Maar als het een goede uitzending was, dan moeten ze juist hoge kijkcijfers hebben zodat ze door kunnen gaan op die manier. Je hoeft ook alleen te kijken als er wat spannends gebeurt was, daarvoor kijk je in dit topicquote:Op zondag 11 maart 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Via Uitzending Gemist boost je hun kijkcijfers zelfs zonder kastje
Geregeld.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
Nu nog die Grunn-vlag uit de OP van die kut Rickazio.
In dat kader had dat vlaggetje van Groningen dus moeten blijven staan...quote:Op zondag 11 maart 2012 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Zo'n kutprogramma verdient ook een kut OP.
Goed bezig.
Kleine moeite maar een grote stap in de mensheid.quote:
How about: iedereen?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:44 schreef Iwanius het volgende:
Mwah..ik merk dat ik steeds minder een vaste kijker wordt van Studio Voetbal en steeds meer naar RTL7 schakel als die in de lucht zijn voor nieuwtjes e.d.
Meer mensen met dit gevoel?
Juist andersom. Oeverloze lollige gedoe bij VI begint vermoeiend te worden. Zeker als die Boskamp of Kraaij er zit.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:44 schreef Iwanius het volgende:
Mwah..ik merk dat ik steeds minder een vaste kijker wordt van Studio Voetbal en steeds meer naar RTL7 schakel als die in de lucht zijn voor nieuwtjes e.d.
Meer mensen met dit gevoel?
Zelf heb ik dat niet, maar ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt. Echter, vind ik niet dat Studio Voetbal op dit moment daar iets tegenover zet. Geen lollige momenten, zelfbenoemde journalistiek waar ik erg mijn twijfels bij heb, want qua nieuws valt het meestal aardig tegen. De overzichten met beelden zijn vaak goed, maar dat is het wel wat mij betreft. Liever Boskamp en Kraaij dan Van 't Hek en Vermeulen (voetballers / trainers met een lange carrière vs. journalisten (met hockey achtergrond).quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Juist andersom. Oeverloze lollige gedoe bij VI begint vermoeiend te worden. Zeker als die Boskamp of Kraaij er zit.
Wel mee eens. SV is ook allesbehalve zaligmakend. Het zijn bijna twee uitersten geworden. Als bij SV Vermeulen en Jan door elkaar heen lopen te blaten over iets niet significants heb ik het ook gauw gezien. SV is snel zo stoffig. Daar waar VI vaak iets te veel leunt op het bamihap, wat lach jij nou en paaldans momentjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf heb ik dat niet, maar ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt. Echter, vind ik niet dat Studio Voetbal op dit moment daar iets tegenover zet. Geen lollige momenten, zelfbenoemde journalistiek waar ik erg mijn twijfels bij heb, want qua nieuws valt het meestal aardig tegen. De overzichten met beelden zijn vaak goed, maar dat is het wel wat mij betreft. Liever Boskamp en Kraaij dan Van 't Hek en Vermeulen (voetballers / trainers met een lange carrière vs. journalisten (met hockey achtergrond).
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Wel mee eens. SV is ook allesbehalve zaligmakend. Het zijn bijna twee uitersten geworden. Als bij SV Vermeulen en Jan door elkaar heen lopen te blaten over iets niet significants heb ik het ook gauw gezien. SV is snel zo stoffig. Daar waar VI vaak iets te veel leunt op het bamihap, wat lach jij nou en paaldans momentjes.
Messi fap is vanaf 40.30, maar waar de TT op doelt is op 44.28quote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef TheGOAT het volgende:
VI moet je kijken voor de komedie en niet voor de inhoudik ken zelfs veel vrouwen die het kijken, bij SV is dat toch nét iets minder. Gister niet gezien, maar waar zat Jack op de fappen, op de 5 van Messi zeker ofzo?
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:31 schreef Oliver23 het volgende:
Even het 'Kreunmomentje' van Jack gefilmd en op Youtube gezet
Jawel hoor, had alleen geen zin om hem eerst een uur te downloaden, knippen/plakken enz, enz.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi zo!
Accepteert de NOS trouwens ook geen HD kwaliteit filmpjes?
Hij haperde even, maar hij doet het weerquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:12 schreef GGMM het volgende:
Messi scoort niet meer toch? Verder wel met je eens trouwens.
quote:
Goede argumenten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
C ronaldo heeft kwaliteiten die messi niet heeft.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:19 schreef bascross het volgende:
Messi profiteert van Xavi en Iniesta, scoort minder dan Ronaldo(al het tweede seizoen op rij), ligt met Barca 10 punten achter op Real Madrid.
Ronaldo is baas, Messi goede tweede.
Oh, sorry... argumenten... dacht ik ff dat ik op n oppervlakkig forum zat. Toevallig de 7-1 van afgelopen week gezien? en de 2 goals van Messi afgelopen wedstrijd? Dat is totale controle over de bal die Ronaldo nooit zal hebben... is dat n argument?quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:22 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Oh, sorry... argumenten... dacht ik ff dat ik op n oppervlakkig forum zat. Toevallig de 7-1 van afgelopen week gezien? en de 2 goals van Messi afgelopen wedstrijd? Dat is totale controle over de bal die Ronaldo nooit zal hebben... is dat n argument?
Geen argument. Ronaldo heeft geniale balcontrole. Ronaldo kan bijvoorbeeld vrijetrappen nemen, Messi niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:22 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Oh, sorry... argumenten... dacht ik ff dat ik op n oppervlakkig forum zat. Toevallig de 7-1 van afgelopen week gezien? en de 2 goals van Messi afgelopen wedstrijd? Dat is totale controle over de bal die Ronaldo nooit zal hebben... is dat n argument?
Hmm, jammer van n goede maandagavondquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, zo keek ik toen ik je reactie las.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:22 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Met Messi is er toch eigenlijk geen reet meer aan voetbal. Ja, hij is de beste, dat weten we. Ik kan eigenlijk meer van zo'n Lurling genieten, die op z'n 35ste nog het halve veld overrent en onverwacht een doelpunt maakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:53 schreef bascross het volgende:
Dat Messi gefap word je echt ziek van. Ronaldo wordt compleet genegeerd terwijl hij Real Madrid zo'n beetje in zijn eentje kampioen maakt.
Nee, Ronaldo is de beste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Met Messi is er toch eigenlijk geen reet meer aan voetbal. Ja, hij is de beste, dat weten we. Ik kan eigenlijk meer van zo'n Lurling genieten, die op z'n 35ste nog het halve veld overrent en onverwacht een doelpunt maakt.
quote:
Wanneer ben je een goede voetballer? Is voetbalintelligentie daar geen onderdeel van dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ronaldo is sowieso de betere voetballer, jammer alleen dat hij zo dom is waardoor Messi hem alsnog op voetbal intelligentie overklast.
Sterk argument.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ronaldo is sowieso de betere voetballer, jammer alleen dat hij zo dom is waardoor Messi hem alsnog op voetbal intelligentie overklast.
Ja daarom stel ik ook dat Messi hem alsnog overklast op dit moment. Buiten het feit dat je met Xavi en Iniesta achter je ook wel minder hoeft na te denkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef Sloggi het volgende:
Even wat scorebordjournalistiek:
Wedstrijden (PD)-doelpunten-assists-schoten
Messi 25-30-8-138
Ronaldo 26-32-7-176
[..]
Wanneer ben je een goede voetballer? Is voetbalintelligentie daar geen onderdeel van dan?
Jouw plaatje liet er anders ook geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sterk argument.
Maar goed de Messi/Ronaldo discussie is toch eindeloos.
Hier trouwens de statistieken voor de CL:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja daarom stel ik ook dat Messi hem alsnog overklast op dit moment. Buiten het feit dat je met Xavi en Iniesta achter je ook wel minder hoeft na te denken
Messi is toch die dwerg die dankzij groeihormonen nog net de 1.60m gehaald heeft?quote:
Krijgen we die bullshit weer. Ronaldo heeft vaak genoeg gepresteerd in grote wedstrijden. Ook in zijn tijd bij Man United. Real Madrid heeft het vaak lastig tegen Barca en Ronaldo dan ook, maar jouw bewering is echt load of crap.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:48 schreef TheGOAT het volgende:
Messi is de beste voetballer aller tijden, Ronaldo komt daar niet bij in de buurt. Laat Ronaldo maar eens opstaan in echt grote wedstrijden, dat heeft hij zélden gedaan
Grote wedstrijd zeg! maar laat hem maar eens belangrijk zijn in de CL, je weet dondersgoed waar ik op doelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Krijgen we die bullshit weer. Ronaldo heeft vaak genoeg gepresteerd in grote wedstrijden. Ook in zijn tijd bij Man United. Real Madrid heeft het vaak lastig tegen Barca en Ronaldo dan ook, maar jouw bewering is echt load of crap.
Overigens besliste Ronaldo vorig seizoen tegen Barca de Copa Del Rey.
uiteindelijk worden de interland teams zo erg om hun gebouwd dat ze er voor de kwartfinale uitliggen , als men een slechte dag heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:25 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk zijn het ook totaal geen vergelijkbare spelers, het is dat ze beide ver boven de rest uit steken maar voor de rest.
Hoe kunnen wij begrijpen waar je op doelt als je louter onzin uitkraamt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:59 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Grote wedstrijd zeg! maar laat hem maar eens belangrijk zijn in de CL, je weet dondersgoed waar ik op doel
Ehm..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:56 schreef Einthovuh het volgende:
Ronaldo doet het tenminste goed met zijn nationale ploeg van Portugal. Messi is niks zonder Xavi en Iniesta, kijk naar het Argentijnse elftal, daar komt hij niet uit de verf.
Klopt, dit geldt ook voor Zlatan en van Persie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:48 schreef TheGOAT het volgende:
Messi is de beste voetballer aller tijden, Ronaldo komt daar niet bij in de buurt. Laat Ronaldo maar eens opstaan in echt grote wedstrijden, dat heeft hij zélden gedaan
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:19 schreef bascross het volgende:
Messi profiteert van Xavi en Iniesta.
Ronaldo is baas, Messi goede tweede.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:20 schreef bascross het volgende:
En niet te vergeten: Ronaldo is knap. Messi een lelijke dwerg.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Messi is toch die dwerg die dankzij groeihormonen nog net de 1.60m gehaald heeft?
Is een belangrijke prijs in Spanje en was bovendien tegen Barca. Verder maakte hij in 2008 de goal voor Man United in de CL-finale. Ik heb dus geen idee waar je op doelt. Wat ik wel weet is dat je onzin uitslaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:59 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Grote wedstrijd zeg! maar laat hem maar eens belangrijk zijn in de CL, je weet dondersgoed waar ik op doel
Goed man, twee belangrijke goals in vier jaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef bascross het volgende:
[..]
Is een belangrijke prijs in Spanje en was bovendien tegen Barca. Verder maakte hij in 2008 de goal voor Man United in de CL-finale. Ik heb dus geen idee waar je op doelt. Wat ik wel weet is dat je onzin uitslaat.
Treurig dit maar wel een teken om deze discussie af te kappen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goed man, twee belangrijke goals in vier jaar.
Messi scoort in de competitie al twee jaar op rij minder.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef Sloggi het volgende:
Ach, dat gelul altijd wie beter is. Hoe moet je dat nu beoordelen? Kijkende naar de cijfers kun je niet anders dan concluderen dat Messi dit jaar stukken effectiever is, meer scoort en meer assists geeft. En daar word je op beoordeeld als aanvaller.
De rest is subjectief.
Klopt, verder heeft hij nooit gescoord.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goed man, twee belangrijke goals in vier jaar.
Welja, negeer mijn eerdere, uitstekende onderbouwde posts maar gewoon.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Messi scoort in de competitie al twee jaar op rij minder.
Conclusie na deze hele onzinnige lap tekst is gewoon dat Ronaldo beter is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:22 schreef TheGOAT het volgende:
bascross, Messie heeft in de afgelopen 43 CL wedstrijden 41 doelpunten gemaakt. In z'n laatste 151 wedstrijden (alles bij elkaar) 150 doelpunten. Ronaldo weet ik niet, maar Messi scoort net zo erg aan de lopende band, en deze cijfers in de CL zijn wel beter dan Ronaldo, daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.
Kijk belangrijke doelpunten, weet je nog Barca - Real vorig jaar, in Bernabeu? Messie die 2 goals maakt, eentje op assist van Affelay en eentje met een solo? Toen werd het 0-2, door Messi 2 x. Ronaldo heb ik die 2 ontmoetingen niet gezien. Dan kan hij best in de 2008 CL finale scoren of Copa del Rey, maar Messie scoort dit soort doelpunten 10 x per jaar en Ronaldo misschien 1x. Die scoort 2 keer tegen Bilbao of 3 x tegen Levante. Messi doet dat ook, maar die scoort ze ook wanneer het moet en wanneer ze nodig zijn. Wijsneusje
Zou kunnen, maar is toch een nutteloze discussie. Bovendien is SV toch een kut programma.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:56 schreef Bombvis het volgende:
Kan er geen topic geopend Messi vs Ronaldo (of Ronaldo vs Messi, kan mij het interesseren) waar alle fanboys in terecht kunnen?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:09 schreef bascross het volgende:
[..]
Conclusie na deze hele onzinnige lap tekst is gewoon dat Ronaldo beter is.
Probeer het nog een keer.
Lol, waarom is dat de conclusie na deze tekst? Geef eens tegenargumenten op mijn cijfers en argumenten dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:09 schreef bascross het volgende:
[..]
Conclusie na deze hele onzinnige lap tekst is gewoon dat Ronaldo beter is.
Probeer het nog een keer.
Wat een geweldige tafel, dit wordt genietenquote:22:15 NOS Studio Voetbal
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Gasten: Jan Mulder, Jan van Halst, Arno Vermeulen en Ronald Waterreus
Misschien kan Arno weer wat vertellen over de interne strijd bij Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef tech4u het volgende:
Arno Vermeulen en Ronald Waterreus![]()
Echt waarom, WAAROM!!!
Kampioenskandidaat, Cocu-effect, Spreekkoren, Doodschop. Daar kan de handige knutselaar vast wel wat meequote:Op zondag 18 maart 2012 22:13 schreef Bombvis het volgende:
Nog iemand die een bingokaart gaat maken?
(ben er zelf te slecht in..)
De enige "deskundige" die alle topwedstrijden dit weekeinde goed had in de toto!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:53 schreef Einthovuh het volgende:
Gaat weer een heerlijk topshowtje worden met messcherpe analyses en goed onderbouwde meningen aan tafel. Vooral met schreeuwlelijk Jan Mulder.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Voetballen met een defubrilator? Hij bedoeld pacemaker?
Inderdaad, voegde 0,0 toe wat hij vertelde.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
Sjek sprak Van der Vaart gisteren toevallig. Dat moest 'ie even zeggen.
Kan een defibrillator ingebouwd zittenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Is net begonnen, je hebt nog niks gemist want gaat alleen nog maar hier overquote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Waar gingen die eerste kwartier over? Schakel net in
ok. dankjequote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is net begonnen, je hebt nog niks gemist want gaat alleen nog maar hier over
Ja idd, ik visualiseerde het ook evenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, dit is lekker.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Albertoooo het volgende:
Als ipv van Halst, van 't Hek aan tafel zou zitten, dan had je de meest vreselijke tafel OOIT
Mooi toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Oei wat een kleur dat shirt van Jack (schakel net in).
Sjek www.hahgay.comquote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
RIP BBquote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trouwens zelf last van me borstkas, helaas. Denk me hart, dokter heeft me doorgestuurd naar de fisio.²
sowieso "jack"quote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Of een keer laten opereren.. maar het ziet er niet uit inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef Albertoooo het volgende:
Arno zou eens een zondag wat eerder naar zijn bed moeten, ipv bij Sjek aanschuiven...
ongelooflijk die wallen hangen steeds lager
Stress wellicht?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trouwens zelf last van me borstkas, helaas. Denk me hart, dokter heeft me doorgestuurd naar de fisio.²
Hij heeft sowieso een rotkopquote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of een keer laten opereren.. maar het ziet er niet uit inderdaad.
Daarom zitten ze ook niet naast elkaar, hebben ze over nagedachtquote:
Ze waren goedquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze waren goedheb weer genoten.
Alleen toch wat twijfels vanwege het uitblijven van de 2-0 .. en Bossen die zo pro Heerenveen was (misschien is hij voor Ajax ofso?)
Neh, ze hebben een wedstrijd met exact dezelfde cijfers als onder Rutten gewonnen en dus zijn ze weer helemaal terug.quote:
Bitch please, Boer vraagt daar iets aan Cocu.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel mooide Boer die Cocu uitlegt hoe alles moet.
Ja, niet zozeer stress, wel druk op het werk. Of is dat stress?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stress wellicht?Ik zag trouwens dat je de voetballer Van Basten zwaar overschat vindt?
En dit was thuis, is PSV vaker beterquote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, ze hebben een wedstrijd met exact dezelfde cijfers als onder Rutten gewonnen en dus zijn ze weer helemaal terug.
Hij legt overduidelijk iets uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bitch please, Boer vraagt daar iets aan Cocu.
Zo ziet hij er wel uit ja..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Zou Philip nog steeds aan de speed zitten?
Waarmee Cocu hem volgende week een verliespartij bezorgd. Leermomentje voor de Boer.quote:
de Boer geeft toch echt aanwijzingen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bitch please, Boer vraagt daar iets aan Cocu.
Bossen fluit nooit goedquote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh jij wou zeggen dat hij goed gefloten heeft?
De drugsbaronnen uit Eindje moeten het toch aan íemand kwijt, nu Reis naar Arnhem is vertrokkenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Zou Philip nog steeds aan de speed zitten?
Tenzij ze ruzie hebben en De Boer zich moet inhouden hem niet in zijn nek te steken met zijn BIC pen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
de Boer geeft toch echt aanwijzingen.
ach, het is tegenwoordig meer studio lamp dan studio neus of kakkerlak tv.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Is Feyenoord echt nog niet geweest? Lijkt me toch dat ze daarmee zouden beginnen. En is AJAX nnog niet geweest?Is toch veel belangrijker voor Studio Ajax dan de rest van Nederland?
Ik dacht dat hij al vertrokken wasquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
Absoluut geen fan van Engelaar maar ik vond het mooi dat hij de belangrijke 3-1 maakte, voor hem zelf maar ook voor PSV (en de wedstrijd).
analysesquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef tong80 het volgende:
Flikker nou eens op met die video-analises
Als je het goed schrijft is het misschien wel leuk.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef tong80 het volgende:
Flikker nou eens op met die video-analises
Waterreus zit er.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Is Feyenoord echt nog niet geweest? Lijkt me toch dat ze daarmee zouden beginnen. En is AJAX nnog niet geweest?Is toch veel belangrijker voor Studio Ajax dan de rest van Nederland?
Ik zit weer op het puntje van mijn stoel hoor!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
Ah. De analyse voor huisvrouwen.
Hup, pats, kijk, boem.
Vreselijke kerel.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef Albertoooo het volgende:
Mulder weer met z'n irritante stemverheffing. Wordt zo panisch van die vent
Heerenveen faalt elke topwedstrijd dit seizoen (1x AZ uitgezonderd dan)quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef alors het volgende:
Trouwens doen alsof PSV nu weer helemaal terug isHeerenveen faalde ook flink hard.
Tja dat zeggen ze dan ook altijd..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef alors het volgende:
Trouwens doen alsof PSV nu weer helemaal terug isHeerenveen faalde ook flink hard.
Er schijnt ook beelden van een goede verzet van Manolev te zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, maar zo kun je ook 5 fragmenten laten zien v an elke wedstrijd of gewoon Wijnaldum die 5 passes verneukt..
Ik let ook extra opquote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
Ah. De analyse voor huisvrouwen.
Hup, pats, kijk, boem.
Nee, net als het hele tijd over Ajax ging waar troubles waren gaat het nu ook over PSV waar troubles zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Waterreus
PSV PSV PSV PSV PSV PSV
HET GAAT NU OVER FEYENOORD EN TWENTE KUTLAMP
Helaas.. Wijnaldum was weer slecht, dus allemaal wordt het niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Albertoooo het volgende:
"Strootman was goed,
Lens was goed,
Toivonenen was goed...'
noem ze anders allemaal op Waterreus
Pizza weer?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje is trouwens in de keuken bezig. Ik weet serieus niet wat ze aan het boetseren is.
Ben écht benieuwd. Mag ik jullie op de hoogte houden?²
Is twitter niks voor jou?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje is trouwens in de keuken bezig. Ik weet serieus niet wat ze aan het boetseren is.
Nee, praat gewoon ontopic.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, gisteren al naar binnen gewerkt.quote:
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zit je hier ook?quote:
Hopelijk worden ze nog 2e.. maar kampioen worden ze zeker niet neequote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dit voor een onzin? PSV is back bla bla bla.
Let maar op, volgende week, of over twee weken horen we: Onder Cocu gaat het niet beter dan onder Rutten.
Ja klopt, vorige week was ie kut en nu hebben ze em 'gefixt 'maar loopt ie een dikke minuut achter, vroeger was dat nauwelijks een halve minuutquote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
Euhhh.. volgens mij loopt mijn stream flink achter
Als het maar genoeg schuift lijkt mij. In noodgevallen houdt hij gewoon zijn mond dicht.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Waterreus zit er.
Die komt echt niet opdraven als er niet over PSV gesproken.
Vreselijke vent, maar veel programma's blijven hem uitnodigenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef Albertoooo het volgende:
Jan Mulder, ga lekker bazelen met stemverheffing bij Matthijs van Nieuwkerk ofzo..
Altijd die stemverheffing, als ze het oneens zijn met hem
Het is inderdaad waardeloos dit, loop ruim een minuut achter ofzoquote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
Euhhh.. volgens mij loopt mijn stream flink achter
Feyenoord kan heel goed reageren op sterkere tegenstanders... maar heeft moeite als ze zelf het spel moeten makenquote:
Dat heb ik intussen al door jaquote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feyenoord kan heel goed reageren op sterkere tegenstanders... maar heeft moeite als ze zelf het spel moeten maken
Daar word ik ook ziek van.. maarja, zolang de scheidrechters erin trappen.... Waarom dan gratis vrije trappen laten liggen of een tegenstander een kaart aanssmeren.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerste helft was echt verschrikkelijk. Tweede helft was het niveau zowaar nog slechter maar met meer strijd. Al werd ik wel gek van al die "geblesseerde" Feyenoorders.
Ik denk maar dat ik mijn tv aandoe. Staat een halve meter van me afquote:Op zondag 18 maart 2012 22:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is inderdaad waardeloos dit, loop ruim een minuut achter ofzo
Mja, is bij mij 2 verdiepingen dus dat gaat hem niet worden. Alles wat ik hier lees kan ik later nog van genieten op beeld, heeft ook wel watquote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk maar dat ik mijn tv aandoe. Staat een halve meter van me af:')
Dat is altijd om te janken ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook zijn maandelijkse ergernis top 5 bij DWDD.
Als je bijna tegen de zijlaan aanstaat is het ook een beetje lastig om rechts te openen in dit voorbeeldquote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Einthovuh het volgende:
Van links ontvangen is altijd rechts openen. Oke Jan.
maar hier zetten wij geen irritante zeikstem op Karina.quote:
Die HOOR je iig niet neequote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar hier zetten wij geen irritante zeikstem op Karina.
Hij gebruikt Twente gewoon als opstapje om weer aan de bak te kunnen (na deceptie met Engeland en nu na Wolfsburg)quote:
Hij zag de bui al hangen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom kijk je nou zo naar rechts boven Steve?
Ze hadden El Hamdaoui moeten halen. De beste speler van de eredivisie verpietert al ruim een jaar.quote:
Die heeft nog meer motivatie problemen dan Reisquote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hadden El Hamdaoui moeten halen. De beste speler van de eredivisie verpietert al ruim een jaar.²
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
Ten Napel moet het EK weer van commentaar gaan voorzien.
Misschien maar eens op de bank zetten een wedstrijd en Lens in de spits ofso.....quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Over Matavz gesproken, die was slecht de eerste helft
"En daar is ie, die dekselse Dirk Kuijt"quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
Sowieso.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
Het gaat niet gebeuren, maar mijn zegen heeftiequote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
Donkerrode kaartquote:
'Als een duveltje uit een doosje'quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"En daar is ie, die dekselse Dirk Kuijt"
EK finale door Sierd.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |