Op de link in de post klikken.quote:
nerd-alertquote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Draait op de achtergrond en tunnelt + versleutelt al je internetverkeer en daardoor heb je een ander IP adres bij browsen, downloaden, gamen, elke byte die je communiceert met het internet.
Is wat anders dan een webproxy.
Waarom zouden ze dat willen kunnen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:37 schreef n8n het volgende:
vrouwen kunnen vrijwel nooit aftrekken. period.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heeft ze wat gesnoven d'r ogen staan echt wagenwijd open en die pupillen..Maar echt, zo onderdanig.
kansloos
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die er zo uitzien zijn zelden geestelijk in orde, heb ik het idee.
Oké niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoewel het volgens mij nu iets minder is.
jezus check die ogen van die smaquote:Op maandag 12 maart 2012 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké niet.Ging ff op fb kijken. Eerste foto die ik zie:
http://i43.tinypic.com/17ahhu.jpg
maar ik zag jou gisteren al hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 12:13 schreef Mozy het volgende:
en ik dan gore kklijer ik zit hier ook al 2,5 jaar ben jij droeloe ofzo
Blowie.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Mijn pupillen zijn ook bijna altijd groot. Werd daarom vroeger Blowie genoemd.![]()
Hoewel het volgens mij nu iets minder is.
Ze praatte ook slooooooom, ik kn daar niet tegen. Geen geduld voor enzulksquote:Op maandag 12 maart 2012 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blowie.! Maar het ging niet om de pupillen, maar haar alternatieve uiterlijk. Ze had roze haar en de zijkanten van haar haar weggeschoren.
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blowie.! Maar het ging niet om de pupillen, maar haar alternatieve uiterlijk. Ze had roze haar en de zijkanten van haar haar weggeschoren.
quote:Wat ben ik toch blij dat ik onderdeel mag zijn van de geweldigemulticulterele school. Het ROC af en toe een steekpartij neem ik voor lief
Nee maar er staan ook foto's van op twitter. Zie je zo'n blanke petjesjongen door de politie meegenomen worden.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sterrenlaan entertainment noemen ze dat.
altijd terechtquote:Op maandag 12 maart 2012 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie je zo'n blanke petjesjongen door de politie meegenomen worden.
sowieso petjesquote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de blanke petjesjongens zo'n sterke eigen cultuur hadden.
Of geen zonnebril.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso petjes
als er zon is draag je een zonnebril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |