Ah, dan kom ik binnenkort wel weer even buurten. Kon het altijd goed vinden met die knul. Voornamelijk over die beruchte rode kaart van Strootman.quote:
Boeit me geen fuck. Ik ben sowieso anti-journalisten. Opsodemieteren met die zooi, dan zou het land een stuk beter af zijn (en allang uit de crisis). En neem je pilletje op tijd volgende keer, beetje vervelend om hier 50 posts gescheld van jou terug te lezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij stelde geen vraag malloot, hij maakte een foto. Eerst kijken, dan oordelen.
Met Cocu zal het echt niet beter gaan, had Rutten nog de kans gegeven om het netjes af te sluiten. Maarja, zo denk ik erover, jij dus niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
2 maanden zijn ding laten doen, en 5e eindigen.. ?
Jullie doen allemaal alsof dit uit het niks komt, misschien dat je het niet goed ziet omdat je geen affiniteit hebt met deze club maar het is echt niet 2 wedstrijdjes verliezen tegen Twente en Valencia en de trainer moet eruit.
Ik ben komen aanwaaien hier en toen ben ik gisteren hier gebleven. Ze waarschuwden mij voor de ontroening die door jou gedaan zou wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee. Maar blijf maar zitten in je fantasiewereld, misschien kan je die van HMF betreden.
Maar wie ben je nou? Heb je nog nooit gezien hier, of in VBL.
Oh jeej, wat hebben ze je verteld. Het is allemaal waar.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:24 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik ben komen aanwaaien hier en toen ben ik gisteren hier gebleven. Ze waarschuwden mij voor de ontroening die door jou gedaan zou worden
Valid point.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck. Ik ben sowieso anti-journalisten. Opsodemieteren met die zooi, dan zou het land een stuk beter af zijn (en allang uit de crisis). En neem je pilletje op tijd volgende keer, beetje vervelend om hier 50 posts gescheld van jou terug te lezen.![]()
True that. Ik kan er ook echt niet bij dat die journalisten zoveel 'rechten' hebben. Oppleuren met figuren als Rutger en co. Hopen dat ze een keer de verkeerde tegenkomen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Valid point.
En criminaliteit en de angst zou ook sterk af kunnen nemen als je er niet zoveel aandaht aan besteed.
Lol, voorstander van censuur dient zich aanquote:Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef De_kromme het volgende:
Boeit me geen fuck. Ik ben sowieso anti-journalisten.
Journalisten veroorzakers crisis?quote:Opsodemieteren met die zooi, dan zou het land een stuk beter af zijn (en allang uit de crisis).
Kusjequote:En neem je pilletje op tijd volgende keer, beetje vervelend om hier 50 posts gescheld van jou terug te lezen.![]()
Zou jij Jol dat half jaartje nog af hebben laten maken/willen laten maken?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Cocu zal het echt niet beter gaan, had Rutten nog de kans gegeven om het netjes af te sluiten. Maarja, zo denk ik erover, jij dus niet.
Dat wist ik idd niet en in dat geval valt de actie van strootman niet goed te praten.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Je hebt geen idee waar je over lult. Hij tast niemand aan in zijn of haar privacy, hij filmt op een plek toegewezen door PSV voor de televisiezender waar hij voor werkt. Je weet wel, DIEZELFDE zender die PSV mil-joe-nen euro's aan televisiegelden toestopt.
Wat precies van deze onzinbrabbels zie jij als 'valid point'?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Valid point.
En criminaliteit en de angst zou ook sterk af kunnen nemen als je er niet zoveel aandaht aan besteed.
Ik heb het filmpje alleen maar drie keer gepostquote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef eight het volgende:
[..]
Dat wist ik idd niet en in dat geval valt de actie van strootman niet goed te praten.
Goed goed, nee niet gezopenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jojoortje. Hoe is het? Nog lekker gezopen van 't weekend?
Had het prima gevonden als ze het eind afgelopen seizoen hadden gedaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou jij Jol dat half jaartje nog af hebben laten maken/willen laten maken?
Nee als ik het voor het zeggen had lag Rutten er al eind afgelopen seizoen uit omdat ik dit al zag aankomen, en dit jaar kan de club en Rutten niet meer terug vallen op blessures of vertrekkende spelers..
En dan vraag je niet eens: met jou?! Ook de laatste keer dat ik lief doe tegen jou.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed goed, nee niet gezopenIk ben sowieso geen zuiperd
Ahhh, meer mensen komen erachterquote:
Ok.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dan vraag je niet eens: met jou?! Ook de laatste keer dat ik lief doe tegen jou.
Dat ze dit weekend maar winnenquote:
Tukkersbloed. Tuurlijk ben je een zuiperd, je durft het gewoon niet toe te gevenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed goed, nee niet gezopenIk ben sowieso geen zuiperd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |