(en weer gereekst)quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef Pharkus het volgende:
Goede op, wat veel kruisjes helaas (en weer centraal)
reeks knopje zit niet op mijn mobiel, gooi ik naar achter.quote:
Leuk iemand die met zijn billen beweegt, wooptiedoo.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef wise het volgende:
WTF van de dag: Moderne Beethoven interpretatie
Ik dacht al, als deeltijdautist moet je hier toch wel begrip voor hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
reeks knopje zit niet op mijn mobiel, gooi ik naar achter.
quote:Vakantie gaat voor een groot deel natuurlijk over je wil opleggen aan anderen. Vooral de camping is een mini-maatschappij zonder duidelijke bestuursstructuur. Dan gelden de wetten van de jungle.
Alfamannetjes hebben het makkelijk, die lopen gewoon op een groep angstaanjagende pubers af en verklaren: ‘Om tien uur is het stil.’ Dit lijkt een constatering, maar is een keihard bevel. Hoe meer ‘alfa’ het mannetje is, hoe meer kans dat het bevel ook echt opgevolgd wordt.
Iets mindere alfamannetjes kiezen er vaak voor expres hardop commentaar te leveren, zodat hun slachtoffer het hoort. ‘Er zijn hier BEPAALDE MENSEN die denken dat het normaal is om in de douche een compleet waterballet aan te richten.’
De totale losers (ofwel: de aardige mensen) moeten het zo oplossen: ‘Hee, haha, ik geloof dat ze hier eigenlijk echt heel graag willen dat we het afval scheiden… Ja ik weet het ook niet hoor… Wacht ik doe het anders wel even… Nee joh geen probleem… Iemand nog iets nodig van de supermarkt?’
Voor iedereen die geen alfamannetje is, maar toch ook wat agressie kwijt moet, bestaat er op de camping ook altijd nog de bevredigende mogelijkheid van het anoniem schelden. Stel, er wordt te veel lawaai gemaakt. Dan kun je vanuit je tent ineens heel hard roepen: ‘Kan het GODVERDOMME wat zachter!’ Niemand weet precies uit welke tent het komt, maar toch voelt het roepen best heldhaftig.
quote:Fluisteren
Wie op de camping zit, moet meteen overschakelen op de fluisterstand. Privacy is er namelijk maar in zeer beperkte mate. ‘Wat? Gaat de buurman nu alweer naar de wc? Zou hij diarree hebben?’ Waarop de buurman vanuit zijn tent antwoordt: ‘Nee, ik heb geen diarree, maar wel een prikkelbare darm. Vandaar.’ Een tent lijkt op een huisje, maar is het niet. Onthoud dat.
Aan het eind van de vakantie weet iedereen wat gefluisterd moet worden. Maar dan nog. Ik hoorde ooit een man tegen zijn vrouw fluisteren: ‘Ik wil niet dat je me een klootzak noemt. Want dat ben ik niet. Een klootzak.’ De rest van de camping las zogenaamd een boekje, en luisterde ondertussen intens geconcentreerd mee.
Ik wist wel dat je blij zou zijn.quote:
Zeker, maar gaat goed komen!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht al, als deeltijdautist moet je hier toch wel begrip voor hebben.
Ben je in dat tweede boek toevallig al een stukje tegengekomen over tienermeisjes die verhalen vertellen die zo gaan:quote:
Hm, weet ik zo niet. Ben ook nog niet zo ver in dat tweede boek. Las wel iets over tienermeisjes, maar dat was iets met interpunctie volgens mij. Ik zal even kijken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je in dat tweede boek toevallig al een stukje tegengekomen over tienermeisjes die verhalen vertellen die zo gaan:
En toen zij zo van
en toen ik zo van
Altijd als er zo'n meisje in de bus gaat bellen hoor ik zoiets.Dus ik denk dat ze er wel ooit iets over heeft geschreven.
quote:Wat mij opvalt. Is dat jonge meisjes. Van zeg maar zestien. Soms. Ineens. Middenin een zin. Een punt zetten.
En. Dan. Zeg maar. Best wel. Kordaat overkomen. Ineens.
Raar.
Laatst was ik in een restaurant in Wassenaar, waar mensen van zestien op eigen gelegenheid sushi aan het eten waren – op zich al bijzonder om te observeren.
Maar qua taal was het helemaal interessant, want het was één groot festijn van punten midden in de zin. „Nee. Mijn oma is wel chill. Maar. Ze is gewoon wel oud. Zeg maar. Echt iets van. Tachtig. Ofzo.”
„Jezus. Heb je nog nooit sushi gegeten ofzo. Echt. Niet normaal. Hoe jij die stokjes vasthoudt.”
Ik denk dat het een reactie is op de trend die óók onder zeventienjarige meisjes heerst, en dat is de vraagtekenhype. In de vraagtekenhype wordt elke zin met een vraagteken afgesloten? Ook als het geen vraag is? „Hoi, ik ben Anne? Ik wil later psychologie studeren?”
Of zou deze hype alweer een beetje voorbij zijn? Zeg maar, best wel jaren negentig? Eigenlijk?
Ooit hielden meisjes van zeventien juist heel erg van uitroeptekens! Omdat alles onwijs gaaf was of juist zwaar klote! Bijvoorbeeld in de jaren tachtig! Met fluorescerend-roze beenwarmers! Gaaf! Of dat je ouders helemaal niet begrepen wat er gaaf was aan punk! Klote!
Het decennium dáárvoor stond wat betreft de meisjes dan weer in het teken van de vele puntjes… Lekker je dagboek mee volmijmeren… En ook in je spraak laten terugkomen… Omdat iedereen z’n eigen werkelijkheid had…
Natuurlijk, er waren in de jaren zeventig ook al veel uitroeptekenmeisjes! Maar het gaat hier om gemiddelden… En ik heb er trouwens ook geen onderzoek naar gedaan… het is meer een gevoel… Van binnen…
Eerst puntjes, toen uitroeptekens, daarna vraagtekens – nu hebben de meisjes eindelijk een punt gezet. In dat licht bezien is het nog niet zo’n slechte ontwikkeling.
Oké.quote:
Haha lamon is een dagboekmeisje.quote:
wd een puntmeisje.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha lamon is een dagboekmeisje.
Dat van die puntjes is echt iets voor mannen van middelbare leeftijd op internet.
quote:
quote:Ik heb op zich best wel zin in een Hardstyle feestje. Nu. Graag. Bambambam.
Hoi ik ben Hans..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha lamon is een dagboekmeisje.
Dat van die puntjes is echt iets voor mannen van middelbare leeftijd op internet.
ben jij nog 16?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry he, over 2,5 dagen ben ik geen 17 meer.
wat een kut nummer met een nog kuttere clipquote:
Een valerio dan voor de vrouwen?quote:
Vertel nou ff waarom je ging vechtenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef Allure_ het volgende:
Back once again, sippin' hen mixed with juice and gin
EHHHHHH
ho lolquote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 17 slimmerd, want hij zegt meisjes van 17.
doe ook mbo wat denk jij danquote:Op zondag 11 maart 2012 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Minder intelligent vriendje van chai
Liever niet. Ik heb al van die zware botten in mn reet.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ow bakkersopleiding zeker? Maakt niet uit, kan je Chai vetmesten
hoezo bakkersopleidingquote:Op zondag 11 maart 2012 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ow bakkersopleiding zeker? Maakt niet uit, kan je Chai vetmesten
hoiquote:Op zondag 11 maart 2012 21:59 schreef Nikmans het volgende:
Ik kom even langs om hoi te zeggen tegen president dagdag
Allure, vertel nog eens een verhaal...quote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef Allure_ het volgende:
Back once again, sippin' hen mixed with juice and gin
EHHHHHH
Vertel me meer over je opleidingquote:Op zondag 11 maart 2012 22:03 schreef Mozy het volgende:
er zijn nog meer opleidingen op het mbo hoor
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allure, vertel nog eens een verhaal...
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertel nou ff waarom je ging vechten
Oeioeioeioei, welk vak wil je geven? Of basisschool?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
onderwijsassistent, echt onmin saai. beetje uitzitten, volgend jaar pabo
Wedden dat ze er niet verder op ingaat.quote:
Basisschool.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeioeioeioei, welk vak wil je geven? Of basisschool?
Ally laat je gewoon met blauwe ballen achter, in ons geval met een onbevredigd gevoelquote:Op zondag 11 maart 2012 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wedden dat ze er niet verder op ingaat.Ons zo onbevredigd achter laten.
!
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertel nou ff waarom je ging vechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed verhaal al zeg ik het zelf.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]dat verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed verhaal al zeg ik het zelf.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
SQUARE ROOT OF 69 IS EIGHT SOMETHING RIGHTquote:Op zondag 11 maart 2012 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
8 inch, dat is zeker de omtrek van je arm
chai-o-fielquote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook al weer.![]()
Pedofiel Efebofiel.
[..]Hahaha, Allure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed verhaal al zeg ik het zelf.Vrouwen die vechten.
!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]jouw levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed verhaal al zeg ik het zelf.![]()
[..]What the fuck kanker vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed verhaal al zeg ik het zelf.Wel goed dat je d'r geslagen hebt zou ik ook doen
![]()
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed verhaal al zeg ik het zelf.
en die OP
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik beland altijd in van die wacko situaties. Maargoed, kan gebeurenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck kanker vaagWel goed dat je d'r geslagen hebt zou ik ook doen
Zullen wij eens gaan vechten?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck kanker vaagWel goed dat je d'r geslagen hebt zou ik ook doen
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik beland altijd in van die wacko situaties. Maargoed, kan gebeuren.
Sky.
Voordat ik op vakantie ging al.quote:
Ik heb een zacht tweepersoonsbed.quote:
ieuw jij ook alquote:Op zondag 11 maart 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een zacht tweepersoonsbed.!
Zijn er ook harde bedden dan.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een zacht tweepersoonsbed.!
En ik woon nog wel aan zee..quote:
Nou, m'n vorige bed was wel een stuk harder dan deze en sommige mensen houden niet van zulke zachte bedden.quote:
Jawel dat humpt lekkerquote:Op zondag 11 maart 2012 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, m'n vorige bed was wel een stuk harder dan deze en sommige mensen houden niet van zulke zachte bedden.
hard gewordenquote:
haha...quote:
Tja meid, je kan niet alles hebben.quote:
quote:
quote:"Van het wassen van je kutje wordt bij ons thuis een hele wetenschap gemaakt. Vooral niet te veel wassen. Alleen al vanwege de belangrijke kutjesflora. En ook vanwege de voor seks zo belangrijke kutjesgeur en -smaak. Die mogen niet weg. Ik experimenteer al heel lang met het ongewassen kutje. Mijn streven is dat het licht en verleidelijk door de broek heen ruikt. Mannen nemen dat dan niet bewust waar, maar onbewust wel, omdat we nu eenmaal allemaal beesten zijn die willen paren. Het liefst met mensen die naar kutje ruiken."
Net alsof jij de wrijftechniek kende.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Leren aftrekken @ spuiten en slikken. Pff dat heb ik toch helemaal niet nodig
Ik ga een man z'n sinaasappelsap eruit persenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof jij de wrijftechniek kende.
wie?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:37 schreef Fascination het volgende:
Oh god, Birgit heeft ook een hipsterbril.
Schuurman. Zusje van.quote:
Maakt me nooit zoveel uit als ik er vercrackt op sta, maar als ik 'm op FB zet gaat mijn moedertje altijd vragen stellen waarom mijn ogen zo rood zijn bijv.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken met een pilletje op zijn je ogen op alle foto's verneukt
Daarom moet je je ouders ook niet op FB laten.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt me nooit zoveel uit als ik er vercrackt op sta, maar als ik 'm op FB zet gaat mijn moedertje altijd vragen stellen waarom mijn ogen zo rood zijn bijv.
Net of zij nooit jong is geweest
Oh please, mijn moeder leest toch al de meeste bizarre shitquote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom moet je je ouders ook niet op FB laten.
en een fijn weekend natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh please, mijn moeder leest toch al de meeste bizarre shit
en soms stuurt me wel eens een berichtje om me een fijne dag te wensen enzoMijn moeder
Nee, ze is niet van de retard plaatjes.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en een fijn weekend natuurlijk
[ afbeelding ]
Ja. Tijdens de seks snap ik het wel, maar altijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die met dat roze haar he?Ze is fucking raar
Volgensmij heeft ze wat gesnoven d'r ogen staan echt wagenwijd open en die pupillen..quote:Op zondag 11 maart 2012 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Tijdens de seks snap ik het wel, maar altijd.Alsof ze graag kinds wil blijven.
Mensen die er zo uitzien zijn zelden geestelijk in orde, heb ik het idee.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heeft ze wat gesnoven d'r ogen staan echt wagenwijd open en die pupillen..Maar echt, zo onderdanig.
kansloos
Oud nieuwsquote:Op zondag 11 maart 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die er zo uitzien zijn zelden geestelijk in orde, heb ik het idee.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef S_Holmes het volgende:
als je elke FOK!ster zou kunnen kiezen om "het" mee te doen, wie zou dit dan zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:
quote:
Ook was het recentelijkquote:
Gay.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook was het recentelijk
Altijd een glimlach op mijn gezichtje
Bah, dat is viesquote:
Op de link in de post klikken.quote:
nerd-alertquote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Draait op de achtergrond en tunnelt + versleutelt al je internetverkeer en daardoor heb je een ander IP adres bij browsen, downloaden, gamen, elke byte die je communiceert met het internet.
Is wat anders dan een webproxy.
Waarom zouden ze dat willen kunnen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:37 schreef n8n het volgende:
vrouwen kunnen vrijwel nooit aftrekken. period.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heeft ze wat gesnoven d'r ogen staan echt wagenwijd open en die pupillen..Maar echt, zo onderdanig.
kansloos
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die er zo uitzien zijn zelden geestelijk in orde, heb ik het idee.
Oké niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoewel het volgens mij nu iets minder is.
jezus check die ogen van die smaquote:Op maandag 12 maart 2012 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké niet.Ging ff op fb kijken. Eerste foto die ik zie:
http://i43.tinypic.com/17ahhu.jpg
maar ik zag jou gisteren al hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 12:13 schreef Mozy het volgende:
en ik dan gore kklijer ik zit hier ook al 2,5 jaar ben jij droeloe ofzo
Blowie.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Mijn pupillen zijn ook bijna altijd groot. Werd daarom vroeger Blowie genoemd.![]()
Hoewel het volgens mij nu iets minder is.
Ze praatte ook slooooooom, ik kn daar niet tegen. Geen geduld voor enzulksquote:Op maandag 12 maart 2012 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blowie.! Maar het ging niet om de pupillen, maar haar alternatieve uiterlijk. Ze had roze haar en de zijkanten van haar haar weggeschoren.
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blowie.! Maar het ging niet om de pupillen, maar haar alternatieve uiterlijk. Ze had roze haar en de zijkanten van haar haar weggeschoren.
quote:Wat ben ik toch blij dat ik onderdeel mag zijn van de geweldigemulticulterele school. Het ROC af en toe een steekpartij neem ik voor lief
Nee maar er staan ook foto's van op twitter. Zie je zo'n blanke petjesjongen door de politie meegenomen worden.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sterrenlaan entertainment noemen ze dat.
altijd terechtquote:Op maandag 12 maart 2012 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie je zo'n blanke petjesjongen door de politie meegenomen worden.
sowieso petjesquote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de blanke petjesjongens zo'n sterke eigen cultuur hadden.
Of geen zonnebril.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso petjes
als er zon is draag je een zonnebril.
jij bent goedquote:
Ja, misschien nog beter als ik daadwerkelijk je pakketjes kom brengen.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien nog beter als ik daadwerkelijk je pakketjes kom brengen.
Ik ben benieuwd welke wijk ik krijg..quote:
nou, ik zag Ali van de week ook weer hier rondrijden, dus ik verwacht je niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke wijk ik krijg..
Ik zal het aan Ali doorgevenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef wise het volgende:
[..]
nou, ik zag Ali van de week ook weer hier rondrijden, dus ik verwacht je niet.
ik zal tegen em zeggen dat hij die kleine vrouwelijke opdonder een opdonder mag geven op haar platte kontquote:
robbie!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.Nouja ik wist dus eerst niet eens waarom, maarja dat is ook zo ongeveer het enige wat er te rijmen valt met mijn naam. En toen had ik ook nog nooit van bj gehoord.
Hoe erg kan je het treffen met een bijnaam.
Nee, ik dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.Nouja ik wist dus eerst niet eens waarom, maarja dat is ook zo ongeveer het enige wat er te rijmen valt met mijn naam. En toen had ik ook nog nooit van bj gehoord.
Hoe erg kan je het treffen met een bijnaam.
Haha, die heeft wel wat, ja.quote:
Zelfs dat gaat vervelen, gelukkig was er genoeg ander materiaal beschikbaarquote:
Toch niet rijmend op je naam? Want ik kan zo niets anders verzinnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Zelfs dat gaat vervelen, gelukkig was er genoeg ander materiaal beschikbaar
Ik kon alleen Joey verzinnenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch niet rijmend op je naam? Want ik kan zo niets anders verzinnen.
Nee, op de naam van n8n.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kon alleen Joey verzinnen
Joey Blowie
Rood haar, sproeten, acne. Mogelijkheden waren eindeloos. Met snor is het Duitser en met baard viking. Met KGB-jas B100 en als rooie (quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch niet rijmend op je naam? Want ik kan zo niets anders verzinnen.
Jezus.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Rood haar, sproeten, acne. Mogelijkheden waren eindeloos. Met snor is het Duitser en met baard viking. Met KGB-jas B100 en als rooie () draad is er altijd nog gay.
jep
ja alleen dat gay word vervelend als men blijft zagenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus.Volgens mij ben je er inmiddels wel immuun voor.
fashion show doe hetquote:
Voorbeelden, bitte.quote:
iedereen draagt kleding met swagquote:
swag doet me denken aan mn jongere broertje met beats by dre en jordansquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb nu even geen zin om foto's te makenIk probeer een plaatje om internet te vinden maar dat lukt niet echt. Ik heb iig een hele leuke chino gekocht in een soort donker mintgroen (weet even geen andere beschrijving voor die kleur)
En nog een spijkerjasje
the fuckquote:
DITquote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef n8n het volgende:
dames hebben kapot veel keuze en toch loopt 80% in dezelfde vormloze troep zonder klasse of enige vorm van elegantie, balans, materiaalkeuze etc...
dat is gewoon random plaatje van i-net hequote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef n8n het volgende:
Lot.. kan echt geen dikke asser hebben met die UI
broek zegt niet zo veel, iedereen heeft er minstens 1 maar je kan er alle kanten mee opquote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef L0t.. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96769 95058 47 1108 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Lijkt wel een beetje hierop maar hij is niet van de H&M
en dan een driekwart legging met zo kant aan de onderkant eronderquote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef Mozy het volgende:
Van die kkboerinner die spijkerrokjes dragen met een kklang zwart shirt daarboven
nog nooit zo slap geworden
ja precies maar ik had er nog geen en nu dus welquote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef n8n het volgende:
[..]
broek zegt niet zo veel, iedereen heeft er minstens 1 maar je kan er alle kanten mee op
dat is toch wel je identiteit geworden voor mij als onwetendequote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dat is gewoon random plaatje van i-net he
JAquote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
en dan een driekwart legging met zo kant aan de onderkant eronder
arme jongenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA
GODVERDOMME IK HEB 6 VAN DIE FIGUREN IN DE KLAS. MET VAN DIE KKWITTE STOPPEL POOTJES ERONDER
is het een hoge of een diepe?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja precies maar ik had er nog geen en nu dus wel
Hey, ik heb ook een spijkerjasje gekocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb nu even geen zin om foto's te makenIk probeer een plaatje om internet te vinden maar dat lukt niet echt. Ik heb iig een hele leuke chino gekocht in een soort donker mintgroen (weet even geen andere beschrijving voor die kleur)
En nog een spijkerjasje
voor jou zijn het mijn benen hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is toch wel je identiteit geworden voor mij als onwetende
Nee dit is gewoon een lage, een chino met hoge taille ziet er niet echt uit volgens mijquote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef n8n het volgende:
[..]
is het een hoge of een diepe?
hoge broeken bij dames met eindeloze benen:
hoe lang zijn je shorts? zitten er zakken op aan de buitenkant? overhemden met 3-knoopsboord? gekleurde overhemden met witte boorden?quote:
Ja ik heb er ook 20 gepast voor ik er een had die mooi zat hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ik heb ook een spijkerjasje gekocht.En zo'n broek kan erg mooi zijn. Ik had zo'n zalmkleurige broek gepast, maar ja, zat weer voor geen meter.
stond jij ook niet onlangs in lif met je outfit?quote:
Chino's met hoge taille en hoge hakken er onderquote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon een lage, een chino met hoge taille ziet er niet echt uit volgens mij![]()
Maar ik wil nog wel een mooie hoge taille-spijkerbroek idd
Nee, maar wel altijd commentaar hebben he! Zal wel een foto plaatsen binnenkort als de lente inkopen zijn gedaanquote:Op maandag 12 maart 2012 16:46 schreef n8n het volgende:
[..]
stond jij ook niet onlangs in lif met je outfit?
Nouja zoiets dus wordt hetquote:Op maandag 12 maart 2012 16:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Chino's met hoge taille en hoge hakken er onderwit semitransparant bloesje er in
bam
Zal idd wel wennen aan het model zijn, ja, want volgens mij heb jij toch heel normale benen?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook 20 gepast voor ik er een had die mooi zat hoormaar denk dat het ook gewoon wennen aan het model is, ik draag nooit echt wijdere broeken, altijd skinny eigenlijk..
Nah denk dat mij dat niet zo staat, ik heb niet echt brede heupen en dat vind ik daar toch wel mooier bij.. Het bloesje heb ik dan weer welquote:Op maandag 12 maart 2012 16:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Chino's met hoge taille en hoge hakken er onderwit semitransparant bloesje er in
bam
Ja opzich wel maar dat is een beetje een trauma uit het verleden denk ik, ik was altijd spillebeenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal idd wel wennen aan het model zijn, ja, want volgens mij heb jij toch heel normale benen?
als het maar een beetje perky is en niet hangtquote:Op maandag 12 maart 2012 16:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nah denk dat mij dat niet zo staat, ik heb niet echt brede heupen en dat vind ik daar toch wel mooier bij.. Het bloesje heb ik dan weer wel
Awhh. Ik altijd boomstambeen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar dat is een beetje een trauma uit het verleden denk ik, ik was altijd spillebeen
jij dan? qua 'swag'quote:Op maandag 12 maart 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal idd wel wennen aan het model zijn, ja, want volgens mij heb jij toch heel normale benen?
Finally.quote:
veel mannen hebben ook bambi gezien en vertederd toegekeken bij de eerste stappenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar dat is een beetje een trauma uit het verleden denk ik, ik was altijd spillebeen
Heb ik niet echt.quote:
fietsen met een skinny aanquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Maisnon het volgende:
Mijn benen zijn gemiddeldze waren eerst wat gespierder en dan zit echt alles ineens strak
wat is je swag nou? casual of kakquote:Op maandag 12 maart 2012 16:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jouw persoonlijkheid compenseert de ass
Shorts komen tot net boven knie. Zakken in broek. Overhemd is volgens mij niet drieknoops. Gekleurd met witte knopen, maar niet te storend of te opvallend. Ook niet van die kkbloemetjes in de kraag of opdruk ofzo, gewoon gekleurde vakjesquote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef n8n het volgende:
[..]
hoe lang zijn je shorts? zitten er zakken op aan de buitenkant? overhemden met 3-knoopsboord? gekleurde overhemden met witte boorden?
afgaande zie ik een wat nonchalant beetje sportief niet te moeilijk voor me maar je kan ook een kakkersjonnie zijn
Nou, nee, maar niet heel bijzonder zeg maar.quote:
Inderdaad, beetje een suffig hoofd wel voor iemand die het altijd zo goed denkt te weten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Voor iemand met zo'n grote bek altijd ziet ie er niet uit
helemaal prima dusquote:Op maandag 12 maart 2012 16:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Shorts komen tot net boven knie. Zakken in broek. Overhemd is volgens mij niet drieknoops. Gekleurd met witte knopen, maar niet te storend of te opvallend. Ook niet van die kkbloemetjes in de kraag of opdruk ofzo, gewoon gekleurde vakjes
Ja toch, ook altijd zo'n grote waffel over vrouwen enzo. Ik ga dit even opslaanquote:Op maandag 12 maart 2012 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje een suffig hoofd wel voor iemand die het altijd zo goed denkt te weten.
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch, ook altijd zo'n grote waffel over vrouwen enzo. Ik ga dit even opslaan
hoeft ook nietquote:Op maandag 12 maart 2012 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, nee, maar niet heel bijzonder zeg maar.
wilde herkenbaar zeggen maar dat deel van de jurkjes en hakken is niet bepaald representatiefquote:Op maandag 12 maart 2012 16:56 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb niet echt een stijl ofzo, ik heb jurkjes met hoge hakken maar ook jeans met sneakers dusja
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Voor iemand met zo'n grote bek altijd ziet ie er niet uit
ik las er onderquote:Op maandag 12 maart 2012 17:00 schreef Mozy het volgende:
Sneakers zitten ook gewoon heel lekker.
Tevens jurkjes met hakkenalles onder gespoten
Nee maar die was ook tofquote:
zal wel aan mijn laptop liggen dan want hij laadt een miljoen jaarquote:Op maandag 12 maart 2012 17:26 schreef n8n het volgende:
http://f.cl.ly/items/1O11(...).%202012%2009:27.png
gniffelen om borstkasttrots
same old same old jaquote:Op maandag 12 maart 2012 17:29 schreef Maisnon het volgende:
Zijn gewoon wifebeaters toch? niet housewifebeaters
Of is dat een speciale versie van de wifebeater
Haha supermooi plaatje tochquote:Op maandag 12 maart 2012 17:30 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon wat stuurde gij allemaal voor zooi
viswijfbeatersquote:
Echt, he.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:26 schreef Maisnon het volgende:
Tha Erik komt er niet mee weg zo laag /borsthaargrapjesomalerikznfotos
Ik wist allang dat hij er zo uit zag. Kon je ook wel verwachten, hij vond vooral alternatieve meisjes aantrekkelijk en daar zitten gewoon veel labiele types tussen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch, ook altijd zo'n grote waffel over vrouwen enzo. Ik ga dit even opslaan
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:26 schreef Maisnon het volgende:
Tha Erik komt er niet mee weg zo laag /borsthaargrapjesomalerikznfotos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alto zijn is niet een vereiste om labiel te zijn als jongedame, valt me vies tegen als ik mijn statistieken er bij pakquote:Op maandag 12 maart 2012 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wist allang dat hij er zo uit zag. Kon je ook wel verwachten, hij vond vooral alternatieve meisjes aantrekkelijk en daar zitten gewoon veel labiele types tussen.
Nee het is gewoon dat onder er onder labiele jongedames meer alto's hebt in verhouding met niet labiele.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:35 schreef n8n het volgende:
[..]
alto zijn is niet een vereiste om labiel te zijn als jongedame, valt me vies tegen als ik mijn statistieken er bij pak
"sorry" is voor zwakkelingenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:31 schreef L0t.. het volgende:
ohja nu zie ik 'm, ben er niet zo weg van, sorry
als het onder die groep nog erger is heb ik het wel te doen met je seksequote:Op maandag 12 maart 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het is gewoon dat onder er onder labiele jongedames meer alto's hebt in verhouding met niet labiele.
? Ik had twee groepen niet labiele en labiele. Dus je zou hooguit kunnen zeggen dat de labiele groep groter is dan de niet labiele.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:38 schreef n8n het volgende:
[..]
als het onder die groep nog erger is heb ik het wel te doen met je seksena wat pogingen serieus serieus uitgaan valt het erg tegen met de mentale gesteldheid bij de dames.
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]Ik snap het niet. Hij probeert het krampachtig te verbergen op de foto's die hij post, waaruit je kunt afleiden dat hij er niet tevreden mee is. Waarom niet gaan sporten dan? Daarmee kun je het een stuk, zo niet helemaal wegkrijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ligt ook erg aan de leeftijd en knapheid. Vanaf 20 gaat het vaak wat meer de goede kant op. Gemiddelde dames qua uiterlijk zijn vaak ook middelmatig tussen verwend en/of onzeker. Scheelt wel dat het extra lekker nice is als een chick wel labiel en pront is.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
? Ik had twee groepen niet labiele en labiele. Dus je zou hooguit kunnen zeggen dat de labiele groep groter is dan de niet labiele.
Ja dat heb ik dus ook zoooo erg! Echt pandastylequote:Op maandag 12 maart 2012 17:45 schreef Maisnon het volgende:
fuck deze eyeliner ik lijk telkens op zwarte piet rond mn ogen omdat ie gewoon compleet vervaagd en afgeeft binnen notime. Ik zoek wel een fatsoenlijke
Ligt er aan, velen zeggen het bij het minste of geringste of wanneer het ongepast is. Als jij mijn outfit niks vind is dat niks om spijtig over te zijn. Ik vind dat wanneer sorry te snel gezegd wordt het de waarde verliest. Sorry zeggen wanneer het nodig is en moeite kost is dan wel weer een sterke karaktertrekquote:
Je hebt wel een erg duidelijke mening over dames, terwijl je zelf verre van om over naar huis te schrijven bentquote:Op maandag 12 maart 2012 17:45 schreef n8n het volgende:
[..]
Ligt ook erg aan de leeftijd en knapheid. Vanaf 20 gaat het vaak wat meer de goede kant op. Gemiddelde dames qua uiterlijk zijn vaak ook middelmatig tussen verwend en/of onzeker. Scheelt wel dat het extra lekker nice is als een chick wel labiel en pront is.
Zal vast een gezellige boel zijn daar.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:50 schreef Maisnon het volgende:
haha wat is er een speciaal subforum voor abonnementhouders???kom ik nu pas achter
Jij verdient mijn protein niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je doen,eiwitshake naar me gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |