Zit je op 't werk?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog niet voor mij, ben nog wel even bezig.
Wie doet mee?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Fred Rutten nog voor het einde van het jaar coach wordt van een club in Nederland neem ik een Fred Rutten UI.
als ik hem dan alsnog een napoleonhoed op mag shoppen doe i kmee.quote:
Dat uitgerekend een ajacied dat zegtquote:Op maandag 12 maart 2012 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet even iets zeggen: Gadverdamme, wat een kutclub is PSV.
Want? Wat vind je er zo slecht/kut aan?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Raar he..
Na vandaag vind ik PSV erger dan Feyenoord.
Mag altijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik hem dan alsnog een napoleonhoed op mag shoppen doe i kmee.
Ik vind de hysterie dat ze 4e staan zeer overdreven. Wij staan het hele seizoen 5e en wij toen tenminste nog lief tegen FdBquote:Op maandag 12 maart 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Wat vind je er zo slecht/kut aan?
Ja dit jaar.. afgelopen 10 jaar knikkerde Ajax ook iedereen buiten als het effe niet lukte.. na zoveel jaren aanmodderen 'heeft het geen zin om weer iemand te ontslaan'. Daarnaast helpt het we mee dat je afgelopen jaar kampioen bent geworden, ook gezien de manier waarop.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik vind de hysterie dat ze 4e staan zeer overdreven. Wij staan het hele seizoen 5e en wij toen tenminste nog lief tegen FdB
Spelen nog EL, gaan de beker winnen, hebben alle kans op de titel. Geef dan Rutten ook de kans op de laatste 2 maanden zijn ding te doen. Bah.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Wat vind je er zo slecht/kut aan?
Na zoveel jaren is Ajax eindelijk de goede weg ingeslagen. Johan Cruijff gaat ons redden als een engelquote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dit jaar.. afgelopen 10 jaar knikkerde Ajax ook iedereen buiten als het effe niet lukte.. na zoveel jaren aanmodderen 'heeft het geen zin om weer iemand te ontslaan'. Daarnaast helpt het we mee dat je afgelopen jaar kampioen bent geworden, ook gezien de manier waarop.
Waar baseer je dat opquote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Na zoveel jaren is Ajax eindelijk de goede weg ingeslagen. Johan Cruijff gaat ons redden als een engel
Helemaal nergens, maar dat doet elke Ajacied toch. Johan Cruijff is de verlosser. Als we gewoon iemand regelen die goed kan voetballen baas maken van een miljoenenbedrijf komt het vast wel goedquote:
Ik ben het niet met je eens.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelen nog EL, gaan de beker winnen, hebben alle kans op de titel. Geef dan Rutten ook de kans op de laatste 2 maanden zijn ding te doen. Bah.
Ik zei het een jaar geleden al in het PSV-topic. Kreeg ik gezeik van ene Buitendam, post die nogquote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
2 maanden zijn ding laten doen, en 5e eindigen.. ?
Jullie doen allemaal alsof dit uit het niks komt, misschien dat je het niet goed ziet omdat je geen affiniteit hebt me deze club maar het is echt niet 2 wedstrijdjes verliezen tegen Twente en Valencia en de trainer moet eruit.
Ik zeg het dan ook hele erg schematisch, ik bedoel belangrijke leidinggevende functie, er was wel sprake van Ling, ook goed. De handpop van Cruijff. Dat is praktisch hetzefld.equote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef De_kromme het volgende:
Er is nooit sprake geweest van Cruijff als 'baas' van Ajax? Wie the fuck ben jij eigenlijk?
MBH.![]()
Ja die post nog.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef De_kromme het volgende:
Er is nooit sprake geweest van Cruijff als 'baas' van Ajax? Wie the fuck ben jij eigenlijk?
MBH.![]()
[..]
Ik zei het een jaar geleden al in het PSV-topic. Kreeg ik gezeik van ene Buitendam, post die nog?
Ontslag is idd logisch.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
2 maanden zijn ding laten doen, en 5e eindigen.. ?
Jullie doen allemaal alsof dit uit het niks komt, misschien dat je het niet goed ziet omdat je geen affiniteit hebt me deze club maar het is echt niet 2 wedstrijdjes verliezen tegen Twente en Valencia en de trainer moet eruit.
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:55 schreef eight het volgende:
[..]
Exact.
[..]
Ik vind dat zo'n onzinargument. Alleen omdat hij bezig is met zijn werk geeft hem geen vrijbrief. Daarnaast mag je misschien wel filmen in openbare ruimte maar je mag niet iemand zijn privacy aantasten.
Nee. Maar blijf maar zitten in je fantasiewereld, misschien kan je die van HMF betredenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik zeg het dan ook hele erg schematisch, ik bedoel belangrijke leidinggevende functie, er was wel sprake van Ling, ook goed. De handpop van Cruijff. Dat is praktisch hetzefld.e
Hij stelde geen vraag malloot, hij maakte een foto. Eerst kijken, dan oordelen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:02 schreef De_kromme het volgende:
Wat een frustratie hier vanmiddag. Ga buitenspelen ofzo met dit weer man.
Daarnaast moeten die journalisten gewoon opdonderen met belachelijke vragen, echt nul medelijden dat er een keer een camera sneuvelt door dat trieste gedrag.
Ohja, MBH begint weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |