Ik zie de TT, dat zegt mij al genoeg. Geen zin om meer terug te lezenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je zijn kindercola aanval over PSV nog niet gezien
Alsof iemand dat wat boeitquote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil niet bekend staan als een bezopen mod
DWDD natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef De_kromme het volgende:
De nieuwe Californication kijken, of toch maar DWDD? En dan pas na VI Cali kijken. De dilemma's van het dagelijkse leven.
Californicationquote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef De_kromme het volgende:
De nieuwe Californication kijken, of toch maar DWDD? En dan pas na VI Cali kijken. De dilemma's van het dagelijkse leven.
Duidelijk Cali, DWDD zuigt poep en deze aflevering van Cali was weer leuk.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef De_kromme het volgende:
Californication heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Californication heeftwww.tetten.nl en dan dwdd kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Dan moet je het maar niet in je profiel zettenquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Duidelijk Cali, DWDD zuigt poep en deze aflevering van Cali was weer leuk.
Is dat jouw slechte affiliate site?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
www.tetten.nl en dan dwdd kijken.
SHE toch?quote:
site bestaat ook echtquote:Op maandag 12 maart 2012 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat jouw slechte affiliate site?
Nu is het ineens een roddel?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die roddel heb ik de wereld ingebracht
Wie wat waar?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Moest Pieters nou huilen? of praat hij altijd zo?
Mooie samenvatting vanuit Ajax-perspectief. Fred's ding? Falen...quote:Op maandag 12 maart 2012 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelen nog EL, gaan de beker winnen, hebben alle kans op de titel. Geef dan Rutten ook de kans op de laatste 2 maanden zijn ding te doen. Bah.
Moesten tegen jullie vanavond he? Wat is het geworden? Volg Jong Ado eigenlijk niet vaak moet ik zeggen, jij daarentegen gaat wel eens naar wedstrijden toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef Muto het volgende:
De Kromme, wat is dat nou met jullie jong ADO-elftal?
0-5quote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moesten tegen jullie vanavond he? Wat is het geworden? Volg Jong Ado eigenlijk niet vaak moet ik zeggen, jij daarentegen gaat wel eens naar wedstrijden toch?
Stond bij rust 0-5 oor Feyenoord last ik op twitter. Maar Jong Ajax won vorige week 0-7 ofzo?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moesten tegen jullie vanavond he? Wat is het geworden? Volg Jong Ado eigenlijk niet vaak moet ik zeggen, jij daarentegen gaat wel eens naar wedstrijden toch?
Bij rust was het 0-2.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Stond bij rust 0-5 oor Feyenoord last ik op twitter. Maar Jong Ajax won vorige week 0-7 ofzo?
Oh, mijn fout.quote:
Ergens in Februari volgens mij. Vorige week wel 3-0 verloren uit bij de Superboeren. Ook niet al te bestquote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Stond bij rust 0-5 oor Feyenoord last ik op twitter. Maar Jong Ajax won vorige week 0-7 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |