Maakt me nooit zoveel uit als ik er vercrackt op sta, maar als ik 'm op FB zet gaat mijn moedertje altijd vragen stellen waarom mijn ogen zo rood zijn bijv.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken met een pilletje op zijn je ogen op alle foto's verneukt
Daarom moet je je ouders ook niet op FB laten.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt me nooit zoveel uit als ik er vercrackt op sta, maar als ik 'm op FB zet gaat mijn moedertje altijd vragen stellen waarom mijn ogen zo rood zijn bijv.
Net of zij nooit jong is geweest
Oh please, mijn moeder leest toch al de meeste bizarre shitquote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom moet je je ouders ook niet op FB laten.
en een fijn weekend natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh please, mijn moeder leest toch al de meeste bizarre shit
en soms stuurt me wel eens een berichtje om me een fijne dag te wensen enzoMijn moeder
Nee, ze is niet van de retard plaatjes.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en een fijn weekend natuurlijk
[ afbeelding ]
Ja. Tijdens de seks snap ik het wel, maar altijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die met dat roze haar he?Ze is fucking raar
Volgensmij heeft ze wat gesnoven d'r ogen staan echt wagenwijd open en die pupillen..quote:Op zondag 11 maart 2012 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Tijdens de seks snap ik het wel, maar altijd.Alsof ze graag kinds wil blijven.
Mensen die er zo uitzien zijn zelden geestelijk in orde, heb ik het idee.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heeft ze wat gesnoven d'r ogen staan echt wagenwijd open en die pupillen..Maar echt, zo onderdanig.
kansloos
Oud nieuwsquote:Op zondag 11 maart 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die er zo uitzien zijn zelden geestelijk in orde, heb ik het idee.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef S_Holmes het volgende:
als je elke FOK!ster zou kunnen kiezen om "het" mee te doen, wie zou dit dan zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:
quote:
Ook was het recentelijkquote:
Gay.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook was het recentelijk
Altijd een glimlach op mijn gezichtje
Bah, dat is viesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |