Ja, misschien nog beter als ik daadwerkelijk je pakketjes kom brengen.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien nog beter als ik daadwerkelijk je pakketjes kom brengen.
Ik ben benieuwd welke wijk ik krijg..quote:
nou, ik zag Ali van de week ook weer hier rondrijden, dus ik verwacht je niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke wijk ik krijg..
Ik zal het aan Ali doorgevenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef wise het volgende:
[..]
nou, ik zag Ali van de week ook weer hier rondrijden, dus ik verwacht je niet.
ik zal tegen em zeggen dat hij die kleine vrouwelijke opdonder een opdonder mag geven op haar platte kontquote:
robbie!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.Nouja ik wist dus eerst niet eens waarom, maarja dat is ook zo ongeveer het enige wat er te rijmen valt met mijn naam. En toen had ik ook nog nooit van bj gehoord.
Hoe erg kan je het treffen met een bijnaam.
Nee, ik dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.Nouja ik wist dus eerst niet eens waarom, maarja dat is ook zo ongeveer het enige wat er te rijmen valt met mijn naam. En toen had ik ook nog nooit van bj gehoord.
Hoe erg kan je het treffen met een bijnaam.
Haha, die heeft wel wat, ja.quote:
Zelfs dat gaat vervelen, gelukkig was er genoeg ander materiaal beschikbaarquote:
Toch niet rijmend op je naam? Want ik kan zo niets anders verzinnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Zelfs dat gaat vervelen, gelukkig was er genoeg ander materiaal beschikbaar
Ik kon alleen Joey verzinnenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch niet rijmend op je naam? Want ik kan zo niets anders verzinnen.
Nee, op de naam van n8n.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kon alleen Joey verzinnen
Joey Blowie
Rood haar, sproeten, acne. Mogelijkheden waren eindeloos. Met snor is het Duitser en met baard viking. Met KGB-jas B100 en als rooie (quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch niet rijmend op je naam? Want ik kan zo niets anders verzinnen.
Jezus.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Rood haar, sproeten, acne. Mogelijkheden waren eindeloos. Met snor is het Duitser en met baard viking. Met KGB-jas B100 en als rooie () draad is er altijd nog gay.
jep
ja alleen dat gay word vervelend als men blijft zagenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus.Volgens mij ben je er inmiddels wel immuun voor.
fashion show doe hetquote:
Voorbeelden, bitte.quote:
iedereen draagt kleding met swagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |