil-joe-nen euro's aan televisiegelden toestopt.
Wat precies van deze onzinbrabbels zie jij als 'valid point'?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Valid point.
En criminaliteit en de angst zou ook sterk af kunnen nemen als je er niet zoveel aandaht aan besteed.
Ik heb het filmpje alleen maar drie keer gepostquote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef eight het volgende:
[..]
Dat wist ik idd niet en in dat geval valt de actie van strootman niet goed te praten.
Goed goed, nee niet gezopenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jojoortje. Hoe is het? Nog lekker gezopen van 't weekend?
Had het prima gevonden als ze het eind afgelopen seizoen hadden gedaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou jij Jol dat half jaartje nog af hebben laten maken/willen laten maken?
Nee als ik het voor het zeggen had lag Rutten er al eind afgelopen seizoen uit omdat ik dit al zag aankomen, en dit jaar kan de club en Rutten niet meer terug vallen op blessures of vertrekkende spelers..
En dan vraag je niet eens: met jou?! Ook de laatste keer dat ik lief doe tegen jou.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed goed, nee niet gezopenIk ben sowieso geen zuiperd
Ahhh, meer mensen komen erachterquote:
Ok.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dan vraag je niet eens: met jou?! Ook de laatste keer dat ik lief doe tegen jou.
Dat ze dit weekend maar winnenquote:
Tukkersbloed. Tuurlijk ben je een zuiperd, je durft het gewoon niet toe te gevenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
en jij komt uit twente?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ssstquote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Tukkersbloed. Tuurlijk ben je een zuiperd, je durft het gewoon niet toe te geven
Maar van wie ben je nou een kloon?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Tukkersbloed. Tuurlijk ben je een zuiperd, je durft het gewoon niet toe te geven
Dan heb je zijn kindercola aanval over PSV nog niet gezienquote:Op maandag 12 maart 2012 19:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dan vraag je niet eens: met jou?! Ook de laatste keer dat ik lief doe tegen jou.
[..]
Ahhh, meer mensen komen erachter. Zou je misschien wat kunnen doen aan zijn 50 posts gescheld over de rechten van journalisten oid? Beetje vervelend teruglezen.
Ik zie de TT, dat zegt mij al genoeg. Geen zin om meer terug te lezenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je zijn kindercola aanval over PSV nog niet gezien
Alsof iemand dat wat boeitquote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil niet bekend staan als een bezopen mod
DWDD natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef De_kromme het volgende:
De nieuwe Californication kijken, of toch maar DWDD? En dan pas na VI Cali kijken. De dilemma's van het dagelijkse leven.
Californicationquote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef De_kromme het volgende:
De nieuwe Californication kijken, of toch maar DWDD? En dan pas na VI Cali kijken. De dilemma's van het dagelijkse leven.
Duidelijk Cali, DWDD zuigt poep en deze aflevering van Cali was weer leuk.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef De_kromme het volgende:
Californication heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Californication heeftwww.tetten.nl en dan dwdd kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Dan moet je het maar niet in je profiel zettenquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Duidelijk Cali, DWDD zuigt poep en deze aflevering van Cali was weer leuk.
Is dat jouw slechte affiliate site?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
www.tetten.nl en dan dwdd kijken.
SHE toch?quote:
site bestaat ook echtquote:Op maandag 12 maart 2012 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat jouw slechte affiliate site?
Nu is het ineens een roddel?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die roddel heb ik de wereld ingebracht
Wie wat waar?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Moest Pieters nou huilen? of praat hij altijd zo?
Mooie samenvatting vanuit Ajax-perspectief. Fred's ding? Falen...quote:Op maandag 12 maart 2012 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelen nog EL, gaan de beker winnen, hebben alle kans op de titel. Geef dan Rutten ook de kans op de laatste 2 maanden zijn ding te doen. Bah.
Moesten tegen jullie vanavond he? Wat is het geworden? Volg Jong Ado eigenlijk niet vaak moet ik zeggen, jij daarentegen gaat wel eens naar wedstrijden toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef Muto het volgende:
De Kromme, wat is dat nou met jullie jong ADO-elftal?
0-5quote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moesten tegen jullie vanavond he? Wat is het geworden? Volg Jong Ado eigenlijk niet vaak moet ik zeggen, jij daarentegen gaat wel eens naar wedstrijden toch?
Stond bij rust 0-5 oor Feyenoord last ik op twitter. Maar Jong Ajax won vorige week 0-7 ofzo?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moesten tegen jullie vanavond he? Wat is het geworden? Volg Jong Ado eigenlijk niet vaak moet ik zeggen, jij daarentegen gaat wel eens naar wedstrijden toch?
Bij rust was het 0-2.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Stond bij rust 0-5 oor Feyenoord last ik op twitter. Maar Jong Ajax won vorige week 0-7 ofzo?
Oh, mijn fout.quote:
Ergens in Februari volgens mij. Vorige week wel 3-0 verloren uit bij de Superboeren. Ook niet al te bestquote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Stond bij rust 0-5 oor Feyenoord last ik op twitter. Maar Jong Ajax won vorige week 0-7 ofzo?
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Tarado het volgende:
Dus Philip gaat het nu doen? Z'n vrouw kon hij niet tevreden houden, zal met die verwende kindertjes dan wel lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat nog wat worden, zondag om 12:30...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef De_kromme het volgende:
Rot eens op met dat boelers van je man. Dat zeg je maar tegen je vrinden.
Toornstra en Coutinho trouwens in het Elftal van de week, volledig terecht. Wereldtopperts in wording, de redding van Den Haag.![]()
Goed dat je je aangesproken voelt. Jij bent de (enige en) grootste boeler die hier rondhangt namelijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef De_kromme het volgende:
Toornstra en Coutinho trouwens in het Elftal van de week, volledig terecht. Wereldtopperts in wording, de redding van Den Haag.![]()
Lekker weertje, één groot gekkenhuis op de tribunes, en wereldtopperts in vorm, dat kan alleen maar een mooie middag worden.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden, zondag om 12:30...
Coutinho zal mij nooit overtuigen met zijn rare fratsen in werkelijk elke wedstrijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef De_kromme het volgende:
Ons? PSV bedoel je?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lekker weertje, één groot gekkenhuis op de tribunes, en wereldtopperts in vorm, dat kan alleen maar een mooie middag worden.![]()
Dan helpen we jullie wel weer een stukje dichter naar de titel toe. De wederopstanding zonder Fredje.
Ohjeej, heeft HMF naast dit topic ook al andere topics ontdekt in VBL?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
De Ajax <> Feyenoord "discussies" die de laatste tijd weer opkomen in het VBL
Nu pas? Oud nieuws man, dwarrelquote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
Ik weet waarom Stokstaart gebanned is. Wie 't wil weten moet ff DM'en.
Vraag me eerder af waarom jij niet gebanned bent.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
Jongen kap eens met over mij ouwehoeren. Ik heb het vrijwel NOOIT over Ajax, ben deze hele dag bezig geweest met kankeren op PSV.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ohjeej, heeft HMF naast dit topic ook al andere topics ontdekt in VBL?
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag me eerder af waarom jij niet gebanned bent.
DM me maar.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
En zich nog verdedigen ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wist het al eerderBedacht me ineens dat anderen 't misschien willen weten
Gewoon gaan pokeren. Zo'n ¤60 tourney is best lachen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm moet nog naar het Casino deze week heb een bon liggen voor 75 euro korting op het eten + 2 gratis drankjes. Alleen deze week nog geldig.
Ik verdedig me helemaal nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En zich nog verdedigen ook.![]()
Gaat al veel te lang over PSV bij VI. En JD is ook verschrikkelijk irritant bezig met zijn onvoorwaardelijke steun aan Rutten.
Vrijwilligers, meld u aan!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm moet nog naar het Casino deze week heb een bon liggen voor 75 euro korting op het eten + 2 gratis drankjes. Alleen deze week nog geldig.
Doe niet zo interessant man.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
JD heeft idd gelijk in deze uitzending m.b.t Fredje.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik verdedig me helemaal nietWat is dat toch voor geks met jou dat alles maar gelijk 'verdedigen' is. Teveel met soldaatjes gespeeld ofzo in je jeugd?
En JD heeft vanzelfsprekend gelijk.
Ja interesse? Lekker samen Scheveningen in.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gaat al veel te lang over PSV bij VI. En JD is ook verschrikkelijk irritant bezig met zijn onvoorwaardelijke steun aan Rutten.
[..]
Gewoon gaan pokeren. Zo'n ¤60 tourney is best lachen.Oh een kortingsbon voor eten, laat maar hangen, geintje.
![]()
Probeer je met deze actie nou een date te hosselen?
HMF gaat Undercover op Fok!...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Met soldaatjes spelen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik verdedig me helemaal nietWat is dat toch voor geks met jou dat alles maar gelijk 'verdedigen' is. Teveel met soldaatjes gespeeld ofzo in je jeugd?
En JD heeft vanzelfsprekend gelijk.
Ja, pass maar die bon. Ga toevallig woensdag met een chick naar Scheveningen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja interesse? Lekker samen Scheveningen in.
Natuurlijk, hij voelt ook wel aan dat jij van de verkeerde kaent bent.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Gewoon gaan pokeren. Zo'n ¤60 tourney is best lachen.Oh een kortingsbon voor eten, laat maar hangen, geintje.
![]()
Probeer je met deze actie nou een date te hosselen?
Ik wil 't ook wel hier posten maar dan krijg ik ongetwijfeld gezeik met desbetreffende Forumadmin.quote:
Nouja jij bent ook wel aan het vissen met je constante 'boelers'...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij voelt ook wel aan dat jij van de verkeerde kaent bent.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouja jij bent ook wel aan het vissen met je constante 'boelers'...
Nee post maar ben benieuwdquote:Op maandag 12 maart 2012 21:16 schreef De_kromme het volgende:
Hé trouwens, ik heb gewoon chantagemateriaal konijn. Pass mij die bon, of er zwaait wat.
[..].
Die gast is toch ook een boeler van jewelste met z'n gezuig heel de tijd?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouja jij bent ook wel aan het vissen met je constante 'boelers'...
Moeilijk he, het verschil tussen geinen en zuigen. Kom op man, stel je eens niet zo aan, en loop niet zo achter HMF aan de hele tijd door mij op te zoeken.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast is toch ook een boeler van jewelste met z'n gezuig heel de tijd?
Heb nog niks opgezocht moet ik zeggen. Maar ik kan het zo doen hoor. Fuck, ik kom niet dreigend genoeg over.quote:
HMF heeft 't alleenrecht op jou bloedirritant vinden?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moeilijk he, het verschil tussen geinen en zuigen. Kom op man, stel je eens niet zo aan, en loop niet zo achter HMF aan de hele tijd door mij op te zoeken.
Was tof. Geweldig stadion/omgeving dat West Ham. Verder eigenlijk weinig gezien behalve ontelbaar veel pubs en clubs. Al vond ik het stappen nadat de pubs dicht gingen wel wat matig. Wel paar dikke clubs geweest (penthousequote:
Schijt aan de wereld man al post je een foto van mij wat dan nog? Als Fokker kom ik toch niet buiten. Daarbij vind ik het wel mooi hoe iedereen keihard ingaat op je domme grappen alsof ze het echt allemaal serieus nemenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moeilijk he, het verschil tussen geinen en zuigen. Kom op man, stel je eens niet zo aan, en loop niet zo achter HMF aan de hele tijd door mij op te zoeken.
[..]
Heb nog niks opgezocht moet ik zeggen. Maar ik kan het zo doen hoor. Fuck, ik kom niet dreigend genoeg over.![]()
Nee maar serieus, als je niks met die bon doet, wil ik hem wel, als je van gedachten veranderd.
Als je HMF was, had ik er over nagedacht. Maar jij bent wel een oké ventje, boeit me eigenlijk ook geen fuck welk neefje je bent.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijt aan de wereld man al post je een foto van mij wat dan nog? Als Fokker kom ik toch niet buiten. Daarbij vind ik het wel mooi hoe iedereen keihard ingaat op je domme grappen alsof ze het echt allemaal serieus nemen
Wonderbaarlijk genoeg wel ja. Maar waren wel dure clubs, dus veel arrogante kutten. Sfeertje aldaar was in zijn geheel niet echt des Engels, maar dat is eigenlijk sowieso wel het geval in Londen.quote:
Nou, steek die maar in je zak Littlerabbit!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je HMF was, had ik er over nagedacht. Maar jij bent wel een oké ventje, boeit me eigenlijk ook geen fuck welk neefje je bent.
Is het waar dat daar echt veel bezopen lui op straat lopen?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg wel ja. Maar waren wel dure clubs, dus veel arrogante kutten. Sfeertje aldaar was in zijn geheel niet echt des Engels, maar dat is eigenlijk sowieso wel het geval in Londen.
Als je dat wil kan je beter naar Newcastle ofzo gaan.
Geordie shorequote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg wel ja. Maar waren wel dure clubs, dus veel arrogante kutten. Sfeertje aldaar was in zijn geheel niet echt des Engels, maar dat is eigenlijk sowieso wel het geval in Londen.
Als je dat wil kan je beter naar Newcastle ofzo gaan.
Jij hebt een tunnel van het café naar je huis lopen dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is het waar dat daar echt veel bezopen lui op straat lopen?
En terecht zo denk ik er persoonlijk ook over.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, steek die maar in je zak Littlerabbit!De_kromme vindt je een prima gozer.
dat zou trouwens wel geniaal zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt een tunnel van het café naar je huis lopen dan?
Kom jij nooit buiten ofzoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klinkt al met al toch wel leuk, ik ben al een tijd niet meer in Londen geweest, wel veel lol gehad maar was wel prijzigquote:Op maandag 12 maart 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Was tof. Geweldig stadion/omgeving dat West Ham. Verder eigenlijk weinig gezien behalve ontelbaar veel pubs en clubs. Al vond ik het stappen nadat de pubs dicht gingen wel wat matig. Wel paar dikke clubs geweest (penthouse) maar de sfeer was een beetje matig. Wel nog in een vage stripclub belandt vrijdagnacht, godverdomme lekkere wijven daar
Die omgeving (Leicester street/ Picadilly circus) is ook wel extreem touristisch natuurlijk. Je zal vast wat toffere plekjes hebben, maar Londen is zo groot.
Vorige keer was ik vooral in camden oid, dat vond ik wat toffer.
Bij haar in de streek doen ze dat drinken toch alleen in een keet?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kom jij nooit buiten ofzo? Dat zie je toch in elke redelijke stad?
Idd. Die worden in die keet naar huis gereden met de trekker ervoor?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij haar in de streek doen ze dat drinken toch alleen in een keet?
Waar?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Jojoortje de straat op gaat, is ze straalbezopen. En de volgende dag blackouts.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toch grappig dat wij elke week 30 euro voor dat tafereel kwijt zijn en Jojoortje met 3,89 prima toekomt.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Jojoortje de straat op gaat, is ze straalbezopen. En de volgende dag blackouts.
Jij zit nu in Azie toch, of was jij dat niet...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klinkt al met al toch wel leuk, ik ben al een tijd niet meer in Londen geweest, wel veel lol gehad maar was wel prijzig
Hong Kong zit hij geloof ik toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij zit nu in Azie toch, of was jij dat niet...
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dames drinken (bijna) gratis.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch grappig dat wij elke week 30 euro voor dat tafereel kwijt zijn en Jojoortje met 3,89 prima toekomt.
Ja in HongKong momenteel, het is echt kloteweer hier , zeker voor de tijd van het jaar 12 graden en regen, verder een topstad, kan ik iedereen aanradenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij zit nu in Azie toch, of was jij dat niet...
Vet man.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja in HongKong momenteel, het is echt kloteweer hier , zeker voor de tijd van het jaar 12 graden en regen, verder een topstad, kan ik iedereen aanraden
Jawel, maar in Engeland is dat toch altijd extreem. Ook altijd veel politie buiten enzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jieehaah!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch grappig dat wij elke week 30 euro voor dat tafereel kwijt zijn en Jojoortje met 3,89 prima toekomt.
Jij moet eens vaker buiten Twente komen denk ik...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, maar in Engeland is dat toch altijd extreem. Ook altijd veel politie buiten enzo.
Politie zie ik in Twente nooit in de stad hoor
Niet teveel CCTV-beelden kijken hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, maar in Engeland is dat toch altijd extreem. Ook altijd veel politie buiten enzo.
Of juist niet. Wel lekker dat er geen politie rondloopt die je boetes aannaait.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij moet eens vaker buiten Twente komen denk ik...
Veel politie wel, maar dat hou je toch in zo'n stad. Qua compleet laveloze mensen is het echt een wereld van verschil met andere Engelse steden waar ik ben geweest (Newcastle/Manchester)quote:Op maandag 12 maart 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Werk maar het is altijd wel gezellig, heb in HongKong gewoond en met alle vrienden van die tijd hebben we ieder jaar het laatste weekend van maart een reunie ( dat valt samen met het rugby 7s toernooi in HongKong)quote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vet man.Studie, werk of gewoon vakantie
?
Kan je beter in Nederland zitten, lekker weertje hier man, volop zon in het westen met een graadje of 13.
Is dreigen met openbaren persoonsgegevens niet banwaardig?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je HMF was, had ik er over nagedacht. Maar jij bent wel een oké ventje, boeit me eigenlijk ook geen fuck welk neefje je bent.
Krijg je voor vragen om geel geen geel?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dreigen met openbaren persoonsgegevens niet banwaardig?
Ik voel me in mijn veiligheid aangetast als totaalgekkies als De_Kromme geneigd zijn mijn privé te verkennen en dreigen dit te openbaren. Daar vind ik niets grappig aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Krijg je voor vragen om geel geen geel?
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is ook niet grappig. Voor je het weet heb je een of andere geschifte hacker op je dak man. Hoe goed kennen wij de Kromme nou eigenlijk? Weten wij veel?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik voel me in mijn veiligheid aangetast als totaalgekkies als De_Kromme geneigd zijn mijn privé te verkennen en dreigen dit te openbaren. Daar vind ik niets grappig aan.
Rot eens op man.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dreigen met openbaren persoonsgegevens niet banwaardig?
Dreigen met publicatie van persoonlijke gegevens etc. ook hoor. Zou maar een beetje inbinden als ik jou was met je dreigementen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Rot eens op man.
Vragen om ban is ban trouwens.
Regel dat achter de schermen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik voel me in mijn veiligheid aangetast als totaalgekkies als De_Kromme geneigd zijn mijn privé te verkennen en dreigen dit te openbaren. Daar vind ik niets grappig aan.
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja Kromme... het is dat ik niet voor mezelf durf op te komen maar wat denk je dan wel niet helemaal naar mannetje dat je bent!
Genoeg dronken lui, maar die worden nooit agressief ofzo... Ik zie op tv (quote:Op maandag 12 maart 2012 21:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Of juist niet. Wel lekker dat er geen politie rondloopt die je boetes aannaait.
Maar dronken over straat lopen had ik toch wel verwacht in die gehuchten. Daar zuipen ze toch zo veel in de keet enzulks? Oh fuck, dat is natuurlijk op het platteland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |