quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb nu even geen zin om foto's te makenIk probeer een plaatje om internet te vinden maar dat lukt niet echt. Ik heb iig een hele leuke chino gekocht in een soort donker mintgroen (weet even geen andere beschrijving voor die kleur)
En nog een spijkerjasje
the fuckquote:
DITquote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef n8n het volgende:
dames hebben kapot veel keuze en toch loopt 80% in dezelfde vormloze troep zonder klasse of enige vorm van elegantie, balans, materiaalkeuze etc...
dat is gewoon random plaatje van i-net hequote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef n8n het volgende:
Lot.. kan echt geen dikke asser hebben met die UI
broek zegt niet zo veel, iedereen heeft er minstens 1 maar je kan er alle kanten mee opquote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef L0t.. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96769 95058 47 1108 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Lijkt wel een beetje hierop maar hij is niet van de H&M
en dan een driekwart legging met zo kant aan de onderkant eronderquote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef Mozy het volgende:
Van die kkboerinner die spijkerrokjes dragen met een kklang zwart shirt daarboven
nog nooit zo slap geworden
ja precies maar ik had er nog geen en nu dus welquote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef n8n het volgende:
[..]
broek zegt niet zo veel, iedereen heeft er minstens 1 maar je kan er alle kanten mee op
dat is toch wel je identiteit geworden voor mij als onwetendequote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dat is gewoon random plaatje van i-net he
JAquote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
en dan een driekwart legging met zo kant aan de onderkant eronder
arme jongenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA
GODVERDOMME IK HEB 6 VAN DIE FIGUREN IN DE KLAS. MET VAN DIE KKWITTE STOPPEL POOTJES ERONDER
is het een hoge of een diepe?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja precies maar ik had er nog geen en nu dus wel
Hey, ik heb ook een spijkerjasje gekocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb nu even geen zin om foto's te makenIk probeer een plaatje om internet te vinden maar dat lukt niet echt. Ik heb iig een hele leuke chino gekocht in een soort donker mintgroen (weet even geen andere beschrijving voor die kleur)
En nog een spijkerjasje
voor jou zijn het mijn benen hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is toch wel je identiteit geworden voor mij als onwetende
Nee dit is gewoon een lage, een chino met hoge taille ziet er niet echt uit volgens mijquote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef n8n het volgende:
[..]
is het een hoge of een diepe?
hoge broeken bij dames met eindeloze benen:
hoe lang zijn je shorts? zitten er zakken op aan de buitenkant? overhemden met 3-knoopsboord? gekleurde overhemden met witte boorden?quote:
Ja ik heb er ook 20 gepast voor ik er een had die mooi zat hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ik heb ook een spijkerjasje gekocht.En zo'n broek kan erg mooi zijn. Ik had zo'n zalmkleurige broek gepast, maar ja, zat weer voor geen meter.
stond jij ook niet onlangs in lif met je outfit?quote:
Chino's met hoge taille en hoge hakken er onderquote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon een lage, een chino met hoge taille ziet er niet echt uit volgens mij![]()
Maar ik wil nog wel een mooie hoge taille-spijkerbroek idd
Nee, maar wel altijd commentaar hebben he! Zal wel een foto plaatsen binnenkort als de lente inkopen zijn gedaanquote:Op maandag 12 maart 2012 16:46 schreef n8n het volgende:
[..]
stond jij ook niet onlangs in lif met je outfit?
Nouja zoiets dus wordt hetquote:Op maandag 12 maart 2012 16:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Chino's met hoge taille en hoge hakken er onderwit semitransparant bloesje er in
bam
Zal idd wel wennen aan het model zijn, ja, want volgens mij heb jij toch heel normale benen?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook 20 gepast voor ik er een had die mooi zat hoormaar denk dat het ook gewoon wennen aan het model is, ik draag nooit echt wijdere broeken, altijd skinny eigenlijk..
Nah denk dat mij dat niet zo staat, ik heb niet echt brede heupen en dat vind ik daar toch wel mooier bij.. Het bloesje heb ik dan weer welquote:Op maandag 12 maart 2012 16:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Chino's met hoge taille en hoge hakken er onderwit semitransparant bloesje er in
bam
Ja opzich wel maar dat is een beetje een trauma uit het verleden denk ik, ik was altijd spillebeenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal idd wel wennen aan het model zijn, ja, want volgens mij heb jij toch heel normale benen?
als het maar een beetje perky is en niet hangtquote:Op maandag 12 maart 2012 16:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nah denk dat mij dat niet zo staat, ik heb niet echt brede heupen en dat vind ik daar toch wel mooier bij.. Het bloesje heb ik dan weer wel
Awhh. Ik altijd boomstambeen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar dat is een beetje een trauma uit het verleden denk ik, ik was altijd spillebeen
jij dan? qua 'swag'quote:Op maandag 12 maart 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal idd wel wennen aan het model zijn, ja, want volgens mij heb jij toch heel normale benen?
Finally.quote:
veel mannen hebben ook bambi gezien en vertederd toegekeken bij de eerste stappenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar dat is een beetje een trauma uit het verleden denk ik, ik was altijd spillebeen
Heb ik niet echt.quote:
fietsen met een skinny aanquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Maisnon het volgende:
Mijn benen zijn gemiddeldze waren eerst wat gespierder en dan zit echt alles ineens strak
wat is je swag nou? casual of kakquote:Op maandag 12 maart 2012 16:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jouw persoonlijkheid compenseert de ass
Shorts komen tot net boven knie. Zakken in broek. Overhemd is volgens mij niet drieknoops. Gekleurd met witte knopen, maar niet te storend of te opvallend. Ook niet van die kkbloemetjes in de kraag of opdruk ofzo, gewoon gekleurde vakjesquote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef n8n het volgende:
[..]
hoe lang zijn je shorts? zitten er zakken op aan de buitenkant? overhemden met 3-knoopsboord? gekleurde overhemden met witte boorden?
afgaande zie ik een wat nonchalant beetje sportief niet te moeilijk voor me maar je kan ook een kakkersjonnie zijn
Nou, nee, maar niet heel bijzonder zeg maar.quote:
Inderdaad, beetje een suffig hoofd wel voor iemand die het altijd zo goed denkt te weten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Voor iemand met zo'n grote bek altijd ziet ie er niet uit
helemaal prima dusquote:Op maandag 12 maart 2012 16:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Shorts komen tot net boven knie. Zakken in broek. Overhemd is volgens mij niet drieknoops. Gekleurd met witte knopen, maar niet te storend of te opvallend. Ook niet van die kkbloemetjes in de kraag of opdruk ofzo, gewoon gekleurde vakjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |