abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109014649
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Precies. Beetje onbeschoft en ik hou niet van onbeschofte mensen. Ik zou naar boven lopen en een tijltje met water over die gasten uitgooien. 'Oh sorry, ik was net even mijn sopje aan het weggooien. Wist niet dat jullie nog voor m'n deur stonden'.
Heb je gezien hoe die man zijn werk zit te doen? Check 90 minutes even:

http://eredivisielive.nl/(...)--speelronde-25.html

9:16.

Gedraag-je-fucking-normaal-Strootman-kutmongool. :r. Poten af van onze cameramensen en poten af van onze camera's.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:20:46 #92
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109014653
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Onzin. Het is heel simpel: trek de deur dicht. Houdt hij hem open is hij verantwoordelijk voor huisvredebreuk, en kan je hem aanklagen met de beelden.

Of zeg gewoon simpel: "Hey Rut, moet je luisteren jongen. Ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".

"Ja maar [...]"

"Luister Rut, moet je luisteren jongen, ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".

"Waarom geeft u dan geen antwoord?"

"Luister Rut, moet je luisteren jongen, ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".

Herhaal jezelf als een casettebandje! Vanzelf win je het dan. NERGENS op ingaan, gewoon dezelfde boodschap blijven uiten. Sim-pel!
Jij denkt dat zon rat als Rutger ikmaakschadevaneenmooidorp zich daaraan houdt?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_109014665
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Onzin. Het is heel simpel: trek de deur dicht. Houdt hij hem open is hij verantwoordelijk voor huisvredebreuk, en kan je hem aanklagen met de beelden.

Of zeg gewoon simpel: "Hey Rut, moet je luisteren jongen. Ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".

"Ja maar [...]"

"Waarom geeft u dan geen antwoord?"

Herhaal jezelf als een casettebandje! Vanzelf win je het dan. NERGENS op ingaan, gewoon dezelfde boodschap blijven uiten. Sim-pel!
Omgekeerde wereld. Eerst aanbellen, dan vragen of je een interview mag doen. Direct een camera in iemand z'n bek douwen is asociaal.

Maargoed, verschil van mening. Ik ga nu naar college. Doei boelertjes van me. :W
pi_109014678
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Jij denkt dat zon rat als Rutger ikmaakschadevaneenmooidorp zich daaraan houdt?
Denk je dat hij iets heeft aan die beelden als je jezelf continue herhaalt en nergens op in gaat?
pi_109014726
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe die man zijn werk zit te doen? Check 90 minutes even:

9:16.

Gedraag-je-fucking-normaal-Strootman-kutmongool. :r. Poten af van onze cameramensen en poten af van onze camera's.
Heb 't niet over die cameraman van EL he.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:22:37 #96
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109014739
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Denk je dat hij iets heeft aan die beelden als je jezelf continue herhaalt en nergens op in gaat?
Jij denkt dat hij zich netjes blijft gedragen die rutger? Die gast haalt het bloed onder je nagels vandaan, en als de politie er iets tegen doet is het weer huilie huilie doen op zijn telegraafmedia site.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_109014764
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb 't niet over die cameraman van EL he.
Het was een persfotograaf van Eredivisie Live, maar het gaat op voor ELKE situatie. AF-BLIJ-VEN. Geweld is NOOIT de manier. Val mij, mijn cameraman of mijn camera met fysiek geweld aan en ik breek je poten Iran-style.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:24:35 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109014816
Film mij terwijl ik er niet om vraag en ik breek je camera Theo Maassen-style. Net zo makkelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109014857
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Film mij terwijl ik er niet om vraag en ik breek je camera Theo Maassen-style. Net zo makkelijk.
Maar wat die mensen doen is je filmen net nadat je vriendin je gedumpt hebt zeg maar..
pi_109014876
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij zich netjes blijft gedragen die rutger? Die gast haalt het bloed onder je nagels vandaan, en als de politie er iets tegen doet is het weer huilie huilie doen op zijn telegraafmedia site.
Het is zó fucking simpel. Hij kwam bij ons op bedrijf langs. Die beelden zijn nooit uitgezonden. Weet je waarom?

"Ha Rutger, ik zou je graag binnen laten komen maar veel liever heb ik gewoon dat je even van tevoren belt. Ik ga graag met je in gesprek maar dit is even niet de tijd noch de plek!"

"Maar waarom wil je dan niet op mij ingaan?"
"Ik ga graag met je in gesprek maar dit is even niet de tijd noch de plek!"
"Waarom wilt u mijn vragen niet beantwoorden?"
"Maar u vindt het dus normaal dat [...]"
"Wat vond de algemeen directeur ervan?"
"Waarom beantwoord je mijn vragen niet?"

En dat steeds met dezelfde glimlach en sympathie, af en toe nog een grijnsje hier en daar en een klap op zijn schouder. IK ben niet de onsympathieke dichtgeslagen lul (Vogelaar), ik heb hem NIETS nuttigs gegeven qua informatie, en de beelden zijn dus waar-de-loos.

Je moet gewoon weten hoe je met zo'n gast om gaat. Hij had gewoon simpelweg niets aan ons. 5x:

Deur achter mijn reet dichttrekken en kláár.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:27:48 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109014945
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Maar wat die mensen doen is je filmen net nadat je vriendin je gedumpt hebt zeg maar..
Daarom, echt geen medelijden met dergelijke ratten hoor.

Net zoals zo'n Rutger, lekker irritant blijven doen aan zo'n deur en dan aangifte doen als je een keertje bij je keel wordt gepakt. Wat een jankerd zeg.

Volgende keer gewoon met knuppel en al wegslaan die lui.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109014953
quote:
Filmen in de openbare ruimte - als ook toegewezen ruimtes op basis van de rechthebbende op die locatie, ergens in het burgelijk wetboek 6 (Artikel ben ik vergeten) - is hartstikke legaal en elke vorm van geweld tegen deze mensen is onterecht.

Wil je er wat aan doen, opteer voor een wetsverandering.

Wat Rutger Castricum deed was filmen op een openbare locatie (ook portieken vallen daar onder zo is gebleken dankzij meerdere rechtszaken waar een aardige jurisprudentie door is opgebouwd) alleen had hij niet de 'gang' van het huis in mogen filmen. Maar waarom moet je dan lijfelijk tekeer gaan, trek gewoon de deur dicht of herhaal het volgende zinnetje tien keer:

DOor gewelddadig op te treden geef je ze JUIST voer om je uit te zenden. Echt zo contraproductief :').
pi_109014991
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarom, echt geen medelijden met dergelijke ratten hoor.

Net zoals zo'n Rutger, lekker irritant blijven doen aan zo'n deur en dan aangifte doen als je een keertje bij je keel wordt gepakt. Wat een jankerd zeg.

Volgende keer gewoon met knuppel en al wegslaan die lui.
En dan geef je ze dus PRECIES wat ze willen. Het best kan je dit soort jongens bestrijden met hun eigen middelen: trollen. En hoe troll je een troll?

Door er niet op in te gaan _O_

Juist ja. Dus voortaan allemaal opdreunen:

Glimlachje tevoorschijn toveren, deur dicht, KLAAR.
pi_109015032
quote:
Ik breek helemaal niets, volgens mij doet op zo'n camera slaan nog best wel pijn ook. :{

Ben één keer in een situatie geweest bij een uitvaart waar iemand erg opdringerig z'n camera tegen de rouwende mensen aanduwde. Er is toen duidelijk hoorbaar voor iedereen een hatelijke opmerking over gemaakt en de man maakte zich uit de voeten, zelfs toen had ik niet de drang om zijn camera te slopen. Vroeg me alleen af, hoe zo iemand het zou vinden als het omgekeerd zou zijn.
BFF met GGMM
  maandag 12 maart 2012 @ 16:30:31 #105
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109015069
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Filmen in de openbare ruimte - als ook toegewezen ruimtes op basis van de rechthebbende op die locatie, ergens in het burgelijk wetboek 6 (Artikel ben ik vergeten) - is hartstikke legaal en elke vorm van geweld tegen deze mensen is onterecht.

Wil je er wat aan doen, opteer voor een wetsverandering.

Wat Rutger Castricum deed was filmen op een openbare locatie (ook portieken vallen daar onder zo is gebleken dankzij meerdere rechtszaken waar een aardige jurisprudentie door is opgebouwd) alleen had hij niet de 'gang' van het huis in mogen filmen. Maar waarom moet je dan lijfelijk tekeer gaan, trek gewoon de deur dicht of herhaal het volgende zinnetje tien keer:

DOor gewelddadig op te treden geef je ze JUIST voer om je uit te zenden. Echt zo contraproductief :').
Is het een verbintenis dan ?
pi_109015070
Buiten het feit dat deze discussie ging over Strootman en dat dat teringjong gewoon met zijn poten van de fotograaf af moet blijven die zit waar hij MAG zitten. Zie de 90 minutes rond minuut 9:

Gewoon-met-je-poten-afblijven dus. Die man doet zijn werk, als je een probleem hebt daarmee verzoek je de club of hij weggestuurd wordt en eventueel materiaal vernietigd. Als de man daar mocht zitten van de club heeft hij het volste recht die foto's te maken.

Wat Rutger doet vind ik ook op het randje en ik werd haast misselijk toen ik zijn kop voor de deur zag staan, door echter efficiënt met dat soort gasten om te gaan kunnen ze nooit wat tegen je doen.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:31:10 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109015096
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En dan geef je ze dus PRECIES wat ze willen. Het best kan je dit soort jongens bestrijden met hun eigen middelen: trollen. En hoe troll je een troll?

Door er niet op in te gaan _O_

Juist ja. Dus voortaan allemaal opdreunen:

Glimlachje tevoorschijn toveren, deur dicht, KLAAR.
Kan me nog een moment herinneren bij de Kuip dat de cameraman z'n camera werd afgepakt, rolletje eruit en vervolgens nog even door 20 mensen achterna werd gezeten.

Was ook aardig effectief hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109015134
Het is allebei onbeschoft, maar de media leeft daarvan van die beelden en mensen irriteren en provoceren.
pi_109015150
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan me nog een moment herinneren bij de Kuip dat de cameraman z'n camera werd afgepakt, rolletje eruit en vervolgens nog even door 20 mensen achterna werd gezeten.

Was ook aardig effectief hoor.
Klopt, maar dat lukt je simpelweg niet in je ééntje tegen twee man (Rutger situatie).
pi_109015225
Wat een hoop stoere praatjes zo op deze zonnige dag in deze SC.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:35:13 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109015236
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klopt, maar dat lukt je simpelweg niet in je ééntje tegen twee man (Rutger situatie).
Waarom niet. Die Rutger kan je alvast wegstrepen, die krijgt al een trillende stem als hij aan z'n keel geaaid wordt.

Niet echt goed voor zijn imago, dat powned die beelden helemaal heeft vrijgegeven. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109015272
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom niet. Die Rutger kan je alvast wegstrepen, die krijgt al een trillende stem als hij aan z'n keel geaaid wordt.
Dat klopt, maar jij kent de twee camerajongens niet en ik toevallig wel ;). Dat zijn geen jongens waar je zonder kneuzingen een gevecht uit komt :'). De jongen die nu bij Rutger was was een "stagaire" achtige camerajongen, die stond dus ook op zijn beentjes te trillen.
pi_109015315
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet echt goed voor zijn imago, dat powned die beelden helemaal heeft vrijgegeven. _O-
Het is gewoon ook een enorme mietenkop, je kan hem echt zó makkelijk afbluffen. Ik heb het plezier gehad een korte periode met hem te werken, maar Rutger is echt een one-trick-pony. Daarom wist ik ook precies hoe ik 'm efficiënt kon uitschakelen toen hij ineens een camera in mijn bek duwde :'). Hij had ook niet verwacht dat ik de trap afgelopen kwam denk ik _O-.
pi_109015454
Zit je aan de coke HMF?
  maandag 12 maart 2012 @ 16:41:49 #115
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109015505
heb je nog meer verhalen HMF? Ik maak een boek.
pi_109015612
Rutger :r Huilie huilie :r
Noot noot.
pi_109015614
Als 20% van zijn verhalen op waarheid zijn gebaseerd heeft hij op zijn 23ste waarschijnlijk al meer meegemaakt dan ik in heel mijn leven zal doen. :'(
  maandag 12 maart 2012 @ 16:45:17 #118
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109015653
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef VcrAux het volgende:
Als 20% van zijn verhalen op waarheid zijn gebaseerd heeft hij op zijn 23ste waarschijnlijk al meer meegemaakt dan ik in heel mijn leven zal doen. :'(
Wie zn cloon ben je.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109015721

Tijd om de oortjes te entertainen.
pi_109016036
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Omgekeerde wereld. Eerst aanbellen, dan vragen of je een interview mag doen. Direct een camera in iemand z'n bek douwen is asociaal.
Exact.

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Buiten het feit dat deze discussie ging over Strootman en dat dat teringjong gewoon met zijn poten van de fotograaf af moet blijven die zit waar hij MAG zitten. Zie de 90 minutes rond minuut 9:

Gewoon-met-je-poten-afblijven dus. Die man doet zijn werk, als je een probleem hebt daarmee verzoek je de club of hij weggestuurd wordt en eventueel materiaal vernietigd. Als de man daar mocht zitten van de club heeft hij het volste recht die foto's te maken.
Ik vind dat zo'n onzinargument. Alleen omdat hij bezig is met zijn werk geeft hem geen vrijbrief. Daarnaast mag je misschien wel filmen in openbare ruimte maar je mag niet iemand zijn privacy aantasten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_109016990
Zo, de maandag zit er weer op.
Noot noot.
pi_109017616
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
Zo, de maandag zit er weer op.
Nog niet voor mij, ben nog wel even bezig.
BFF met GGMM
pi_109017798
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nog niet voor mij, ben nog wel even bezig.
Zit je op 't werk?
Noot noot.
pi_109019206
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Fred Rutten nog voor het einde van het jaar coach wordt van een club in Nederland neem ik een Fred Rutten UI.
Wie doet mee?
pi_109019265
quote:
19s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:42 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zit je op 't werk?
Yep, nog 1 uurtje denk ik
BFF met GGMM
  maandag 12 maart 2012 @ 18:32:03 #126
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109019496
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wie doet mee?
als ik hem dan alsnog een napoleonhoed op mag shoppen doe i kmee.
pi_109020133
Moet even iets zeggen: Gadverdamme, wat een kutclub is PSV.
★★★
pi_109020391
quote:
13s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet even iets zeggen: Gadverdamme, wat een kutclub is PSV.
Dat uitgerekend een ajacied dat zegt :D
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 12 maart 2012 @ 19:01:06 #129
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_109020470
Dag vette fret!
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
pi_109020500
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:59 schreef eight het volgende:

[..]

Dat uitgerekend een ajacied dat zegt :D
Raar he.. :D

Na vandaag vind ik PSV erger dan Feyenoord. :7
★★★
  maandag 12 maart 2012 @ 19:02:17 #131
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_109020509
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wie doet mee?
Ik.
Guaranteed
pi_109020515
Wat een frustratie hier vanmiddag. Ga buitenspelen ofzo met dit weer man.

Daarnaast moeten die journalisten gewoon opdonderen met belachelijke vragen, echt nul medelijden dat er een keer een camera sneuvelt door dat trieste gedrag.

Ohja, MBH begint weer. :Y
pi_109020692
quote:
19s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Raar he.. :D

Na vandaag vind ik PSV erger dan Feyenoord. :7
Want? Wat vind je er zo slecht/kut aan?
pi_109020758
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

als ik hem dan alsnog een napoleonhoed op mag shoppen doe i kmee.
Mag altijd.
  maandag 12 maart 2012 @ 19:08:58 #135
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_109020770
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Want? Wat vind je er zo slecht/kut aan?
Ik vind de hysterie dat ze 4e staan zeer overdreven. Wij staan het hele seizoen 5e en wij toen tenminste nog lief tegen FdB :D
Guaranteed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')