Heb je gezien hoe die man zijn werk zit te doen? Check 90 minutes even:quote:Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Beetje onbeschoft en ik hou niet van onbeschofte mensen. Ik zou naar boven lopen en een tijltje met water over die gasten uitgooien. 'Oh sorry, ik was net even mijn sopje aan het weggooien. Wist niet dat jullie nog voor m'n deur stonden'.
Jij denkt dat zon rat als Rutger ikmaakschadevaneenmooidorp zich daaraan houdt?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Het is heel simpel: trek de deur dicht. Houdt hij hem open is hij verantwoordelijk voor huisvredebreuk, en kan je hem aanklagen met de beelden.
Of zeg gewoon simpel: "Hey Rut, moet je luisteren jongen. Ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".
"Ja maar [...]"
"Luister Rut, moet je luisteren jongen, ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".
"Waarom geeft u dan geen antwoord?"
"Luister Rut, moet je luisteren jongen, ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".
Herhaal jezelf als een casettebandje! Vanzelf win je het dan. NERGENS op ingaan, gewoon dezelfde boodschap blijven uiten. Sim-pel!
Omgekeerde wereld. Eerst aanbellen, dan vragen of je een interview mag doen. Direct een camera in iemand z'n bek douwen is asociaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Het is heel simpel: trek de deur dicht. Houdt hij hem open is hij verantwoordelijk voor huisvredebreuk, en kan je hem aanklagen met de beelden.
Of zeg gewoon simpel: "Hey Rut, moet je luisteren jongen. Ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".
"Ja maar [...]"
"Waarom geeft u dan geen antwoord?"
Herhaal jezelf als een casettebandje! Vanzelf win je het dan. NERGENS op ingaan, gewoon dezelfde boodschap blijven uiten. Sim-pel!
Denk je dat hij iets heeft aan die beelden als je jezelf continue herhaalt en nergens op in gaat?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij denkt dat zon rat als Rutger ikmaakschadevaneenmooidorp zich daaraan houdt?
Heb 't niet over die cameraman van EL he.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die man zijn werk zit te doen? Check 90 minutes even:
http://eredivisielive.nl/(...)--speelronde-25.html
9:16.
Gedraag-je-fucking-normaal-Strootman-kutmongool.. Poten af van onze cameramensen en poten af van onze camera's.
Jij denkt dat hij zich netjes blijft gedragen die rutger? Die gast haalt het bloed onder je nagels vandaan, en als de politie er iets tegen doet is het weer huilie huilie doen op zijn telegraafmedia site.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denk je dat hij iets heeft aan die beelden als je jezelf continue herhaalt en nergens op in gaat?
Het was een persfotograaf van Eredivisie Live, maar het gaat op voor ELKE situatie. AF-BLIJ-VEN. Geweld is NOOIT de manier. Val mij, mijn cameraman of mijn camera met fysiek geweld aan en ik breek je poten Iran-style.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 't niet over die cameraman van EL he.
Maar wat die mensen doen is je filmen net nadat je vriendin je gedumpt hebt zeg maar..quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Film mij terwijl ik er niet om vraag en ik breek je camera Theo Maassen-style. Net zo makkelijk.
Het is zó fucking simpel. Hij kwam bij ons op bedrijf langs. Die beelden zijn nooit uitgezonden. Weet je waarom?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij zich netjes blijft gedragen die rutger? Die gast haalt het bloed onder je nagels vandaan, en als de politie er iets tegen doet is het weer huilie huilie doen op zijn telegraafmedia site.
Daarom, echt geen medelijden met dergelijke ratten hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wat die mensen doen is je filmen net nadat je vriendin je gedumpt hebt zeg maar..
Filmen in de openbare ruimte - als ook toegewezen ruimtes op basis van de rechthebbende op die locatie, ergens in het burgelijk wetboek 6 (Artikel ben ik vergeten) - is hartstikke legaal en elke vorm van geweld tegen deze mensen is onterecht.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Film mij terwijl ik er niet om vraag en ik breek je camera Theo Maassen-style. Net zo makkelijk.
En dan geef je ze dus PRECIES wat ze willen. Het best kan je dit soort jongens bestrijden met hun eigen middelen: trollen. En hoe troll je een troll?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, echt geen medelijden met dergelijke ratten hoor.
Net zoals zo'n Rutger, lekker irritant blijven doen aan zo'n deur en dan aangifte doen als je een keertje bij je keel wordt gepakt. Wat een jankerd zeg.
Volgende keer gewoon met knuppel en al wegslaan die lui.
Ik breek helemaal niets, volgens mij doet op zo'n camera slaan nog best wel pijn ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Is het een verbintenis dan ?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Filmen in de openbare ruimte - als ook toegewezen ruimtes op basis van de rechthebbende op die locatie, ergens in het burgelijk wetboek 6 (Artikel ben ik vergeten) - is hartstikke legaal en elke vorm van geweld tegen deze mensen is onterecht.
Wil je er wat aan doen, opteer voor een wetsverandering.
Wat Rutger Castricum deed was filmen op een openbare locatie (ook portieken vallen daar onder zo is gebleken dankzij meerdere rechtszaken waar een aardige jurisprudentie door is opgebouwd) alleen had hij niet de 'gang' van het huis in mogen filmen. Maar waarom moet je dan lijfelijk tekeer gaan, trek gewoon de deur dicht of herhaal het volgende zinnetje tien keer:
"Ik ga graag met je in gesprek maar dit is even niet de tijd noch de plek!"
DOor gewelddadig op te treden geef je ze JUIST voer om je uit te zenden. Echt zo contraproductief.
Kan me nog een moment herinneren bij de Kuip dat de cameraman z'n camera werd afgepakt, rolletje eruit en vervolgens nog even door 20 mensen achterna werd gezeten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan geef je ze dus PRECIES wat ze willen. Het best kan je dit soort jongens bestrijden met hun eigen middelen: trollen. En hoe troll je een troll?
Door er niet op in te gaan
Juist ja. Dus voortaan allemaal opdreunen:
"Ik ga graag met je in gesprek maar dit is even niet de tijd noch de plek!"
Glimlachje tevoorschijn toveren, deur dicht, KLAAR.
Klopt, maar dat lukt je simpelweg niet in je ééntje tegen twee man (Rutger situatie).quote:Op maandag 12 maart 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me nog een moment herinneren bij de Kuip dat de cameraman z'n camera werd afgepakt, rolletje eruit en vervolgens nog even door 20 mensen achterna werd gezeten.
Was ook aardig effectief hoor.
Waarom niet. Die Rutger kan je alvast wegstrepen, die krijgt al een trillende stem als hij aan z'n keel geaaid wordt.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lukt je simpelweg niet in je ééntje tegen twee man (Rutger situatie).
Dat klopt, maar jij kent de twee camerajongens niet en ik toevallig welquote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet. Die Rutger kan je alvast wegstrepen, die krijgt al een trillende stem als hij aan z'n keel geaaid wordt.
Het is gewoon ook een enorme mietenkop, je kan hem echt zó makkelijk afbluffen. Ik heb het plezier gehad een korte periode met hem te werken, maar Rutger is echt een one-trick-pony. Daarom wist ik ook precies hoe ik 'm efficiënt kon uitschakelen toen hij ineens een camera in mijn bek duwdequote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet. Die Rutger kan je alvast wegstrepen, die krijgt al een trillende stem als hij aan z'n keel geaaid wordt.
Niet echt goed voor zijn imago, dat powned die beelden helemaal heeft vrijgegeven.![]()
Wie zn cloon ben je.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef VcrAux het volgende:
Als 20% van zijn verhalen op waarheid zijn gebaseerd heeft hij op zijn 23ste waarschijnlijk al meer meegemaakt dan ik in heel mijn leven zal doen.
Exact.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld. Eerst aanbellen, dan vragen of je een interview mag doen. Direct een camera in iemand z'n bek douwen is asociaal.
Ik vind dat zo'n onzinargument. Alleen omdat hij bezig is met zijn werk geeft hem geen vrijbrief. Daarnaast mag je misschien wel filmen in openbare ruimte maar je mag niet iemand zijn privacy aantasten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Buiten het feit dat deze discussie ging over Strootman en dat dat teringjong gewoon met zijn poten van de fotograaf af moet blijven die zit waar hij MAG zitten. Zie de 90 minutes rond minuut 9:
http://eredivisielive.nl/(...)--speelronde-25.html
Gewoon-met-je-poten-afblijven dus. Die man doet zijn werk, als je een probleem hebt daarmee verzoek je de club of hij weggestuurd wordt en eventueel materiaal vernietigd. Als de man daar mocht zitten van de club heeft hij het volste recht die foto's te maken.
Zit je op 't werk?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog niet voor mij, ben nog wel even bezig.
Wie doet mee?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Fred Rutten nog voor het einde van het jaar coach wordt van een club in Nederland neem ik een Fred Rutten UI.
als ik hem dan alsnog een napoleonhoed op mag shoppen doe i kmee.quote:
Dat uitgerekend een ajacied dat zegtquote:Op maandag 12 maart 2012 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet even iets zeggen: Gadverdamme, wat een kutclub is PSV.
Want? Wat vind je er zo slecht/kut aan?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Raar he..
Na vandaag vind ik PSV erger dan Feyenoord.
Mag altijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik hem dan alsnog een napoleonhoed op mag shoppen doe i kmee.
Ik vind de hysterie dat ze 4e staan zeer overdreven. Wij staan het hele seizoen 5e en wij toen tenminste nog lief tegen FdBquote:Op maandag 12 maart 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Wat vind je er zo slecht/kut aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |