abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109014375
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb het niet gedaan, ik heb het ook nergens gezien, maar ik vind het erg triest ja.
Dan had je vast een ban op dat moment :')
pi_109014389
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zei je dat ook toen je mede feyenoorders zo deden met Dinamo - lyon ?
Op het moment zelf zal er vast getrolled zijn ja, maar het wordt nu niet te pas en te onpas naar boven gehaald terwijl de relevantie in de betreffende discussie 0,0 is.
BFF met GGMM
  maandag 12 maart 2012 @ 16:13:45 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109014403
Ik won op die avond van Lyon een eurootje of 200, dat was echt fantastisch.

Wat een heldenteam _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109014408
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dan had je vast een ban op dat moment :')
Nope, vind 't gewoon kansloos.
pi_109014412
quote:
PSV heeft officieel nog niets naar buiten gebracht over de positie van Fred Rutten, maar prijswinnaars van de VriendenLoterij menen te weten dat de trainer ontslagen is. Dertig gelukkigen wonnen via de loterij een lunch met Rutten en de selectie en mochten ook de training van maandag bijwonen. Na afloop vertelde één van hen aan De Telegraaf dat het ontslag van Rutten een feit is geworden.

Door de perikelen rond het eventueel ontslag van Rutten werd er een streep door het bijwonen van de training gezet, maar de dertig prijswinnaars mochten wél meelunchen. Tijdens en na het eten zou duidelijk zijn geworden dat de trainer zijn ontslag heeft gekregen in Eindhoven. “De spelers gingen met z'n allen de kleedkamer in na onze lunch. Rutten zat kort daarvoor nog bij ons aan tafel”, vertelt een van de prijswinnaars.“Vervolgens kwamen de spelers één voor één naar buiten, sommigen waren heel emotioneel. Rutten stond lang over de schouders van Georginio Wijnaldum te wrijven, die er kapot van leek”, klinkt het. PSV voerde maandag een directieoverleg en technisch manager Marcel Brands was daar ook bij. Bij het verlaten van De Herdgang zei hij tegen De Telegraaf dat er nog geen beslissing was genomen. “Zodra er nieuws is, dan meld ik het”, aldus Brands.
OM 13:51
pi_109014419
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op het moment zelf zal er vast getrolled zijn ja, maar het wordt nu niet te pas en te onpas naar boven gehaald terwijl de relevantie in de betreffende discussie 0,0 is.
Dat ook nog eens.
pi_109014426
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nope, vind 't gewoon kansloos.
Heb je jezelf vandaag gezien? En gister bijvoorbeeld..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2012 16:14:37 ]
pi_109014455
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Heb je jezelf vandaag gezien? En gister bijvoorbeeld..
Dat is totaal niet relevant voor het zojuist genoemde voorbeeld, maar ik ben trots op je dat je voor je gevoel een goed punt hebt gemaakt ^O^. :').
pi_109014498
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is totaal niet relevant voor het zojuist genoemde voorbeeld, maar ik ben trots op je dat je voor je gevoel een goed punt hebt gemaakt ^O^. :').
pi_109014515
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Eens..
Ik zie dit heel vaak, iedereen denkt dat dit maar zo maar mag en kan :') die camera's kosten fucking veel geld.

Als je 1 vingertje op hun Audi legt beginnen te piepen.. :r camera's zijn ook wel irritant maar iedereen denkt maar te mogen slaan en trekken aan die dingen.
Toch vind ik 't in sommige gevallen wel terecht. Zo'n Rutger die ineens met cameraploeg zo'n ding in je neus duwt aan je voordeur mag van mij samen met z'n camera van duizenden euro's in de plomp vallen.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:17:28 #86
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109014534
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Toch vind ik 't in sommige gevallen wel terecht. Zo'n Rutger die ineens met cameraploeg zo'n ding in je neus duwt aan je voordeur mag van mij samen met z'n camera van duizenden euro's in de plomp vallen.
Doe dan de deur gwn meteen dicht en bel de politie ofzo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109014541
quote:

[..]

Het is meer het niet willen stoppen, als je die mensen netjes vraagt om te stoppen met filmen dan doen zij dit niet.
pi_109014569
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
Ik won op die avond van Lyon een eurootje of 200, dat was echt fantastisch.

Wat een heldenteam _O_
Ik zat in de Arena met wat collega's uit Madrid...
BFF met GGMM
pi_109014580
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Het is meer het niet willen stoppen, als je die mensen netjes vraagt om te stoppen met filmen dan doen zij dit niet.
Precies. Beetje onbeschoft en ik hou niet van onbeschofte mensen. Ik zou naar boven lopen en een tijltje met water over die gasten uitgooien. 'Oh sorry, ik was net even mijn sopje aan het weggooien. Wist niet dat jullie nog voor m'n deur stonden'.
pi_109014583
quote:

[..]

Onzin. Het is heel simpel: trek de deur dicht. Houdt hij hem open is hij verantwoordelijk voor huisvredebreuk, en kan je hem aanklagen met de beelden.

Of zeg gewoon simpel: "Hey Rut, moet je luisteren jongen. Ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".

"Ja maar [...]"

"Luister Rut, moet je luisteren jongen, ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".

"Waarom geeft u dan geen antwoord?"

"Luister Rut, moet je luisteren jongen, ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".

Herhaal jezelf als een casettebandje! Vanzelf win je het dan. NERGENS op ingaan, gewoon dezelfde boodschap blijven uiten. Sim-pel!
pi_109014649
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Precies. Beetje onbeschoft en ik hou niet van onbeschofte mensen. Ik zou naar boven lopen en een tijltje met water over die gasten uitgooien. 'Oh sorry, ik was net even mijn sopje aan het weggooien. Wist niet dat jullie nog voor m'n deur stonden'.
Heb je gezien hoe die man zijn werk zit te doen? Check 90 minutes even:

http://eredivisielive.nl/(...)--speelronde-25.html

9:16.

Gedraag-je-fucking-normaal-Strootman-kutmongool. :r. Poten af van onze cameramensen en poten af van onze camera's.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:20:46 #92
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109014653
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Onzin. Het is heel simpel: trek de deur dicht. Houdt hij hem open is hij verantwoordelijk voor huisvredebreuk, en kan je hem aanklagen met de beelden.

Of zeg gewoon simpel: "Hey Rut, moet je luisteren jongen. Ik wil best met je in gesprek, maar niet in deze setting".

"Ja maar [...]"

Herhaal jezelf als een casettebandje! Vanzelf win je het dan. NERGENS op ingaan, gewoon dezelfde boodschap blijven uiten. Sim-pel!
Jij denkt dat zon rat als Rutger ikmaakschadevaneenmooidorp zich daaraan houdt?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_109014665
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

"Ja maar [...]"

Omgekeerde wereld. Eerst aanbellen, dan vragen of je een interview mag doen. Direct een camera in iemand z'n bek douwen is asociaal.

Maargoed, verschil van mening. Ik ga nu naar college. Doei boelertjes van me. :W
pi_109014678
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Jij denkt dat zon rat als Rutger ikmaakschadevaneenmooidorp zich daaraan houdt?
Denk je dat hij iets heeft aan die beelden als je jezelf continue herhaalt en nergens op in gaat?
pi_109014726
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe die man zijn werk zit te doen? Check 90 minutes even:

http://eredivisielive.nl/(...)--speelronde-25.html

9:16.

Gedraag-je-fucking-normaal-Strootman-kutmongool. :r. Poten af van onze cameramensen en poten af van onze camera's.
Heb 't niet over die cameraman van EL he.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:22:37 #96
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109014739
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Denk je dat hij iets heeft aan die beelden als je jezelf continue herhaalt en nergens op in gaat?
Jij denkt dat hij zich netjes blijft gedragen die rutger? Die gast haalt het bloed onder je nagels vandaan, en als de politie er iets tegen doet is het weer huilie huilie doen op zijn telegraafmedia site.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_109014764
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb 't niet over die cameraman van EL he.
Het was een persfotograaf van Eredivisie Live, maar het gaat op voor ELKE situatie. AF-BLIJ-VEN. Geweld is NOOIT de manier. Val mij, mijn cameraman of mijn camera met fysiek geweld aan en ik breek je poten Iran-style.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:24:35 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109014816
Film mij terwijl ik er niet om vraag en ik breek je camera Theo Maassen-style. Net zo makkelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109014857
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Film mij terwijl ik er niet om vraag en ik breek je camera Theo Maassen-style. Net zo makkelijk.
Maar wat die mensen doen is je filmen net nadat je vriendin je gedumpt hebt zeg maar..
pi_109014876
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij zich netjes blijft gedragen die rutger? Die gast haalt het bloed onder je nagels vandaan, en als de politie er iets tegen doet is het weer huilie huilie doen op zijn telegraafmedia site.
Het is zó fucking simpel. Hij kwam bij ons op bedrijf langs. Die beelden zijn nooit uitgezonden. Weet je waarom?

"Ha Rutger, ik zou je graag binnen laten komen maar veel liever heb ik gewoon dat je even van tevoren belt. Ik ga graag met je in gesprek maar dit is even niet de tijd noch de plek!"

"Maar waarom wil je dan niet op mij ingaan?"
"Ik ga graag met je in gesprek maar dit is even niet de tijd noch de plek!"
"Waarom wilt u mijn vragen niet beantwoorden?"
"Maar u vindt het dus normaal dat [...]"
"Wat vond de algemeen directeur ervan?"
"Waarom beantwoord je mijn vragen niet?"

En dat steeds met dezelfde glimlach en sympathie, af en toe nog een grijnsje hier en daar en een klap op zijn schouder. IK ben niet de onsympathieke dichtgeslagen lul (Vogelaar), ik heb hem NIETS nuttigs gegeven qua informatie, en de beelden zijn dus waar-de-loos.

Je moet gewoon weten hoe je met zo'n gast om gaat. Hij had gewoon simpelweg niets aan ons. 5x:

Deur achter mijn reet dichttrekken en kláár.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')